Jump to content

Se opreste in mers


Alexxx-Ro
 Share

Postare recomandată

Incercat si cu maxxmotion si Evo Diesel plus de la mol, parca se aude o usoara imbunatatire cu cea de la mol, culmea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut, am si eu o problema la un golf 6 2.0 tdi CFFB, la relanti se aude o bataie, batai de fapt, atasez mai jos o mica filmare, se aude doar la relanti, cand accelerez dispare, cand calc ambreajul sunetul este la fel, cand dau drumul la ambreiaj sare turometrul putin, aveti idee ce ar putea fi? Masina mai intra din cand in cand in limp mode, cand incepe sa nu mai traga, dar dispare, a ramas de cateva ori si ambreajul calcat la fund. Este urgent, s a intamplat in drum spre munte si a mers cu ea in felul asta, astept reply, multumesc

 

Modificat de daniix
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pare sa vina de la volant, ambreiaj. Daca era de la motor ar fi aparut vibratii vizibile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ar fi trebuit sa dispara sunetul cand apas abreajul daca ar fi fost volant ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunetul dispare la rulmentul de presiune, la volant defecta nu mai e valabil. Ca exemplu un prieten cu un golf 4 AXR, volant facuta praf la fel facea indiferent  daca era pedala apasata sau nu. Oricum noi putem presupune ce ar putea fi, daca am fi fost in fata masini ar fi fost mai usor de analizat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 06.12.2017 at 9:09 PM, mihaiimisu said:

Am  schimbat set oring si saibe la toate 4 injectoarele.Reglajele le-am facut la 180 de grade .Origurile ereau destul de aplatizate si cam roase, ereau originalele din fabrica. Merge perfect acum fara tremurat in relanti la rece, si la plecare de pe loc , inainte sa inceapa sa tremure mai tare, aveam un tremurat care credeam ca ar fi din tampoane motor , care si el a disparut.Lucrarea am facuto singur.Inca nu am facut o scanare ca se vede ca functioneaza  bine . O sa revin cu scanarea pe compensari cand o fac.

Multumesc pentru sfaturi.

Revin cu scanarea promisa, pe compensari.Avansul il am un pic fructuant intre2.3 si 3.5.CandIMG-20180101-WA0001.thumb.jpg.5f7f00ca59a91dd089651d331f7f9583.jpgam inlocuit oringurile, am inversat si injectoarele 3:si 4 intre ele

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...
On 23.05.2015 at 17:16, marius750 a scris:

poate ajuta pe cineva cu problema opritului in mers . mentionez ca aceeasi problema am avut.o si eu si dupa indelungi cautari si pareri ale meseriasilor am gasit pe cineva care a stiut exact de unde e problema . releul 1099(e undeva sub bord la mine) era de vina. am pus unul nou si am rezolvat.o. mentionez ca am o bora motor ajm.

Îmi poți trimite o poza unde se afla acest releu 1099 ??? Mersi 

On 03.06.2016 at 12:13, F l o r i n a scris:

din pacate nu cunosc asemenea eroare la Golf 5.

ma intereseaza exact eroarea/erorile care apare/apar la scanare... daca apare... si pe ce module

Din păcate nu apare nici o eroare pe tester !!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Releul 109 - sub bord, in partea stanga - la sofer

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 02.06.2016 at 12:03, Daniel Marinciu a scris:

Salut, am si eu o problema cu un GOLF 5 1.9  BXE. Joi in timp ce incetineam la o intersectie motorul mi s-a oprit (foarte lin, fara smucituri) si nu a mai pornit neam. Am fost la service luni iar baiatul de acolo mi-a spus ca a ramas clapeta de la valva de admisie de langa egr blocata pe inchis. Mi-a sters eroarea iar masina a pornit (mai greu dar a pornit). Am mai mers cu masina cam 20 de km si mi s-a oprit iar in mers, in aceeasi situatie, in timp ce ma pregateam sa opresc roata pe loc. De aceasta data am dat mai mult la automat si am reusit sa o pornesc. Am fost direct la service cu ea si mi-au anulat acea clapeta de acceleratie in ideea ca daca mai face figuri, nu este de la acea clapeta (i-au scos mufa-martor motor aprins+Emission Garage pe display cand puneam contactul). Spre surprinderea mea dupa alti 15-20 km masina a facut exact la fel  in timp ce ma pregateam sa o opresc pentru a ma asigura, motorul s-a oprit foarte lin. Am pornit-o cu chiu cu vai si am lasat-o in parcare. De la ce ar putea face asa? Ma gandesc ca problema ar fi undeva pe admisia de aer, dar unde ? Mentionez ca dupa ce porneste functioneaza ireprosabil ("trage" bine, se "infige" etc.) .Multumesc si ma scuzati daca nu am postat unde trebuie.

Cum a-ți rezolvat problema ??? Ca am și eu un golf 5 1.9 tdi BKC și nu o poate rezolva nimeni

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare...am o nelamurire...

De ceva timp ma lupt cu probleme la pornire...stiu ca este alt topic deci nu o sa dezvolt...

ideea e ca la fiecare pornire fac log 1/5/13 poate imi dau seama cum ii dau de cap..dar la fel...alta discutie....

