Jump to content

Probleme Consum Ulei - Motoare pe Benzina


radu88
 Share

Recommended Posts

Mersi de raspuns, m-am convins si eu pana la urma ca e "in grafic" consumul de ulei. Noxele le-am "rezolvat" la RAR, numai ca nu cu valva EGR ci cu domnul Caragiale. Masina merge foarte bine (inca).

Link to comment
Share on other sites

problema cu uleiul o am si eu. aprox 1 l/10000 km. mi se pare jenant pentru un vw. asta este.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Asa este, masina are un consum normal de ulei. Toate motoarele mici au un consum mediu de 1 litru de ulei la 3 sau 4000 de kilometri. :icon_thumright:

Link to comment
Share on other sites

poate daca au motor de trabant :icon_thumright: in mod normal nu "papa" . La al meu cu o luna inainte de schimbul de 15000 km i'am mai pus 300 ml.

Edited by ciocanel
Link to comment
Share on other sites

Tot am vazut pe forum oameni care se plang de consumul exagerat de ulei. Am 2 sfaturi pt voi: 1. Folositi ulei Castrol recomandat de producator si 2.Lasati masina cel putin 2 minute dimineatza in relanti si mergeti moderat la inceput cand motorul e rece si o sa vedeti k nu mai consuma asa mult ului. La mine consumul de ulei e undeva pana in 500 ml intre schimburi tinand cont de faptul ca merg destul de des cu peste 130 dar mai mult de 180 nu-i dau :ceuameni:.

Link to comment
Share on other sites

Asta cu consumul de ulei am patit-o si eu la VW-ul meu. Penultimul schimb era cu Mobil1 si mi-a luat intre schimburi cam 2L... Ultimul schimb l-am facut cu Castrol 10W40 si pana acum(2000 km) nu am vazut vreo modificare la nivel ...

Toate cele bune,

MS

Link to comment
Share on other sites

De cand am masina am aproape 7.000 km, intre timp am cumparat un litru de ulei care s-a comsumat deja, iar acum o sa fac revizia pentru ca nu se mai gaseste tipul de ulei care il am in motor si nu vreau sa le amestec. Inca putin si o sa ma avertizeze iar de nivel minim la ulei...

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

:icon_thumright: Am un Polo nou adica din noiembrie are 4300 km parcursi e masina de familie nu de firma si am un zgomot ciudat cand e motorul in sarcina a aparut la fix 3000km.. adica se aude ca si cum ar scapa "compresie adica un fel de sfarait'.Dupa mai multe intrebari am verificat uleiul si surpriza e mult sub limita Verifiarea a fot facuta dupa o zide cand motorul nu a fost pornit.As vrea sa stiu cam cat a scazut uleiul la alti posesori de Polo in rodaj sau in primii 7000km.Atasez poze

http://img371.imageshack.us/img371/6726/dsc08337.jpg

Edited by EL CID
Link to comment
Share on other sites

am verificat uleiul si surpriza e mult sub limita ...

Probail te-ai grabit cand ai scris.... :)))..... e foarte normal ca masina sa manance ulei in perioada rodajului....se recomanda sa verifici uleiul frecvent pentru a preveni ce ai patit tu...si nu sa astepti pana sa vezi ca sfaraie motorul....completarea iti ia pana intr-un litru....din cate stiu eu si rog sa ma corecteze cineva daca gresesc in rodaj uleiul se duce cam 100ml la 1000 km. :vaidecapulmeu:

Edited by Spu
Link to comment
Share on other sites

Ok deci eu am 400ml lipsa....sunt curios daca zgomotul'ciudat' dispre dupa completare.Mersi de ajutor dar daca e normal sa consume ulei in timpul rodajului de ce nu vine masina cu ulei de rezerva?

Edited by EL CID
Link to comment
Share on other sites

Nu vine cu ulei dar trebuie sa completezi...daca nu ma insel astia cand iti dau masina chiar iti spun despre asta.....ca idee am avut si eu odata joja la minim si mi-a intrat exact 500 ml.....completeaza apoi ne spui cum e :angry:

Link to comment
Share on other sites

Al meu nu a luat ulei. Cred ca nu i-a placut gustul :huh: Posibil sa fie si unele care consuma insa la mine nu am complectat deloc. Am mers cu uleiul din revizie in revizie. Momentan am facut-o pe a doua (30.000 km si fix un an). M-am uitat si la joja insa tot acolo era nivelul.

