Jump to content

Motorul 1.2 tsi cbza cbzb cbzc distributie pe lant probleme si rezolvari


qwk
 Share

Postare recomandată

ymw - am 14.000 cu el dar face dupa vreo 10.000 (km la bord actual: 24.000 ).

Andrei ....macar daca s-ar schimba la 30.000 ....dar el nici macar o revizie nu prinde ...incepe sa faca urat  pe la 10.000 km in cazul meu !!!

Modificat de ionut_slatina
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La 1.4TSI se stie ca problema a cauzat fabrica de lanturi din Brazilia(nu au respectat mai multi termeni de calitate), cu care a si reziliat contractul de productie VW si momentan (cel putin pt. 1.4TSI ) se fabrica de catre o fabrica din Japonia lanturile. Intrebarea este pana cand si daca si acelea sunt  asa cum ar trebui sa fie "for the life of the engine" .Sau macar tin 100 000km safely.

 

 

Asta aud pentru prima data.

Si cand a incetat productia celor din Brazilia? De cand sunt echipate cu lanturi de Japan?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta nu scrie(data de cand au trecut la fabrica din Japonia), de unde am luat informatia. Este de pe un forum nemtesc unde se discuta problema mult mai amplu ca si la noi...Aceste detalii a scris un neamt la care i s-a schimbat la reprezentanta lantul la 1.4TSI si acolo i-au zis . Din pacate nu mai gasesc postul...de la userul Fixpixu am primit si eu linkul. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oricum este o informatie noua... si cine stie, poate asta este...ce trebuie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...dar stocurile trebuie epuizate si unele costuri recuperate. vecinul care a schimbat lantul in perioada garantiei are @ 15000 si deja a inceput zgomotul.primul a tinut @ 80000. pana goleste neamtu magazia mai schimbam cateva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bogdanpiatra

Asta e si informatia mea! Si cica stocurile acelea ar fi mai mult repartizate catre skoda!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa schimbarea motorului [lant buclucas] , asta nou are un tacanit care creste cu turatia, pare a fi de tacheti. Cei de la reprezentanta zic ca asa e la un motor nou si nu trebuie sa-mi fac griji. Asa sa fie? Are vreo legatura ca am mers citeva zile fara furtunasul care asigura aerisirea carterului [din motor la filtru aer] pe care nu l-au mai pus in service la loc ca "nu stiau de unde e"?

Si inca ceva: dupa vreo 500km dupa schimb motor a inceput sa-mi patineze ambreiajul. L-am schimbat [pe banii mei ca nu puteam sta o luna fara masina cat dureaza la service-ul seat], si surpriza: discul de pe masina era murdar de ulei/unsoare, chiar daca nu avea de unde [era curat tot pe linga]. Cica s-ar fi putut murdari la schimbul de motor... a mai patit cineva din astea?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci pana la urma a fost ambreiajul. Urata treaba, cam suspecta problema cu ambreiajul odata cu schimbarea motorului. La ce service s-a facut inlocuirea motorului?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dealerul seat iasipost-13758-0-61162600-1367510715_thumb.j

Cind i-am intrebat au zis ca ambreiajul nu era uzat cind au schimbat motoril. Asta era acum 500km

Modificat de axon003
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

   Pai eu zic ca pana la urma nu a fost ambreiajul. Da, s-a schimbat ambreiajul, dar degeaba. El patina saracul pentru ca era ulei pe el.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sau era pe alta masina...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, era din cauza uleiului, dar discul de ambreiaj nu se mai poate curata daca ajunge uleiul pe el.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sau era pe alta masina...

Stie careva din eticheta stantata pe el luna/anul fabricatiei? Pe google nu am gasit nimic; ceva ca la anvelope saptamana x din anul y. Sau unnumar de lot... sa pot verifica... Modificat de axon003
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu uleiul de pe el cred ca nu se mai pune problema "utilizarii defectuoase"

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

problema care se pune este una de profesionalism....  mai exact sunt 2 aspecte :

1. Service-ul trebuia sa te anunte daca discul prezenta ulei pe el....

2. Din moment ce nu te-au anuntat, si la constatare s-a observat ca nu pierdeai ulei pe niciunde, trebuia sa le faci scandal.... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Referitor la carburant, eu am alimentat mereu cu Efix95 (rompetrol) si n-am avut  probleme.Insa nu am bagat niciodata lukoil sau agip.  Mai mult, nu am sesizat nici o diferenta de performanta cu Mol evo/ omv 100. Consider ca efixul e cea mai buna benzina de 95 de pe la noi. Pe testate!

