Jump to content

Costuri Si Service-uri Revizie Passat B6


dintzauru
 Share

Postare recomandată

am facut distributia astazi la 113.000! am schimbat la service vw in italy.

kit distributie 209

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Efectuat ieri (06.12.2010) la service-ul DELCAR Brasov revizia de 90.000 km

S-au schimbat toate filtrele + lichidul de frana + un reglaj la timonerie.

Costurile arata cam asa:

1. Costuri Service:

- materiale mici = 18.41 RON (TVA inclus)

- lichid frana [*B 000 750 M7] = 54.69 RON (TVA inclus)

- antigel [*G 012 A8G M1] = 14.21 RON (TVA inclus)

- inlocuit lichid frana = 37.20 RON (TVA inclus)

- inlocuit piese revizie = 147.09 RON (TVA inclus)

- reglaj timonerie = 61.23 RON (TVA inclus)

_________________________________________________________

TOTAL: 332.83 RON

2. Pretul consumabilelor pt revizie (adica filtre, ulei) le-am dat mai sus.

Am folosit filtrele MANN si ca ulei Castrol EDGE TurboDiesel 5w-40.

Totalul lor ar fi: 365 RON (190 filtrele, 175 uleiul)

Deci avem cost de: ~ 700 RON pret total achitat.

Urmeaza sa mai schimb clapeta de EGR la care s-a depistat ca membrana este sparta (nu tine vacuumu'), placutele de frana spate si pompa de motorina descoperita accidental.

Mai revin si cu alte preturi in functie de ce lucrari mai executam :)

:Driver: safe

Modificat de Riddler
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am revenit cu preturi din cadrul "sarbatorilor" masinii din semnatura, care se prelungesc cu inca cateva lucrari executate vineri, 10.12.2010 in cadrul service-ul DELCAR Brasov (reprezentanta Skoda Brasov - service autorizat VW)

Lucrari necesare care nu puteam sa le aman pt anu' viitor din pacate.

Carevasazica, avem asa:

1. Clapeta EGR [ 069 131 501 AN ] = 401.76 RON (TVA inclus)

2. Garnitura EGR [ 069 131 547 D ] = 14.69 RON (TVA inclus)

3. Inlocuit EGR = 89.28 RON (TVA inclus)

4. Materiale mici = 11.16 RON (TVA inclus)

Pe langa acestea sau mai inlocuit si placutele de frana spate in cadrul aceluiasi service la urmatorul pret: 59.52 RON (TVA inclus)

_____________________________________________

TOTAL DELCAR: 576.41 RON

Placutele in schimb le-am achizitionat de la un magazin de piese auto din Brasov, (Paneuro-Olmedo) din cauza pretului mult prea exagerat al celor originale... :mellow:

Placutele sunt marca Ferodo Premier si au costat 140 RON (TVA inclus) setu' :cool:

Iar de la acelasi magazin mi-am comandat si motorasul pt pompa de motorina, marca Pierburg, Made in Poland la uluitorul pret de 420 RON :rolleyes: (Pt detalii citit aici)

Deci mai adaugam inca ~1150 RON in "cadouri" de intretinere pt masina din semnatura :frigbaitata:

Modificat de Riddler
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Riddler: da' te-a cam facut sa pozezi in mos craciun masinuta, nu gluma! imi pare rau pt tine si scuze si de off.

Acum, on, la 59600 am executat revizia la service-ul unui prieten (GABERO, ma rog nu are asa mare importanta), si costurile au fost asa:

ulei Castrol Edge 4 litri = 153 lei

filtru ulei MANN: 27 lei

filtru aer MANN: 64 lei (e ceva mai scump, de aici si nelamurirea mea, cine poate sa imi spuna, magazinul de unde l-am luat a zis ca e singurul model pe care il are, dar mie mi s-a parut ceva ciudat la el, are o bucata de pasla mai rara in plus,pusa in fata cartusului filtrant, am inteles de la service ca cica asta e pentru climat rece, ma rog, pe mine ma intereseaza daca e ok sau ar trebui sa il schimb, desi oamenii ziceau ca n-are nimic)

manopera: 80 lei

total: 324 lei.Filtrul de polen l-am schimbat eu acum vreo 2000km tot MANN: 48 lei. Placutele mai duc...mult si bine, pe fata mai am 8 mm si pe spate vreo 4-5. Mentionez ca merg aproape exclusiv extraurban.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

riddler,

spune-mi, te rog, reglarea timoneriei in ce a constat? e vorba de cutia de viteze?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@danmatyas: Exact procedura din urmatorul video mi-au facutor => VW Group shift linkage adjustment :icon_thumright:

