Jump to content

Octavia 3 - componente aftermarket, chip tuning, intretinere...etc


barqqsanu
 Share

Postare recomandată

Daca vorbesti de eleronul care vine stock pe 1.8 TSI atunci nu trebuie gaurit nimic

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Banuiesc ca-l vrea pe cel de RS Sedan si la ala nu cred ca scapi doar cu lipire. La viteze mari s-ar putea sa zboare de pe masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Parca intreba cineva despre montarea aripioarelor de langa proiectoare, si de falsele evacuari spate...

Modificat de Aditu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ha, eu intrebam de exact acestea, mersi frumos!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Este posibil cu siguranta, insa afecteaza in mod negativ cutia. DSG7 cu ambreiaje uscate e mult prea firava si in configuratie ei actuala. Apoi garantia este anulata de resoftare.

Au limitat sever capabilitatile motorului de 1.8 prin aceasta cutie care nu avea ce sa caute la motoare peste 150cp si de peste 1.4/1.6.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Refuz sa cred ca este atat de firava cutia. Pana acum sunt destul de multumit de modul ei de functionare si probabil in timp imi voi da seama daca gresesc sau nu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cutia a ramas aceeasi DQ200 de pe generatiile precedente. E limitata la 250nm, iar fiind cu ambreiaje uscate traficul intens urban le uzeaza mai repede. 

Nu degeaba VW a pus DSG6 pe toate motoarele de peste 300nm, sau DSG7, dar cu ambreiaje in ulei (DQ500) pe motoarele puternice si cu tractiune integrala.

 

Personal eu regret ca s-au zgarcit si nu au pus DSG6 pe 1.8 si mai mult regret ca nu s-a pus pe Golf acest motor.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din pacate The_Ego are dreptate. Si ca sa te ajut si mai mult, pun si eu putin gaz pe foc. Sau sare pe rana, cum vrei s-o iei. ;) Nu numai ca valorile prezentate de Revo, Racechip, etc. sunt corecte (cel putin cele mai mici) da' nici macar nu reprezinta cine stie ce realizare din partea lor. Pentru ca "mumusetea" asta de motoras le-a iesit nemto-cehilor (n-am idee cine l-a dezvoltat cu adevarat) cu un minunat cuplu si o putere pe masura: 300Nm/200CP. Asta de la "mama lui". :)

Deci "tunerii" nu au prea multe de facut in a-l duce la nivel de vRS "stock". Si sunt convins ca vRS a fost motivul principal pentru care VAG a decis ca trebuie limitat [crunt] inca de la lansarea lui pe O3. Pana au gasit si acoperirea perfecta pentru asta: perla tehnologica, bijuteria automatelor... uscaciunea de DSG7. O realizare pentru care VAG ar trebui pus sa plateasca zilnic dijma pe prostie.

Daca as fi in locul oricarui proprietar de O3 1.8 TSI DSG7 nu as indrazni nici macar s-o fortez foarte des. Stiu ca motorul stie sa te faca sa zambesti insa o face acolo unde automata in cauza isi atinge limitele. Limite care, de-a lungul anilor, s-au dovedit a nu fi legenda.

Ca utilizator [fortat - sun fan automate de fel si niciodata n-am avut sansa sa am o masina automata, doar sa le conduc] de M6 nu voi inceta sa felicit, cu fiecare ocazie, Skoda/VAG pentru acest motor si sa caut o cale legala sa-i fortez sa-mi "deblocheze" permanent adevaratul potential al 1.8 TSI-ului asa cum o face, pentru cateva secunde/minute, minunatia lor de soft, de fiecare data cand ma duc cu masina in service.

Imi cer scuze fata de cei care detin aceasta cutie si care se pot simti "atacati" de cele spuse de mine. Nu este loc pentru asa ceva, nu am nimic cu cei care au ales aceasta cutie, mai mult, consider ca sunt sanse mici sa dezvolte probleme atat timp cat vorbim de motoare mici (desi cunosc 1.2 TSI care are un sunet melodios, sesizabil mai ales din exterior, la frana brusca sau "speed bumper"- ramai cu impresia ca a dat peste un capac de canal fixat precar, fara exagerare) si mers preponderent extraurban. Pentru cei care au sau vor avea probleme, recunosc ca voi gandi putin rautacios si voi spune "fratilor, erau semne destule..." :P

 

