Jump to content

Probleme Consum Ulei - Motoare pe Benzina


radu88
 Share

Postare recomandată

salut 

 

Am cumparat  de curand un polo 1.2 benzina cod motor  BME an fab 2007 . Masina am luat-o in vederea revanzarii dar , nu pot da pentru ca are un consum foarte mare de ulei , scoate fum albastru , ii place foarte mult benzina si tot asa . Am mai citit pe ici pe colo dar nu am reusit sa-mi dau seama ce ar fi de vina . 

 - scoate foarte mult fum albastu si mirosul e tot a ulei ars

 -scot capacul la bujonul de ulei si daca il pun la loc repede da sa se opreasca motorul

 -daca o duc pana la 6000  de ture se aprinde check-ul si nu imi mai da voie sa accelerez

 -test de compresie am facut si este pe fiecare cilindru intre 7 si 8

 

Am scis si eu aici poate stie careva din grup .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

buna,tot eu va tot sacai dar vad ca numa probleme am cu buburuza,am schimbat uleiul acum 2 zile si filtrul de ulei, am 1.2 6v (cred) 40 kw,AWY 9N 2003(cred ca am mai zis  asta)si am pus ulei 5w-40 ceva A.Z.Meister cred de la UNIX(nu stiu daca e ok)..aseara am facut un drum de timisoara-oradea si retur cam 360 km si am avut 2 probleme 1.cand am vrut s-o calc un pic mai tare adica am ajuns la 130 KM/h mi s-a aprins si sa stins martoru de la motor si de atunci am mers 90-100 km/h si 2. cand am venit inapoi cam pe la arad adica dupa aprox 300 km mi s-a aprins becul la ulei(adica cana aia de ulei),am deschis la motor si nu curgea nimic,am verificat joja si era uscat(am zis ca inca uleiul e prin motor)am lasat asa,am pornit si becul s-a stins si am plecat in continuare(asta era cam pe la ora 3 dimineata)am ajuns in timisoara dupa ce mam trezit azi pe la 12 (adica o stat masina vreo 7 ore) am verificat uleiul de vreo 10 ori si JOJA e USCATA numa un pic pe varful de plastic de la joja e un pic de ulei....si am mai completat cu 600 de ml de ulei cat mai aveam...si pe joja mi-a aparut aproape jumate,va rog sa ma ajutati...am intrebat la un mag de piese si mi-a zis ca trebuia sa pun un ulei mai gros de 10w-40 ceva castrol,nu stiu ce sa mai zic.va multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La asa ceva, pare o scurgere majora pe undeva, simeringuri vilbrochen (ambele) si axe came daca e pe curea, daca e pe lant garnitura capac distributie. Verifica filtru de ulei sa fie infiletat cum trrebuie sau garnitura baie de ulei (nu i exclus nici busonul de golire) . DEci inspectie pe elevator sa poti vedea bine dedesubtul, altfel nu are cum sa consume masina prin cilindrii 3 L de ulei orice uzura ar avea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tu ai facut schimbul de ulei, sau la un service?

Cat ulei ai bagat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Omul a spus ca a completat 600ml si joja era la jumatate, deci masina a consumat vreun litru ...si ceva...tinand cont de vechimea ei si de viteza de 130km/h, nu e de mirare...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca s-a referit cat ulei a bagat cand l-a schimbat. Si chiar daca e veche, numai merge pe benzina, merge pe ulei???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai orice ulei ar fi bagat in 400 de km nu pot sa-ti dispara 3 L de ulei sau hai sa zicem 2,5 L, cel putin nu prin ardere. Deci ar trebui sa fie urmme vizibile pe sub masina, sau e indoiala in ceea ce priveste, asa cum s-a mai intrebat, cantitatea care a fost bagata. da motorul nu si-a schimbat sunetul? nu s-a incins? nu rezista un motor sa mergi fara ulei 60 de km sau cat ai scris, plus ca e dubios cum s-a putut stinge martorul de la ulei dupa ce te-ai oprit...

Ori n-ai avut ulei cat trebuie de la inceput ori ti s-a scurs pe drum

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci hai sa o luat babeste. Martorul se aprinde cand lipseste in jur de un litru de ulei. El a completat cu 600 ml si nivelul era la jumate.

 

Cauze: ori pierzi pe undeva ulei, ori nu ai bagat din prima cat ulei trebuie.

 

Verifica si filtru de ulei daca e strans bine.

Modificat de robi_zet
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai nu stiu ca nici nu zice prea clar. el spune la un moment dat faptul ca joja era uscata si ca dupa aia a pus 600 de ml si a ajuns la jumatea jojei. uleiul nu creste pana la jumatea jojei cu 600 de ml nici in basmele lui creanga. Deci sunt lacune grave in relatarea lui, de sens mai ales. E interesul lui sa revina sa lamureasca in primul rand ca vad ca noi ne consumam mai mult ca el pt problema 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai eu am dedus in felul urmator dupa ce zice in carte, "In cazut in care se aprinde becul de ulei, se completeaza cu pana la un litru" si din cauza asta am crezut ca i-a lipsit un litru de ulei iar dupa completare era la jumate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Diferenta pe joja de la minim la maxim este de 1L de ulei, deci e plauzibil ca dupa ce a completat cu 600ml sa creasca nivelul la jumatate. Nu este posibil sa nu fi avut ulei deloc in motor pentru ca il faceai praf in atatia km parcursi.

