Jump to content

Probleme Leon 5F


Cristian
 Share

Postare recomandată

 :))  Cumpara online si schimba-le ori in reprezentanta (vezi alta, gen Brasov, sau alt oras) doar pt manopera, sau incearca un service, nu sunt chiar asa multe greseli pe care le pot face la inlocuire discuri+placute. Trebuie doar sa curete foarte bine suprafata de contact intre disc si butuc, si unde culiseaza placutele. Si fiind masina mai recenta, nu cred ca trebuie inlocuit vaselina la culise. 

 

Eu am ramas la Textar (discuri+placute) din gama Pro. Voiam TRW dar sunt mai greu de gasit aici.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@b23840, suflate cu metale preţioase? :)

 

Poţi merge într-un service autorizat, s-ar putea să ieşi sub jumătate cu nişte piese aftermarket de calitate similară sau chiar superioară.

Modificat de MyKe
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am cerut o oferta si la un service multimarca, tot pe original, sa vad diferenta.

Am facut un calcul si pe epiesa cu cele mai scumpe discuri si placute Brembo, si ca materiale iese un total de 1000 lei...

 

Strange things. ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi ca service-rile autorizate monomarca (Seat, presupun), au si varianta de a monta placute si discuri AM, pe care le pot comanda ei.

Eu asa procedez de obicei, ii rog sa imi comande ATE.

Nu uitati ca orice interventie asupra sistemului de franare inseamna un test de frane pe stand, care mai costa in jur de 100 lei, in functie de service.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut, am si eu o intrebare, poate unii dintre voi s-au mai intalnit cu problema asta.
Mi-a aparut in bord un mesaj de eroare de genul: "Pericol eroare atelier, parasiti autovehiculul in pozitia P".

 

Ati avut problema asta? 

Merci anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, e clasica problema cu contactul selectorului treptelor de viteza. Presupun ca e vorba de o masina echipata cu o cutie de viteze DSG.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, aceea este. De la switch selector dsg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da e cutie automata dsg, apare destul de rara eroarea, se recomanda schimbarea switchului?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Service-ul autorizat inlocuieste tot ansamblul, care costa in jur de 600 euro.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

 

Vin si eu cu o problema sau fel de problema care a aparut prima data sporadic fix acum un an cand am fost in Croatia-Muntenegru cu masina si am parcurs multi km pe autostrada. Este vorba de un fel de zgomot, un fel de rezonanta, un zgomot ca de rezonanta la apasarea acceleratiei in ultima treapta de viteza intre 2000-2400 rpm la acceleratie. La mentinerea vitezei nu se aude. Cu motorul rece nu se aude, doar cand este cald, probabil asta o fi si o cauza ca toata iarna nu l-am mai auzit. Insa cum a trecut vara si am mai facut drumuri lungi parca se aude mai tare ca pana acum si mai des(de fapt de fiecare data dupa ce s-a incalzit motorul si sitautia este data). Umblu destul de des pe autostrada si o aud des. Imi este frica sa ma duc in ceva service fiindca acest zgomot se poate confunda usor cu ceva zgomot de injector. Am facut testare, injectoarele sunt in stare perfecta. Am inteles ca acest zgomot poate veni de la ceva furtunase sau tevile de tur si retur al motorinei care la cald se expanda un picut si ating pragul sau peretele despartitor dintre compartiment motor si interior. Dar nu sunt sigur de veridicitatea acestor informatii. Oare schimbatorii de filtre de la reprezentanta stiu de acest lucru sau ma alunga pe repede inainte, nu inainte sa fiu taxat cu 150 lei? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Andrei, la mine acest tip de zgomot se mainfesta la rece.

In primul minut dupa ce pornesc masina prima data.

 

Poate imi spune si mie cineva de la ce sa fie...

:) 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Buna ziua!

Revin cu o problema care se pare ca se rezolva mult mai costisitor ca si micile probleme de pana acum: saptamana aceasta am fost la revizia de 100 000 km (de fapt am 103 600 km ) si aici s-a constatat ca in motor lacrimeaza ceva semering in apropierea distributiei si ca trebuie remediat cat mai repede fiindca poate ajunge ulei si pe cureaua de distributie care in timp poate sa sara sau chiar sa se rupa din acest motiv. Cei de la reprezentanta mi-au zis ca acest semering se poate schimba doar cu desfacerea distributiei(acelasi manopera) si mi-au propus si un schimb de distributie. Am primit si o oferta personalizata pe care o atasez. Din pacate nu ma pricep asa de mult la problema aceasta si va cer parerea (ce stiu ca la 6 ani oricum trebuia schimb de distributie si masina mea are deja 5 ani si 2 luni).

