Jump to content

Probleme Leon 5F


Cristian
 Share

Postare recomandată

Da, mi s-a aprins spirala in ultimele dati. Desi ei spuneau ca aprinderea spiralei era de la aerul fals tras pe conducta de vacum turbina, si ca pornirea greoaie vine de la pozitia proasta in care a ramas variatorul axului cu came la oprirea motorului. Asa mi-au explicat la reprezentanta, am cerut numarul TPI-lui dar de fiecare data mi s-a raspuns ca nu stiu, ca colegii de la tehnic stiu etc. Mi-au zis clar ca conform TPI-lui au inceput sa caute problema. Dar poate ca nu am explicat destul de clar... eu am avut deja doua sesizari mai vechi, tot pe aceasta problema, masina lasata si atunci pentru o zi sau mai multe. A doua oara s-a lasat deschis dosarul de observatii si asa am revenit a treia oara cu simptome care erau tot mai dese. Probabil l-au putut inregistra, fiind masina la ei 6 zile!!! In primele 3 zile abia am putut sa comunic cu ei... nici nu mai raspundeau la telefon, in a patra zi m-au sunat ei ca au problema si comandat piese etc. 

Deocamdata masina functioneaza perfect si chiar am o observatie pozitiva dupa aceste reparatii: trage categoric mai bine la turatii mai joase! (probabil acel variator era blocat sau pe cale de blocare de o vreme si functionea bine doar la o incarcare motor mai puternica... dar asta este doar o parere de a mea)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am înțeles...mie nu mi s-a aprins nimic in bord și mai face din cand in cand probleme la prima pornire, ciudata chestie. Oricum mă bucur că ai rezolvat problema și ai impartasit pe grup, chiar mă gândeam că este de la motorină dar se pare că nu este așa. 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, masina Seat Leon 5F ST, 2.0 TDI Cod motor CRBC, am 2 erori la scan cu VCDS

2 Faults Found:

18111 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1 
          P2237 00 [237] - Pump Current Open Circuit
          MIL ON - Confirmed - Tested Since Memory Clear
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00000001
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 68
                    Mileage: 164117 km
                    Date: 2018.12.01
                    Time: 14:00:12

                    Engine speed: 2017.50 /min
                    Normed load value: 77.6 %
                    Vehicle speed: 27 km/h
                    Coolant temperature: 58 °C
                    Intake air temperature: 61 °C
                    Ambient air pressure: 980 mbar
                    Voltage terminal 30: 14.560 V
                    Unlearning counter according OBD: 40
                    Oxyg.sens.bank 1 before oxi cat: sign. qual. pump curr.regul.: 14
                    Oxyg.sensor bank 1 before oxi cat: signal quality temp regulat.: 6
                    O2 sen. bank 1 upstrm oxi cat: elec. correct. pump current: 0.0000000 A
                    Oxygen sensor bank 1 before oxi cat: heater activation: 16.797 %
                    O2 sen. bank 1 upstrm oxi cat: elec. corrected Urie sen. value: 0.4342 V
                    Oxygen sensor bank 1 before oxi cat: adjustable resistor: 102.5 Ohm
                    Oxyg.sensor bank 1 before oxi cat: curr.pump curr.adaptation: 1.0942

20557 - Heater support pump 
          P16C7 00 [032] - locked
          Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00000001
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 5
                    Mileage: 164125 km
                    Date: 2018.12.04
                    Time: 13:47:34

                    Engine speed: 977.50 /min
                    Normed load value: 31.8 %
                    Vehicle speed: 0 km/h
                    Coolant temperature: 28 °C
                    Intake air temperature: 9 °C
                    Ambient air pressure: 910 mbar
                    Voltage terminal 30: 14.200 V
                    Unlearning counter according OBD: 28
                    Heater support pump 1 bank 1 second.circuit: activat.: 95.00 %
                    Extern.temp.sens.1 bank 1: raw value: -6.0 °C
                    Shut-off timer: last engine shut-off time: 39181 s

Readiness: 1 1 0 0 0 

S-a mai confruntat cineva aceste erori, prima inteleg ca este sonda lambda iar din ce am citit ar trebui schimbata la aproximativ 250000 km ... dar deh combustibili de Romania... 

A- 2 -a stie cineva la ce se refera, masina nu are inclzire auxiliara gen webasto.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut grup!Daca ma poate ajuta si pe mine cineva as fi tare recunoscator....am un seat leon 5f 1.6 tdi 105 cp si mi s-a rupt butonul de la geamul soferului...am cumparat consola dar nu stiu cum sa o schimb...ce trebuie sa fac...ma poate ajuta cineva care s-a mai lovit de problema asta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Demontezi fata de usa si o schimbi (are o mufa si de obicei se da jos prin glisare).

 

Ai aici tutorial cum sa dai jos fata de usa, insa atentie, sa nu fie foarte frig pentru ca seatul e plin de plastic casant si poate rupi ceva:

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Gata am reusit..ms frumos!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Am aproape 100.000km detin masina de la 54.000km.

-30.000km schimbat butuc cheie volan pe garantie

- stopuri spate fisurate defect de montaj la primii ani de productie-

-schimbat amortizoare pe la 70.000km din cauza gropilor si drumurilor din Buc+ jante 18- vina utilizator

- de pe  la 80.000km clapeta de la rezervor prezinta o usoara ezitare/blocare, in sensul ca actuatorul electric nu deblocheaza mereu usa rezervor- urmeaza sa-l schimb.

Alte probleme nu exista, erori nu sunt, totul functioneaza bine (clima, geamuri, senzori) uzura la interior nu exista la 100.000km.

 

Intretinerea ieftina, costul ron/km mic, motor+cutie ok. Per total multumit.

