Jump to content

Motorul 1.2 tsi cbza cbzb cbzc distributie pe lant probleme si rezolvari


qwk
 Share

Postare recomandată

Am citit cam tot, unde se devia am mai sarit... dar nu sa discutat nicaieri despre depunerile din esapament... ca de simtit se simte cel mai ok peste 2000rpm, si e logic ca nu dai tapla decat peste 2500, cand chiar trage bine.

 

Dar o fi sau nu normal sa am depuneri de funingine in teava de esapament ?


Daca schimb cum vrea cb, e nasol, merge subturat, pot sa schimb cum zice el doar daca nu trebuie sa accelerez, deci poate in afara orasului, dar in oras deseori sunt in tr3 si el imi arata sa bag 5 :)

Modificat de Mumus.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

funinginea apare datorita injectiei directe. similar unui diesel. e unul din efectele nedorite ale acestei tehnologii

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si ce poate sa afecteze? sau cum se poate elimina sau scadea acest efect nedorit?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu afecteaza si nu ai cum sa diminuezi

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci sa merg cum am chef, atata timp cat nu o turez cat e rece, si nu ii dau talpa sub 2000-2500rpm?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca deja exagerati cu sfaturile despre cum se conduce un motor. Credeti ca veti avea vreodata probleme cu masina din cauza faptului ca ati mers uneori subturat?

Atunci cei care au masini cu DSG in combinatie cu 1.2 TSI ce ar trebui sa faca? DSG tine motorul subturat, de multe ori sub 1500 RPM.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

În cilindru, acolo unde injectorul intră, se adună mereu funingine. Caută pe net despre problema asta la motoarele GDI/TSI. În timp este o problemă, dar cât... altă problemă. Încă nu-ți fă griji de așa ceva și bucură-te de mașină, mai ales că ai 1.2 TSI EA211, dacă nu mă înșel. L-am văzut în showroom și pare diferit din multe puncte de vedere.

Noi cei cu generația EA111 am trecut/trecem prin probleme cu mult mai grave. Vezi doar ce am pățiț eu...

Și legat de cum să conduci... cum vrei tu, dar fără să exagerezi. Vei prea mult sau prea puțin strică și mă refer la turații. Până la urmă sunt fiare făcute să se strice la un moment dat. Eu merg așa cum îmi cere situația. Lejer dacă vreau economic și nu mă grăbesc sau mai grăbit dacă e nevoie. Nu a studiat nimeni ca xxxxrpm sunt mai bune ca yyyyrpm. Dieselul e una, benzinarul alta.

La mintea oricui că un motor rece nu se turează la roșu. Hai că nu merită sub. S-a tot discutat.

Și sper că nu e și pe aici ca pe 4tuning cu copii fără permis care dau sfaturi de cum se conduce.

Bucură-te de mașină, că ai de ce!

Modificat de Phlom
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am o intrebare: la motoarele EA111 1.2TSI fabricate dupa jumatatea lui 2012, apoi 2013 si 2014 au mai fost probleme?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din auzite spun ca in 2013 sau facut teste, si deabea din 2014 sau montat intinzatoarele electrohidraulice la toate. Am inteles ca si pozitia lor sa schimbat.

Modificat de Mumus.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poti schimba linistit intre 2500/2900 rpm si merge constant in treapta 5 la 60km/h pt un mers econimic..nu are niciun sens sa o ti in 3 la 60 km/h urban..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eventual la schimbul de ulei as pune un ulei mai bun, desi si acum am in el castrol long life...   vreau sa pun castrol edge (tot 5w30) cand face un an, o fi mai bun?

Modificat de Mumus.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si putem afla mai multe de kit-ul de reparatie cu acele intinzatoare electro-hidraulice? Coduri piese, cu ce difera? Si aceeasi intrebare: e cineva pe forum cu motor din perioadele alea?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mie mi-a povestit un amic care are acces la mai multe informatii, dar nu mi-a dat in scris nimic, doar verbal.  Cu mai mult de atat nu va pot ajuta, si nici confirma , deoarece nu am vazut cu ochi mei, 

 

Eu stiu ca el sa interesat si masina mea fiind din 2014 beneficiaza de aceste revizuiri, si in teorie nu ar mai trebui sa am probleme cu zdranganitul lantului sau cu saritul de la punct al distributiei, dar timpul ne va confirma sau infirma.

 

Voi incerca sa aflu si niste coduri.

Modificat de Mumus.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu cred ca nici fabricantii nu stiu inca!Cobaii suntem noi! dar ca sa fie mai siguri au renuntat treptat la lant si au revenit la curea!

Vizavi de a 5-a in oras cu 60, hai sa zicem ca doar la vale sau pe loc lin fara accelerari bruste. Ca in rest e bataie de joc, nu simti motorul rugandu-te sa ii schimbi treapta?