Trebuie mentionat ca pt a ajunge la arcurile si la timonerie in sine, trebuie demontat toata cutia in care este tinut filtru' de aer + vreo 2 tuburi :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

riddler, de ce a fost necesar reglajul la timonerie? iti intra in viteza 1 greu cand scoteai din marsarier?

Mi se pare o suma mica 60 lei manopera pt treaba asta, daca te scapa de problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Reglajul timoneriei nu e nimic iesit din comun, poate fi facut de fiecare acasa, la o cafea, suc sau ce prefera fiecare.

Procedura este standart. Reusita operatiei nu tine de pricepere, e o procedura si gata. Daca e uzura pe partea de timonerie, incepand de la nuca schimbator si terminand cu articulatiile timoneriei, e mai delicat si cere chiar maiestrie. Reglati, gresati si dat bice cailor, dupa posibilitati (vb. de cai).

ps. acum in urma cu ceva ani, vreo 10, am facut reglaje la timonerie de trei sau patru ori, la reprezentanta. Am cumparat inclusiv selector de viteze nou. Degeaba. Am cheltuit cateva sute de euro pentru o procedura de care specialistii habar nu aveau. Demontati cutia filtrului de aer, sunt doua cai prin care poate fi data jos. Asa puteti ajunge sa puteti accesa pargiile timoneriei si boltul de blocaj pt. cv. Mai departe e tutorial, simplu, clar, frumos. Mare atentie cand dati drumul la cabluri, acolo e ingineria, in majoritatea cazurilor operatiunea nu are succes, tineti cu amandoua mainile, o mana pe partea fixa si una pe cea mobila, FARA sa miscati. Nu dfisperati, pare usor, chiar e. Doar ca de cele mai multe ori nu iese din prima. Vitala este si blocarea selectorului, el trebuie sa stea perfect fix. Acolo diferenta de mm conteaza enorm, nici nu va dati seama. Succes!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma pregatesc in 2 sapt sa fac revizia de 60,000km la Passatul din semnatura, drept urmare am cerut oferte de pret in stanga-dreapta. Am primit si de reprezentanta VW, cu care ma stiu, oferta lor. Va rog sa ma dumiriti daca e pricingul oferit (sunt preturi cu TVA inclus) lor e cat de cat acceptabil:

- placute frana fata + spate: 775ron

- manopera schmib placute: 265ron

- ulei cutie DSG (7 litri): 620ron

- filtru cutie DSG: 75ron

- manopera schmib ulei + filtru cutie DSG: 100ron

- ulei SLX Pro 5W-30 507 (4 litri): 300ron

- filtru ulei: 45ron

- mnopera inlocuire ulei si filtru: 20ron

- filtru carburant: 160ron

- manopera inlocuire filtru carburant: 20ron

- filtru aer si polen: 170ron

- manopera inlocuire filtre aer si polen: 20ron

- au mai pus acolo si interventii sv (habar nu am ce inseamna), probabil scanari cu VAG si teste dupa schmiburi: 150ron

- alte maruntisuri si manopera (demontat roti, etc.): 100ron

======

total de 2,850ron cu tot cu TVA

Primesc de la ei un discount de 350 ron, ajungand in final la 2,500ron cu TVA cu tot, adica 580Eur.

Fata de cele mai sus am schimbat si bucsele mari pe fata si am ajuns cu toate piesele origiale la 2,100ron si manopera de 800ron, asta dupa un discount mare de 900ron. Am stat langa masina 3 ore jumate, dar a meritat efortul ca am vazut exact ce au facut si pus pe masina, si drept urmare vreau sa spun ca mecanicii de la reprezentanta au fost professional!

