Jump to content

Probleme Consum Ulei - Motoare pe Benzina


radu88
 Share

Postare recomandată

Buna dimineata,

Am nevoie de un sfat de voi.

Ieri am observat, sub masina, o pata de ulei iar cand am deschis capota am gasit si acolo ulei.

Nu am nici un martor aprins pe bord, motorul merge perfect, nivelul uleiului este la jumatatea distantei intre minim si maxim.

Am sters din compartimentul motor toate urmele de ulei si astazi m-am uitat din nou.

Din cate imi dau seama, uleiul vine din zona incercuita in poza atasata. Imi puteti spune ce se afla acolo?

 

Miercuri am facut programare la service insa as vrea sa am idee despre ce vor vorbi cei de acolo.. sa nu "ascult" ca matza-n calendar.

 

Multumesc

 

L.E. cureaua de accesorii e curata, nu exista pete de ulei imprastiate pe motor, doar zona de sub "busonul" acela incercuit prezinta ulei.

 

post-146227-0-73222700-1422179113_thumb.

Modificat de cosminium
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acolo e filtrul de ulei. Incepi prin a-i verfica strangerea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca nu e de la strangere  verifici si garnitura capacului

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gata, am rezolvat. Era dusa garnitura de la filtrul de ulei: si ciupita si rasucita.

Multam @cuibusel

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intrebare... Uleiul scurs pe la filtru a picat pe alternator (si a stat acolo cateva zile) ... Am curatat azi cu spray insa o fi ramas ulei inauntrul alternatorului... sa ma astept la probleme cu alternatorul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu placere.

Asta nu stiu sa iti zic. incearca sa pui intrebarea intr-un post unde se discuta despre alternatoare daca nu primesti aici raspuns. cu scuzele de rigoare ca ai postat aceeasi intrebare de 2 ori

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Nu se intampla nimic de la ulei, poate se murdareste putin colectorul dar daca nu sunt probleme nu umbla cu nimic pe acolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

buna ziua! am o problema majora cu pierderi/scurgere de ulei!

este vb de un polo 1.2 benzina 9N 2004 km 165000, tocmai ce-am cumparat-o de la cineva care o adusese din austria.

am facut schimbul de ulei+filtre, dar de la inceput se vedea o scurgere de ulei pe la busonul pe unde se pune ulei in motor. am facut rar-ul toate bune si frumoase, dar dupa vreo 100 de km prin oras am iesit pe autostrada pentru un drum de 500 de km. pe autostrada dupa primii 50 de km se aprinde sonda de ulei, opresc verific abea avea f putin ulei pe varful jojei . am uitat sa mentionez ca cei 100 de km oras si km de pe autostrada am cam mers peste 4000 turatii am zis sa omai curat pentru rar! am completat ulei ca mai aveam juma de litru pana la primul peco de unde am cumparat 1L semisintetic 10 40 care l-am folosit pentru toata calatoria (cei 500km)!

am schimbat busonul de la motor cu unul nou; dar in continuare pe un drum de 80 km au disparut din nou cam 1/4 din joja, ulei.

Intre timp am ridicat capacul de la motor sa fac niste poze mai exacte si am scos si o tija din acea de la bujie ca era imbacsita cu ulei si am sters-o. dupa ce am pus-o inapoi am pornit accelerat si scoatea un fum albastru mi s-a parut!

 

nu pot atasa poze cu scurgerile de ulei inclusiv fumul, cu toate ca o poza are sun 1MB  You are only allowed to upload 1024kb.

 

Va multumesc anticipat! Daca cumva stie cineva un mecanic priceput in Piatra Neamt Mi-ar fi de mare ajutor! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

azi am curatat locatia respectiva bine am mai pornit-o si am mers caun un km dar nimic, si nici fum alb nu a mai scos!

oare sa fi cedat garnitura din poza ce o atasez???

garnitura.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut! Recent am observat pete de ulei pe capacul de la motor si pete de ulei sub scut. Masina nu papa ulei si nici nu lasa dara de fum in spate. Am verificat nivelul uleiului pe joja si e ok. Motorul este de 1.2 . Credeti ca ar trebui sa ma ingrijoreze? Multumesc si astept raspuns :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Capacul din poza postului anterior nu are garnitura.Etanșarea este un silicon anume, gri.Cit despre pete de ulei jos verifica simeringul arborelui motor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...
Cascarade Andrei

Va salut cu respect. Am citit cu interes intreg topicul si a fost captivant. Problema mea este urmatoarea: Am schimbat de doua ori simeringul de arbore cotit partea din fata, prima data cu unul Victor Reinz, apoi cu unul original. Scurgerile de ulei din poza persista in continuare, mereu in acelasi loc, uleiul fiind proaspat. Astazi il curat, dupa 20 de km reapare. Nivelul este bun, undeva peste mijlocul jojei. Intrebarea mea la dvs., pe unde mai poate curge ulei si sa se adune in acel loc (deasupra baii de ulei, carcasa distributie, sub curea)? Exista posibilitatea sa fie fulia cu probleme, garnitura baii de ulei, garnitura carcasei de distributie? Mai citisem ceva si de valva Pcv, dar nu prea imi vine sa cred. Urme de ulei am si intre carcasa filtrului de ulei, si probabil sa se prelinga dar tot nu cred ca ar putea ajunge fix in locul ala. Urme de ulei am si pe scut si pe sub el, pe jos nu picura. Motor 1.2 BME, 2006. Multumesc.

17861723_1298295780247340_8641234997570704433_n.jpg

17800089_1298295306914054_3461658557549067382_n.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salut! Am si eu un Polo din 2006 1.2 benzina...ii normal sa consume ulei?...dupa un drum pe transalpina a scazut cam 3-4  mm pe joja

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

Salut,

Ma poate ajuta cineva cu indicatii referitoare la segmentare motor 1.2 de pe Polo 9n?

Se poate cumva face fara sa fie blocul motor despartit in 2?

Miltumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Foarte haios Liviu, m-ai ajutat enorm?

Ma refeream la manualul atasat in care sta ca nu e voie de desfacut blocul dar odata ce sunt piese tre sa fie o posibilitate sau daca a desfacut cineva blocul sa stie amanunte la care sa fii atent la montat inapoi...

.5361

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un raspuns pe masura intrebarii ?.Bocul  motor nu e demontabil. Pentru segmentare trebuie demontata chiulasa , baia de ulei si capacele de biela,dupa care scoase pistoanele afara...cam tot motorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un raspuns gresit Liviu in cazul meu.

Din pacate motor BMD 1.2 de la Polo/Fox e demontabil dar nu e recomandat. Pagina 10 din Pdf atasat anterior.

Piston 1 si 2 mi l-a schimbat cineva fara sa demonteze blocul in 2.

Problema e cu piston 3

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Demonteaza tu blocul si ne spui dupa aia cind cauti altul...trebuie date niste gauri in el inainte de demontare,altfel,nu mai centrezi tu ala inapoi(sau inteligentu' ala care nu stie sa scoata pistonul 3).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!