Jump to content

Se opreste in mers


Alexxx-Ro
 Share

Postare recomandată

un print si pe grupu 023 ca sa vedem si "starea lor mecanica"

Si cum se poate interpreta starea lor mecanicaa prin intermediul caanalului 23?

Adica valoare mai mare = uzura mai mare sau cum?

Merssi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Original sau Hella. Injectoarele sunt ok. Si lasa EGR deconectat.

 

O sa iau Hella. Dar totusi, care ar fi consecintele daca nu l-as lua? Masina dupa cum am zis merge ok, iar la porniri pana acum (nu a venit iarna inca) dar din luna mai pana acum a pornit numai la sfert.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu merge motorul in parametrii maximi, poate sa te afecteze si la pornire, consum, s.a.m.d.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok, dar ce arata pe tester trebuie sa fie ca in bord, sau invers, ce arata in bord trebuie sa fie si in tester? Care e temperatura reala, cea din bord sau cea din tester?

 

La pornire si la consum nu m-a afectat pana acum, oricum o sa il schimb daca e nevoie.

 

EDIT: Si totusi, la scanare, pe tester, nu am nicio eroare, nici la rece nici la cald!?

Modificat de alpanterin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eroare nu ai cum sa ai decat cand vede circuit deschis. Altfel, iti genereaza doar valori eronate.

 

valoarea este cea de pe VCDS.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

senzorul are de fapt 2 senzori in aceeasi capsula. Unul informeaza ECu, altul merge la ceasurile de bord. Ambele fac acelasi lucru, diferenta maxima ar trebuie sa fie 5-10 grade maxim. Doar cand se intrerupe unul din circuitele din senzor o sa ai eroare pe motor sau pe ceasuri. Pana atunci, se considera ca temperatura e plauzibila.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai si atunci sa inteleg ca este senzorul de vina sau poate fi si instrumentul din bord? Cum pot verifica?

 

Nu as vrea sa dau 100 de RON pe senzor degeaba.

 

Bine ca nu sunt injectoarele, totusi senzorul G62 poate sa dea trepidatii la relanti sau ramane pe seama EGR-ului?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

gata ca am deviat mult pe aici. Injectoarele sunt ok, schimba senzorul si mai vedem. Ceasurile nu se strica sa indice aiurea. 

Fa o comparatie cu VCDS : intra pe ceasuri vezi ce temperatura citeste VCDS si ce temperatura este afisata in bord. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chiar ca deviem mult, poate un moderator ne muta posturile in topicul cu tremurat la relanti.

 

Am spus deja ca am verificat diferenta dintre bord si VCDS, in bord era 90 de grade iar in VCDS 57 de grade.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o.t. - se mai strica si ceasurile (indica acul aiurea... nu valoarea din VCDS) - dar la modelul asta mai rar.... Audi sufera de problema asta. 

 

la diferenta asta, schimba senzorul - direct.

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tu ai masurat pe Motor temepratura. intra sa masori pe 17- instruments

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Temperatura la antigel in VCDS era 60 de grade (in modulul Motor), temperatura la antigel in VCDS era 75 de grade (in modulul instrumente) iar temperatura in bord mi-o indica 90 de grade. De mentionat mai e ca temperatura la antigel in VCDS in modulul Motor variaza foarte tare, am reusit sa fac pozele de la injectoare de mai jos cand temperatura in VCDS in modulul motor era 70 de grade, iar apoi dupa aprox. 30 de secunde a trecut iar la 60 de grade. Am mers cu masina foarte mult, aproximativ 20 de km, iar temperatura la antigel in VCDS (in modulul motor) nu a trecut de 70 de grade.

Am pus mana pe radiator si era cald spre fierbinte, cand am venit cu masina.

 

Ce este de vina?

 

 

Valorile la injectoare cand in VCDS temperatura la antigel era 70 de grade, la modulul motor.

 

qxksb8.png

 

 

2hezf5j.png

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ceasul din bord arată aproximativ temperatura lichidului de răcire, el arată fix 90 grade deşi temperatura poate varia şi cu 10 grade în plus sau în minus. La tine este problema că este diferenţă mare între ce arată pe Engine şi ce arată pe Instruments, asta este partea concludentă şi aşa cum au spus şi colegii mai sus senzorul poate fi decalibrat. Dacă temperatura lichidului de răcire nu mai ajunge la 90 grade (pe vagcom) indiferent cât mergi atunci termostatul este cu probleme. În cazul că vezi flucutaţii pe acul indicator în funcţie de regimul de mers este cam clară problema.

Ca să clarifici problema cu recircularea andrei_221 a zis câteva posturi mai sus ceva referitor la testul în Basic settings. Fă un log în BS003 şi unul în BS011 şi pune-le aici (am explicat în postul acesta cum se face)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am fluctuatii la acul indicator de pe bord, ci in VAG COM.

