Jump to content

Costuri Si Service-uri Revizie Passat B6


dintzauru
 Share

Postare recomandată

Acum, despre VAPSOIL

VAPSOIL este uleiul produs de Shell (Hellix) pentru Asociatia dealerilor VW si Audi din Germania. VAPS inseamna Volkswagen and Audi Partner Services. Si reprezinta uleiul prin care VW a lansat Longlife 3, adica ala este primul ulei care a indeplinit aceasta norma.

Aici gasiti specificatiile VAPSOIL

Cristi, pune uleiul pe care l-ai avut pana acum, daca n-ai motive sa-l schimbi

primul schimb de ulei facut de mine dupa ce am luat masina a fost Castrol Edge 5W30 si l-as schimba cel putin din doua motive:

  1. pretul ridicat la Castrol
    Castrol Edge 5w-30 1l....43,24ron
    Castrol Edge 5w-30 5l....205,37ron
  2. fabricat in romania
  3. exista variante mai ieftine la aceeasi calitate

Vapsoil mi se pare Ok insa nu stiu de unde se poate achizitiona si cu cat. Am primit oferta pentru alte tipuri de ulei care respecta

norma VW 507 00 si nu stiu pe ce varianta sa merg.

ARAL SuperTronic LongLife III 5W-30 1L..........................35,49ron

MOBIL 1 ESP FORMULA 5W-30 5L..............................224,75ron

SWD RHEINOL PRIMUS DPF 5W-30 1L.........................30,84ron

acum nu stiu sa spun exact daca a consumat ulei de la schimb.............de unde si cu cat ai luat Vapsoil ?

.........imi poti trimite pe privat sau mess daca doresti

Modificat de cridaia
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Passat B6 / BKP / 2007 / 107.500 Km

Revizie + Distributie

Efectuat de Tess Brasov

Total : 2955 RON (din care manopera 564 RON)

Cu tot cu cupoanele lor de reducere, mi se pare destul de scump.

Am cerut suplimentar si constatare suspensie si verificare/completare freon, dar baietii astia sunt tot timpul ocupati si n-au timp.

Ma mir ca nu te pun sa faci o programare pentru demontare si alta pentru montare. :dry:

:offtopic: Se poate verifica nivel/stare freon cu VAG-ul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu poti verifica nivelul cu VCDS-ul. Singura varianta ar fi extragerea lui si reumplerea instalatiei - asa poti vedea cat ti-a intrat (ulei/ agent racire).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se poate verifica presiunea din instalatie, dar doar cu motorul oprit de ceva timp. Important este ca temperatura agentului de racire sa fie constanta si sa fie egala cu a aerului ambiental. Presiunea agentului variaza dramatic cu temperatura, asa ca trebuie notata presiunea la temperatura respectiva.

Daca nu ai probleme cu racirea, nu-ti bate capul....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru raspunsuri si sfaturi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Revizia de 75 000km in Brasov la Delcar. Cost 608 Ron !

Ulei Mobil1 5w30

Filtru Ulei

Filtru Aer

Filtru Polen

N-am schimbat filtrul motorina, fusese schimbat la 60 000. Il voi schimba la 90 000

Am fost foarte multumit. Am stat langa masina, am povestit cu mecanicul, ma declar incantat.

Pe aceleasi operatiuni, la Tess imi cereau 900 Ron.

Ora manopera e 60Ron la Delcar si 120 Ron la Tess !!!! Mama lor....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revizie la 94000km

Ulei Motul 5w40

Filtru aer+ulei

Scanare

Total 365 RON

Modificat de Caal-Shto
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revizie la 178000km

Ulei Vapsoil 5w30 - 5l

Filtru ulei Mahle

Filtru polen Mahle

Filtru motorina Mahle

Filtru aer Mahle

Total 385lei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@cristi: la service autorizat VW ai scos pretul asta ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu.....de la un coleg forum-ist care are si topic la aria dedicata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revizie la 178000km

Ulei Vapsoil 5w30 - 5l

Filtru ulei Mahle

Filtru polen Mahle

Filtru motorina Mahle

Filtru aer Mahle

Total 385lei

Ai trecut pe Vaps? Ceva probleme cu Castrol, sau ai schimbat doar preventiv?

Cat a fost filtrul de motorina? Tot pe Mahle am schimbat si eu.

In alta ordine de idei, datorita morcovului pe care mi l-a infipt adanc in partea dorsala, colegul Florin, am purces la verificarea inopinata a carcasei filtrului de motorina. Cautam, fara sa sper sa gasesc, span. Am golit carcasa, totul este intact, fara urme de metal. Tu ai facut ceva verificari?

Eu in veci nu mai merg la mecanici pt schimbul filtrului...

P.S. Cureaua, ce-ai facut cu cureaua? :) N-ai schimbat-o?

Modificat de Valentin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, imi pare rau ca nu am facut poze, la pompa de motorina de la Phaeton... parca a fost data pe hartie abraziva cu granulatie mare....

Sa fie de vina asocierea dintre metale, motorina din zilele noatre ? - culmea, nu are decat vreo 6000 km in Romania.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Halucinogean (colegul cu CC cu aceasta problema) are ceva poze cu pompa si se potriveste perfect cu descrierea ta. El zicea ca a gasit span si in carcasa filtrului, de asta am cautat si eu acolo. oricum, e normal sa ajunga in filtru inati, pentru ca returul trece prin filtru, abia apoi ajunge in rezervor.

