Jump to content

Probleme Consum Ulei - Motoare pe Benzina


radu88
 Share

Postare recomandată

Martori de motor sunt vreo 3. se cere diagnoza profesionala, ca masina asta nu are doar 1 eroare. e masina din semnatura?

Modificat de cuibusel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am motorasul ala aprins in bord de mult timp, cand se aprinde, cand se stinge si masina nu prezinta  anomalii..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu...e un polo 1.2 6v din 2003

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am verificat cu un OBDII si cu telefon si mi-a aparut 2 coduri FAULT......1.PO106-Powertrain Manifold Absolute Pressure/Barometric Pressure Circuit Range/Performance Problem...si 2.PO303-POWERTRAIN CYLINDER 3 MISFIRE DETECTED...OARE POATE CINEVA SA-MI EXPLICE DESPRE CE E VORBA?....MULTUMESC MULT

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@marius_gymy:  La cate probleme ne relatezi tu zilnic, cred ca ar trebui sa mergi la un service bun(poate de reprezentanta) si sa-ti faca o verificare completa.Deja nu mai vorbim de consum de ulei si am dat-o in erori cu martori aprinsi in bord iar asta este alta treaba.

Dupa cum am spus intr-un post anterior, foloseste cu incredere si alte sectiuni din forum, cum ar fi cel pentru motoare pe benzina din grupul VAG sau cel referitor la Uleiuri si carburanti.Acolo niste oameni povestesc despre niste probleme asemanatoare cu ale tale, deci....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La reprezentanta sunt doar schimbători de piese si atat.

Pune logul tau in sectiunea dedicata de erori. Adica du-te la cineva sau cauta pe forum cine te poate ajuta cu o diagnoza competenta. Pt probleme electronice, gen erori, nu ai ce sa discuti fara diagnoza.

Din erori la tine pare 1) senzorul de presiune de pe admisie si 2) ai ceva pe aprindere in principiu (fise, bujii, bobina, etc.)

Iar la consumul de ulei, daca se vede pe joja consum (1L la 1000km) concomitent cu teava de esapament uleioasa, ala e motor desfacut si vazut de unde-i baiu: simeringuri supape sau segmenti.

Modificat de cuibusel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@FLO-RIN:cat timp a durat la tine pana ti-au schimbat semeringurile de la supape?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fiindca am auzit ca daca vrei sa schimbi semeringurile de la supape trebuie sa desfaci motorul...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chiulasa trebuie data jos cu anexele ei

Modificat de cuibusel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci o patesc si eu cu uleiul  :banghead:  :dry: ,fiind cald afara in ultimul timp am mers numai cu aerul conditionat pornit.

Am vazut ulei pe langa role si cureaua compresor, ce e ciudat k pierd ulei numai daca merg cu aerul conditionat,am verificat si nivelul la ulei si a scazut :/ ,prima am crezut ca face condesie si e apa  dar nu ,in rest motorul merge bine ,trage bine,nu am ulei pe buji.

Astept sfaturi pe unde ar putea pierde ulei? exista vreo supapa ceva? pe partea cu rolele? sau compresor?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ulei pe acolo provine in general de la simering vilbrochen. se inlocuieste

Modificat de cuibusel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Te referi la simeringul nr.8? asta e?

post-125225-0-49520600-1406042741_thumb.

Modificat de rockhard
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, exact, dar nu e exclusa nici garnitura de la capacul de distributie (daca e pe lant), dar ar cam trebui sa ai si ulei in vas de expansiune atunci, dar nu obligatoriu.

Modificat de cuibusel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am ulei in vasul de expansiune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu noutati dupa inlocuirea semeringurilor de la supape: Nu mai consuma ulei dar, cand se incinge tare motorul, mi se tot aprinde/stinge martorul de lipsa presiune ulei(pompita de ulei rosie).Dimineata, cand este mai racoare, n-am nici o problema dar la pranz, cand este foarte cald, ma piuie martorul asta de ma scoate din minti.Bineinteles ca am crezut ca s-a dus senzorul de presiune ulei si am pus unul nou dar degeaba, face la fel.

Intrebare: ar putea avea legatura cu inlocuirea semeringurilor sau uleiul si-a pierdut proprietatile la temperatura mare si chiar nu am presiune de ulei? Uleiul pe care-l folosesc:Castrol Magnatec 10W40 .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ciudat ca la cald se intampla. Masoara presiunea cu manomentru si la cald si la rece. Probleme cu presiune sunt de la cuzineti, pompa de ulei, canale obturate, dar ar trebuie sa ai probleme si la rece, mai ales rece.

Ciudat ca la cald se intampla. Masoara presiunea cu manomentru si la cald si la rece. Probleme cu presiune sunt de la cuzineti, pompa de ulei, canale obturate, dar ar trebuie sa ai probleme si la rece, mai ales rece.

Verifica si regulatorul de presiune

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multam' de sfaturi, trebuie sa ajung la mecanic sa faca o verificare.Oricum, am observat ca si motorul suna ciudat, la relanti, parca zici ca e diesel.Inainte sa schimb semeringurile de la supape,la relanti, nici nu auzeai motorul .....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

s-ar putea sa nu fi montat axele bine inapoi, si sa-ti scape presiunea pompei pe la lagarele lor, neaparat trebuie desfacut si vazut de unde provine zgomotul fiindca nu e in regula sa mergi asa, cand e mai fierbinte uleiul e mult mai subtire de aceea ti se aprinde martorul ulei pe caldura

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

zgomot de diesel la benzinarele pe lant este in general de la distributie. Deci posibil sa fie montata prost (daca inainte nu facea), in special intinzatoarele, nu strica verificat si pe acolo. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e si lipsa presiune ulei...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut colegii! Mie masina imi mai mananca ulei (se aprinde martorul dupa cca 1500 km, stiu ca am probleme cu compresia). Ideea e ca in ultimul timp masina a stat foarte mult- ulei e neschimbat de 1 an aproape- doar ce am mai completat cand aprea martorul. Deci repet, masina a stat foarte mult timp si acum numai consuma asa mult...practic mai deloc. Folosesc 10w40 castrol. Poate ulei cand sa invecheste sa se arda mai greu sau care ar fi explicatia?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Practic,incepi sa ai depuneri din ce in ce mai mari si segmentii nu mai culiseaza in canalele pistonului.La un moment dat dat,o sa ai compresia  foarte slaba si nu o sa mai poti porni(din acelasi motiv pentru care acum ar trebui sa te bucuri).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si cam ce ar trebui sa fac sa incetinesc procesul? De reparat m-am convins de mult ca toti mecanii sunt niste (fara flame) si nu ai ce cauta la ei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Desi raspunsul e dezamagitor pentru tine,segmentarea e singura optiune si nu spun asta din cauza ca ma aflu in breasla celor de care aminteai mai devreme,ci pentru ca asta e tehnica la motoare fara compresie sau care consuma ulei excesiv.Odata cu segmentarea poti sa schimbi si simeringurile de supape.Culmea e ca exista un feedback extrem de pozitiv la adresa acestor personaje denumite in continuare mecanici,si la care probabil tu nu ai avut ocazia sa ajungi. Eu unul,te inteleg.Ai fi nimerit probabil,din astia care intii studiaza pe net si apoi desfac motorul cu paginile printate in fata lor,sau lucreaza concomitent cu protagonistul videoclipului de pe youtube,incercind sa scoata un timp mai bun decit acesta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
rockhard

ai rezolvat problema cu uleiul?

Modificat de Petrucio_86
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!