Martorul de ulei din bord se stinge cand se deschide capota.

Modificat de mihaita27
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

buna colegi si scuze de intarziere dar am fost prin oras cu buburuza...am observat tot felul de pareri..si acum sa va zic...aseara cand am vazut ca sa aprins martorul la ulei m-am oprit(am deschis capota sa ma uit la motor cu lanterna,totul in regula si am verificat joja si era uscata)am inchis capota am dat cheie(doar nu era sa raman acolo in arad,am zis fie ceo fi)si cand am pornit martoru s-a stins si am mers ok pana acas....si sa mai mentionez am urcat pana la 130 km/h cand am mers catre oradea dar n-am tinut-o am atins 130 si sa aprins martoru de la motor si sa stins dupa acea...iar eu nu am mai mers cu 130..am mers cu 90/100 si nu s-a mai aprins,azi cand m-am trezit am fost curios sa vad de ulei (dupa 7 ore de stat pe loc drept) si am constatat ca toata zona aia marcata min-max era uscata,am incercat de vreo 10 ori,am tot ssters si tot asa,sub ea in garaj TOTUL e USCAT..,am adaugat 600 mi de ulei ce am mai avut in bidon...DAR SA VA ZIC CUM AM FACUT...AM FACUT SCHIMBU DE ULEI DUMINICA  SI AM LUAT 3 LITRI DE ULEI SI UN TRATAMENT DE 440 ML SI AM PUS 2,4 L DE ULEI SI TRATAMENTU DE 440 ML SI REZULTA CA MI-A RAMAS 600 ML...si azi mi-am mai luat 1 litru de ulei si am pus 500 ml si acum arata max uleiul(acum o sa umble sotia prin oras cu ea si sa verfic zilnic uleiul),nu curge pe la filtru,sau buson,deci sub masina e uscat...azi am vorbit cu cineva si mi-a zis ca ar trebui sa schimb motoru...dar in privinta asta sunt foarte dezamagit de masina asta am luat-o(fara numere,a fost adusa pe platforma din austria,are 126600 km reali zic eu, si a fost la 2 fete in austria) deci nu stiu ce poate fii,asa el arata bine..atat am vazut ca are o pelicula de ulei intre cutie si bloc motor cred o sa fac poze ,asta era o masina pentru sotie(ea a avut o tigra 1.4 16v 90 cp si nu am bagat un ban in ea, era din 95,eu am un fiat bravo din 95 1.4 12v  75 cp si am schimbat 2 telescoape dar motoru merge super)deci  sunt dezamagit de asta deocamdata...sa vad ce fac cu ea...in rest o mers ok la 90/100 la ora si consumul cred ca undeva la 5/100..deci multumesc deocamdata pentru tot,tre sa fac ceva cu ea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci in total ai pus 3 litri de ulei. Esti sigur ca atat se pune la un schimb?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca ai pata de ulei intre cutie si motor, argumentul e acolo. simeringul e varza, iar uleiul iti curge, poate o parte merge in cutie, o parte se evapora deoarece se prelinge pe motorul infierbantat, deci probabil nu o sa gasesti pete pe jos. De aceea ti am recomandat sa te uiti de sub masina, sa vezi pe ce piese exista urme de ulei, dar nu vrei sa ma asculti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa un schimb de ulei pana se aseaza se mai completează cu cate un pic,cred ca e uleiul prost si îl papa si mai mult ca sigur iti trebuie 10w40,încearcă Aral e destul de ieftin si bun.Înainte de schimb manca ulei? Ai idee ce tip de ulei a fost înainte in ea?

Modificat de rockhard
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

n-am nici o ideie ce ulei avea inainte..dar a fost negru,negru si filtru inbacsit...acum am venit din oras si am umblat cu ea in diverse locuri prin timisoara aprox 70 km si am verificat uleiul de 2 ori azi dupa o ora ce a stat masina...si totul e k este max la nivel..(nu stiu ce sa zic)...nu am ulei in vasul de expansiune,de stropit ulei pe mana daca scot busonul si pun mana..nu ma stropeste....nu stiu ce sa zic...si peste 2 saptamani plec in concediu si nu am alocati alti bani pentru distractia de a merge la un service(sa desfac motorul si sa vad ce are) ..tin sa mentionez ca am investit prea multi bani pana acuma am dat 2400 pe ea si cu tot cu numere ma ajuns la 2800..deci in concluzie am sa incerc prin septembrie sa o fac....sau in cel mai rau caz am sa plec in concediu cu cotetul meu de fiat bravo din 95..si as dori sa merg pana in moldova si inapoi...o sa vad ce fac..cum se mai comporta pana atunci...maine ma duc sa vad ce e cu clima ca nu da rece..sa imi faca un test si daca e k sa puna freon 150 lei si asta...deci numa bani am bagat...va multumesc pentru tot ajutorul...am sa mai revin daca mai am ceva surprize zilele astea...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ulei o sa manance la viteze mari unde e fortat motorul,asa trebuie testata.