Am comandat deja termostat Behr si senzorul G62 Hella. Sper sa nu irosesc banii degeaba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sonda de temp o verifici asa: diferenta intre temp de pe motor si cea de pe instrumente nu tre sa depaseasca 5°C.ca in mod normal o sonda noua are ambele temperaturi egale,max 1°c diferenta.daca temperaturile se incadreaza in aceasta limita,se trece ,pt rezolvarea unei posibile probleme la verificari ale circuitului de racire,termostat,radiator,pompa apa,etc(nu e cazul tau,am vb la general).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai in cazul meu ar fi termostatul si sonda G62. Radiatorul pare ok, pompa de apa am schimbat-o odata cu distributia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu stiu ce aveti cu limmitarea fum ,logic ca nu o sa se pupe valoarea la relanti cu ceea ce scrie la prescris(la full gas).
asta e canalul " celor 3 limitatoare": IQ driver(cantit de injectie dorita de sofer,prin pedala de acceleratie),IQ maf/LIMITARE FUM(respectarea proportiei amestecului-aici vezi daca ai limitare din cauza maf/motorina) si in cele din urma si cel ce zice ultimul cuvant,IQ torqu(limitatorul de cuplu/protejarea transmisiei).
intotdeauna canalul asta il folosim doar sub forma 001,008,011 intr-un log in mers,sau alte combinatii de grupuri.
cum se interpreteaza aceste valori,momentan nu mai dezvolt.dar ideea e ca nu are legatura cu problema.
si app un bs003 exista pe undeva sa vedem rata de recirculare?

Modificat de C o s m i n
Pentru un raspuns mai scurt, foloseste butonul REPLY
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut, cu EGR Active, rata de recirculare undeva la 64%, cu EGR Inactive, rata de recirculare undeva la 19%.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la euro 3 rata de recirculare tre sa fie de max 40%.la euro 4 si 5 rata poate ajunge pana la 60%.deci sa inteleg ca la egr on ai 164mg aer(asta e doar aer pur,diferenta pana la 455 find de~300mg de gaze) si la egr off ai 455.

rata mare cauze: filtru aer murdar,electovalva destinata egr cu probleme,in sensul ca lasa prea mult vacuum catre egr deschizandu-l prea mult,cgeometrie turbo reglata incorect,catalizator infundat,sau clapeta de shutt off ramane partia inchisa pe timpul functionarii motorului(arcu din actuatorul acesteia se taseaza/slabeste,iar pe timpul fctionarii motorului ,aerul din tubulatura turbo antreneaza si clapeta ,ducand-o intr-o pozitie sa ii zicem "partial inchisa").

nu stiu care dintre cauze ti se potriveste,dar trebuie verificate.

noi ce vedem in timp real pe grupul 003,in a 3-a casuta,este practic doar aerul curat ce trece prin maf,diferenta pana la 455(cat e la egr off(4.8% duty cycle,asa sti cand e inchis)) este reprezentata de gaze arse.

nu stiu ce ai mai calculat de ti-a iesit acel 19%/la egr inactiv.sa inteleg ca nu se inchide bine.nu prea cred,din ce am vazut in pozele postate.

vezi ca dupa aprox2-3 min in ralanti,egr-ul este dezactivat(comportament normal,o sa vezi 4.8% si valoarea mare de ~450 mg/cursa,apoi un simplu spritz il activeaza).

Modificat de mario20vest
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In legatura cu dezactivarea lui la relanti, ai dreptate, ca in aproximativ 2-3 minute de la pornirea masinii la rece, scad si chiar dispar tremuraturile, eu credeam ca se incalzeste motorul si din aceasta cauza nu mai dardaie masina. Si cu spritzul ai dreptate, se cunoaste in masina la relanti cand parca intra ceva, EGR-ul fiind de "vina" si in acest caz.
Eu am intrat la Basic Settings la grupul 3 si am lasat masina si testerul sa dea valorile, m-am referit ca atunci cand EGR-ul este activ, rata de recirculare este 64%, iar cand este inactiv, rata de recirculare este 19%, atat arata in VCDS acolo. Masina era cu motorul cald cand am facut acest lucru.
Din cauzele enumerate de tine, filtru de aer murdar clar nu este, fiind schimbat acum 3000 km, geometrie turbo reglata incorect (o singura data am luat lift mode, si nu cred ca este din aceasta cauza) deci mai degraba raman elementele EGR-ului (clapeta shut-off, electrovalva EGR).
La EGR on am 255 mg aer, nu 164. Cu EGR off trece la 450.
Am obturat si furtunul de vaacum de intra in EGR si a crescut automat la 450. Tremuraturile au disparut evident.
Acum nu stiu daca e o solutie buna sa bag un surub in capatul furtunului de vaacum, erau si alte metode mai complicate de a-l anula complet.
Macar "ma bucur" ca nu e de la injectoare, apropo astea cum ti se par?
 
Vezi aici poza: http://i59.tinypic.com/qxksb8.png
 
Si in legatura cu anularea EGR-ului prin metoda de mai sus, ce parere ai?

Modificat de lupo_bv
NU MAI DA QUOTE LA MESAJUL PRECEDENT!!!
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

doamn3eeeeeeee ,19% si 64% e duty cycle al electovalvei,nu e rata de recirculare.aia lucreaza in pwm(electovalva).

255 cu 450e perfect...cauta problema in alta parte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inteles, deci problema spui tu nu e EGR-ul? Atunci ce sa fie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inteles, deci problema spui tu nu e EGR-ul? Atunci ce sa fie?

 

Dupa cum am zis si la telefon, pe BS003 e aprox. 160. Eu ma refeream la altceva cu 255.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

iti tot spun de 2 zile ca n.ai treaba cu injectoarele si nu asculti. Lasa asa Egr anulat si da.i bice

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inteles, deci problema spui tu nu e EGR-ul? Atunci ce sa fie?

Dupa cum am zis si la telefon, pe BS003 e aprox. 160. Eu ma refeream la altceva cu 255.

.

daca e cum ai zis la tel ,se schimba datele problemei.adik 160 cu 450/inseamna rata mare de recirculare.verifica ce ti-am zis mai sus in leg cu rata mare.

vezi tu ,asa din ce zici tu iese caca praf,de aia e bine sa postezi bs003,bs 011 si tot ce trebuie ca sa avem noi datele problemei verde-n fata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!