Jump to content

Vw Golf IV Variant + DSG


Emy D

Postare recomandată

Whaaaat? 1.54 eur bucata, minimum order 50 buc, adica 77 euro suruburile de plastic. 

+ 35 euro transport. 

Total = 113 euro. Pt niste suruburi decorative de plastic. Ies mai ieftin cu facut filet si bagate suruburi de inox 😐

+ adaugam un vopsit electrostatic 132 euro 

+ inca atata diamond cut + lac. 

Reconditionatul lor ca de fabrica ajunge la prea mult pt ele. Aprox 300 euro. Hmmm 

 

 

Link către comentariu

Tocmai pentru multe decizii ilogice suntem aici pe forum :))

 

Modificat de catalinmiti
Link către comentariu
  • 7 months later...

@Emy D poti te rog sa scrii codul bujiilor Beru ? N-am mai vazut asa un model.

Modificat de Rave
Link către comentariu

@Efrim, tu ai benzinar, de-aia :) Ai bujii care dau scanteie. La Diesel, bujiile au rol doare de preincalzire camera de ardere in perioada rece si atat. Dupa ce a pornit motorul la xx secunde dupa pornire se sting si asa raman pentru ca explozia la diese se face prin compresie. 

Dar, pot mai tarziu sa pun codurile bujiilor pentru cei care au intradevar nevoie! 

Link către comentariu
în urmă cu 22 ore, Emy D a scris:

@Efrim, tu ai benzinar, de-aia (...)

Mersi Emy, se vede ca am avut mereu benzinare, nici macar o bujie incandescenta nu stiu cum arata :) Omu' invata cit traieste

Link către comentariu
  • 3 weeks later...

LA MULTI ANI! dl Efrim cauta la Beru ca gasesti si pt benzinar bujii.din ce m-am documentat eu produc doar in germania si irlanda.beru am pus si eu pe a mea si sunt bune.Cele vechi 3 din 4 erau duse.

in alta ordine de idei as ruga pe domnul Emy daca ma poate ajuta cu niste info.As vrea sa stiu ce tip de sistem de franare este pe spate.Pe sticker este 1Kp 1Ls dar asta e doa frane pe disc.as dori sa stiu sunt frane Ate,Trw sauLucas.Multumesc!Sanatate si drumuri bune!!!!

Link către comentariu
  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...

Felicitari ! Si eu vreau sa fac acelasi lucru pe o Bora dar benzina 4x4. Astept sa vad noutatile !

Link către comentariu

Stai linistit ca o sa faci si cele care costa 3000-4000 :))

 

Idea e cam indrazneata dar vrau sa vad cum iesi la finisaje.

Rama de DSG are loc in consola de Golf, aici masori de 2 ori si tai odata, sti tu.

Hai ca m-ai facut curios, bafta!

Link către comentariu
în urmă cu 14 ore, cxr2test a scris:

Stai linistit ca o sa faci si cele care costa 3000-4000 :))

 

Da da, stiu ca daca patesc ceva la mecatronic, bag 5000 in ea. 2500 setul de ambreiaje... Dar momentan nu e cazul ca e o cutie buna in mintile ei. Vedem ulterior :)

Momentan ma apuc de cablaje sa fac conexiunile cum trebuie si unde trebuie. Ulterior, voi purcede la montarea propriu zisa si codari. 
Nu e chiar indrazneata ideea. Au mai fost facute swapuri de genul asta, deci, nu sunt primul/singurul si nicidecum nici ultimul. 
 

în urmă cu 16 ore, andrei.toledo a scris:

Felicitari ! Si eu vreau sa fac acelasi lucru pe o Bora dar benzina 4x4. Astept sa vad noutatile !

 

1.8T?  Exista si pt 4x4, doar ca ai o idee mai mult un pic de lucru. In rest, DQ250 chiar si de 4x4 e plug and play. 

Cand ma apuc de swap, promit sa fac poze si sa notez detalii. 

 

în urmă cu 21 ore, Bebeee a scris:

Foarte tare. Multa bafta si spor la instalat. 👍

Thanks! 

Link către comentariu

Frumos! Spor in realizarea lucrarii! 

 

Citat:

integrarea schimbatorului in consola centrala de la Golf4. Bricolam si facem cat mai frumos!

 

De la Golf R32 DSG?

DB02_60777_full.thumb.jpg.fd2de2f4e14226132ceb35fdc33119da.jpg

 

Urmaresc cu interes!💡

Modificat de Silviu_WOB
Link către comentariu

sal.. Cand aveam a2 1.2tdi si  probleme cu cutia ds085 (cea manuala cu hidraulica adaptata) ma batea gandul sa fac swap la dsg. Cutia e bolt in, dar problema majora era la soft! Atat a mea cat si a ta au EDC15 (la mine cu P, un pic mai evoluat), nu stiu sa transmita via can cuplul motor catre cutie si cutia nu va schimba bine.

