Jump to content

Motorul 1.2 tsi cbza cbzb cbzc distributie pe lant probleme si rezolvari


qwk
 Share

Postare recomandată

nu recunosc testele dyno. am discutat cu ei.insa problema scaderii de putere cred ca este experimentata de orice posesor de skoda 12 tsi dupa multele resoftari.

din pacate nu am ce face

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Guest Dolfin

Am mai spus, la Vitan sunt role inertiale, nu pot fi masluite.

 

Chiar daca nu le recunosc ai o baza de plecare in demersul tau, mergi la RAR si faci valuri si acolo, masina e omologata pentru 105CP si un anumit cuplu!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

acordarea kulantei este extrem de subiectiva.o pot acorda sau nu in functie de cum sunt cei din service sau de ce probleme considera ei ca ar avea masina . mie mi-au acordat o reducere la manopera insa nu mi-au aplicat kulantza la schimbarea lantului de distributie.

pe de alta parte @Revo , softul pe care il am acum nu trage ca primul soft pe care il avea masina.Pe autostrada cu masina goala si doar eu in masina, trag de ea sa ajunga la 170 pe ceas in conditiile in care cu primul soft statea indicatorul pe ceas la 200 km/h. Pt mine asta este o unitate de masura clara care mi arata ca puterea masinii sau anumite performante au fost modificate in jos.

Salut,

 

REVO nu ofera inca software pentru motoarele 1.2 TSI, asadar cu siguranta software-ul de pe masina ta nu este unul Revo.

Din pacate sunt multe firme care se folosesc de imaginea noastra pentru a-si vinde software-urile lor care nu au nici o legatura cu Revo.

Lista cu dealeri autorizati Revo o gasesti aici : http://www.revotechnik.ro/website/Contact.html

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut poti spune care a fost pretul pentru schimbare de lant si eu sunt in situatia de a schimba al doilea lant si nu mai am garantie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intre 1.000 si 2.000 de lei in functie de unde il schimbi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bogdanpiatra

salut poti spune care a fost pretul pentru schimbare de lant si eu sunt in situatia de a schimba al doilea lant si nu mai am garantie.

Du-te la ei pentru kulanza! Ai tot dreptul daca reviziile le-ai facut in reprezentanta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

kitul de lant e vreo 470 ron din cate imi amintesc la ei la Skoda. schimbatul e manopera de 3 ore . kulanta se da doar daca mergi la ei si iti expui problema. Nu are de ce sa nu o acorde daca asa zice producatorul. Service-ul e interesat sa incaseze banii de pe reparatii. Succes

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok...revizia nr 2 am  facut-o azi la dealerul Eurotehnogrup Pitesti. A fost cam ca maseaua la doctor treabaa cu lantul, a facut asa subtil si finut dar putea sa faca si mai bine insa cred ca era inhibat :))

 

Pana la urma urmeaza pe joi vineri cand primesc piesele sa ma sune sa il schimbam ! In rest nici un update de soft !!! Curios ca la 1.2 TSI de pe Toledo nu era saiba minune !

Modificat de ionut_slatina
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ionut, eu am zis (nu mai tin minte daca pe topicul decedat cu 1.2TSI sau pe cel al masinii mele) ca dupa ce mi-au schimbat turbina in decembrie 2012, nu mi-au pus la loc saiba.

Am cerut lamuriri, au dat telefon la fabrica, au parlat vreo 5 minute si mi s-a comunicat ca dupa inlocuirea turbinei nu mai e necesara montarea saibei.

 

Poate postul meu e on topic sau off topic, nu-mi dau seama. Ma gandeam ca informatia e utila, totusi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bogdanpiatra

Pai noile turbine nu mai au saiba, chiar la motoarele pe lant. Nu era rusinos ca dupa ce ai descoperit cauza sa umbli tot cu carpeli?  Caci acea saiba e o carpeala, care nu face cinste nici macar chinezilor, dar lui vw!!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bwlan ...chiar pe tine te-am dat exemplu ca nu mai ai saiba dar uitasem amanuntul schimbarii turbinei.

