Jump to content

Motorul 1.2 tsi cbza cbzb cbzc distributie pe lant probleme si rezolvari


qwk
 Share

Postare recomandată

Cei 30% au insemnat 1050 lei..am intrebat si au spus ca nu s-a mai intamplat la ei sa schimbe si al doilea lant.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu vreau sa te amarasc, dar atunci cand am schimbat eu lantul, consilierul de la PBA mi-a spus ca lucrarea ar costa 1.600 lei. Am vazut pe net ca un kit de distributie pentru motorul nostru costa undeva intre 630 si 900 de lei. Estimez ca timpul de executie al lucrarii este undeva intre 3 si 4ore, deci manopera ar fi undeva intre 446 si 595 lei. La aceste costuri ar mai fi de adaugat un schimb de ulei care trebuie facut obligatoriu la inlocuirea distributiei.

Deci la pretul ar fi undeva intre

630+446+170 (cel mai ieftin kit+manopera la dealer+ulei de pe piata libera)=1.246 lei si

900+595+280 (un kit mai scump, posibil cam la pretul unui kit la dealer+o manopera mai mare si mai scumpa la dealer+ulei de la dealer)=1.775 lei

 

Preturile de mai sus sunt estimative asa ca am sa fac o mica investigatie saptamana viitoare in privinta pretului kit-ului de distributie la reprezentante si la magazinele care vand pe piata libera.

Oricum ar fi, este bine ca ai schimbat distributia care incepuse sa faca pe nebuna si ca ai facut asta la dealer, beneficiind in continuare de conditiile de post-garantie care te vor ajuta in viitor sa beneficiezi de inca o eventuala culanta.

Pe afirmatiile celor de la reprezenta unde ai facut lucrarea eu nu as pune prea multa baza. Asa ca urmareste cu atentie manifestarile masinii si bucura-te de ea in continuare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ceva nu e ok. Si eu am schimbat doua lanturi, primul garantie, al doilea culanta (100%). Dar stiu ca lantul era undeva la 1200 lei....daca tu ai dat 1050 si a fost doar 30%...imi vine greu sa cred ca un lant nou e acum undeva catre 3500 lei...

 

PS: la mine, al treilea, face tot mai des si mai urat...in curand trec pe la service sa vad

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iti dai seama ca nu mi-au spus cat ar face 100%. In orice caz, acesti 1050 sunt pt lant, intinzator, suruburi, simering drept, surubele, silicon, ulei si filtre.

La un service neautorizat, 100% m-ar fi costat in jur de 1800.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt la al treilea lant schimbat pe garantie. Am 3000 km de la schimb si cand e cald rau afara am numarat 3 porniri mai zgomotoase in rest a pornit ok.

Seful de service care mi-a schimbat in mai 2013 distibutia mi-a confirmat ca adaptarea software a lantului a marit de fapt timpul de pornire la automat astfel incat sa aiba timp pompa de ulei sa amorseze intinzatorul......si cu toate asta .....am avut 3 porniri zgomotoase ......

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deci vrajeala in continuare! Oare ce tip de lant s-o fi montand acum pe skoda rapid, vw polo, seat ibiza care au idem acelasi motor??

 

Tind sa cred ca informatia mea a fost corecta, adica ce se schimba, pe kulanza sau nu , se schimba din stocuri, care stocuri sunt pline de lanturi tipul 1 sau 2! 

 

daca la marius face al treilea din nou, daca la ionut face in primii 3000 de km, schimbat cu "ultimul model 2013" (usor , dar nu trebuia deloc-sa nu uitam ca , cu originalul la mine de exemplu nu a facut nimic 10000 km) atunci??

 

Un secret care la mine functioneaza oarecum: uleiul mobil S 3000 5w40 X1 face ,ca pornirile zgomotoase sa fie mult mai rare si mai "tacute".

Modificat de bogdanpiatra
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am schimbat unul singur pana acum si am ceva peste 15.000 km cu el. Liniste si pace deocamdata.

Porniri "zgomotoase" am doar de la motorul care, din cand in cand, porneste mai turat, dar asta e normal. Sunet de lant nu am auzit pana acum si sper sa ramana asa!

