Jump to content

Costuri Si Service-uri Revizie Passat B6


dintzauru
 Share

Postare recomandată

Salut. am facut si eu ieri revizia la masina (schimbat ulei,filtru ulei si filtru motorina) si am intampinat o foarte mare problema. Am lasat masina in service si m-am dus sa beau un suc cu un prieten,dupa vreo 20min ma duc sa vad cum se descurca baiatul care se ocupa de masina mea. surpriza mare: l-am intrebat daca a schimbat filtrul de ulei si mi-a raspuns ca acum se ocupa. m-am bagat sub masina sa vad ce a desfacut el acolo cand eu stiam ca filtrul este langa motor, nu sub motor. cand am vazut ca desfacuse altceva imi venea sa il ingrop in groapa aia acolo. pana la urma a schimbat si filtrul dar treaba este ca nu stiu ce a desfacut el acolo si ce o sa se intample cu motorul meu,sunt disperat pentru ca imi este frica sa nu patesc ceva la motor din cauza unui idiot si de aceea nici nu am mai plecat cu masina pana nu vorbesc cu voi. am facut niste poze la piesa pe care a desfacuto si astept sa imi ziceti si mie ce trebuie sa fac. piesa este capacul acela din plastic,negru. poate v-am plictisit cu ce am scris dar nu stiu ce sa fac :( daca nu am postat unde trebuie imi cer scuze si rog un moderator sa mute textul

P.S din ea a curs aproximativ 1l de ulei

post-86118-0-33964900-1300261389_thumb.j

post-86118-0-39373700-1300261401_thumb.j

Modificat de alin alinush
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ Kong...stiu ca e prematur sa fac revizia la 10000 de km si nu 15000 de km,dar am ales sa fac asta pentru urmatoarele motive:

1. nu am ales long life service (deci oricum trebuie facuta revizia la 15 mii sau un an si peste vreo 3 luni se indeplinea "sorocul" ), iar costul de pana in 500 de lei nu ma descurajeaza

2. s-a aprins zilele trecute martorul de ulei (s-a stins dupa ce am completat)

3. uleiul e la nivelul optim acum dar mi se pare prea negru

4. asa am procedat (schimb consumabile pe la 10-12 mii de km) si la vechia masina (un Golf IV 1,9 tdi AXR) si am fost foarte multumit de fiabilitatea masinii - inclusiv a motorului

5. dorm eu mai linistit sau (dupa caz :blah_: ) plec mai linistit la drum stiind ca toate schimburile sunt in regula

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Radiator ulei motor ASTA TI-A DESFACUT EL..CAPACUL DE JOS...o fi vrut omul sa iti faca un bine sa iti secmenteze motorul..SCUZA-MI GLUMA..ITI PARE CUNOSCUTA PIESE ASTA? Sa stai cu ochii acolo sa nu iti piarda ulei

Da l-ai gasit pe service..nu gluma..SA MAI VERIFICI SU TU DACA TI-A STRANS BINE CAPACUL ALA ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi GABIVVX, aia este piesa. o sa am probleme pe viitor din cauza asta? trebuie sa fac ceva acum, sa schimb ceva? trebuie un ulei special pentru acel radiator?

Modificat de alin alinush
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pe banii tai faci ce vrei... dar nu are rost... uleiul va fi negru si dupa schimb dupa 100 km... il schimbi iar? Si schimbi toate filtrele, combustibil, ulei, aer, clima?.... Daca da de ce nu schimbi si lichidul de frana, placutele, lichidul de servo si niste bujii, eventual bateria si niste becuri ca toate sunt consumabile... ce conteaza ce scrie in cartea tehnica si ce indica producatorul noi stim mai bine... Fiind romani ne pricepem la toate...

Nu te supara colega dar nu sunt de acord cu tine... MANUALUL e sfant...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La diesel tot timpul va fi uleiul negru...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu alin..nu iti face griji,nu trebuie sa schimbi nimic...doar sa fi atent sa nu pierzi ulei pe acolo,daca nu pierzi dupa cateva zile e totul in regula.Ma refer la faptul ca asa zisul mecanic sa nu iti fi lasat slab capacul de care pomeneai.DE REGULA ACOLO E PRESIUNE DE ULEI SI DACA ERA SA FIE CEVA NASOL ITI SAREA ULEI PE ACOLO. ;)

Uleiul din motor trece prin radiatorul ala,am omis sa iti spun..SCUZE

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi mult Gabi, acum m-am linistit si eu. am verificat capacul si era strans destul de tare. acum sa vedem peste cateva zile ce o sa fie (sper ca nimic). mersi inca odata

