Jump to content

Golf 6 - Climatronic/AC - probleme


YEP
 Share

Postare recomandată

Florin, e climatronic, nu baga pe nicio parte, iar cateodata baga direct pe ambele. E echipare match din 2012 la sfarsit 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand e mai frig nu baga ? Nu baga nici pe.HI ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La 0 grade afara, motorul cald la 90 de grade, caldura pe HI si nu baga nimic. Si acum vre.o doua zile a bagat caldura. Iar acum nu mai baga din nou.. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verifica temperaturile afisate in blocurile de masura, pe AutoHVAC - altfel, sa nu ai vreo problema pe circuitul lichidului de racire.

Banuiesc ca temp acestuia ajunge la 90 de grade, pe bord

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Intre timp problema a fost rezolvata, era infundat radiatorul de caldura, a fost inlocuit - 230 lei radiator nou plus 300 lei manopera, acum functioneaza corect, baga caldura foarte bine! Multumesc pentru ajutor !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

pe una din ele treapta de ventilatie este mai mae.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Buna ziua, avand in vedere ca din nou incepe sezonul cald si m-am saturat sa pun in fiecare vara freon, vreau sa va intreb care sunt cele mai frecvente cauze pe unde as putea scapa freon?

00819 - High Pressure Sensor (G65): Signal too Low - asta e eroarea de pe VCDS

Am cumparat si 2 supape deoarece am observat ca atunci cand am dat capacelul jos pe conducta de presiune joasa erau cateva bule de aer in lichid verde. Poate fi doar aici problema?

Nu am putut da jos mufa de pe G65 si mi-era frica sa trag mai tare dar am pus apa cu spuma si am vazut ca nu sunt bule deloc in zona respectiva.

De asemenea, ce parere aveti despre cum arata condensatorul? Sa-l schimb sau sa-l las asa cum e?

Nu prea vreau sa merg la reprezentanta sa incep procedura cu substanta de contrast.. avand in vedere ca am vazut si ca pierd prin zona supapei..

 

20180330_191720.thumb.jpg.3103566c402486894673cc7447f63c71.jpgsupapa.jpg.a5534426aedcc6dae0b90d7622e089d8.jpg20180330_194341.thumb.jpg.85fde7bba2d47f1b21a275eb2d9596aa.jpg

 

 

Modificat de BTeo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

PAi fara substanta de contrast nu stiu cum ai putea determina pe unde pierzi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare tuturor

In ultimul timp Climatronicul meu produce un zgomot ciudat atunci can AC-ul este pornit - un huruit continu.

Ma duce cu gandul ca, compresorul este pe duca. In cazul in care trebuie schimbat, se poate inlocuii cu orice alt compresor de dublu-climatronic de pe G6 sau difera si in functie de motorizare ?

Multumesc  

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Din ce am inteles huruitul poate fi si de la un surub de la fulie slabit. Nu stiu daca si la golf sau despre cum se remediaza problema, caut aici pe forum daca gasesc si iti trimit link.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut tuturor,

Sunt posesorul unui Golf VI 1.6 tdi 2012 si intampin urmatoarea problema: 

Cand pornesc AC-ul apare un zgomot ciudat, ca un fel de mic motoras, zgomot ce creste in intensitate pe masura ce creste si turatia motorului. Acest zgomot dispare daca dezactivez doar AC-ul si clima ramane pornita. ( clima oprita - nu se aude nimic)

Am schimbat rulmentul de la compresor, dar zgomotul continua sa se auda. ( celelalte componente ale compresorului erau in regula din ce mi s-a spus, de asemenea are freon si ulei destul).

Va atasez link-ul catre o inregistrare facuta, pentru a va putea da seama mai bine de zgomot (  https://instaud.io/29Cb ) . 

Am citit si postarile de mai sus, urmatoarea etapa cred ca ar fi sa incerc schimbarea curelei de accesorii si a rolei intinzatoare , dar as dori, daca se poate, cateva pareri, sa ne le schimb degeaba ca si rulmentul de la compresor.

Va multumesc !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut,

In urma problemei expuse mai sus , am schimbat cureaua de acceosorii si bratul intinzator ( set contitech 250 lei + 90 manopera).

Zgomotul nu se mai aude, este doar sunetul normal de functionare al compresorului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

un cod pt conducta de AC (turul) pt Golf 6 BSE?

de asemenea si pt radiator clima?

