Jump to content

Se opreste in mers


Alexxx-Ro
 Share

Postare recomandată

Nu ar trebui sa se auda? Sa faca zgomot? Am apasat ambreiajul si la fel trepideaza.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In unele cazuri nu bate ,volant e prinsa pe vilbrochen ,degeaba apesi ambreiajul.

Necesita investigatii amanuntite

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut

Passat 2002 ,1.9avb.trepideaza la pornire la rece.dar ce e ciudat e ca nu de fiecare data are si porniri din rece care merge perfect.Cand trepideaza compensarea la injectorul 4 urca la 2.99. Daca urc turatia la 1000 compensarea scade la normal.cand ajunge temp.  la 90 de grade merge din nou la relanti fara trepidatii si cu compensari decente . 

Am verificat cablaj, mufe injector refacut reglaje . 

IMG-20171103-WA0003.jpg

IMG-20171103-WA0004.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 Am sa verific

Dar ciudat e ca la peste 1000 rpm si cu motorul cald funtioneaza bine. Cu compensari destul de mici.in poze iereau compensari la rece, la relanti,860 rpm  si la peste 1000 rpm.Injectorul cred ca lucreaza prost la rece. Parca se blocheaza ceva prin el.nu am pierderi de motorina.nu creste nivelul uleiului,si consumul e de 6-6,2. Din cand in cand, dimineata la prima pornire,porneste si se opreste imediat si o ia la cheie lunga de 8-10 secunde

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu se verifica valorile la acceleratie in gol . 

Verifica-le in sarcina (fa log in mers)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut baieti!Am si eu o problema la un passat b5.5,imi merge motorul intrerupt,i-am dat si relantiul mai mare si tot asa merge....tin sa va spun ca acum o luna i-am reconditionat toate patru injectoare plus axa cu came si tachetii  noi...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare!

Am si eu o mica problema cu masina din semnatura, un Seat Ibiza 2010, 1.6 TDI, 105 HP,  cod motor CAYC. Mai exact la relanti se simte un tremurat regulat in interiorul masinii, am consumul de 0.2 l  fara a/c pornit. Motor se comporta asa:  https://www.youtube.com/watch?v=KM-Lk3VBSdg .

Insa am observat ca daca ii bag a/c-ul, consumul creste la 0.4 l, nu se mai simte aproape nici un tremurat iar motorul functioneaza asa: https://www.youtube.com/watch?v=4-yV2Dpj8dc 

E normal? Care ar putea fi cauza? 

PS: Cand am pus testerul pe masina valoriile injectoarelor erau ok, cel putin asta mi-au spus cei care le-au verificat. Am facut 2 teste la persoane diferite. Si am incercat si testul cu apasatul ambreiajului ca sa vad daca este din cauza volantei.

 

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Bogeta Exact asa se manifesta si la mine si era din cauza unui injector cu valori mari. Dupa ce l-am schimbat a revenit la normal (consum la ralanti 0.4 l/h si fara trepidatii).

Recomand sa mergi la cineva care chiar stie sa foloseasca VCDS-ul. Din pacate, in Brasov nu stiu sa iti recomand pe nimeni.

Succes !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut @Edy_77 

Multumesc pentru raspuns. O curiozitate, de unde ai cumparat injectorul si cu cat? Ai avut si alte simptome?

Este putin offtopic, insa poate si tu ai patit tot asa. Mie, uneori, dupa 3100 de rpm imi clantane ceva, n-am reusit sa realizez ce.. si m-am gandit ca n-ar fi de la injectoare din moment ce nu face tot timpul.

Am atasat un video in care sper sa se inteleaga ce-am scris mai sus : https://youtu.be/pW9Lx5Z0I0Q ( spre finalul acestuia se aude mai bine ).

Vreo parere? 

Multumesc!

 

Modificat de Bogeta
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
On 03.11.2017 at 7:24 PM, mihaiimisu said:

Salut

Passat 2002 ,1.9avb.trepideaza la pornire la rece.dar ce e ciudat e ca nu de fiecare data are si porniri din rece care merge perfect.Cand trepideaza compensarea la injectorul 4 urca la 2.99. Daca urc turatia la 1000 compensarea scade la normal.cand ajunge temp.  la 90 de grade merge din nou la relanti fara trepidatii si cu compensari decente . 

Am verificat cablaj, mufe injector refacut reglaje . 

IMG-20171103-WA0003.jpg

IMG-20171103-WA0004.jpg

Am  schimbat set oring si saibe la toate 4 injectoarele.Reglajele le-am facut la 180 de grade .Origurile ereau destul de aplatizate si cam roase, ereau originalele din fabrica. Merge perfect acum fara tremurat in relanti la rece, si la plecare de pe loc , inainte sa inceapa sa tremure mai tare, aveam un tremurat care credeam ca ar fi din tampoane motor , care si el a disparut.Lucrarea am facuto singur.Inca nu am facut o scanare ca se vede ca functioneaza  bine . O sa revin cu scanarea pe compensari cand o fac.