Cel mai mult timp a luat schimbul uleiului si filtrului DSG, scanarile VAG, geometria si recalibrarea electronica a etrierilor dupa schimbul placutelor. Am facut si testele la baterie, lichid frana si instalatia Bi-xenon.

Modificat de ECL
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bucsele alea mari pe fata ce simptome au cand is duse? scuze daca-s offtopic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

schimb ulei + filtre + manopera = 400 lei Nurvil

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bucsele alea mari pe fata ce simptome au cand is duse? scuze daca-s offtopic.

Se aud niste batai/cloncaniuri cand treci peste ceva. De vazut se vad cu ochiul liber, daca e ridicata masina pe elevator si introduce o ranga acolo (mecanicii stiu cum) si prin apasare se vede efectiv guma ai sau plastic ce naiba e, ca e crapata, cand e fortata. Daca e data jos nu prea ai cum sa vezi...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Azi am comandat urmatoarele, la www.oilmag.ro:

1 x Castrol EDGE Turbo Diesel 5W-40 /5L (Ulei motor) = 155,00 lei

1 x MANN & H. CUK2939 (Filtru, aer habitaclu) = 42,22 lei

1 x MANN & H. HU719/7x (Filtru ulei) = 27,08 lei

1 x MANN & H. C35154 (Filtru aer) = 51,71 lei

------------------------------------------------------

Sub-Total: 276,01 lei

Posta Romana (Max. 15 kg, Livrare in 3 -5 zile) (Livrare cu ramburs): 18,97 lei

Total: 294,98 lei

Voi mai da 40-50 lei pe manopera schimbarii uleiului iar filtrele de aer si de polen le inlocuiesc singur. Diagnoza la fel (nu am nicio eroare). Filtrul de combustibil mai asteapta pentru ca nu am decat 15.000 km.

Asa ca pot spune ca am scapat ieftin, cu doar 340 ron. Si imi vor ramane si 1,2 litri de ulei pentru eventuale completari :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pt V i c t o r - de ce nu schimbi si filtrul de comustibil? eu stiu ca revizia completa, este schibat ulei + schimbate toate filtrele!

si apoi, producatorul asa recomanda, eventual schimbarea filtrului de aer, de polen, de comustibil si ulei.

eu asa fac si poate ma credeti poate nu, dar eu la 7,500 km schimb toate aceste filtre + inca odata la revizia de 15,000 " cand se implinesc cei 15,000 "

in acest fel, se evita atat distrugerea in prealabil a motorului si nu numai.

acum, fiecare faceti cum credeti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pt V i c t o r - de ce nu schimbi si filtrul de comustibil?

Motivele ar fi:

a)In cartea tehnica se recomanda schimbarea acestuia la 90.000 km (cu referire la motorina euro 5). Nu-l voi lasa asa mult - anul viitor cand probabil voi avea 24-25.000 km, va veni si randul lui.

b)Alimentez de la aceeasi pompa de peste 5 ani si nu am avut niciodata probleme. Daca filtrul de motorina se infunda masina nu mai merge, neafectand motorul (ceea ce nu este cazul cu filtrele de ulei si aer unde particulele care nu sunt retinute uzeaza motorul).

c)Financiare - este criza. :huh:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

60.000km.. revizie passat b6

VW PASSAT VI berlina (03.2005-) 1.9 TDI (77 / 105; 1896; BXE)

1 1 Filtru ulei MANN 28,3

2 1 Filtru aer MANN 51,39

3 1 Filtru combustibil MANN 76,65

4 1 Filtru polen MANN 42,07

PRODUSE UNIVERSALE

5 1 Ulei motor CASTROL EDGE TURBO DIESEL 5W40 / 4 Litri CASTROL 143,17

Total 341RON

Schimbate la Cipos

pentru *ro e de preferabil sa schimbi filtru motorina la 15k din cate stiu..

Modificat de Antonio Lucian
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

a)In cartea tehnica se recomanda schimbarea acestuia la 90.000 km (cu referire la motorina euro 5).
pentru *ro e de preferabil sa schimbi filtru motorina la 15k din cate stiu..

Sal.,

Cum sa lasi mai frate filtru de motorina 15-25 K ce aveti motorina de afara ?

De praf si de calitatea uleiului de pe la noi nu mai zic .

