Jump to content

Probleme Leon 5F


Cristian
 Share

Postare recomandată

Poti cere detalii despre ce piesa ti-a fost montata, tot ce pot sa iti spun e ca de obicei se monteaza piesa cu ultima revizie in acel moment, cele mai vechi nu mai sunt disponibile la comanda.

Din pacate, am observat si eu ca de cativa ani partea de suport si reparatii in garantie s-a deteriorat mult, suntem o piata mica pentru Seat si atitudinea celor responsabili de la importator nu e cea potrivita.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa o sa fac, doar sa pot ajunge la ei fiindca stau departe de service si cu Covid... Multumesc de raspuns! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

De curiozitate, poti face o poza cu felul in care arata la tine? Presupun ca te referi in partea dreapta a motorului, in capatul axelor cu came, nu?

De asemenea, ce inseamna pornire greoaie? Invarte ft, ft mult sau doar de 2-3 ori?

Minutul 17: 

 

 Daca ti-au schimbat tot cu piese ne-revizuita, se vor uita frumusel in TPI-ul cu nr 2038308/14 si vor gasi neconcordanta aceasta si ar trebui sa o schimbe, chiar daca a iesit din garantie. 

Modificat de minu94
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am considerat mult timp ca am aceeasi problema. La mine era si mai interesant ca daca porneam webasto pornea usor dupa 5-10 min de functionare.

Am primit destule pareri si toti ziceau de variator. M-am uitat la baterie cu OBDeleven si era foarte obosita , am schimbat-o si de un an nu mai am probleme de pornire.

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine s-a si schimbat acel variator anul trecut in 2019 februarie. Simptomele erau ca ba pornea doar dupa ce invartea cam de 8-10 ori, adica foarte lung, sau deloc si doar la a doua cheie. Bineinteles m-am chinuit asa cam un an pana ce aceste porniri greoaie au devenit destul de dese(erau haotice de altfel) incat sa considere si reprezentanta ca se incadreaza la ei la garantii. 

Dar ca sa confirm cele spuse de colegul de forum @Alextz  acum vreo luna iarasi au revenit simptomele, aproape identice cu cele inainte de schimbare variator. Am si zis, atat a tinut pieasa revizuita bate-l soarele. Si pana la urma a fost acumulatorul care a fost pe duca(30% din capacitatea bateriei - inca nu mi-a dat mesaj pe bord). Acum porneste cum se spune la sfert de cheie, impecabil, simptomele de pornire greoaie au disparut. Deci cei cu motoare EA288 2.0TDI prima data vedeti cum stati cu bateria si dupa acea schimbati si variatorul daca simptomele persista. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
bogdan lungu

Salutare. Nu am mai fost de mult pe forum dar in ultima vreme am avut ceva probleme cu masina. Leon 5F ST 1.2 tsi dsg 7

Tocmai am schimbat modulul de hidraulica de la mecatronic. Nu a mai vrut sa plece de pe loc si am dus-o cu platforma la service. La scanare mi-au gasit si ambreiajul uzat asa ca am schimbat si ambreiajul. Totul la 8200 lei.

Am si o problema cu plafonul panoramic. Acum un an a sarit de pe cabluri si de pe sina si nu se mai deschidea/inchidea. Am fost la PBN dar ei schimba piesa cu totul. Nu se complica cu reparatii.  Asa ca momentan caut un plafon panoramic la dezmembrari. Am gasit unul de golf VII dar nu stiu daca se potriveste .  

 

Asa, probleme ar mai fi: manerul de la frana de mana este praf - mai precis butonul de actionare. L-am schimbat o data si al doilea este la fel. Clemele de fixare a copertinei portbagaj se tot rup. am schimbat deja doua, mai trebuie iar sa schimb una dintre ele (si de fapt se schimba tot plasticul lateral de la portbagaj).

Cand tin franade picior apasata si rotesc volanul stanga-dreapta, scartaie franale pe spate.

Cand am rezervorul plin, la fiecare pornire si oprire se aude cum baltacaie benzina in rezervor.

Iar sistemul audio este la pamant....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cati km are masina? si de cat timp este la tine?