Cat depre lant, eu am momentan 10.000 km si luna aceasta trebuie sa ii fac prima revizie. Nici o problema pana acum. (motorul e produs in Q1 2012 insa).

Modificat de luciteck
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Schimbat lantul nr. 2 Masina merge bine dar nu mai e aceeasi. Bine rau nu ma intereseaza atat cat isi asuma greselile producatorul. Mai mult de atat cred ca noi cobaii de la inceputul vanzarilor de 1.2 tsi vom mai schimba cateva lanturi panaa in final vom scapa de masina. Eu unul o consider ca pe o revizie mai mare la fiecare 1,5 ani. Stima

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bogdanpiatra

Sa fiu ironic?? Ma abtin!

 

Vezi cum merge in continuare, nu are de ce sa mearga mai rau! Doar daca te-au inzestrat si cu vreun soft nou, poate mai rau ca cel vechi! si daca, continua sa mearga cum nu-ti place vezi poate distributia nu e perfect pusa la punct! Nu ar trebui sa fie modificari fata de primul lant, macar la inceput!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am o curiozitate...cei de la firmele de tuning care resofteaza 12 tsi si l duc la 135 cai ce soft folosesc si cum de nu are probleme de functionare?a incercat cineva pana acum varianta asta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu nu stiu daca nu ar avea probleme...dar daca iti resoftezi, oare s-ar mai aplica culanza??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce inseamna probleme de functionare? Nu mai exista probleme d functionare, pe parte de soft, la 1.2 TSI de cam 2 ani.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca aveti sugestii/reclamatii va rog sa le exprimati in topicul dedicat, nu aici!

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Au fost sterse cateva posturi din care eu as fi pastrat o afirmatie a lui bogdanpiatra legata de diferentele intre variantele de soft si de lant pentru diferitele modele de masini ale grupului - Skoda, VW, Seat si Audi.

Nu sunt aceleasi softuri, nu sunt aceleasi lanturi

 

Poate cineva sa confirme acest lucru?

Cu softul sunt de acord: mase diferite, probabil si cutii partajate altfel => softuri relativ diferite. Dar lantul de distributie ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bogdanpiatra

Multe din afirmatiile mele sunt sterse, desi nu prea deranjeaza pe nimeni!

deci, informatia mea din sistem(skoda) este ca inginerii de la skoda isi fac singurei softurile, si ptr 1,2 tsi ar fi cam asa: softul initial(turbat,aproape perfect) 6xxx( dar au inceput sa pice turbinele), apoi 7425, 8620, 9163, 9680(include saiba) si unul nou acum care nu-i stiu nr , s-a pus de vreo doi forumisti, nu-i nici pe departe perfect.

Lanturile se pare a ar fi 3 variante!!!!!!!!!!!!!!????? Dar la skoda, al treilea lant este de fapt aceeasi varianta a doua(pana la terminarea stocurilor existente)!!!!!! asta se explica de ce la marius_gg a reinceput zornaiala cu al treilea lant dupa numai 2000 de km!

Modificat de WVWZZZ
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

acordarea kulantei este extrem de subiectiva.o pot acorda sau nu in functie de cum sunt cei din service sau de ce probleme considera ei ca ar avea masina . mie mi-au acordat o reducere la manopera insa nu mi-au aplicat kulantza la schimbarea lantului de distributie.

pe de alta parte @Revo , softul pe care il am acum nu trage ca primul soft pe care il avea masina.Pe autostrada cu masina goala si doar eu in masina, trag de ea sa ajunga la 170 pe ceas in conditiile in care cu primul soft statea indicatorul pe ceas la 200 km/h. Pt mine asta este o unitate de masura clara care mi arata ca puterea masinii sau anumite performante au fost modificate in jos.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!