Mergeti voi asa ca o sa plangeti dupa aia ca sunt proaste injectoarele .

Eu mai mult de 10 K nu tin filtru de carburant neam si folosesc doar filtre originale VW produs de UFI .

Pentru 90 de lei / bucata nu merita sa risc defectarea injectoarelor .

O zi buna.

Modificat de @DRI@N
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Afara se lasa 60 000 km.(parca asa scria in manual) Asa ca la 15 000 km eu zic ca este ok.

Modificat de FlorinC
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cartea cu care se livreaza masina in Romania tine cont de realitatile de la noi.

Eu nu am avut niciodata probleme cu motorina luata din Romania, de regula Petrom (in ultimii 5 ani), iar de fiecare data cand am schimbat filtrul de motorina acesta era curat (fara depuneri, apa, impuritati) - ma refer la masini anterioare.

Daca acolo scrie 90.000 km parerea mea este ca un 30.000 km nu prezinta niciun risc.

Si inca ceva - am cunoscut in decursul anilor multi straini care au venit in Romania cu masinile lor personale. Niciunul nu s-a plans de calitatea combustibilului. De la niciunul nu am auzit ca i s-ar fi stricat ceva la motor la noi din cauza acestuia. Se plangeau de aglomeratie, de praf, de gropi, de lipsa de indicatoare de orientare, dar nu si de benzina/motorina.

Poate o fi motorina mai buna in Germania, datorita faptului ca este mai bine controlata dar nici pe la noi nu-i de lepadat. Uitati ca-n spatele siglelor benzinariilor sunt numai straini?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sunt deacord cu Victor, nu are sens sa schimbi filtrul de motorina la 10-15k nu mai vb la 7500km... e ca si cum te-ai vaccina saptamanal ca sa previi gripa cand odata pe an ar fi suficient.

in schimb mergeti cu uleiul 15k sau 30k cu long life, ceea ce, intr-adevar, poate fi considerat grav daunator motorului. faceti un test cu uleiul vostru si puneti o picatura cu joja pe un perete vertical (lateralul bidonului) si lasati-l sa se scurga. daca dara de ulei ramane negru consistent chiar si dupa ce stratul a devenit superficial, uleiul ar trebui schimbat si chiar spalat motorul.

filtrul de combustibil daca se imbacseste peste masura, motorina v-a trece mai greu dar nu vor trece impuritati...

prin urmare riscati sa nu mai traga masina dar nu sa stricati injectoarele!

cu filtrul de aer analogia este similara, odata cu imbacsirea acestuia aerul trece mai greu, masina trage putin mai greu (dar insesizabil) si creste superficial consumul, insa impuritati nu vor trece de el. calitatea uleiului este esentiala... personal, folosesc ARAL 431 pentru ca nu se gaseste pe piata decat original Germania spre deosebire de Castrol EDGE care este manufacturat in UE si care este alta calitate fata de cel german si nici ca prezentare (bidon/eticheta) nu are nici o legatura. preturile sunt sensibil egale (ARAL 175/5L; Castrol 180/5L).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@DRI@N - ai facut vreodata revizia la volkswagen sau la un service afiliat?.. acolo esti obligat sa schimbi filtrul de combustibil la 30k, este optional schimbatul la 15k. nu inteleg de unde ai tras tu concluziile astea (schimbat la 7k-10k)..

masina mea e luata de noua si la fiecare 15k am schimbat tot.. nu am nici cea mai mica problema legata de injectoare turbina sau altceva.. sa nu exageram (masina are 3 ani)

Multumesc

Modificat de Antonio Lucian
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

(...) nu am nici cea mai mica problema legata de injectoare turbina sau altceva.. (...)

Multumesc

Nici n-o sa ai cu injectoarele, ca tu ai 1.9 TDI, care are injectoare BOSCH non-piezo :blah_:

Modificat de Riddler
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

adika injectoarele Bosch dupa motoarele 1.9 PD nu au moarte?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

salut, am si eu o intrebare:la 120000km trebuia sa ii schimb distributia acum are 120200km si as dori sa intreb daca as mai putea circula vreo 300km pana sa ii schimb distrib ca as vrea sa ma duc putin la munte inainte sa fac operatia.ce ma sfatuiti?

va multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!