Eu am bagat Freon la oferta 55 lei +ulei+testat instalatia,intra 550g Freon in polo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O mica mentiune: diferenta dela 2400 la 2800 nu poate fi catalogata ca si investitie - practic ti-ai platit toate taxele, impozitele si probabil asigurarea, rovinieta necesare la o inmatriculare. Daca ti se pare prea mult, e numai greseala ta ca nu ai luat in calcul aceste lucruri inainte sa cumperi masina.

De asemenea, e cam mult 150 lei pentru freon la polo, mai bine ceri si alte oferte de pret....dar ai grija, ca daca nu baga rece nu inseamna neaparat ca nu are freon, pot fi si alte cauze.

Este un motor pacatos pe care-l avem noi 2, dar chiar si asa nu mi se pare scump de intretinut masina - tot polo 1.2 54 CP din 2003 am si eu de 2 ani.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

azi am rezolvat o mica problema...totusi sunt un pic bucuros ca merge clima si nu e sparta teava(asa cum am vazut eu undeva o solutie verde)a facut test de compresie,curatat si incarcat..si m-a costat 120 lei...apropo nu aveam pic de freon....dar a apraut o mica problema la clima...a bagat rece..dau sa plec cativa metri un semafor,fac stanga adica cam 100 de metri si din rece (se aude cum un sunet dispare) si dintr-o data baga aer fierbinte...direct m-am intors la service (ad garage)cred..copii faini...si a umblat un pic la butoane..si aflu o alta chestie(nu am stiut ca si butornul de la cald la rece este electric cu un motoras si butonul de recirculare merge cand vrea si nu vrea....si omu a bagat repede mana pe sub volan undeva si mi-a zis ca este un motoras care nu prea vrea sa mearga si se blocheaza si trece pe fierbinte-la rece..omu a dato cu mana...o intrebare...daca se poate sa ma ajutati cu o idei,o poza cum sa dau ala jos sa verific sa vad ce fac ca nu e k asa,acuma lo slasat pe rece...dar cand vreau cald tre sa bag mana iar...multumesc de intelegere.....si pentru ajutorul pe care mi-l acordati

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aceeasi problema am si eu la polo-ul meu 1.2 (64cp,2002),consuma mult ulei,la 1000 de km trebuie sa completez aproape 1 litru,nu vad pierderi sub masina,sigur se pierde prin ardere.am schimbat si tipul de ulei de la 10w40 am trecut la 5w40 si nu sa schimbat nimic,eu cred ca e din cauza km pe care ii are motorul.Masina am cumparat-o anul trecut de la un tip care a adus-o din germania,dupa ce am inscris-o am plecat cu ea in italia si prin slovenia am vazut ca mi s-a aprins becul de ulei,masina sigur are mai mult de 152 de mii de km,cand am cumparat-o avea 137 de mii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am citit si cică masinile nemtesti pot consuma si 1L de ulei la 1000km,mi se pare ft mult.In cazul tau e sigur vb de km multi probabil are m mult de 152 mii.

Modificat de rockhard
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da asa scrie si in cartea masinii ca poate consuma pana la un litru la 1000km,dar mi se pare exagerat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La fel consuma si masina mea:1800 km=1.8 litri de ulei, mers turat pe autostrada.Am luat un set(12) de semeringuri pentru supape si le-am inlocuit iar problema s-a rezolvat.Din cate se pare, uzura prematura a semeringurilor pentru supape este o "hiba" a motoarelor astea de  1.2, 1.6 benzina,de la VW si nu numai.

Daca nici asa nu se rezolva, atunci te gandesti la o segmentare, daca vrei sa pastrezi masina.

 

PS: Pentru mai multe discutii si pareri, accesati cu incredere sectiunea forumului: Tehnic - Performance&Technical - Motoare pe benzina.....sunt niste lucruri interesante acolo, chiar si despre cauzele consumului de ulei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Florin si cat te-a costat in total semeringurile plus manopera?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

buna colegi....alta problema...azi mi sa aprins martorul de la motor...si a stat aprins cam 10 km...dupa ce a stat vreo 2 ore am pus contactul si tot aprins a fost...am deschis capota..am umblat la ceva mufa(de la bidon apa si mai o mufa..)am pus contactul si sa stins...acum nu stiu de unde poate sa fie,daca ma poate ajuta cineva cu martoru de motor....apropo am uitat sa va zic uleiul tot la maxim este acuma...nu stiu(poate doar cand merg afara din oras?,sau cu viteza?)...multumesc de ajutor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!