Jump to content

Probleme Consum Ulei - Motoare pe Benzina


radu88
 Share

Recommended Posts

A inceput sa mi se aprinda becul galben de ulei din cand in cand:

- dupa 3 sferturi de Autostrada Soarelui (mers mai turat, e drept..)

- dupa 60 km de DN1

- si mai nou dupa 10 km prin Bucuresti (cu A/C pornit).

Masina are doar 4500 km. Vi se pare normal?

A mai avut cineva problema asta?

Link to comment
Share on other sites

Pai cred ca este generala problema a motoarelor ce echipeaza vw. Mananca ulei cand te dai la el.

Si eu am observat la a mea, daca ii dau ceva ture mai apare o urma de fum. Ma gandesc cu groaza la chestia asta, mai ales ca la revizie esti obligat sa pui uleiul lor (mobil probabil) la un pret extraordinar de 500k/litru. :D

Link to comment
Share on other sites

Voi dimineata nu va verificati nivelul la ulei, lich racire, lichid de frana?

Odata la saptamana nu verificati presiunea pneurilor?

Astea sunt operatii pe care ficare sofer trebuia sa le faca, hai, nu verificam uleiul zilnic,dar macar periodic.... :D

Link to comment
Share on other sites

La motorul 1.2 nu se poate verifica nivelul de ulei dimineata pentru ca la acest motor verificarea nivelului de ulei se face numai cand este motorul cald. :D

Link to comment
Share on other sites

Exact,ai dreptate ca am vazut si eu in cartea masinii.Pai atunci se verifica cand vii de la drum cu motorul incalzit.Oricum ar fi el mai trebuie verificat periodic, asta era ideea....

Link to comment
Share on other sites

Misto e ca dupa ce se aprinde becul trag pe dreapta, scot joja, ma uit la ea, pare aproximativ in regula, o bag la loc si se stinge becul!

Intrebarea era daca i s-a mai intamplat cuiva asta si daca vi se pare normal sa manance ulei dupa 4000 km.

PS negoctav tu faci un fel de itp dimineata, nu?

Link to comment
Share on other sites

La fosta masina nu am pus juma' de picatura de ulei in 2 ani (exceptie revizia de 15k), nici de alte lichide si nici presiunea facuta vreodata (toate au fost mereu ca la carte). VW imi aduce aminte de vechea dacie, care la 5k km trebuia sa-i pun cca 1l de litru de ulei ca pierdea peste tot.

Link to comment
Share on other sites

PS negoctav tu faci un fel de itp dimineata, nu?

:D

Nu chiar, dar exagerez cateodata.

Din cate imi dau eu seama nu cred ca sunt singurul de pe forum.Toti avem pasaricile noastre sau stolu'.... :D :)

Link to comment
Share on other sites

s-a rezolvat. i-am pus ieri 0.75 l de Castrol (50 lei/litru) si sper ca e in regula. nivelul de pe joja e unde trebuie.

am citit in carte ca e normal consumul de ulei in primii 5000 km. sper ca dupa 5000 nu va mai consuma...

Link to comment
Share on other sites

Daca va spun ca si la BMW e normal sa consume nu stiu cate sute de grame de ulei la mia de kilometri, ma credeti?Si vorbesc de motoarele pe benzina, in primii mii de kilometri cand inca sunt "nerodate" (cum zic mecanicii"nelasate").

Totul e pentru a mari durata de viata a motorului.S-a mai vorbit de asta si la sectiunea TDI...

Link to comment
Share on other sites

Eu am TDI . Dupa 8000 km am observat ca nivelul era la minim pe joja desi cand am luat masina era la nivelul maxim.Nu mi s-a aprins nici un beculet la bord.Am fost la reprezentanta mi-au completat,cu bani binenteles, pana la mijlocul intervalului pe joja.Acum sper sa prind 15.000 fara sa mai completez ! :blink:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Cica Volkswagenu zice ca motoarele lor se protejeaza in cazuri de fortare ... consumand ulei. Daca face asta pentru protectie e bine. La mine (1.2 64) a fost consum de cam 750 ml in primii 4000 km. Am pus asta pe seama km de rodaj plus cateva distante parcurse cu viteza maxima. De la 4.000 la 13.000 n-a mai consumat picatura.

Link to comment
Share on other sites

  • 10 months later...

Am un polo 1.4 16 v 101 cp din 2002.Consuma ulei cam 500 gr / 1000 km.Mi se pare exagerat de mult pentru o masina de 35000 de km.Poate ma ajutati si pe mine cu un sfat ceva.Precizez ca nu merg sportiv cu ea ci mai degraba linistit.

Link to comment
Share on other sites

I_am_Stealth

1. Esti sigur ca folosesti ulei corespunzator?

2. Esti sigur ca nu pierde pe undeva? Scut, etc...

3. Scoate fum albastrui? Ar trebui sa vezi ceva pe esapament.

4. Esti sigur ca e real kilometrajul?

Link to comment
Share on other sites

1. Esti sigur ca folosesti ulei corespunzator?

2. Esti sigur ca nu pierde pe undeva? Scut, etc...

3. Scoate fum albastrui? Ar trebui sa vezi ceva pe esapament.

4. Esti sigur ca e real kilometrajul?

Uleiul folosit e mobil 5W-40,nu are pierderi,nu scoate fum deloc,km sint reali.Pur si simplu maninca ulei la greu.NU am vazut asa ceva in viata mea.Auzisem ca motoarele astea papa ulei dar asa???Este incredibil.