Link to comment
Share on other sites

mie imi consuma ulei doar pe autostrada cand merg peste 130km/h.

mi-a mancat cand am mers cu 180km/h 0,5 l/1000 km( in germania normal :D ).

in general daca o turezi prea mult mananca ulei.

e normal...

Link to comment
Share on other sites

:frigbaitata: Momentan problema rezolvata ....completarea a fost facuta ;700ml.Acum e la limita superioara, nu am inteles daca e normal sau nu sa consume oricum parerea specialistului a fost ca eram cam in minus mult , s-a uitat sa vada daca pierd si nimic.Am primit recomandarea sa verific nivelul peste o 1000 de km si vedem atunci.

Multumesc mult de sfaturi si revin peste o 1000 e km.

Edited by EL CID
Link to comment
Share on other sites

ionel.d.2007

Din poza postata de tine(postul#10) rezulta ca uleiul este in limite normale si nici pe departe cu mult sub limita. E adevarat ca mai puteai completa cu 200-300 ml dar nu era obligatoriu asa cum rezulta din recomandarile Vw. Vezi poza! :)) post-10189-1237642194_thumb.jpg

Ai grija cum verifici uleiul.La mine uleiul se verifica la aprox. 3 minute dupa oprirea motorului, deci vf. se face cu motorul cald si nu la rece.

Edited by ionel.d.2007
Link to comment
Share on other sites

Dupa un drum pana la Barcelona mi s-a aprins martorul la nivel ulei. Cam 800 gr sa-u sus dupa 4800 km. Adevarul e cam am tinut motorul la 4000-5000 rpm pe autostrada. E vorba de un Polo 9N 2002, 1,2 benzina 64 cp. Mecanicul mi-a spus ca e normal la regimul de viteza care lam avut.

Link to comment
Share on other sites

cucerzean

- offtopic - Da' te-ai ambitionat sa pleci cu ea la un asa drum lung. Mie unul mi-ar fi cam aiurea sa plec cu ea si mai ales in regimul de turatie in care ai mers tu. E cam turat motorasul asta de 1.2. Ce consum ai avut la drum?

- scuze inca odata ca sunt pe langa topic.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
cucerzean

- offtopic - Da' te-ai ambitionat sa pleci cu ea la un asa drum lung. Mie unul mi-ar fi cam aiurea sa plec cu ea si mai ales in regimul de turatie in care ai mers tu. E cam turat motorasul asta de 1.2. Ce consum ai avut la drum?

- scuze inca odata ca sunt pe langa topic.

Consumul de benzina a fost undeva spre 6.7 - 7 litri / 100 km. Clima a fost oprita pe autostrada, sincer nu am avut nevoie de ea si oricum se simtea scaderea de putere cand o porneam. Contrar aparentelor masina s-a comportat foarte bine nu am avut nici o problema, insa Polo nu e facut pt drumuri lungi, lipsa de putere e frustranta daca te grabesti putin si portbagajul e mic.

Inca ceva...benzina afara e MULT mai buna..imediat se vede diferenta !!!

Link to comment
Share on other sites

StefanAdryan

A mea nu a păpat niciun gram

Link to comment
Share on other sites

fratilor in 26.000 de km nu am pus gram in completare si nici nu e nevoie sa pui ulei nici macar in perioada de rodaj. astea-s scoase ca niste scuze ca motoarele nu papa ulei decit cind au UZURA.sau piesele folosite la inlocuire si reparatii sint de alta natura. oameni buni, stiu passat de 28 de ani vechime cu mai putine probleme ca noi.ala nu a segmentat motorul si tot nu papa ca la astea ce spuneti aici.in 3 ani nu am pus niciun fel de comppletare la ulei. aaaaaaaa.depinde cum rodezi motorul,adica dupa carte! :)

