Jump to content

Motorul 1.2 tsi cbza cbzb cbzc distributie pe lant probleme si rezolvari


qwk
 Share

Postare recomandată

Master_Blaster

Da si la mine a pierdut un pic de antigel pe acolo dar nu e bai ca ala nu e ulei, ce am eu pe planetara si pe motor e ulei 100% si sigur nu vine din admisie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cunoasteti vreun caz in care al doilea/al treilea lant ar fi sarit/s-ar fi rupt ?


Pun aceasta intrebare pentru ca cei de la service imi tot spun ca cel de-al doilea lant nu are cum sa sara sau sa se rupa (citez: "are doua randuri de zale si un capac de protectie care nu-i permite sa sara") si ca zgomotul e normal pe acest tip de lant. Mie mi se pare o "flituiala" ieftina, insa imi pun totusi problema ca e posibil sa existe ceva adevar in spusele lor deoarece nu am auzit pe nimeni sa ii sara cel de-al doilea lant. Eu sunt la al doilea lant, iar zgomotul s-a intensificat. Pe primul l-am schimbat la 42500 km (ian 2013), iar acum am 60000 km. Cel de-al doilea lant a inceput sa "rontaie" dupa 4-5 mii de km. Am insistat sa-mi fie schimbat si cel de-al doilea lant, insa service-ul refuza sustinand ca zgomotul e normal.


Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am facut revizia de 4 ani la un service neautorizat vw.Am folosit filtre Mann.La filtrul de ulei am avut o problema ptr. ca dupa 03.2010 avea alt cod.Acum nu stiu daca am facut alegerea cea buna.De ce sunt doua modele de filtre pe acelasi motor?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poti pune oricare versiune de filtru. a doua versiune teoretic ajuta la amorsarea mai rapida a intinzatorului de lant

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

andrei, poti pune codul celei de-a doua versiune de filtru?

Nu de alta, sunt curios reprezentanta ce mi-a pus la revizie!

 

@ymw, nu te gandesti in caz de ceva la kulanza? de ce te-ai dus in service neautorizat vw?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Master_Blaster

Pai daca filtrul mai nou e mai bun decat ala vechi dece se mai produc ambele?

 

Anyway eu am tot filtru mann W 712/94  l-am luat pe asta pt ca masina mea e din 2011 si credeam ca e o diferenta care nu le face interschimbabile pe cele 2.

 

Apropo de filtru: http://skoda-fabia-israel.blogspot.ro/2013/07/inside-oil-filter.html

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Au schimbat ceva in martie 2010.Din moment ce o firma aftermarket cere data fabricatiei la configurarea necesarului de consumabile trebuie respectat acest lucru. Nu folosim doar stocuri.Fata de un dealer autorizat am 450 de ron diferenta de pret.Codul Mann ptr filtrul de ulei pus pe masina este w 712/93 care este codul ptr motoarele de dinainte de 03.2010.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

diferentele sunt urmatoarele

 

- filtrul mai vechi (versiunile B si C) 

post-17228-0-10608600-1396795266_thumb.j

 

- filtrul mai nou ( versiunile D si E) 

post-17228-0-28568500-1396795232_thumb.j

 

 

si Mann a schimbat codurile. W712/90 > W712/93 ( versiune B sau C); si mai exista versiunea W712/91 (versiuen D sau E .. - cu guler sa ii zicem asa)

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Automat difera si orificiile de pe bloc.Am patit-o la prima revizie cand am avut eroare lipsa presiune si au schimbat filtrul.Oare de ce?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din ce retin, nu difera orificiile in suprtul filtrului de ulei....  Deocamdata nu imi merge ETKA, dar o sa ma uit sa vad.

 

la tine lipsa de presiune nu a fost din filtrul de ulei ci din garnitura de la vechiul filtru care a ramas pe motor si mecanicul nu a scos.o... 

La 1.2 TSi, este o mica deschidere, care la desurubarea fltrului se deschide si uleiul din filtru se scurge direct in baie, sa nu murdaresti motorul de ulei.

Cand uiti o garnitura acolo, nu se mai inchide corect acea deschidere si pompa nu face presiune.

 

Am atasat si 2 poze , de la o astfel de isprava ( ultima revizie fusese facuta la un dealer in Bucuresti )

post-17228-0-41522200-1396799384_thumb.jpost-17228-0-61266300-1396799390_thumb.jpost-17228-0-60828300-1396799538_thumb.j

 

Din ce se observa in primele poze , filtrul nou poate inlocui filtrul vechi (poza de la un schimb de distributie, in reprezentanta )

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

(...)  Nu cred ca este 1.2 TSI cu peste 50.000km si lantul cu care a iesit din fabrica.

Eu am 62.500km cu lantul original. Probleme au fost cu saiba, apoi am auzit de cateva ori lantul la o pornire cu motorul caldut, dupa o stationare de 20-60minute. Cu motorul rece s-a auzit de doua ori doar, dar acolo as da vina pe amorsare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

 

Am un turbo de 1.2 TSI care are o componenta din plastic spata si vreau sa stiu de specialisti daca mai poate fi buna de ceva sau o arunca la gunoi.

post-131292-0-67670200-1397210120_thumb.

post-131292-0-30728300-1397210123_thumb.

post-131292-0-03202300-1397210167_thumb.

post-131292-0-22147800-1397210186_thumb.