 

Ambreiajul da semne de oboseala inainte sa cada.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu tot respectul:

- problemele la DQ200 sunt cunoscute si discutate intr-un topic de vreo 200 de pagini, banuiesc ca achizitia a fost facuta in cunostinta de cauza;

- din ce stiu eu, plafonul de Golf nu se potriveste; este fabricat de Webasto, poate gasesti un service Webasto care se baga sa-l repare;

- restul cu scuze, dar sunt ciudatenii sau chestii normale. Clemele alea de pe spate nu stiu cum le strici, ele se forteaza data fortezi ruloul peste incarcatura; piesa s-o gasi cu totul dar daca indepartezi panoul, poti scoate doar piedica, ma gandesc ca se poate repara cumva. 

Zgomot in rezervor, crawling noise ... asa face toate si sincer pe mine nu m-au deranjat niciodata.

Succesuri ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O problema exasperanta intalnita de mine este calitatea parbrizelor originale (asa zice PBN, le-am schimbat numai in reprezentanta pe CASCO) ale Seat-ului meu Leon.

Am ajuns la al 4-lea in 3 ani de cand am eu masina (ultima lucrare a fost luna trecuta si a costat 3000 lei, mat + man, tot pe CASCO).

Corect este si faptul ca masina face Ploiesti - Bucuresti - Ploiesti zi de zi (L-V) si drumul e asa cum il stim, dar parca si parbrizele sunt foarte proaste.

George 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Parbrizul are sigla SEAT?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atunci da, sunt originale.

Vorba aia, nici parbrize nu se mai fac ca pe vremuri. :mellow:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am masina de 5 ani si parbrizul este cel original. La una din cele anterioare (non VAG), in primii doi ani am schimbat 3 parbrize, iar apoi in urmatorii 5 niciunul. Cred ca statistica e inselatoare cu privire la calitate si mai degraba este relevant modul de folosire al masinii. Cu Seatul ce-i drept merg mult mai mult in oras.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca va uitati si in ariile aferente modelelor VW si Skoda, cam aceeasi problema o au si posesorii de asemenea modele. Se pare ca e o tendinta generala in grup.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe de alta parte, 3000 lei in reprezentanta, din care 1600 parbrizul si restul materiale mici si manopera... ?

Eu m-am bucurat ca mi-am scos banii pe fiecare CASCo numai din inlocuirea parbrizului, dar sa-i fi dat din buzunar... stateam cu el pana spart pana nu mai distingeam noaptea de zi prin parbriz (glumesc) ???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca asta ti se pare mult, stai sa vezi cat costa inlocuirea unui parbriz cu incalzire. Din pacate asta e calitatea parbrizelor, nu sunt facute pentru drumuri pline de nisip si pietricele, la noi e problema, nu la producator.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare! Detin de putin timp un seat leon st 1.6 tdi 110cp (crkb) 174k km, cutie de viteze manuala 6+1 trepte! Problema este ca in jurul vitezei de 80 km/h (indiferent de treapta de viteza) mai accentuat in frana de motor face un zgomot de transmisie, un fel de "sirenaj" (se aude in clipul de mai jos incepand cu secunda 4) Am fost la un mecanic si el zice ca ar fi grupul (diferentialul) din cutia de viteze dar eu am mai condus masini si cand era probleme cu grupul facea in special in tractiune ! Precizez ca zgomotul nu este foarte puternic dar pentru urechea mea e deranjant! Va multumesc!

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poti merge la service-ul autorizat Skoda si Elcar Gid, sigur ei te pot ajuta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Seat Leon motor 1.6 tdi 110 cp, apare erroare in bord. P047100 Presiune pentru gazele arse si P200200 Filtru de particule bloc 1. Din cate am citit este senzorul de presiune diferentiala insa sunt 2. Care trebuie schimbat? (cod piesa 04L 906 051)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am OBDeleven. Anu de fabricatie al masinii 2014. Senzorul de presiune diferentiala DPF insa majoritatea vorbesc de un senzor insa modelele mai noi au 2 senzori identici, vezi mai sus modelu. 

Screenshot_20200823_152352_com.voltasit.obdeleven.jpg

Screenshot_20200823_152337_com.voltasit.obdeleven.jpg

Modificat de blordc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am mai citit si pe DPF valori live poate ajuta. Screenshot_20200830_202510_com.voltasit.obdeleven.thumb.jpg.0d3b444dc4c654311436cfac34fcedbf.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inlocuieste senzorul defect (nr.1) si sterge erorile (foloseste vcds ,aia e o jucarie)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nr 1 este cu 2 furtune conectate sau cel cu un furtun connectat? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!