fratilor in 26.000 de km nu am pus gram in completare si nici nu e nevoie sa pui ulei nici macar in perioada de rodaj. astea-s scoase ca niste scuze ca motoarele nu papa ulei decit cind au UZURA.sau piesele folosite la inlocuire si reparatii sint de alta natura. oameni buni, stiu passat de 28 de ani vechime cu mai putine probleme ca noi.ala nu a segmentat motorul si tot nu papa ca la astea ce spuneti aici.in 3 ani nu am pus niciun fel de comppletare la ulei. aaaaaaaa.depinde cum rodezi motorul,adica dupa carte! :icon_cool: aaaa si inca...cine v-a spus ca uleiiul la polo se varifica la rece????? ca el se verifica NUMAI la cald.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
mariusclaudiu22

SALUTARE . ACEASTA MASINA CU MOTORUL DE 1.2 ARE PROBLEME CU SEMERINGURILE DE LA SUPAPE ASA CA SINGURA REZOLVARE NU ESTE DECAT SA SCHIMBI SEMERINGURILE DE SUPAPE .

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

Eu nu stiu despre ce simeringuri de supape vorbiti ca nu am auzit pina acu de asa ceva.Supapele au un ghid fiecare in care isi fac cursa si ala asigura etanseitatea cu un joc care e de ordinul miimilor de milimetru deci nu trece nici picatura de benzina dar inca sa pape ulei pe acolo.supapele ma indoiesc ca ar putea sa aibe simering avind in vedere la ce temperaturi lucreaza.Am studiat motoare dar nu am auzit de simering de supapa inca si mi se pare ridicol.Dupa aia,ar mai fi o chestie si anume ca intre blocul motor si distributie nu exista despartire si simeringul e pus in capacul de distributie si nu este nici o presiune pe el.O sa mai revin...

Link to comment
Share on other sites

sebastian stefan

La motorul asta nu stiu exact,dar la alta masina am avut problema asta,si chiar exista aceste semeringuri,care in timp imbatranesc si devin casante si nu mai asigura etanseitatea.

Link to comment
Share on other sites

Din cunostintele mele,la motoarele pe benzina nu este o admisie fortata ca la diesel.Apoi,ma indoiesc ca fluxul de aspiratie este atit de mare incit sa faciliteze absorbtia de ulei pe acolo.Si spun ca nu prea au cum sa fie simering-uri la supape pentru ca temperatura gazelor ajunge pina la 2ooo de grade in cilindru si implicit si talerul supapei are tot atita,deci tija acesteia nu cred ca ar putea culisa pe un element de etansare din cauciuc.Eu am un motor BME 1.2 ca al lui Derailed si tot ca si al lui,nu consuma ulei deloc.Mai stiu cazuri in care uleiul poate scapa in carcasa de ambreiaj,dar asta s-ar manifesta prin patinarea lui... Ar mai fi aceea ca la un drum lung si in regim de turatie ridicat uleiul se subtie si din cauza turatiei ridicate,segmentii nu mai razuiesc complet cilindrul si se arde stratul acela subtire ramas astfel incit nu scoate nici fum negru,cum ar trebui,dar totusi consuma ulei.

Edited by dan 48
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Si yo am problema aseamnatoare la masina din semnatura. Am 2 luni de cand am luat-o, am schimbat uleiul dar nu si distributia. Acum mi-a tipat ca raman fara ulei...stiind despre ce-i vb am ridicat capota sa ma lase in pace avertizarea galbena din afisaj si ca, ulterior cand ajung pe la un magazin ,sa cumpar ulei si sa completez . Spre uimirea mea, cand sa completez, motorul era secat.

Din auzite, cica ar fi vorba de un semering ce are treaba cu distributia....aceasta nefiind schimbata de aici si lproblema mea cu uleiul. Scurgerile, ca si la voi, erau pe partea stanga a masinii -langa roata ( cum te uiti spre ea) , imprastiat peste tot pe langa joja. Luni ma duc sa-mi spuna exact despre ce e vb . Nu prea le am in domeniu si s-ar putea sa bat campii dar voi reveni cand pot sa spun cu siguranta ce si cum e.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!