Jump to content

Motorul 1.2 tsi cbza cbzb cbzc distributie pe lant probleme si rezolvari


qwk
 Share

Postare recomandată

Păi nu-ți vine să pui 1.4 TSI că la fiecare doi ani la ITP îți verifică mai tot.

La RAR am avut LEDurile montate pe poziții și am dat switch-ul de lumini pe off să nu se aprindă nimic, că fac poze și la mașină din față cu o cameră telescopică.

De schimbat motorul sper să nu mai am parte vreodată. Am cheltuit destul și fără să plătesc ceva din motor și manoperă (drum, bariere, taxe, statul în Ro etc). La anul trebuie să vin iară, că-mi expiră ITPul.

Și cred că sunt și ăștia în stare se recunoască un motor, nu? Adică le-au trecut prin mână destule 1.2 TSI-uri. La un moment dat, când am văzut cum era pansonat vechiul motor, mă gândeam că nu e nevoie decât de un ciocan, de răbdare și pui aceeași serie pe ăsta nou și gata cu cheltuielile. Da' io-s băiat cuminte...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ia vezi sa mai ai cateva sute de ron la tine, sa nu platesti vreo taxa de omologare individuala, ca ai schimbat motorul, eu asa am patit....

Modificat de megamotoreta
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dacă mai au multe pretenții, ajung să cred că mai bine o înscriu la greci și-mi văd liniștit de viață. Omologarea aia s-a făcut de către reprezentanță, după ce mi-au predat mașina, dar a plătit reprezentanța. Oricum ferească Dumnezeu, că numa' asta mai lipsea!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe motor nu scrie macar tipul? Gen CBZB

 

Eu zic sa cauti un itp mai de cartier, care nu se agita prea mult cu detalii gen becuri roti etc. Unii verifica noxe, frane, se uita 2 secunde la masina si ai plecat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

lasa ca nu e asa... tocmai ca e obligatoriu sa faca pozele cu toate becurile aprinse... noxele si franele sunt cele neglijabile....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am dorit sa salvezi spatiul forumului, din pacate forumul ma limiteaza la maxim un mb / poza, si find facute cu dslr...

 

thumb_7745976DSC_3894.JPG


Sper sa fie mai ok asa. Am modoficat poza de la 4 mb la 1 mb.

Modificat de Mumus.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merci pentru poza, aveam impresia ca ai acutatorul wastegate-ului asezat diferit, dar se vedea diferit doar din cauza unghiului pozei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Vin cu o dovada clara cat de problematica e distributia acestui motor.

Masina e luata in noiembrie 2010, la 12k km a fost schimbata distributia, in prezent are 43k km iar zgomotul ... este clar.

Va las sa-l admirati din urmatoarea filmare

https://www.youtube.com/watch?v=pBeUwKiv6QM

Este prezent 70% din timp, cel mai des apare in oras.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Omule, mai bine nici n-o mai porni. Nu auzisem niciodată până acum cât de rău poate să facă.

Poate ne explică cineva câte ceva de ultimul kit de distribuție, care, teoretic, nu ar mai sări, doar zgomot cel mult.

Poate îți pui ultimul kit înainte să pățești ceva mai rău.

Doamne ferește!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa o discutie cu un tehnician am aflat urmatoarele:

- noul lant(de care beneficiez deja) nu poate sari, teoretic nu iti strici motorul

- exista un senzor de presiune al uleiului in portiunea superioara a lantului care te avertizeaza-

- acel senzor declanseaza martorul EPC din bord

- am avut o singura data acel martor aprins zilele trecute care la repornire s-a stins

 

Saptamana asta ma duc din nou la service, probabil il voi schimba personal daca ei refuza a doua schimbare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa se aude si la mine. Curios ca la mine zgomotul acesta a aparut cand am schimbat uleiul. La inceput uruia doar la pornire dar dupa ce am schimbat uleiul se aude acelas zgomot. Curios ca nu se aude tot timpul la relantiu. Uneori persista uneori dupa ce merg un pic dispare.Eu zic ca problema e de la intinzator. Si la mine sa aprins odata Epc care apoi sa stins. Joi ma duc sa schimb distributia

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt de aceeași părere cu tine Marian. Simptomele sunt aceleași și la mine, au aparut mai evident vara asta după schimbul de ulei.

O întrebare: mașina ta mai este în garanție? Daca nu este, plătești tu distribuția sau este ceva decontat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa o discutie cu un tehnician am aflat urmatoarele:

- exista un senzor de presiune al uleiului in portiunea superioara a lantului care te avertizeaza-

 

Poftim? :huh: vrei te rog sa detaliezi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

   Sunt motoare distruse si fara lant sarit. Au bagat videocamera mica prin gaura bujiei si s-au observat amprente in cilindru cauzate de lovirea supapelor din cauza nesincronizarii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Prea multe detalii nu iti pot da pentru ca nu le stiu.

Am fost sa verific zgomotul în cauza. Bineînțeles ca motorul torcea ca o pisica, nu scotea nici un zgomot. Atunci mi-a dat acest răspuns. Nu are rost sa verifice lantul si sa constate ca e intins dar nu suficient cat sa necesite schimbarea. Cand se va ajunge la asta, acel senzor va detecta problema si va declansa martorul, iar eu in consecință voi ajunge la ei.