Modificat de tiguan1
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Master_Blaster

E riscant dar depide daca a fost sparta cand era masina si asta e cauza pt care a fost data jos sau in transport. Daca e in transport s-ar putea sa poti face o tiganie (adica sa o lipesti) dar nu poti fi sigur ca nu o sa ai probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

turbina e aproape noua si vine cu tot cu galeria de admisie si sa nu o poti folosi din cauza unui plastic amarat, mi se pare prea de tot...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pozeulei din ierdere de ulei, și  stiu exact de unde vine,  imi pare de la baia de ulei (tre sa ma bag sub masina sa identific sursa). Antigel nu pare sa mai piarda pe la admisie dar se vede pe unde e uscat si s-a depus praf.

 

 Stiu ca nu e problema Cool cu distributia dar tot problema cu 1.2tsi. Si calitatea VW a mecanicii.

 

Masina are aproape 35000km si aproape 3 ani, zilele astea ar trebui sa mearga la revizia de 1 an....

attachicon.gif20140325_065720.jpg attachicon.gif20140325_065712.jpg

Poate nu e pierdere de ulei din motor, ci pierdere ulei din cupla planetarei si arunca prin               rotire. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dintre posesorii de Seat 1.2TSI, au mai scos VAG vreo versiune de soft dupa aia cu "saiba" la turbina?

Inainte se pus saiba era  8726, dupa este 9857 (Simos10.12H03 9857).

Nu de alta da e o diferenta mare de comportament dupa "update"....

 

Daca este cineva care poate verifica intr-o baza de date VAG VIN-ul meu este VSSZZZ5PZBR033484

Modificat de axon003
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

S-ar parea ca exista niste blocuri de masura accesibile prin VCDS care dau uzura lantului:

 

Address 01 - Engine (J623-CBZB)
270 X_Intake_camshaft_signaledge_position_adapted_value_Edge2
271 X_Intake_camshaft_signaledge_position_adapted_value_Edge3
272 X_Intake_camshaft_signaledge_position_adapted_value_Edge4
273 X_Intake_camshaft_signaledge_position_adapted_value_Edge5
274 X_Intake_camshaft_signaledge_position_adapted_value_Edge6
275 X_Intake_camshaft_signaledge_position_adapted_value_Edge7
276 X_Intake_camshaft_signaledge_position_adapted_value_Edge8

 

La Skoda is la 270-276 iar la Seat-ul meu sunt pe la 700 si ceva in VCDS

 

Asta si alte informatii cu tipul de lant in PDF-urile puse aici de tip:

 

http://skoda-fabia-israel.blogspot.ro/

 

Si aici https://dl.dropboxusercontent.com/u/36706/blogs/skoda-fabia-israel/pdfs/TPI%C2%A02026513-5%20-%20Engine%20rattling%20noises%20from%20engine%20compartment%20when%20starting%20engine%20%28ENG%29.pdf

 

sunt codurile si pozele celor 2 versiuni: cel normal si cel "optimizat?!"

Modificat de axon003
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut!
Vreau sa-mi cumpar un VW Jetta 1.2 TSI, second hand, din 2011. As dori sa stiu daca mai exista probleme cu acest motor(am inteles ca ar fi o problema destul de des intalnita cea cu lantul de distributie, dar ar mai fi si unele probleme cu turbina). Ce ar trebui sa verific la ea in mod special atunci cand o cumpar? Modelul din 2011 vine cu distributie pe lant? Cat m-ar costa inlocuirea distributiei?

Astept si alte sfaturi care m-ar putea ajuta in achizitionarea acestei masini. Va multumesc !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ai certitudine ca s-a rezolvat. Parerea mea e ca mai bine orienteaza-te catre alt motor.

Schimbarea distributiei costa intre 1100 lei si 2000 lei.

Modificat de bogdanpiatra
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, as vrea sa cumpar o fabia noua cu 1.2 tsi. La rapid care din ce am inteles e ok nuprea ma pot intinde. Intrebarea este: motorul de 105 cp sau cel de 85 sunt ok acum? Sau ot aceleasi probleme? Intreb in ideea de a lua una noua.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bogdanpiatra

Tu crezi ca noi stim daca s-au rezolvat?

Unii dintre noi au spus ca nu(au schimbat si al treilea lant si tot zornaie) altii au schimbat unul singur si spun ca e ok. Dealerii spun cu mana pe inima ca s-au rezolvat.

Depinde de tine pe cine crezi!

Eu nu am inteles de unde rezulta ca la rapid e ok? fabia si rapid au acelasi tip de motor pe lant!

Modificat de bogdanpiatra
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am un coleg cu Fabia din 2010 si cu motorizarea de 85 de cai. Acum cere schimbarea celui de-al patrulea lant.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, la rapid intelesesem ca e distributia pe curea si ca nu ar mai fi probleme. Sunt si la tsi-urile pe curea?

Eu ma gandeam la o fabia 2014, ma gandeam ca intre timp macar cele din fabrica vin ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rapid / Fabia / Yetti au ramas pe vechea motorizare cu distributie pe lant. Doar Octavia 3 / Golf 7 / Noul Seat Leon au trecut pe curea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Master_Blaster

Acum 2 zile am auzit iar zgomotul de lant la pornire, inainte masina a stat 6 zile nemiscata. Ma scoate din sarite maxim ca iar face asta. In fine oricum o sa merg f rar cu ea o perioada asa ca nu stiu cat de relevant e daca face sau nu zgomot la pornire, dupa perioade lungi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!