Jump to content

Costuri Si Service-uri Revizie Passat B6


dintzauru
 Share

Postare recomandată

Eu niciodata nu am vazut la vreun motor VW, un termen de schimbare a distributiei in functie de anii scursi de la fabricatie/ultima schimbare a lor. Intotdeauna a fost data o limita de km: 60.000, 90.000, 120.000. 180.000, etc. Asa-mi amintesc amintesc, s-ar putea sa gresesc.

Chestia cu verificarea la 120.000 cred ca era o greseala de dactilografie. In cartea mea au revenit si scrie ca se schimba la 120.000 (pentru motorul tau).

La tine se schimba la 120.000 doar cureaua. Asa zice VW

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Azi am fost la revizia de service la un an. Programarea am facut-o la Autotop Tg Mures. S-au efectuat urmatoarele: inspectie service - diiagnoza, schimb de ulei, schimb de filtre ( aer, motorina, praf si polen, ulei) schimbat placute frana spate, schimbat lichid de frana, verificat eficacitate sistem franare, verificat stingator, trusa medicala, verificat sistem electric, baterie.

Consumabile: ulei castrol 5W40 - 5l (din care a ramas aprox 1l), filtru motorina, filtru aer, filtru ulei, filtru polen, placute frana spate, lichid frana.

Cost total materiale + manopera: 1200 lei :huh:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Placute frana spate? dupa 1 an? Sau la tine, la 3 schimburi pe spate le schimba si pe fata? Probabil mergi cu spatele :)

Astea pe spate tin mult si bine, curios la tine dupa 1 an.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mda, tipic reprezentantelor din Romania. Un coleg de-al meu de munca a trebuit sa plece in strainatate exact in timpul in care trebuia sa faca revizia unui Passat de 1 an. El i-a lasat masina lu' taica-su si a plecat. Aia de la reprezentanta i-au schimbat toate 4 placutele de frana pe motiv ca erau uzate. La 13.000km?!?

Scuze de Off topic

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa nu intelegeti gresit. Am fost la revizia anuala, masina nu am luat-o de noua. Acum in aprilie a avut scadenta. Masina are 3 ani, deci mie mi se pare OK ca au schimbat placutele pe spate. Si cele din fata sunt uzate, dar acolo am zis sa nu le schimbe pana in momentul in care se aprinde senzorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut, sunt si eu un proaspat proprietar de passat B6 BLUEMOTION si azi i-am facut revizia, si am avut urmatoarele costuri:

filtru ulei MANN----22 lei

filtru aer MANN---40 lei

filtru motorina MANN--- 76 lei

filtru polen MANN---35 lei

ulei castrol 5w30 long life(5L)--225 lei

TOTAL---398 lei+ maopera 50 lei= 448 lei la AUTOPLUS in GALATI

sper sa fie bine, eu asa zic dupa ce preturi am vz pe acest forum!

aaa si am schimbat si placutele fata---150 lei si manopera gratis tot la AUTOPLUS

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Castrol SLX PowerFlow ai pus?

Ce placute sunt la 150 lei?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

doamne,ce placute ieftine.mai ieftine si ca la b 5.5

ce marca?!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ceva de la ATE mi-a zis omu, e patronul de la service si nu cred k m-ar pacali, e vecin cu mine in bloc si s-ar face de rusine!! aa si mai exact costa 162 de lei!!si distributia am schimbat-o la el am dat 850+250 manopera!!

curea -- contitech

role--- ina(4 buc.)

si pompa de apa, Hepu

Uleiul care l-am pus este castrol 5w30 longlife, 1 litru = 45 lei

Ce stiti, sunt bune placutele de la ATE?

Modificat de D@ny
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

revizia de 60k, quark motors tm, 1150ron: ulei castrol slx 5w30, filtru ulei, filtru motorina, filtru aer, filtru polen, inlocuit lichid de frana.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cat a costat pe deviz schimbatul lichidului de frana lichid + manopera?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

hector_4myself

Pareri despre filtrele de la Mahle ? Peste sau sub Bosh ca si calitate?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa cate stiu cu aceste filtre ies masinile din fabrica. Filtrele sunt ok, dar e greu sa spui daca sunt peste Bosch sau nu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cam toate is la fel dupa parerea mea... Eu am pus acum cateva zile filtre Mahle pe masina. Pare a fi ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cat a costat pe deviz schimbatul lichidului de frana lichid + manopera?

La Nurvil Rm.Valcea un service lichid de frana costa 156 RON cu TVA inclus.