Motorizare: 2.0TDI - CRLB

Deviz-estimativ.png

 

Cu stima, Andrei

Modificat de Andrei1980
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Îmi pare rău că ai neplăcerea asta. Daca tot trebuie sa faci distribuția curând, e clar ca asta e momentul. Eu ți-aș recomanda sa ceri o oferta și de la o reprezentanta vw, diferența de bani s-ar putea sa fie semnificativa, și know how-ul la fel ca la Seat. 

Eu am motorul de 2.0TDI ckfc, și mie îmi zice in carte ca se schimba la 210k km, și nu scrie nimic de perioada de timp. Voi întreba la reprezentanta, sa vad ce îmi vor spune. 

Bănuiesc deja ca recomandarea lor va fi sa o schimb 😅

Succes! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Andrei1980 Set reparatie e kit-ul de distributie? 
Eu le-as zice sa inlocuiasca semeringul si cureaua de distributie urmand sa schimbi toata distributia peste 3-5 ani daca o sa mai ai masina. Rolele si pompa de apa sunt bune la 100.000km, doar merg 210.000km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta-mi aminteste de reprezentanta Peugeot unde voiau sa-mi dea bujii (diesel) cu 140 lei bucata ... le-am luat din alta parte cu 65 (Beru - cam cele mai scumpe la acel moment) ...

Verifica preturile pe un magazin online, un 20-30% in plus e rezonabil dar nu trebuie incurajate magariile cu 100%.

Chiar nu stau de cateva sute de lei dar asta nu inseamna sa accept astfel de mizerii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

14 hours ago, TheRipper said:

Îmi pare rău că ai neplăcerea asta. Daca tot trebuie sa faci distribuția curând, e clar ca asta e momentul. Eu ți-aș recomanda sa ceri o oferta și de la o reprezentanta vw, diferența de bani s-ar putea sa fie semnificativa, și know how-ul la fel ca la Seat. 

Eu am motorul de 2.0TDI ckfc, și mie îmi zice in carte ca se schimba la 210k km, și nu scrie nimic de perioada de timp. Voi întreba la reprezentanta, sa vad ce îmi vor spune. 

Bănuiesc deja ca recomandarea lor va fi sa o schimb 😅

Succes! 

Le-am intrebat direct ca si eu stiam de examinare la 180 000km si schimb la 210 000km. Mi-au zis ca da asa este, dar mai este si limita de ani care este maxim 6 ani. Asa mi-a zis consilierul de la reprezentanta. Cumva are logica, totusi nu poti sa ti la infinit o curea daca tu nu faci kilometraj.

12 hours ago, dansysro said:

Asta-mi aminteste de reprezentanta Peugeot unde voiau sa-mi dea bujii (diesel) cu 140 lei bucata ... le-am luat din alta parte cu 65 (Beru - cam cele mai scumpe la acel moment) ...

Verifica preturile pe un magazin online, un 20-30% in plus e rezonabil dar nu trebuie incurajate magariile cu 100%.

Chiar nu stau de cateva sute de lei dar asta nu inseamna sa accept astfel de mizerii.

Stai sa vezi pret la ulei cutie de viteza mecanica tot la masina din semnatura cu 270 lei litrul. Cand stiu ca se gaseste original la 65-70 lei litrul. 

Oferta o sa mai cer intr-adevar si de la VW, desi m-as indoi sa fie mai ieftin, cel putin in Cluj preturile sunt duse deja rau de tot din cauza hypeului ce s-a creat in jurul acestui oras. (ma gandesc serios sa o tai de aici fiindca daca nu ai job in domeniul IT sau imobiliar, platesti totul la extrapret, fiind un fel de Tokyo sau Singapore al Romaniei).

Modificat de Andrei1980
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Ca tot vorbim de distributii ... pentru 1.8 tsi cjsa (ea888 gen3) ... se schimba/ verifica la 100k ? Tot gasesc pareri "diferite" ...

 

Am trecut de 110k km (2014)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut, 

 

astazi dupa ce am pornit masina (1.4 tsi czca) dupa ce a stat mai mult nemiscata, turatia a variat putin si a palpait martorul de check engine cateva secunde dupa care s-a oprit. am oprit motorul si l-am repornit si nu a mai facut. e prima oara cand vad ceva in neregula la masina. are 80000km si tocmai i-am facut revizia si inspectia, unde mi s-a zis ca e totul in regula. aveti idee ce poate fi?

 

Modificat de tfe
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bateria este cea originala? Poate fi din cauza unei baterii obosite, mai ales ca spui ca a stat mai mult nemiscata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Revin la 177.000 KM:

-cutie proasta - la 160.000 a picat modulul hidraulic de actionare. Tot atunci am schimbat si ambreiajul pentru ca unul din discuri era uzat peste 50%.