Din ce mi-au spus ei despre prima revizie ...cica atunci s-ar fi folosit ulei Castrol 5W-40. Asa au gasit in baza de date. Acum mi-au bagat 5W-30 Castrol Fully Syntetic. Am sa caut facturile sa vad ce scrie pe ea dar tot 5W-30 stiam si eu ca se baga in 1.2 TSI asa ca pot concluziona: NISTE INCOMPETENTI cei de la Dona Seat Craiova fapt pentru care s-au si inchis (Craiova, Valcea si din ce am inteles urmeaza in scurt timp si Constanta).

 

Intre timp m-am dat azi si cu Toledo 1.2 TSI tot lant motorul insa unghiul actuatorului de la turbo era putin diferit si nu mai avea saiba, capacul de la fisele de curent era modelul mai nou (anti rozatoare) si km la bord 3000. Sa moara cucu de la sapca daca nu ziceai ca e alt motor (desi e acelasi). Mult mai elastic, mai infigaret decat al meu. Astept sa vad comportamentul dupa schimbarea distributiei undeva pe joi sau vineri in functie de cum le vin piesele.

Erau asa mirati ca vin cu problema asta ...nu le venea sa creada; a trebuit a duc ceva munca de lamurire cu ei si mai aveam putin sa le desenez acest lucru. Mi-a explicat seful de la service ca la primul model de lant aparea acea alungire deoarece se freca materialul la fiecare set de zale si acolo aparea o alungire intre zale si axul acela de imbinare a zalelor.

 

Keep in touch !

 

PS: I-am ridicat pretul la revanzare al masinii deoarece aceasta revizie a fost facuta in serviceul AUDI si am stampila de AUDI pe carte :))))))) (era ocupat la SEAT)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok ... am gasit si factura de la prima revizie. Ulei folosit MOBIL 5W-40.

Ce pareri imi puteti spune despre folosirea acestui ulei fata de Castrol 5W-30. Dupa ce ca este schilodit acest motor i-au mai si schimbat normal de ulei. Ii poate dauna in timp motorului (am facut 15000 km cu el) ?

 

PS: Toti reprezentantii de vanzari au sustinut sus si tare ca ei nu au avut probleme cu acest motor insa cei de la service au recunoscut schimbarile de distributii chiar si la Audi cu 1.2 TFSI unde isi cam dau nitel cu firma in cap :))

Modificat de ionut_slatina
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am cumparat Castrol EDGE FSTTM 5W-30, parca 32,5 Euro a fost /5 litri, asa cum m-au sfatuit colegii aici pe forum (conform cu norma 504.00) si o sa fie interesant, ca am facut revizia la 29.000 km. pe 15.12.2012, iar in carte urmatoarea e recomandata la... 60.000 km. sau 15.12.2014 :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bogdanpiatra

Ok ... am gasit si factura de la prima revizie. Ulei folosit MOBIL 5W-40.

:))

Folosesc acum mobil S3000 5w40 X1 pus de Cybernet in service si masina se comporta mult mai bine decat cu Castrol! Zornaitul celui de-al doilea lant e mai rar si nu asa pregnant. Chiar daca s-a incalzit afara, am prins caldura si cu uleiurile Castrol. Recomand Mobil in cazul meu! :icon_thumleft:

 

Vezi ca atat 5w40 cat si 5w30 indeplinesc norma producatorului motorului, 502 00 parca.

Modificat de bogdanpiatra
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa schimbul de ulei si trecerea de la 5W-40 Mobil la 5W-30 Castrol masina are prima pornire zgomotoasa. Cu Mobil parca mai sarea peste aceste porniri urate. Cred ca pana la urma ii pun ulei de la "Bunica" :)))
Joi sau vineri facem schimbul de distributie in service la AUDI. Poate cele 4 cercuri o sa fie Dumnezeiesti si nu o sa mai faca zbarrrr la pornire !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt curios cum se va comporta dupa schimbarea lantului de distributie. Am un prieten cu Leon 1.2 TSI cumparat din Olanda, tocmai a schimbat distributiei a schimbat si tipul de ulei utilizat, mi-a spus ca masina a venit cu 10W40, el punand acum 5W30. N-am vazut masina dupa schimbarea distributiei, dar pot spune ca inainte de schimb zgomotul lantului se auzea foarte puternic la pornire, cam 6-7 secunde. El acuza acum o pornire mai greoaie, eu i-am spus ca poate fi din cauza uleiului diferit. 