 

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut si bine v-am gasit (primul post) ,

Leon FR 1.8 tsi cjsa cu dsg7 DQ200   - > 110.000 km (masina se afla la mine de pe la 88.000 km)

Probleme:

- dupa un drum prin grecia m-am ales cu niste greierasi in usa soferului .

- am "gaze" la busonul de ulei (si am varianta noua de buson).

- nu stiu daca e normal ( citind pe-aici lumea zice ca ar fi) am sunete metalice la dq200 pe 3-2 , 2-1 in modul sport.

- Nu imi place antifonarea usilor .. cand dai muzica mai tare apar si vibratiile / distorsiuni (golful e altceva aici).

 

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic sa te pregatesti de inlocuirea ambreiajelor, zgomotul ala nu e normal.

Cat despre celelalte probleme, din pacate sunt minore, insa foarte enervante.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Toate problemele relatate de tine sunt prezente pe tot grupul VAG cu aceasi platforma sau care sunt fabricate in aprox aceasi perioada.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu de exemplu am scapat de greierasii din usi, nici macar cu muzica data tare, dar am un greiere foarte suparator deasupra ceasurilor/cadranelor din bord, stiu de unde vine zgomotul dar efectiv ar trebui desfacut bordul si nu cred ca e bine de umblat pe acolo. Daca apas cu mana acel plexi din fata cadranelor zgomotul dispare, de asemenea daca apas partea laterala stanga din fata turometrului la fel... asta deja asa o sa plece de la mine cand ii vine vremea. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

3 hours ago, Cristian said:

Eu zic sa te pregatesti de inlocuirea ambreiajelor, zgomotul ala nu e normal.

Cat despre celelalte probleme, din pacate sunt minore, insa foarte enervante.

Am mai citit chiar aici pe forum ... se mai plang cativa de acele sunete "metalice".

Masina schimba lin, nu patineaza nimic ... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Leonul 5f al sotiei are un singur greier, la imbinarea intre bord si stilpul montantului A. 

Nu m-am chinuit pana acum sa il rezolv, cred ca asa ramane inca un an, pana vindem masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
On 9/30/2019 at 12:51 PM, Andrei1980 said:

Eu de exemplu am scapat de greierasii din usi, nici macar cu muzica data tare, dar am un greiere foarte suparator deasupra ceasurilor/cadranelor din bord, stiu de unde vine zgomotul dar efectiv ar trebui desfacut bordul si nu cred ca e bine de umblat pe acolo. Daca apas cu mana acel plexi din fata cadranelor zgomotul dispare, de asemenea daca apas partea laterala stanga din fata turometrului la fel... asta deja asa o sa plece de la mine cand ii vine vremea. 

Salut,

Acelasi greieras din bord l-am avut si eu. Am scapat de el cu silicon sanitar transparent. (recomand sa folosesti o seringa mica sa ai acces usor dupa volan).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@nu73lla unde mai exact ai bagat siliconul?

Modificat de TheRipper
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stop nou valeo produs 2019 octombrie cumpărat de la vânzător cu 40.000 calificative pozitive și câteva sute de stopuri vândute. E nou, am dat jos folie, i am făcut poze și l am făcut retur.

IMG_20191122_183348-1500x2000.jpg

IMG_20191122_183641-750x1000.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu imi dau seama foarte bine din poze, dar nu era vorba ca stopurile se fisureaza la montaj, din cauza presiunii prea mari pe care trebuie sa o exerciti pentru a-l fixa pe pozitie?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am banuit, si cineva a confirmat ca acele 2 linii (care se simt cu unghia pe spatele fetei stopului) ar fi defapt de la turnarea plasticului in matrita si reprezinta defapt un plan de separatie, si ca ar fi asa la toate stopurile. Am verificat stopurile de pe masina cele vechi si amandoua au aceleasi 2 linii in acelasi loc. Ba mai mult, de la forta de strangere si vibratiile transmise in caroserie, banuiesc ca de la acele 2 crapaturi de 1 cm fiecare ar pleca mai departe alte fisuri. Stopurile se fisureaza exact in acele 2 zone unde sunt cele 2 linii.

 

Am cautat niste poze pe internet, si la toate stopurile sunt prezente cele 2 linii ca in pozele de pe stopul nou nemontat de mai sus! ce sa mai zic.

Daca nu le strangi bine zdrangane, daca le strangi prea tare crapa. Sunt foarte subtiri in plastic in zona unde vin clipsate in caroserie prin acei 2 pini.

 

Prima poza este de pe internet, este un stop stang, a doua poza este cu stopul nou, este un stop drept.  Sunt absolut sigur ca stopul nu a fost montat, si ca este nou. A venit in cutie valeo sigilata, cu eticheta, cu folie pe el, 2 etichete in care scrie data fabricatiei. Este identic cu cel original de pe masina.

 

 

 

 

seat-leon-condensation-crack-rear-break-light.jpg

IMG_20191122_183641.jpg

Modificat de deenman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai exista colegi cu 5f (coupe sau hatch) care pot sa confirme existenta acelor 2 linii pe cant? e vorba de stopurile exterioare de pe aripi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, la fel arata stopurile de pe Leonul sotiei, inclusiv cel schimbat pe garantie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incerc sa iti fac 2 poze in weekend, sa vezi cum se prezinta stopurile acum, dupa 5 ani si jumatate, respectiv 2 ani, pentru cel schimbat pe garantie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare. 

La Leon 81 Kw, motor CYV, benzina, filtrul de benzina e pe pompa?

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La astea noi, filtru de benzina e integrat in ansablu pompa. Conform planului service nu se schimba.

L-as schimba daca as lua masina sh si ar avea peste 100-150.000km, altfel nu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!