Variante ar fi modul aditional sau trecerea la EDC16.

La mine swap-ul era gandit prin 2015 si poate intre timp s-au mai avansat cercetarile la soft.

 

Spor si astept sa vad finalul integrarii..

 

Link către comentariu

Frumos Golf sau tank :)) 🤘

Modificat de Type3-66 Mark
Link către comentariu
  • 2 weeks later...
On 21.02.2022 at 13:14, Silviu_WOB a scris:

Frumos! Spor in realizarea lucrarii! 

 

 

De la Golf R32 DSG?

DB02_60777_full.thumb.jpg.fd2de2f4e14226132ceb35fdc33119da.jpg

 

Urmaresc cu interes!💡

 

 

Greu de gasit asa ceva. Pana acum nici macar la preturi exorbitante nu am gasit. Probabil ca nou, pe cod...dar nu merita. O sa fie mai scump decat swap-ul in sine :))) 

 

On 21.02.2022 at 14:08, Muale a scris:

wow, spor la treaba!

 

thanks! Este o gramada de lucru, dar cum este frig... m-am apucat de cablaje. 

 

On 21.02.2022 at 15:19, ili2k2 a scris:

sal.. Cand aveam a2 1.2tdi si  probleme cu cutia ds085 (cea manuala cu hidraulica adaptata) ma batea gandul sa fac swap la dsg. Cutia e bolt in, dar problema majora era la soft! Atat a mea cat si a ta au EDC15 (la mine cu P, un pic mai evoluat), nu stiu sa transmita via can cuplul motor catre cutie si cutia nu va schimba bine.

Variante ar fi modul aditional sau trecerea la EDC16.

La mine swap-ul era gandit prin 2015 si poate intre timp s-au mai avansat cercetarile la soft.

 

Spor si astept sa vad finalul integrarii..

 

 

Functioneaza si pe EDC15 la Golf. :)

 

Ai 2 fire maro - masa, ai doua fire rosu cu galben -> + continuu de pe borna 30, 2 fire de can (H & L) si un fir de Switched Plus (borna 15 sau 75x) pe firul Negru/mov. 

Dupaia la schimbator, tot ceva asemanator, dar acolo nu am finalizat cablajul. 

Dupa finalizarea cablajului, il testez si il pun pe masina. 
Apoi imi iau 2-3 zile libere, demontez toata fata, schimb niste radiatoare ... schimb antigelul, si montez cutia. :)

 

 

Asadar, cum ziceam, m-am apucat sa imi fac cablajul, si asta a iesit. Firele sunt lipite cu fludor, tub termocontractibil peste lipituri, si 2m de copex de plastic din dedeman care s-au potrivit perfect in mufa rotunda 


1156624593_CablajDSG.thumb.jpg.a92f41a4c8c93276a7ca3534c55c45ba.jpg

 

 

Link către comentariu

unde fludor?

e recomandat la masini fludor, avand in vedere ca tot ansamblul vibreaza si te trezesti cu lipituri reci?

de ce nu ai pus fire cu mufa sertizabila?

Link către comentariu

la vreo 10 cm de mufa rotunda a DSG. O sa vibreze dar cu totul deoarece primii 15 cm de cablu vin prinsi de cutie, si sunt sunt lipite bine firele intre ele. M-as mira sa apara lipituri reci acolo. 
 

Cum zici tu, ar fi mers cu mufa noua de DSG, si pini noi/ sertizati pe cablu... 

Modificat de Emy D
Link către comentariu
  • 2 months later...

Siii... instalat cutie. Merge dar nu prea cum trebuie  pt ca am dat de un alt impas: Cutia nu comunica ok cu ABS MK20. Asadar, am trecut la alt upgrade: ABS MK60. 
Am instalat pompa, am conectat tevile de frana...dar cand sa pun pompa centrala de frana pe brakeboost-erul meu...hop ca nu merge. Are nevoie si de alt brake booster. Asadar, asteptam alta piesa. 

Poate revin si mai tarziu cu povestea mai pe lung + poze. 
 

Link către comentariu
andrei.toledo

Asteptam povestea :D Si eu ma apuc de adunat informatii , Bora avand tot Mk20 , din cate am vazut ai nevoie si de alte ceasuri cu CAN ?

Link către comentariu
  • loghy changed the title to Vw Golf IV Variant + DSG

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!