Jump to content

GTI Ed35


Edy E

Postare recomandată

Arata perfect!! ;) 

Din cate am mai citit, este cel mai confortabil sistem after market (se pare ca este peste KW ca si confort).

Ce păcat ca nu au un sistem compatibil cu DCC, ar ajunge imediat pe short list-ul meu. 

Link către comentariu

Cu siguranta este o masina unicata in romania, pentru cei cu ochiul format !

Link către comentariu

Personal as prefera sa fie 1 cm mai sus. Asa cred ca ar avea stance-ul perfect. :)

In plus, mi se pare pusa in bot, alt aspect pe care nu il agreez...

Link către comentariu

Inca sunt la stadiul de fine tuning :D Maine voi mai regla putin botul pt ca si mie mi se pare ca s-a lasat cam mult, cca .5cm sa zic

18 hours ago, roc82 said:

Arata perfect!! ;) 

Din cate am mai citit, este cel mai confortabil sistem after market (se pare ca este peste KW ca si confort).

Ce păcat ca nu au un sistem compatibil cu DCC, ar ajunge imediat pe short list-ul meu. 

Multumesc! Asa am citit si eu, m-am bazat pe asta. E foarte comfortabila. Pe masura ce coboara mai scade comfortul dar tot e mai comfortabila decat era cand aveam arcuri + amortizoare stock :)
 

2 hours ago, ShadoWzZ said:

Cu siguranta este o masina unicata in romania, pentru cei cu ochiul format !

Just a simple GTI :)) Apreciez! :)

Modificat de Edy E
Link către comentariu

Si mie mi se pare umpic cam joasa. Se mai lasa dupa cateva mii de km. O sa mai trebuiasca reglata cel putin odata pana la forma finala. Plus ca mai iei in calcul si daca mai pui greutate pe masina (2-3 persoane, bagaje etc) iti poate atinge pe spate la denivelari. (Pe fata nu cred ca ai stres cu aripile SRS)

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Spotted acum 1 min "La Plopi" pe bd. Aurel Vlaicu. Nice & clean as always ?

Modificat de Bitter_Sweet
Link către comentariu

Foarte misto arata volanul!

Pentru un efect maxim as merge pe Ultraleggera Hlt 19”.

Link către comentariu

Multumesc! :)

Nici nu ma gandesc sa pun asa ceva, nu vreau sa imi fac abonament la vulcanizare pt indreptat jante :)) Poate Superturismo LM sezonul urmator sau 2020 daca o mai fi masina la mine si atunci :D

Modificat de Edy E
Link către comentariu

Vom vedea cati vor fi cu adevarat interesati cand se vinde :))

Latest update: schimbat LPFP original cu unul VDO dupa codul VDO intern al celui original (A2C53438283Z). Aaaaaaltceva, trage ca nebuna :) Cand ajung pe vreun sector fara limita de viteza filmez si postez :P

Cel stock obosea pe treptele lungi (4, 5, 6), scadea presiunea sub 4bar cand requestul era de 5bar. Deh, 10x.000km :) Cu cea noua presiunea sta la 5+bar.

New vs old

new.jpg

old.jpg

Modificat de Edy E
Link către comentariu
  • 1 month later...

Mi-am promis ca nu ma mai ating de ea, dar... ??‍♂️
Comandat ieri, sa vedem cand ajunge ? Milltek 3" Race catback - Resonated

mil_ssxvw177.jpg

mil_ssxvw179_tip.jpg


Mi se parea ca nu prea mai tragea cum trebuie si am logat intr-o seara IAT, la 23 ambiental aveam o medie de ~43 grade pe un run de tr 3-4 si un pic din 5. Am schimbat condensorul de A/C si la aceeasi temp ambientala media a scazut la ~34 grade. E ceva diferenta :)

IMG_1670.jpg

IMG_1771.jpg

IMG_1871.jpg

IMG_1929.jpg

Modificat de Edy E
Link către comentariu

Sper ca nu ai de gand sa vinzi prea curand masina ? 

Ai investit prea mult in ea din toate punctele de vedere

Modificat de ShadoWzZ
Link către comentariu

Thanks! :) Am avut si oferta sa o fac la Bucuresti dar am preferat sa merg pe ceva testat
 

13 hours ago, ShadoWzZ said:

Sper ca nu ai de gand sa vinzi prea curand masina ? 

Ai investit prea mult in ea din toate punctele de vedere

Mai sta la mine 3-4 ani, poate si mai mult. Nu se stie daca ma apuca pe viitor vreo nebunie si iau vreun EFR7163 ceva :)

Modificat de Edy E
Link către comentariu

Nu e mai nimic de spus despre modificari, totul e facut cum trebuie si cu piese de calitate. Odata cu schimbarea condensatorului de AC s a imbunatatit si racirea motorului? La mine arata tot cum era la tine si mi se pare ca pornesc cam repede si mult ventilatoarele de racire.

Link către comentariu

A si spus in post'ul de mai sus ca a scazut temperatura pe motor dupa inlocuirea condensorului, prin el debitul care mai trecea era mai redus decat prin cel nou, se vede clar

Link către comentariu

El a spus ca a scazut temperatura aerului din admisie- se refera la functionarea intercoolerului. Nu la functionarea radiatorului de antigel. 

Link către comentariu
On 8/7/2018 at 10:06 AM, flaviusmaff said:

Nu e mai nimic de spus despre modificari, totul e facut cum trebuie si cu piese de calitate. Odata cu schimbarea condensatorului de AC s a imbunatatit si racirea motorului? La mine arata tot cum era la tine si mi se pare ca pornesc cam repede si mult ventilatoarele de racire.

A scazut temperatura aerului de admisie (IAT=intake air temp). Nu as putea sa iti zic de ventilatoare, nu prea am stat sa le ascult.
Oricum cert este ca nu am vazut nici macar 1 data in astia 4 ani de cand am masina sa se miste acul de temp antigel din pozitia de mijloc :)

Link către comentariu

Am elucidat si problema asta. O sa l schimb si eu cat de curand. Din ce am inteles radiatorul de AC, impreuna cu IC ul si radiatorul de racire sunt ca un ,,sandwich" , iar cel de AC fiind primul si cel mai lovit de tot ce trece prin grila, in timp nu mai lasa tot aerul sa treaca prin el si de acolo si problema cu racirea.

Link către comentariu
  • loghy a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!