Link to comment
Share on other sites

Hmm, citisem undeva ca VW au dat un consum aberant ceva de genul pana la 800-1000gr/1000km ca fiind "acceptabil" si in specificatiile tehnice la ceva model, insa parca era Diesel...Era un Passat...Parca un PD. Sunau astia in disperare la reprezentante si toti ii linisteau :D ...

Frecare mica, uzura mica la segmenti, ulei subtire => ulei consumat. O noua strategie de a face motoare :) .

E mult si dupa parerea mea. Poti incerca cu ceva ulei mai vascos..

Link to comment
Share on other sites

Poate ca circuli cu viteza mare :(.

Eu auzisem ca la motoarele pe benzina la viteze mari motorul se protejeaza prin consum mai mare de ulei.

La a mea cel putin asa e, am observat la un drum in afara orasului unde am cam gonit-o

Link to comment
Share on other sites

Deci la motorele diesel PD dupa cum s-a mai '''rasdiscutat''' consumul de ulei este normal.La mine in carte scrie ca poate lua un litru la schimb(ei zic la 1000 km sau ceva de genu) si este adevarat..consuma in functie de talpa dar mai mult de 700-800 g de ulei nu am pus(cam 400 g in mod normal)...asta la mers 90% afara si European...La benzina nu cred ca ar fi normal...te-ai uitat ce zice cartea?

Bafta :(

Link to comment
Share on other sites

Daca este pe bune consumul atunci se cam lasa cu chiulasa\motor.

Vezi cat de ancrasate sunt bujiile!

Edited by Ettore
Link to comment
Share on other sites

Salutari.

Am un Polo din 2002, made in Spain, cu 100 000 km.

Consuma cam 8-9% in oras si ceva mai putin in afara dar problema mea e ca consuma ULEI, cam 500 ml la 1500 km (atat mi-a luat ultima oara, mi-a luat si cand veneam din GER dar nu stiu cat exact).

Treaba e ca la testul de noxe de la RAR, CO era cam 0.7 fata de 0.2 max pentru EURO4. :rolleyes:

I-am schimbat uleiul, filtrele toate (in afara de aer), bujiile-cele recomandate de VW $$, i-am pus pana si aditiv in motor in incercarea de a scapa de ideea enervanta ca s-ar putea sa fie ceva mai grav la motor.

Masina merge ok, motorul suna bine, uleiul este Castrol 10W-40. Mecanicul mi-a spus ca gazele de esapament "miros cam tare a benzina". Uleiul de pe joja nu arde deci nu e benzina in el.

Mai are cineva problema asta? Sau are cineva vreo idee despre ce ar putea avea?

Apelez la forum pentru ca nu m-as baga sa desfac motorul (mecanicul de fapt) si sa vad care (mai) sunt problemele.

Multumesc.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Deci la motorele diesel PD dupa cum s-a mai '''rasdiscutat''' consumul de ulei este normal.La mine in carte scrie ca poate lua un litru la schimb(ei zic la 1000 km sau ceva de genu) si este adevarat..consuma in functie de talpa dar mai mult de 700-800 g de ulei nu am pus(cam 400 g in mod normal)...asta la mers 90% afara si European...La benzina nu cred ca ar fi normal...te-ai uitat ce zice cartea?

Bafta :icon_cool:

De cind am schimbat uleiul de la 5 -40 la 10-50

parca nu mai papa asa de mult ulei.

Oricum insa e foarte mare consumul de ulei pt un motor de 1.4 si benzina.

Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...

Am un polo 9n din 2004 motor 1200 cmc 55cp.Are 90 000 km. Am facut schimbul de ulei de 2000 de km cu Castrol LongLife 3 .

Imi dispare uleiul din motor dupa ce fac un drum mai lung. In oras la drumuri scurt nu are nici o problema. Am fost la mecanic si nu curge pe nicaeri (motorul ii curat) si nici nu scoate fum(gaze de carter). Mi-a zis ca ar fi ceva semering la motor si ca ar scuipa uleiul pe toba (probabil la o solicitare mai mare). Am completat cu ulei tot Castrol (semisintetic) pentru ca mam gindit ca LongLife-ul care il bagasem ar fi fost prea subtire si de prosta calitate. Acuma dupa un alt drum mai lung acceasi problema.

Care sa fie problema??

Link to comment
Share on other sites

sebastian stefan

Eu pateam acelasi lucru la una din vechile masini un Peugeot si problema era la semeringurile de la supape,doar ca masina ta e cam noua si cu putini km.(a fost stationata f mult timp de ordinul lunilor?)

Link to comment
Share on other sites

Pai nu stiu daca a stationat mult timp. Eu am adus-o din Austria de citeva luni. Masina o fost putin avariata si luata de pe leasing din austria. Posibil sa fi stationat pe perioada solutionari dosarului de leasing. Da care ii treaba cu statul pe perioada mare?

Link to comment
Share on other sites

sebastian stefan

Semeringurile sunt din cauciuc rezistent la ulei si caldura ,dar care inbatranesc daca stau prea mult in aer fara ulei pe ele.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!