Operatiunea include manopera,lichidul de frana si testul de franare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am citit ce ati scris despre schimbarea distributiei, dar nu ati facut o diferentiere intre motorizari, diferentiere pe care o gasesc in cartea mea de service unde spune asa:

Inlocuirea curelei dintate se face in functie de motor. Daca la autovehiculul dvs trebuie sa se inlocuiasca cureaua dintata sau nu aflati de la lucrarile suplimentare => pag. 12. Dealerul Service va sfatuieste cu placere.

Deci mergem la pag. 12:

La 90.000 km, apoi la fiecare 30.000 km: verificarea curelei dintate... numai la motoarele pe benzina cu 4 cil. fara interval de schimbare prescris

La fiecare 120.000 km: verificarea curelei dintate... numai 2.0 SDI

La fiecare 150.000 km: verificarea curelei... numai la motoarele pompa-injector cu 4 cil.

La fiecare 180.000 km: inlocuirea curelei dintate... numai 2.0 FSI si 2.0 TFSI

La 180.000 km, apoi la fiecare 30.000 km: verificarea curelei... numai la TDI - Common rail

La fiecare 240.000 km: inlocuirea curelei... numai 2.0 SDI

La fiecare 300.000 km: inlocuirea curelei... numai la pompa-injector TDI

Eu am TDI CR din 2008, inseamna ca abia la 180 k ma uit la curea. Corect ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pt TDI CR pana in 2010 se schimba cureaua la 180.000, iar rolele la 360.000 km

Dupa 2010, inclusiv, se schimba cureaua si rolele la 210.000 km.

E tare ce aia cu schimbul distributiei la PD la 300.000 km. Probabil se refera la situatia cand se schimba cu tot motorul dupa ruperea curelei. Sigur nu e vorba de role?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aha, mersi.

Referitor la TDI PD, asa scrie dar fii atent: scrie intai ca se verifica la 150k (motoare TDi cu 4 cil), dupa care spune ca la 300k se schimba clar.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca asa scrie in cartea ta service inseamna ca este o greseala de traducere/scriere

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pt TDI CR pana in 2010 se schimba cureaua la 180.000, iar rolele la 360.000 km

Dupa 2010, inclusiv, se schimba cureaua si rolele la 210.000 km.

Eu am tot CBAB din 2008. De unde vine informatia ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De la VW / intervale de schimb curea de distributie. Daca citesti acest topic sigur vei gasi confirmari la ceea ce spun

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am tot un passat tdi cr 2009 2 litri 110 cp. Am vorbit cu un prieten de la Porsche si mi-a zis ca intervalul de 180000 km la distributie se refera doar la tarile cu apa calda, nu si la noi. In fine, el mi-a recomandat schimbul pe la 150000 km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta este o minciuna tipic mioritica. La Porsche exista cazuri de schimbare a distributiei la termen pentru Passat B6, la 90.000 km. Cat cat este mai des, cu atat este mai bine pentru buzunarul lor.

De ce la 150.000? De ce nu la 130.000? Pentru ca nu avem apa calda?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu, a zis orientativ la 150000 km. Oricum e un prieten, si stie ca distributia nu o schimb la ei. Zicea ceva de zona 1/ zona 2 de tari, sau ceva de genu. Oricum, ideea era ca mai bine schimbi distributia sub 180000 km. Probabil are legatura si cu faptul ca noi ne foim cu masinile mai mult intr-a doua, pe cand aia au preponderent autostrazi.

Oricum, fiecare face cum crede, nu vreau sa creez o polemica sau ceva.

PS E vorba de common rail, care are interval de schimbare a distributiei mai mare ca PD.

Modificat de mihaivm
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intrebarea este ce spune producatorul, adica fabrica. Si producatorul spune prima verificare la 180k pentru TDI CR.

Distributia nu e ca filtrul de motorina sa se buleasca de calitatea proasta a carburantilor in RO. Ce conditii din tara noastra impun schimbarea distributiei mai devreme decat zice producatorul !? Poate daca mergi numai la deal cu masina plina si tractezi rulote :rolleyes:

LE: Singura ratiune pentru tratamentul diferit pe tari in privinta distributiei ar fi montarea din fabrica a unor produse mai slabe decat cele pentru Germania...

Cine poate sa-mi dea termenii corecti in germana cu privire la distributia asta ? Curea, role, pompa de apa etc ? Pot sa pun un prieten din Germania sa intrebe oficial la VW, numai ca omul nu stie termenii auto.

Modificat de Flavyus
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!