Pe mine m-a speriat si procedura VW in cazul in care s-a alimentat gresit, cu benzina in loc de motorina. E cam acelasi lucru, ca benzina strica tot din cauza absentei ungerii. procedura zice cam asa ceva:

1 s-a pornit motorul?

raspuns: Da

2. se gasesc urme de span in REZERVOR? (de ce oare in rezervor si nu filtru, nu stiu)

R1 - NU => se schimba pompa de inalta presiune

R2- DA => se schimba tot (pompa de inalta presiune, toate injectoarele, rampa comuna, conducte, etc... TOT)

HORROR

P.S. Sigur este din cauza motorinei.

In fine, am cautat mai mult in ultimele zile si am vazut ca absolut toate masinile au probleme cu aceasta motorina care "produce" span. VW e chiar fericit, ca au introdus CR-ul masiv odata cu Euro 5. ceilalti au introdus CR-ul odata cu Euro 3, 4, cand motorina era mult mai "grasa". Multi din posesori ziceau ca au mers mult si bine cu span in filtru si pompa n-a crapat.... Nu stiu ce sa spun...

Bine ca a mea e ok, nici urma de span...

Modificat de Valentin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sper sa mute un moderator discutiile noastre, unde trebuie.... si ne cerem scuze ca am poluat pe aici.....

Trimite span-ul, pe retur, in rezervor.

Arata ca o pasta, acel span.... foarte fin..... si la noi, nici nu cred ca merge sa bagam o lingurita de ulei, in rezervor, poate mai ingrasam un pic motorina,.... ca doar avem filtrul de particule.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, ajunge pe retur in rezervor, dar intai trece prin carcasa filtrului, nu-i asa?

Spanul se poate verifica cu un magnet si/sau prin adaugarea unei cantitati de apa in motorina si lasarea la "dospit". Apa se depune pe fund, oxideaza spanul, iar acesta devine foarte vizibil.

LE: sa nu fiu inteles gresit de altii: ma refer la verificarea spanului dupa ce s-a golit carcasa filtrului intr-o sticla, vas, ceva. Sa nu-i treaca cuiva prin cap sa puna apa in carcasa filtrului sa vada daca are span. Stiu, e la mintea cocosului, dar am vrut sa fiu sigur

Modificat de Valentin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cel mai bine :icon_thumleft:

ba normal ca-l arunca in filtru...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt curios sa vad/aflu cine ar baga o anume cantitate de apa in motorina si sa o lase la "dospit" ca sa oxideze spanul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ma gandesc - era bun un magnet, care sa prinda spanul, inainte sa ajunga in injectoare...... macar nu le strica si pe ele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai trecut pe Vaps? Ceva probleme cu Castrol, sau ai schimbat doar preventiv?

Cat a fost filtrul de motorina? Tot pe Mahle am schimbat si eu.

In alta ordine de idei, datorita morcovului pe care mi l-a infipt adanc in partea dorsala, colegul Florin, am purces la verificarea inopinata a carcasei filtrului de motorina. Cautam, fara sa sper sa gasesc, span. Am golit carcasa, totul este intact, fara urme de metal. Tu ai facut ceva verificari?

Eu in veci nu mai merg la mecanici pt schimbul filtrului...

P.S. Cureaua, ce-ai facut cu cureaua? :) N-ai schimbat-o?

Am trecut pe Vaps preventiv, imi da mai multa siguranta fata de Castrol, cel putin deocamdata. Nu am la indemana preturile, dar parca 85lei a fost.

Inca nu am facut schimbul, pentru ca mai am cam 4000km pana la revizie, dar le voi schimba cand ma intorc din concediu.

Acum pana sa plec in concediu, voi schimba distributia pe care am luat-o OEM, tot de la un coleg forum-ist la un pret foarte bun, 860lei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vrrrrrrrrrrrr .... sa revenim la subiect!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cridaia deja te apropii de 180 mii km? Concediu placut.!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hey guys!

Cine a facut recent sau de curand un schimb de ulei pt cutia de viteze ?

Ma intereseaza sa aflu' la ce costuri de invarte distractia si daca chiar merita si imbunatateste semnificativ si reduce zgomotele :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cridaia deja te apropii de 180 mii km? Concediu placut.!!!

mai exact am 177500 reali.......multumesc de urare. :icon_thumleft:

Modificat de cridaia
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am facut schimbul de ulei la cutie acum vreo 5 luni. Costurile au fost- 100ron 2l de ulei original si 30ron manopera. Uleiul si schimbul sau facut cu ajutorul colegului volksman ( sper sa nu se considere reclama )

In legatura cu imbunatatitul la mine nu prea sa produs, adica imi agata inainte imi agata si acum. Uneori nu imi intra din prima in a 1 a, iar de zgomot nu am ce sa zic pentru cu nu am avut nici inainte nici dupa.

PS: cand a scos uleiul din cutie am avut ororarea sa vedem ca aveam decat 700ml ulei in cutie cu toate ca nu aveam nici macar o pata de ulei pe cutie sau pe alte piese si verificasem uleiul cu cateva luni inainte de schimb la un service!

Modificat de alin alinush
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!