Dsg nu e de dat exemplu, alte pinioane, alt soft, 7 viteze, etc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tu glumesti... ce treaba au pinioanele si softul cu turatia motorului? Oricum, chiar si daca e motor de generatie noua, principiile generale se mentin. In plus, conduc in fiecare zi 1.4 TSI 125 CP generatia anterioara, pe Leon 1P, masina din semnatura.

Va recomand sa lasati deoparte recomandarile unor membri vwforum si sa conduceti asa cum simtiti voi masina, sunt sigur ca daca motorul pare subturat la o anumita turatie nu o veti chinui prea mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu, e vorba de turatia motorului corelata cu treapta de viteza, adica mergi cu a 5 cu 1000 rot si cu a 5 cu 1800 rot si subturarea va fi perceputa diferit! la dsg softul alege singur treapta de viteza cu care sa mergi, functie de ce ii trebuie masinii, da, poate merge cu a 7 la 1250 dar e la vale si cu a 3 la 3000 rot la deal.

Tendinta celui care merge subturat sau la limita subturarii este de a nu mai schimba treapta de viteza si de a accelera viguros cand ai nevoie de forta, o adevarata placere pentru motor, turbo, injectoare, etc. dar ma rog, fiecare conduce cum vrea, e masina lui.

 

Si un motor de generatie noua e mai usor de stricat si mai scump de reparat, de asta e bine de protejat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu stiu un lucru: subturarea e atunci cand cuplul nu e suficient pentru a creste viteza suficient, in functie de gradul de apasare a pedalei de acceleratie. Mai pe romaneste, cand motorul tremura la accelerare. Este irelevant cate rotatii pe minut are motorul in momentul ala, de obicei se intampla intr-adevar sub 2000 RPM, la un motor TSI.

Daca mergi constant, nu are nici o importanta daca motorul are 1000, 1200, 1500 sau 2000 RPM, nu va fi nici o problema pentru motor. Bineinteles, daca ai nevoie de o crestere a vitezei, nu cred ca e nimeni chiar idiot incat sa continue sa accelereze, daca vede ca motorul reactioneaza in acest fel.

Ca exemplu, eu folosesc treapta a cincea cand merg constant cu peste 60 km/h, insa daca e nevoie de accelerat rapid schimb intotdeauna cel putin o treapta in jos. Accelerarile viguroase se fac de la cel putin 2000 RPM in sus, altfel accelerezi degeaba si cum ai zis si tu, dauneaza motorului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intrebare de intrebare: cei care au schimbat lantul odata sau de n ori, si daca a-ti stat linga masina, ce v-a schimbat?

Mie mi s-a schimbat doar lantul si intizatorul, intizatorul clar era identic cu cel vechi caci l-am studiat dar la lant nu am fost atent.

De ce intreb, pentru ca acum vad ca un kit nou are in componenta lant,intinzator,2 patine si pinion ax came, deci ceva difera.

Asta am vazut pe un forum Italian:  http://www.polovw.it/foro/viewtopic.php?f=49&t=18592&start=720&hilit=minimo+tsi+a+freddo

Eu am facut schimbul cred ca in 2012 la 17mi km si acum am 42mi km dar pe 27mi a inceput sa faca iar zgomot.

Modificat de tvirgil
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Update: azi am fost la RAR și i-au făcut fel și fel de teste la gaze, au verificat seria noului motor și nu are, apoi m-au trimis la un notar public să fac o declarație că motorul vechi a fost schimbat cu unul nou ce păstrează aceleași caracteristici tehnice. Mai trebuie să duc doar adeverință aia de la service, care iese abia mâine, poimâine. La RAR am achitat inițial cam 140RON, apoi încă 3x RON. La notat încă 50 RON. Zilele următoare urmează să-mi scrie pe cartea mașinii ceva gen "înlocuire motor fără serie".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

☺după asta, poți înlocui motorul de nenumărate ori și mai specifici nimic ☺☺

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o intrebare ciudata: de unde stiu astia de la RAR ca nu ai pus in locul motorului tau un 1.4 TSI? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o intrebare ciudata: de unde stiu astia de la RAR ca nu ai pus in locul motorului tau un 1.4 TSI?

m-au trimis la un notar public să fac o declarație că motorul vechi a fost schimbat cu unul nou ce păstrează aceleași caracteristici tehnice

 

:icon_thumleft: 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe langa asta daca au facut teste se putea determina ca nu e in parametri de 1.2 daca era un 1.4 pus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in principiu la astea moderne e greu de inlocuit motorul cu alt tip.... asa ca nu isi prea bat capul cu asta. iar prin declaratie la notar lasa raspunderea pe capul propruetarului asa ca....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!