 

//edit, dupa cautari pe google am gasit codurile astea pt G6 BSE:

1K0820741AB - conducta

1K0820411P - radiatorul

astea sunt?

am o fisura exact la cupla de imbinare, dar nu stiu care este vinovat (conducta sau radiatorul) si la cat este de demontat prefer sa le schimb pe ambele deodata

 

Modificat de Mistery
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o problema asemanatoare. Am schimbat in service 2 compresoare, radiatorul, freon de 4-5 ori ulei etc., nu baga aer foarte rece. Atasej de pe VSDC valorile masurate. Multumesc anticipat, cu stima Nelu.

IMG-20180615-WA0004.jpg

Modificat de Scorpionul
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Rog ajutor cu urmatoarea problema pe o Jetta 2014 cu Climatronic 2 zone:

Am debit de aer cald doar cand este pornita recircularea. Cand o opresc, indiferent ca este ventilatorul dat la maxim, nu iese decat un firicel de aer, indiferent de zona unde setez (picioare, parbriz, fata etc.).

Daca e vorba sa raceasca (AC), am debit adecvat de aer indiferent ca sunt in mod recirculare sau aer proaspat. 

Deci problema apare doar cand vreau incalzire. In recirculare aerul este constant cald/fierbinte, in functie de setare, cu debit suficient.

Problema este mai serioasa decat pare, deoarece masina este aproape inutilizabila la temperaturi sub 4C, deoarece se opreste automat AC, iar recircularea duce la aburirea instanta a tuturor geamurilor daca AC-ul nu este functional.

Am verificat clapeta de recirculare si are cursa normala (desfacut torpedou). Nu am cod de eroare pe HVAC, nimic in VCDS.

Ce clapeta poate cauza un astfel de comportament? Mersi frumos!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am atasat poze cu clapeta de recirculare - capetele de cursa. Arata in regula? Mie imi pare ca ar functiona ok, dar e prima oara cand vad asa ceva, asa ca...

Cum ar putea clapeta diferentia simptomele intre rece si cald? Adica de ce pe rece am debit? Este un traseu diferit?

Mersi!

 

Screenshot_20181104-142631.jpg

Screenshot_20181104-142615.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dupa clapeta de recirculare, mai ai una, aia lucrezaza ?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiam ca mai este una... Am inteles ca de prin ~2009-2010 au "unit" clapeta de recirculare cu cea de aer exterior. Am presupus automat ca din felul in care baleiaza clapeta indeplineste ambele functii. Daca intr-adevar mai este una, inseamna ca aia e problema.

In spatele ei sau unde anume este? E posibil sa fi sarit "de pe sina"? Adica motorasul isi face ciclul (prin urmare 0 erori VCDS) dar clapeta nu e actionata.

 

Modificat de MindBlank
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

17 hours ago, MindBlank said:

Mie imi pare ca ar functiona ok, dar e prima oara cand vad asa ceva, asa ca...

clapeta de admisie aer din exterior este problema, de aceea ti-am zis ca problema este de aici

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru feedback! Am rezolvat! :)

Mi-a luat 3 ore azi, dar am desfacut tot ansamblul de acolo si am descoperit ca bratul mobil de la clapeta de aer exterior nu este conectat la bratul mobil al clapetei de recirculare. Este un mecanism tip biela-manivela si cumva s-au deconectat. 

Cum exact, e un mister, deoarece tija ce le conecteaza are undeva la 5-6mm, deci nu e un tamburus mic...

Le-am reconectat, am vazut ca functioneaza in tandem, am reconectat motorasul V425 (operatiune destul de dificila din lipsa spatiu, ca de altfel si reconectarea furtunului de refrigerare torpedou). Totul in regula, am debit de aer normal.

Habar nu aveam ca mai e o clapeta acolo... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare !
De ceva vreme, cand apas butonul de recirculare aer nu-mi mai cupleaza. Ideea este ca azi am mers in spatele unui autobuz obosit si mi-a intrat fumul in masina. am tot apasat pe recirculare dar.... nimic.

Stie cineva ce ar putea fi? ce pot face?

va multumesc !

Modificat de GVK
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

climatronic ? sau ac ? oricum, problema este din buton - desfa si vezi ce se poate face.

daca e vb de climatronic, fa-i o curatare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Adrian-91 changed the title to Salutare .. am constat recent că mașina nu mai baga deloc aer cald nici măcar cu clima la maxim! Mă poate ajuta cineva ,precizez masina este un vw golf 6 plus din 2010 2.tdi...multumesc anticipat

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!