Si ca sa inchei in nota data de The_Ego, personal regret ca n-au facut din O3 o masina fiabila care sa ne permita sa ne bagam ceva in garantia lor si sa dam motorului ceea ce fabricantul a prevazut. Si poate putin peste. ;) Sau, varianta "legala": regret ca n-au avut curajul sa lase motorul acolo unde l-au gandit si sa-i asorteze un DSG7 "umed". Sunt convins ca vRS n-ar fi avut de suferit. Sau poate ca ar fi avut da' zau daca ma interesa. :P

Modificat de kthor
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe mine nu ma deranjeaza sfaturile/parerile voastre, pana la urma si aceasta fost unul din motivele pentru care m-am inscris pe acest forum. :) 

Insa nu am cunoscut pe nimeni care sa aiba probleme cu acest DSG7 "uscat" ci doar am citit cateva pareri/probleme ale unor utilizatori de pe acest forum. Am primit recomandari bune de la cele cateva cunostinte care au rulat aceasta cutie.

 

Sper sa nu ma numar printre cei cu probleme. O sa fortez in continuare cutia atat cat imi permite. Pana la urma masina trebuie sa imi ofere placerea, confortul si performantele pentru care am platit. Nu in ultimul rand si cei 4 ani de garantie imi ofera o oarecare liniste sa ma desfasor in voie. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca o sa iasa foarte bine acest "fine tuning". Sper sa nu ne privezi de nise poze la finalul lucrarii. 

btw- pe stopuri ai pusa folie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:) Foarte putina lume (dintre cunoscuti) a remarcat folia de pe stopuri. Este folie de protectie, aplicata pe ambele seturi de blocuri optice + proiectoare. Pe spate insa este "30% negru" (varianta 70% parea prea "afumata").

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De unde ai luat folia sau unde ai pus o?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am de gand sa pun folie de protectie si am gasit la http://www.expertdetailing.ro/ 

Tot la ei am mai facut polish la 2 masini si am aplicat folie doar la una din masini.

 

Sunt putin mai scumpi fata de medie (100 de lei polish + 150-200 ron folie), dar lucreaza bine.

Tu unde ti-ai pus?

 

PS - daca ai si o poza cu stopurile noaptea, ti-as fi recunoscator :)

Modificat de Frnm
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aveti mai jos mail-ul primit de la Color Tuning (pentru date de contact ne auzim pe PM - sau postez aici daca nu se supara nimeni ;)).
In ansamblu foarte OK experienta, recomand fara ezitare.

===================================================
Buna ziua

putem sa montam folie protectie transparenta in urmatoare configuratie:
- faruri fata + proiectoare ..................... 120 ron
- folie transparenta inchisa stopuri ..........60 ron

folia folosita ORAFOL seria premium wraping cast
link producator+fisa tehnica:
http://goo.gl/aL8Yvp

folia carbon vom folosi tot de la orafol (varianta originala !!)
recoamndata pt colantarile integrale
preturile sunt:
- rama grila radiator (doar zona cromata).................................................. 130 ron
- carcasa oglinzi exterioare (doar portiunea argintie).................................  90 ron
- spoiler portbagaj spate (este lipit din fabrica pe portbagaj)..... 120 ron

daca efectuati toate lucrarile putem oferi un discount de 10% din total valoare
serviciile sunt insotide de certificat de garantie
===================================================

@Frnm:
Te pot ajuta cu imaginea de mai jos. Momentan nu am poze de noapte.

post-127470-0-21651300-1428771013_thumb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din poze "dau" foarte bine aceste folii. La stopuri nu m-am gandit niciodata sa pun folie, insa cred ca tocmai incep sa imi schimb opinia.

 

Daca scriu pe google Color Tuning, acesta este primul rezultat - http://www.autoaccesorii.ro/- ei sunt?

Modificat de Frnm
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu ajutorul colegului doggy, am reusit sa gasesc care sunt modele de led-uri de care am nevoie, pentru inlocuire becuri standard in interior la O3.

plafon si torpedou - http://www.xenon-store.ro/spd/372269/Led-auto-T10-high-power 

portbagaj - http://www.xenon-store.ro/spd/869910/Led-auto-T10-Canbus-cu-4-SMD 

nr. inmatriculare - http://www.xenon-store.ro/Lampi-numar-led-SKODA-OCTAVIA-3-Sedan-L-010 

 

mai sunt insa lumini de schimbat pe marsarier si cele din proiectoarele de ceara (se vad oribil in comparatie cu xenon-ul).

pentru marsarier as aprecia orice recomandare, iar pentru proiectoare am gasit acest model - link led. Acesta ese H11, iar in carte parca scria ca trebuie H8 ( model H8 link ), insa exista persoane care spun ca merge (chiar fara codare).