-maneta de frana, o pacoste. butonul nu sta deloc la locul lui. a fost schimbat la reprezentanta acum cativa ani, acum e la fel.

-suportul de polita: la cel drept s-a rupt clema de sustinere a politei acum cativa ani, acum s-a rupt cel de pe stanga

-motorul: EXECRABIL. consuma ulei ca la balamuc. iar cutia zgdrangane la fiecare aceleratie. iar acum se pare ca am probleme cu injectoarele. ma duc sambata la constatare.

 

In rest masina arata foarte bine. Imi place foarte mult designul, imi place luneta inclinata chiar daca ia din vizibilitate. imi place la nebunie cum arata Formentor desi nu cred ca mai cumpar Seat...

Garantia de 4 ani e o gluma. Serviceul autorizat este o adunatura de mecanici de mana a doua (la Metrotehnica, in timp ce-mi desfaceau plafonul panoramic, mi-au spus ca nu au facut in viata lor aceasta operatie). Urmatoarea masina  sigur va avea garantie mai mare.

 

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut Bogdan, imi pare rau pentru experienta ta neplacuta cu aceasta masina.

 

Pot in schimb sa iti spun ca eu am Leonul 5F de 2.0 184 CP FR, manuala, de 4 ani, si am 160.000 km in prezent. Nu am avut nicio problema tehnica pana acum si in afara parbrizului care cred ca are un unghi foarte nefavorabil (si pe care l-am schimbat pana acum de 4 ori), altceva nu am sa ii reprosez. Masina este destul de teapana, rapida, nu foarte zgomotoasa pentru un diesel, nu am greierasi si nu am schimbat nimic pana acum in baza unei defectiuni. Legat de consumul de ulei, in carte scrie ca va consuma in jur de 1l la 10.000 de km si iti confirm ca exact asa se intampla, chiar completez cca. 1 litru la ~ 10k km parcursi, dar nu ma deranjeaza, in conditiile in care masina merge in regim de naveta in mare parte si ungerea este extrem de necesara.

 

Eu unul sunt foarte multumit de ea si inca ma gandesc daca sa o schimb sau sa cumpar o alta masina pe langa ea.

 

Zile bune,

G.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, m am gândit sa îmi încerc norocul aici, poate s a lovit cineva de problema și ma poate ajuta. Mașina mea, în cauza un león 5f 1.8 tsi 180 6MT, a avut de la achiziționarea de noua și pana acum o temperatura de operare ulei 105 106 grade celsius. Niciodată peste. În sept 2020 a început sa se comporte ciudat și sa urce destul de mult ajungând la 114 grade la mers normal 50 60 km/h. Am fost la reprezentanta, mașina fiind în garanție, mi s a spus ca pana nu trece de 120 de grade Temperatura uleiului, nu e nicio problema și sa merg asa. Din moment ce 3 ani a stat maxim 106, clar nu am fost de acord cu răspunsul primit. A mai trecut ceva timp și acum câteva zile am ajuns sa schimb pe garanție termostatul care curgea, problema des întâlnită de altfel pe motorizarea asta. Am sperat ca de acolo sa fie treaba, dar chiar și după operațiune temperatura tot creste. Nu am alte idei, dacă aveți orice sugestie, mulțumesc în avans. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua! 

 

Revin cu o situatie mai ciudata legat de un posibil update la motorizarea 2.0TDI CRLB . Cum am mai precizat acum o luna am efectuat un schimb chit distributie la masina din semnatura din cauza unei probleme aparute( lacrimare simering vilbrochen), totul s-a decurs normal, insa si atunci am fost intrebat cum ca exista un update recent la motorizarea mea(habar nu aveau ce contine) si daca vreau sa-l fac? Masina nemaifiind in garantie, le-am zis in fata ca motorul este resoftat si ca daca pierd aceasta resoftare de care sunt foarte multumit, nu doresc nimic de genul. Nu au comentat nimic, au zis ca e OK si e treaba mea. 

In schimb ieri am fost sunat de catre dealer ca trebuie sa ma duc pana la ei sa le dau in scris si sub semnatura ca nu vreau acel update, fiindca importatorul le-a tras de urechi ca nu au efectuat acel update in cursul schimbului de distributie la masina mea. Le-am intrebat iarasi, ce contine acel update, daca este ceva important ce tine de integritatea unor componente din motor, iarasi habar nu au avut, nu am primit un raspuns. Am semnat actul, imi place motorul foarte mult cu softul TCM si in ultimii 30 000 km de cand o am nu am avut nici o problema la componente... Dar va intreb, nu se poate afla totusi despre ce este vorba, de ce importatorul se agita in halul acesta, mai ales ca masina mea este iesita din garantie deja. Daca nu am postat unde trebuie, rog moderatorii sa o mute unde ii este locul la aceasta postare. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!