Multumesc pentru sfaturi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare. La passat 1.9 PD merg de vreo 5 ani 100000km cu un injector valoare 2.99. Dacă la început mergea bine de ceva vreme se simte acel injector în sensul ca dimineata pornește ușor însă trepideaza bine. Când se incalzeste la relanti se simte o ușoară trepidații în rest este ok trage bine. Masina are aproximativ 350000km

La seat motor 2000cmc PD am o trepidații ce se simte la relanti însă doar când pornesc dezaburire parbrizului. Pe tester nici o eroare, turometrul sta constant. În mers nu se simte nimic. Bateria este noua alternatorul incarca Cum trebuie. Cu ambele scaune încălzirea la.maxim și fără dezaburire nu trepideaza. Știți ce poate fi? Injectoarele sunt perfecte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La 2.99 injectorul e mort . Se verifica cablaj,mufa,oringuri,compresie,se inlocuieste injectorul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cata, daca e asa de 5 ani... si isi revine un pic cand se incalzeste, clar nu e de la cablaj. Oricum, nu este o avere unul SH.... merita inlocuit - daca se constata ca acesta este de vina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc!

Scuze  nu am spwcifiat. Este vorba de vw passat si seat alhambra.

La passat:

De la cablaj nu este. Injector a funcționat așa m am obișnuit.  Nu înțeleg Cum se blochează.  De 5 ani are valori de 2.5 și ajunge la 2.99. În mers când se incalzeste merge bine cu valori de la 2.5 la 2.99

La seat alhambra:

Problema este la Seat. De ce trepideaza motorul când pornesc dezaburire parbriz?Mentionez ca trepidații nu sunt de la injectoare turometrul rămâne constant se simte ca o smucitura la 3- 5 secunde. 

Și vara face asemănător la functionarea aerului conditionat.

Modificat de NFlorin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ecu deschide injectorul 2.99 ca nu pulverizeaza motorina suficienta cat sa tina relantiul ,mai adaugi si consumatori care ingreuneaza motorul si de aici apar trepidatii mai mare.

Pare ca e chinuita rau masina aia. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

31 minutes ago, EEXCALADE said:

Ecu deschide injectorul 2.99 ca nu pulverizeaza motorina suficienta cat sa tina relantiul ,mai adaugi si consumatori care ingreuneaza motorul si de aici apar trepidatii mai mare.

Pare ca e chinuita rau masina aia. 

Passat ul este cam chinuit a mers sărăcuțul în orice condiții nu m a lăsat decât planetara o data în drum în rest chestii minore fără  investiții

Am editat postul de mai sus nu m am exprimat explicit scuze. Mă refeream la 2 mașini in passat 1.9 avb PD și un seat 2.o brt pd

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, am si eu o problema, Skoda Octavia 2 VRS 2.0 170cp 2008, mi se pare ca de la un timp se aude un tacanit la motor, iar intre 1000-1500 rpm la ralanti trepideaza destul de rau, in restul timpului nu se simte nimic la volan schimbator etc, care ar putea fi cauza ? Voi atasa 3 filmulete pt acel tacanit, poate va dati seama mai bine, 1 la ralanti altul in vit 2, si in a 3a, nu bagati in seama zgomotele de fundal, gropi etc, (romania) strict motorul, mi se pare ca de la ultimul schimb de ulei se aude asa, ar putea fi o cauza ? Pana sa o cumpar mergea pe repsol 5w30, iar eu i am pus fuchs xtl tech 5w30, astept pareri, mi se pare destul de grav, o singura mentiune ar mai fi, nu am apucat inca sa ii schimb cureaua de distributie, poate avea vreo legatura ? 127k km are masina

Astept orice fel de pareri, nu cred ca ar trebui sa sune asa motorul, mai ales ca era incalzit bine, nu era rece, multumesc, raman dator!

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

valorile injectoarelor le-ai verificat ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aparent injectoarele dau bine, tind sa cred ca uleiul cauzeaza acel clantanit metalic, este posibil ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

orice este posibil, dar ce inseamna aparent dau bine injectoarele ?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intre 0.2 si 0.3 pe 2, iar pe celelalte 2 intre 0.0 si 0.1, tot nu pot sa gasesc o explicatie logica tacanitului ala, daca ai vreo idee..o ascult, mai am un prieten care e in exact aceeasi situatie, acelasi motor, doar ca la el se aude o idee mai incet, singurul numitor comun uleiul, sa fie doar o coincidenta ? El e mecanic si spune ca sunetul se aude din injectie, ca nu prea are cum sa fie uleiul..astept pareri

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!