Sent from my iPhone using Tapatalk 2

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scuze, dar pornire turate nu sunt zgomotoase! pornirile turate sunt frecvente, functie de temperatura exterioara. vezi sa nu iti joace urechea feste!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pornirile turate sunt mai zgomotease decat cele normale, fiind turatia motorului mai mare! :D

Trebuia sa pun zgomotos intre ghilimele postul anterior, poate asa iesea mai bine in evidenta gluma. Nu e acelasi zgomot, evident, dar e singurul zgomot mai tare fata de o pornire normala si sper sa ramana asa...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost in service cu niste probleme si am facut si o diagnoza pt a sterge ceva erori.

Am rugat sa-mi faca si o conectare la serverul ceh( pt. eventuale update-uri) si am fost refuzat frumos.

Motivatia? Cica au o informare de la ceh sau Porche care spune ca orice update se face dupa ce completezi un formular in care ceri aceasta pe proprie raspundere caci este pericol de distrugere a calc. masini!!!!!?????

Ori am spus ca vreau numai sa vad daca sint ceva update-uri nu musai sa le descarc si raspunsul sec ca prin simpla conectare de poate distruge???? Ciudat, foarte ciudat, eu nu am mai auzit asa ceva asa ca am renuntat.

Mentionez ca pe aceasta scanare nu am platit si de aici cred eu ca nu au vrut sa-mi faca si o conectare la server moca.

Voi ce mai stiti?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ne poti spune la ce service ai fost?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cate stiu eu nu s-a mai facut nici o versiune de soft dupa actiunea saiba vietii. Am mai intrebat si eu mai pe la Skoda mai pe la Audi si acelasi raspuns ....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La Open Service de unde am luat masina si unde am mers totdeauna( deh problema lantului...culantza etc. ..)

Cred ca era un drept al meu sa vad daca mai e ceva nou sub soare si daca m-ai baga astia in seama motorizarea veche de 1.2.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, exista riscul sa se arda calculatorul in timpul update-ului. S-a mai intamplat. Dar daca e curat(adicafara soft) sunt foarte mici sansele sa patesti asa ceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atunci de ce nu s-au ars aceste calculatoare la cei care au facut mai multe update-uri de soft(3 la skoda)

 

Ps:Motorizarea "veche" de 1.2 tsi(pe lant) nu e veche se monteaza in continuare pe Toledo,jeta,rapid,polo,etc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa cum ziceam, riscul e mic rau, dar e acolo.

Nu mai tin minte cine imi povestea, un consilier de service de la pbn daca nu ma insel, ca au patit-o la un Cayenne asa...

Pe mine nu m-au pus sa semnez nimic, poate din cauza ca masina era inca in garantie cand am facut update-ul de soft cu "saiba", dar m-au intrebat de cateva ori daca masina are soft sau nu. :d

Sent from my iPhone using Tapatalk 2

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se arde e mult spus. se blocheaza..si ei nu stiu sa-l reporneasca.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai si fabrica nu le acorda suport pentru depasirea situatiei ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand se face update de soft din cate stiu eu ,cei de la service doar conecteaza masina si fac partea mecanica. Softul se face online din Germania(nu de mecanicii nostril)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Update-ul de soft se face online, prin internet, insa scrierea fizica in memoria ECU se face in service, prin mufa de diagnoza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce sa zic...Doamne fereste! Poti sa ne tii la curent in legatura cu problema asta? Sa ne anunti si pe noi, macar sa stim ce sa facem daca patim ca tine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

" Olele ....ce patisi vericule ??? "

 

Urat pom de Craciun ai pe bord !!!! Sa ne tii la curent cu problema/rezolvarea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da aruncati un ochi pe topicul masinii acolo o sa postez ce si cum.  http://vwforum.ro/topic/87050-golf-6-12-hl-candy-white/page-48

 

Clar e ca e de la cilindrul 3 care are scanteie, posibil de la injector, altfel se complica rau treaba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tu cum stai cu distributia .....ca prietenasul meu cu Leonul ce nu a schimbat la timp distributia a ajuns cu el pe la 60.000 si a inceput sa ii mearga in 3 pistoane fiind atat de alungit lantul incat nu mai sincroniza perfect si avea pierdere de compresie pe pistonul 3.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!