 

Ce parere aveti?

 

Later edit - pentru marsarier am gasit acest model - http://www.xenon-store.ro/spd/637738/Led-auto-Alb-30W-BA15S-12-24V-Canbus-cu-leduri-CRE 

Modificat de Frnm
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca tot vrei sa schimbi tot ce poti pe xenon, sa nu uiti de lumina din oglinzi - asta daca nu ai schimbato deja ;)

 

Eu am luat de pe superskoda pentru portbagaj, tot de la eie voi lua si pentru oglinzi si numar de inmatriculare.

 

Pentru ceata - ca se vede, ca nu se vede bine fata de xenon - pe moment nu ma afecteaza. Nu am bifat cornering si nici nu imi doresc sa il activez - nici nu circul cu farurile de ceata aprinse. Aici in schimb, nu cunosc cum se vede pe ceata. Stiu - cel putin asa am auzit - ca cu xenon poate fi mai "greu" de circulat pe ceata. Asa ca voi pastra , pe moment din considerent practic, inca lumina "stock" pentru proiectoare. Daca voi fi contrazis punctual de persoane care au led pe spoturile de ceata, si au experiente ok, ma voi mai gandi :P

 

Cat despre lumina de interior, o prefer asa mai "dim", cea pe led-uri pe moment inca o consider prea obositoare/puternica sa o montez. Poate in viitor imi voi schimba gustul/preferinta.

 

Cam astea sunt parerile mele, oricum, +1 la orice lumina exterioara, "da" mult mai bine pe led/xenon

 

Spor oricum la treaba, ti-ai propus ceva "mestereala" pe ea :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ha, eu intrebam de exact acestea, mersi frumos!

 

A gasit cineva un cu pretul "aripioarelor"? Eu pe superskoda m-am uitat, dar n-am gasit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca te referi la alea din videoclip, le poti gasi pe milotec.de - presupun si altundeva, eu de acolo voi comanda
"Aripioare" bara fata

Inca sunt in dubii daca sa iau linia cromata OEM pentru bara fata sau astea, ma voi decide personal in saptamanile care urmeaza

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc! Eu zic ca aripioarele schimba in bine grila fata, chiar arata fain. Presupun ca vin mate sau negre si se pot vopsi, aici e mai greu un pic (moon white, na!).

 

In schimb linia cromata la mine nu prea merge, ar trebui sa o tai la mijloc, am radarul de la ACC.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mda, la tine ar da cu virgula linia cromata. Asa zic si eu, ca ar schimba un pic fata - desi sunt aproape multumit de bara, asa cum arata. Eu avand oricum si bandourile laterale pe cromat - si acuma mai vine si bandoul de mai jos, "cadou" la jante" , va trebuie sa ma decid daca il tin - atunci voi lua banda OEM cromata pentru bara fata, daca nu, probabil voi lua astea de la milotek - nici nu as vrea sa le "aplic" ambele ;)

o3-rlid-vrs4.jpg

 

Eu oricum va trebui sa imi vopsesc 2 elemente pentru caroserie de la superskoda luna viitoare. Daca ramai pe comanda, putem vopsi dintr-un sut toate elementele ;)

 

Edit: oricum am retusat aceasta frumusete de moon-white la bara din fata, si sunt multumit cum a iesit, deci voi apela la aceasi persoana

Modificat de ToniM
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Perfect! Luam legatura saptamana viitoare, pe langa aripioare mai am si eu un colt de bara fata de retusat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ToniM - pentru oglinzi nu stiu ce tipuri de conector se portiveste, insa mi se pare extrem de scumpe cele de pe superskoda.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cristiansen077

Banda aia cromata pare desprinsa din alt film, iar aripioarele no comment...la pleoape pt faruri nu v ati gandit? Nu ar da bine?

Fiecare cu parerea lui, dar mai bine o lasati asa cum e, in loc sa o incarcati cu fel de fel de briz brizuri inutile...lasati i pe cei cu pisici sau alte cazane de bulgaria sa si puna aripioare , aripi de rechin, etc.

p.s. inteleg un retrofit gen o bara fata de vrs cu echipamentul aferent, un black pack, un interior de vrs, alte jante, etc adica ceva util si totodata placut ochiului, in rest, sa incarci masina cu fel de fel mi se pare aiurea si inestetic.

Nu mi o luati in nume de rau, dar asta e doar parerea mea....bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!