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nicolae.adryan

la schimbare kit distributie , este recomandat un service autorizat care iti si scrie garantia pe manopera .Eu intodeauna o sa-mi cumpar ``eu`` piesele din auto,si desi sunt putin mai scumpe imi pun doar contitech pentru ca sant fff.durabile.Asta dupa faza cand cumparand masina de la un prieten am constatat ca avea kit made Canada.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Curelele de distributie contitech sunt facute in romania la continental :icon_thumright:

Modificat de nel34
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iar rolele sunt facute de Ina Schaeffler (adica la Brasov) :icon_thumright:

Modificat de Riddler
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aveti idee la ce suma sa ma astept la revizia de 45000 de km la 2.o tdi? va multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Colega, rasfoieste paginiile acestui topic (cel putin 3-4 pagini in urma) mai cu atentie si o sa-ti dai seama cam la ce suma te ajunge :icon_thumright:

Nu uita, totul depinde unde faci revizia si ce schimbi :rolleyes:

Modificat de Riddler
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nicolae.adryan

kit distributie Contitech de la noi sunt facute sub licenta :icon_thumright: ,si cum am mai zis sunt foarte bune.Decat sa-ti lasi masina prin cine stie ce service care au aparut ca florile dupa ploaie,sa poti dormi linistit cumperi personal tu piesele si stai sa vezii ce ti se pune pe masina... acuma fiecare cu parerea lui dar eu am folosit multe seturi de kit Conti pe masinile avute inainte si niciodata nu am avut nereguli.Eu zic asta deoarece am patit-o odata:))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu a zis nimeni ca sunt proaste ca si calitate,dimpotriva mi se par foarte bune calitate-pret,am spus doar ca se fac in romania la fel ca si rolele,turbina,cablajul,conductele de clima tapiteria,bordul si multe piese electronice :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut! Vin si eu cu o intrebare oarecum ciudata: schimbarea bucselor de la bara stabilizatoare la masina din semnatura se face impreuna cu bara? Intreb deoarece intr-un service unde am facut o diagnosticare, mi-au spus ca se schimba cu totul, ca bucsa e dintr-o bucata si colierul este ambutisat; ori la o cautare pe net vad ca se vand separat...Cu multumiri pt raspunsuri!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bucsele la bara stabilizatoare se vand si separat dar le cumperi de pomana asa cum le-am cumparat si eu pentru ca nu le poti schimba decat impreuna cu bara stabilizatoare care costa in jur de 600 RON

dar ce problema ai la bucse? se aude ceva anume ce se intampla?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O discutie interesanta cu dealerul VW Romania ref. de nerespectarea cartii de service, revizia de 120.000km.

Solicitare:

Buna ziua,

va rog sa ma lamuriti de ce exista diferente intre recomandarile producatorului, cf cartii de service, si recomandarile serviceurilor reprezentanta din RO.

Mai exact, cf. cartii de service, la revizia de 120.000 km, se impune schimbarea curelei de distributie, abia apoi, la 240.000 km se impune schimbarea rolelor si a restul de componente angrenate de curea!

....

Raspuns:

Va transmit cateva argumente ce pot sustine acest gen de recomandari, urmare utilizarii autovehiculelor in conditiile specifice Romaniei:

- Temperaturi medii sezoniere ce depasesc cu mult valorile medii din Europa Occidentala – ex. temperaturi medii de iarna sub -10gr C ex: in zona Harghita, Maramures, Suceava, in toate regiunile muntoase; temperaturi medii vara peste 25 gr. C;

- Variatia temperaturii in jurul temperaturii medii, valori maxime si minime de -40 - -35 gr.C si +35 - +45 grC;

- nivelul de praf in atmosfera depaseste de cca 2-3 ori nivelul mediu din Europa Occidentala;

- trafic specific urban preponderent, cu viteza de deplasare foarte mica;

- numarul mediu mare de Km parcursi anual;

- specific geografic zonal foarte variat – munte, campie, deal, mare – atmosfera salina, prafuita;

- infrastructura rutiera inferioara celei din Europa de Vest (nr Km autostrada, sau suprafata asfaltata a drumurilor publice) – acestea solicita suplimentar masinile;

- cultura tehnica si de conduita auto – in Romania nivelul de informare in tehnica auto este scazut, modul de conducere este agresiv, neglijent si neeconomic;

Eu "inteleg" ca numai in Romania:

-vine iarna

-sunt munti

-exista iesire la mare

-exista orase aglomerate

-soferii sunt atehnici

In ce tara minunata traim, suntem unicati :)

L.E. Cred ca in GB se recomanda schimbarea pieselor din 10-10.000km, din cauza climatului umed ruginesc excesiv si prematur!

Modificat de D@ny
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Argumente total SUBIECTIVE!

El s-a chinuti sa produca argumente cand putea sa raspunda simplu, scurt si SINCER: NOUA NE TREBUIE CLIENTI si asa s-a mostenit ideea din mos-stramosi

Macar asa isi lua aplauze pt sinceritate si pentru "client oriented opinion" :icon_thumright:

(...)