Ideea este ca la prima pornire...daca o las mai mult la relantiu ...la un momendat incepe sa tremure ...relantiul sa fluctueze si sa mearga sacadat..

Cu greu am identificat acel momendat...este fix cand se opresc bijiile...se si aude releul cum decupleaza...

Care este legatura?de ce cu bujiile aprinse motorul merge ok...si cum se opresc incepe sa trepideze si sa mearga sacadat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dacă avansul, senzorii de temp. lichid combustibil și aer sunt ok probabil că răspunsul este aici.

Practic bujiile îmbunătățesc considerabil condițiile de ardere și fac să nu se observe anumite deficiențe/dezechilibre (cum ar fi funcționarea injectoarelor, compresia, cantitatea injectată, etc). De exemplu la un motor VEP cu distribuția pusă prost poate să pornească excelent la frig când sunt acționate bujiile și prost sau deloc când se mai încălzește afară, temperaturile sunt pozitive și bujiile nu mai sunt acționate.

La tine cum este: după ce se încălzește bine motorul mai trepidează la ralanti?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ma prind...fii mai direct...suntem baieti mari :))

Vrei sa zici ca injectoarele reconditionate la Maracineni nu sunt ok? :))

La cald nu e foarte grav....sunt niste trepidatii dar nu asa intense ca la rece...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu la asta m-am referit ci la compensația aia mai mare pentru care ar trebui găsită cauza (după cum s-a scris după postarea ta nu ar fi obligatoriu să fie injectorul de vină). Bineînțeles că nu este obligatoriu să fie de acolo

Ar fi interesant de știut: când a început să apară problema, un log în care să se vadă avansul și cantitatea injectată, un altul în care să se vadă în același timp bujiile și compensațiile de pe injectoare. E greu de găsit cauza exactă și cu vcds nu prea poți face altceva decât să descoperi vreo coincidență de schimbare a parametrilor în momentul când apare problema. Primul pas l-ai făcut că ai stabilit momentul:icon_thumleft:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai exact...pe ce campuri sa fac...si cum sa le combin intre ele...ca sunt mai mult de 3... :)

Clar in primul rand trebuie canalul 12...unde sunt bujiile...sa vedem cand decupleaza...

Dupa care 13...unde sunt compensatii injectoare...si mai departe? ce este mai important...avansul (004) sau cantitatea injectata (001)? :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Păi alegi câte 3, o dată 001,004, 012, altă dată să zicem 001,012, 013 și mai vezi tu care.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chiar ieri am facut din greseala...001/004/012 :))

Avansul este dat de proba la valoarea aia pentru a mai scadea instantul...0.6L/h fata de 0.9L/h...si odata cu modificarea avansului s-au micsorat putin si compensatiile injctoarelor

LOG-01-001-012-004.CSV

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu-mi prea dau seama. Înainte să modifici avansul tot așa trepida?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Facea si inainte sa umblu la injectoare...de fapt e si unul din motivele pentru care am umblat la ele...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

salutare! 

am si eu o problema de trepidati si la cald si la rece,fie in viteza sau nu..... de la relanti la 3000 ture,si mi se pare ca ceva suna in motor , dar nu foarte tare. au aparut dupa o pornire la -15 grade. mi se pare ca  se accelereaza mai repede ca inainte, dar trage ok.  ce am mai observat, in vas era ceva granule mici de mizerie , care inainte nu erau.

am facut un test, injectoare ok, presiune ulei buna! fara erori pe motor!

cauze posibile la care m-am gandit, fie a sarit distributia vreun dinte din cauza la pornirea aia , fie vreun piston sau biela? voi ce ziceti?

volant ambreiaj pot sa dea asemenea trepidatii ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
Constantincatalin

Salut!!  Aceeas problema si la mine,  am constatat astazi ca motorul se opreste la relanti!!  Tin masina in curte  , inca nu am numere !! O pornesc o data la 5,6 zile cate 15-20 minute,  fac asta de o luna!!  Astazi am pornit si dupa circa un minut doua se opreste asa din senin,  pornesc din nou si iaras dupa un minut se opreste,  pornesc iara si o tin in 2200 de ture si nu se mai opreste !! La ridicarea piciorului de pe acceleratie se oreste iara dar nu intodeauna!! Cateodata inainte sa opreasca de tot intrerupe putin!!  Nici un martor aprins in bord,  toate filtrele schimbate de curand numai pe man!!  Motor 2.0 tdi bkd 140 cp!!  

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vlahdacoroman

Verifica daca ai ceva erori pe motor. 

Verifica filtru de motorina si pozitionarea furtunelor. 

Apoi verifica pompa de motorina(furtune)  si pompa tandem. 

Modificat de vlahdacoroman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce a zis colegu de sus, dupa care poti sa vezi de senzorul ax cu came, sau instalatie la motor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

salutare colegi.sper sa postez unde trebuie, iar daca nu rog un moderator sa mute postarea. am un vw touran 2.0 azv si de ceva vreme,dupa ce se incalzeste motorul la 90 de grade are o trepidatie la relanti.daca il turez putin dispare intreruperea,iar in mers e totul normal. nu are nici o eroare, iar valorile injectoarelor sunt bune. daca ma poate ajuta cineva cu un sfat, v-as fi foarte recunoscator

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!