Schimbarea distributiei s-a facut la service-ul autorizat VW din Focsani, folosindu-se ultimul tip de lant, a treia revizie.

Modificat de cristian
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ulei cu specificatia 10W40 la un motor nou? Stiam ca se pune la motoare trecute de 200k km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu sunt sigur ca asta a fost uleiul care s-a folosit la masina pana acum, insa in portbagaj exista un bidon de ulei cu aceasta specificatie, 10w40. E posibil s-o fi folosit cel care a adus masina din Olanda, pentru completare, desi nu stiu ca 1.2 TSI sa consume ulei. Exista si carte de service, completata pana in 2012, cand masina a iesit din garantie, o sa il intreb ce scrie in cartea de service, insa e putin probabil sa se specifice tipul uleiului utilizat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu as baga 0W40 Esp formula cu norma 502.00 / 505.00 , dar la service imi baga Esp 5w30 cu norma 504.00 / 507.00 . Masina are acum 57.000

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dragi colegi,

va rog sa nu transformam acest topic intr-unul despre uleiuri. E al naibii de simplu: scoti cartea tehnica a masinii, vezi ce scrie la norma care trebuie respectata, dupa care, pe site-ul producatorului de uleiuri, cauti uleiul compatibil. Punct.

Restul, ca "eu as baga de-ala" sau "un prieten a bagat de-alalalt" sunt chestiuni paralele cu subiectul.

Multumesc pentru intelegere :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut tuturor,

 

Intr-adevar pe capacul rezervorului este scris "Min ROZ 95" cuvantul cheie este "minimum" iar despre calitatea combustibililor din Romania nu mai discut. Subscriu la ce au sesizat anumiti colegi de aici dupa ce au alimentat cu benzina/motorina de la statii de peste hotare mai ales din vest (Germania, Austria in cazul meu)

 

Nu sunt de parere ca "arunc" cu banii daca alimentez cu un combustibil de calitate si ati putea incerca sa faceti un test cu VAG COM-ul si sa comparati parametrii de functionare inregistrati cu diferitele tipuri de combustibili.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intr-adevar Bwlan ....discutia a luat-o pe langa topic. Eu am intrebat doar pentru cazul meu daca ia fost benefic sau ia cauzat in rau aceasta schimbare de ulei.

Acum tot citind cateva posturi mai in spate vazui ca se discuta de a 3 a varianta de lant. Asta cum mai e fratilor ....e crosetat in X la zale ....are ceva in plus fata de varianta 2 pe care o am inca si a dat chix ??? Aveti ceva poze/informatii oficiale ?? Sau e la fel cu varianta 2 doar ca are data fabricatiei mai noua trecuta in sistem. Mentionez ca distributia mea este din seria noiembrie 2011.

 

Si inca o observatie referitoare la relantiul masinii. A mea sta la 600 rot/min insa la Toledo de pe drive test am observat ca statea undeva pe la 850-900 rot/min. Sincer as vrea sa stea si la mine mai sus putin ....te ajuta la manevrele facute in parcare cu aproape 0 km/h :)) 

Modificat de ionut_slatina
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La  850 -900 rot/min sta cu aerul cuplat. La 600 se aude o vibratie de undeva de sub scut si prefer sa fie un pic mai turata.Am observat ca la debraiere fara acceleratie turatia se stabilizeaza undeva la 900-950 si revine la 600 numai dupa ce accelerezi un pic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am un coleg de serviciu care are o Fabia cu versiunea de 90 de cai a acestui motor. Primul lant l-a schimbat la vreo doua sau trei luni dupa prima revizie, la 14.000 Km.

Acum, la sase luni dupa a doua revizie - si dupa iesirea din garantie a masinii - are 27.000 si schimba al doilea lant. PBA ii acorda kulantza la lant si manopera, dar ii impune sa plateasca uleiul - cica are optiunea sa nu inlocuiasca si uleiul, daca nu vrea sa il plateasca. Si tot cica va primi a treia versiune de lant, care cica va rezolva definitiv problema.

 

Toate cele relatate sunt preluata mot a mot de la coleg.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!