Modificat de umeras
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina nu mai e in garantie dar normal ei trebuie sa schimbe pe kulanta. Acum ramane sa vezi cum te descurci. Eu am fost la ei cand uruia la pornire am lasat masina dar nu au putut inregistra sunetul si nu mi-au aprobat. Acum am vb pe la porsche si aia mi-au zis sa ma duc la un dealar autorizat ca sa i-mi faca constatare si apoi sa astept. Constatarea ma costa 250 ron ptr ca masina are modelul de lant imbunatatit si trebuie si pozat cica. Am vb la service ai la porsche cei de acolo au spus ca nu conteaza daca nu am facut toate reviziile la ei. Eu am facut doar doua din trei. Eu am renuntat sa ma duc daca pun toate costurile cap la cap cu drumuri c nu am in oras dealer, ies mult mai ieftin daca o fac pe cont propriu si nu mai stau sa astept cu frica ca fac motorul praf. Am vb cu cineva de la reprezentanta de la garantii si mia spus ca undeva la 200 ron ma costa daca aproba culanta + svhimbul de ulei. Eu o fac in ct cu 800 ron piese +manopera. Mult succes poate reusesti sa o faci pe kulanta.

Modificat de Marian_Barbu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Raspunsul primit astazi de la reprezentanta e acelasi. Ar trebui sa las masina la ei, sa o desfaca .. poze masuratori etc si sa astept un raspuns de la fabricant daca intra pe kulanta sau nu. Eu personal la reprezentanta din Iasi nu am mers niciodata, mereu am fost la cea din Suceava si mi-ar fi greu sa le las masina. Inca ma mai gandesc ce sa fac. Recomandarea lor e sa astept sa vad cum se comporta pana la următorul schimb de ulei. Ultimul l-am facut acum 4 luni.

Modificat de umeras
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar ce au zis nu se poate intampla nimic daca mergi cu ea asa respectiv sa sara lantul si alte probleme?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exista doi senzori, unul la vilbrochen si inca unul nu știu unde care ar declanșa martorul check engine. Mi-a spus ca EPC e de la altceva, desi eu in cartea tehnica vazut ca e de la motor.

Nu stiu ce sa cred, mie nu imi suna normal, am sesizat un comportament diferit al motorului în sarcina, poate sunt subiectiv.

Poate cineva sa îmi confirme dacă exista un martor diferit check engine?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am facut cam 2000km cu motorul asa si nu ma mai risc ma duc joi sa schimb lantul. Am schimbat si eu uleiul o data in speranta ca isi revine dar nimic. De senzorii aia stiam si eu. Daca iti dadeau ei o hartie la mana prin care sa iti spuna ca nu are nimic si poti sa circuli asa si sa isi asume ei raspunderea ca in caz de se intampla ceva doamne fereste merita sa astepti pana la urmatorul schimb dar asa mai ai o gramada de mers.

Ce atatea constatari niste jigodii nu e clar ca e problema la motoare pune frate mana si schimba-i omului piesele da omul o groaza de bani sa isi ia un lucru si cumpara o panarama. Ti-au spus cam cat te-ar ajunge sa o faci pe kulanta?

Modificat de Marian_Barbu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exista doi senzori, unul la vilbrochen si inca unul nu știu unde care ar declanșa martorul check engine. Mi-a spus ca EPC e de la altceva, desi eu in cartea tehnica vazut ca e de la motor.

Nu stiu ce sa cred, mie nu imi suna normal, am sesizat un comportament diferit al motorului în sarcina, poate sunt subiectiv.

Poate cineva sa îmi confirme dacă exista un martor diferit check engine?

exista senzorii de pozitie arbore motor si ax came. cei doi senzori sesizeaza probleme la sincronizarea cauzata de lant.

nu exista alt martor. cel EPC arata probleme electrice la motor, iar celalat probleme OBD generice. ambele se aprind in cazul unor probleme cu lantul, dar poate sa fie prea tarziu cand se aprind....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bineînțeles ca nu da nimeni o hârtie ca poti circula. Nu mi-au spus de diferența pe kulanta; nici măcar nu au sugerat soluția asta, eu le-am spus.

Ideea e ca am programat pe joi o diagnoza în Iasi la service autorizat skoda. Astept sa vad rezultatul de acolo.

Andrei sunt de aceeasi parere, nu vreau sa astept momentul tarziu al martorilor din bord.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oleaca off-topic, dar am aflat si eu de curand. La ceea ce noi numim "kulanz-a", cei din reprezentante se exprima cu "gestul comercial de bunavointa(kulanz)".

 

Oameni buni, legat de kulanza asta. In cazul meu numai Dumnezeu stie cum de au decis sa-mi schimbe tot in contul lor. Totusi eu inainte de asta, dupa vreo luna si ceva de asteptare, am trimis e-mail la Seat International din Spania, la SEAT din Romania si le-am expus cauza, ca sunt foarte dezamagit de marca SEAT, ca masina-mi sta in soare de o luna si ceva si altele. Imediat, in cel mult 6 zile s-a dat acceptul kulanzei. Nu stiu cat ajuta asta si daca nu cumva a fost doar coincidenta, totusi la International eu zic sa incercati. Si expuneti problema asa cum e. 

 

Faza asta cu defecte la motoare ramane o hotie in toata regula, doar ca nu avem noi ce face, ori daca e... eu unul nu-mi imaginez.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!