- numarul mediu mare de Km parcursi anual;

(...)

Hmm, vb serios ?!

Ce legatura are cati km faci pe an, in medie cand defapt in carte scrie ca in momentu' implinirii a 120.000km tu schimbi doar cureaua :vaidecapulmeu:

Modificat de Riddler
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Doar in Rusia VW are intervale de service diferite fata de restul Europei.

In Romania este vorba doar de hotia celor de aici

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bucsele la bara stabilizatoare se vand si separat dar le cumperi de pomana asa cum le-am cumparat si eu pentru ca nu le poti schimba decat impreuna cu bara stabilizatoare care costa in jur de 600 RON

dar ce problema ai la bucse? se aude ceva anume ce se intampla?

Scuze pentru intarzierea cu care raspund! In primul rand sunt uzate, se vede cu ochiul liber, apoi troncane la trecerea peste denivelari (chiar mici), piatra cubica etc. Si bucsele se pot schimba separat- am intrebat din nou dupa ce am vazut anuntul tau.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu de cand ma stiu nu am vazut curea de distributie facuta in romania de conti,am vazut numai facute in germania si cateva in mexic.Adevarat curelele de auxiliare sunt facute prin romania.Si rolele ina majoritatea sunt facute in slovacia,si cele intinzatoare sunt itens facute in canada cu rulmentul propriuzis al rolei made in korea.Am ramas si eu surprins ca ina e ambalator de itens.Sper sa nu ma insel sau sa intru in polemici cu cineva dar nu am vazut pe nici o curea de distributie conti scris made in romania.Si inca o chestie destul de tampitica pe multe cutii de curele distributie conti scrie made in germania si pe cureaua din ea iti scrie made in mexic :lol: Mai avem genul de clienti care desfac marfa si se cam uita destul de ciudat cand vad astfel de chestii si trebuie sa duci munca de lamurire cu ei ce si cum.Acum un an un client mi-a refuzat un set de distributie pt un astra f pe considerentul k ia spun mecanicul k sunt contrafacute ca scrie made in mexic pe cureaua de distributie.Ia adus mecanicul,chipurile de unde a stiut el distributie pe conti si accelasi lucru a gasit in cutie pe curea negru pe alb made in mexic.A venit clinetul si-a cerut scuze si de atunci vine numai pela noi cand are probleme cu masina :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

te rog eu frumos daca ti le schimbi bucsele acelea fara sa iei bara stabilizatoare cu totul sa imi zici si mie ca eu am cumparat acele bucse si nu le pot schimba

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu de cand ma stiu nu am vazut curea de distributie facuta in romania de conti,am vazut numai facute in germania si cateva in mexic.Adevarat curelele de auxiliare sunt facute prin romania.Si rolele ina majoritatea sunt facute in slovacia,si cele intinzatoare sunt itens facute in canada cu rulmentul propriuzis al rolei made in korea.Am ramas si eu surprins ca ina e ambalator de itens.Sper sa nu ma insel sau sa intru in polemici cu cineva dar nu am vazut pe nici o curea de distributie conti scris made in romania.Si inca o chestie destul de tampitica pe multe cutii de curele distributie conti scrie made in germania si pe cureaua din ea iti scrie made in mexic :lol: Mai avem genul de clienti care desfac marfa si se cam uita destul de ciudat cand vad astfel de chestii si trebuie sa duci munca de lamurire cu ei ce si cum.Acum un an un client mi-a refuzat un set de distributie pt un astra f pe considerentul k ia spun mecanicul k sunt contrafacute ca scrie made in mexic pe cureaua de distributie.Ia adus mecanicul,chipurile de unde a stiut el distributie pe conti si accelasi lucru a gasit in cutie pe curea negru pe alb made in mexic.A venit clinetul si-a cerut scuze si de atunci vine numai pela noi cand are probleme cu masina :lol:

Am luat eu cureaua de la alternator Contitech din Germania de la o reprezentanta si pe cutie scria Made in Romania. Asa ca "exista facute si in Romania". Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine in carte scrie verificare curea la 120000km. nu scrie nimic de 4 ani...

Anul trecut la 4 ani vechime, 2 service-uri mi-au confirmat ca daca nr. de kilometri nu sunt depasiti... schimbarea distributie trebuie facuta la 5 ani.

Acum la 5 ani

- un service (skoda) intelege prin schimb distributie (curea+role) + eventual pompa de apa - trebuie verificata si schimbata doar daca are scurgeri de antigel

- un alt service (VW) zice ca si pompa de apa trebuie schimbata

Din discutiile de mai sus eu am inteles ca nici pompa nici rolele nu trebuie schimbate in primi 4 ani (la mine in 5 ani - am 60000 km doar) ci doar cureaua.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!