Jump to content

Se opreste in mers


Alexxx-Ro
 Share

Postare recomandată

Daniel Marinciu

Pana la urma m-am decis sa schimb mecanicul si bine am facut. Am fost la alt service iar baietii de acolo au descoperit imediat problema: furtunele de admisie si refulare de la pompa de motorina din rezervor erau inversate intre ele. O greseala minora dar atat de importanta ca sa ma decid sa sterg numarul din telefon al fostului mecanic. Multumesc tuturor pentru sfaturi si pareri!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare. Sunt posesorul unei Bora 1.9 TDI ALH. Am o curiozitate in legatura cu trepidatiile normale pentru acest motor (stiu ca e cu Parkinson din constructie), in sensul ca fizic, motorul are o cursa de 1 cm pe orizontala cand trepideaza la relanti. Specific ca am schimbata volant, iar valorile pe injectoare sunt in regula. Ca vibratie in volan, pedale, se simte, dar finut. E normal sa aiba cursa asta de 1cm sau ar trebui sa fie fix, fara vibratii pe tampon, avand in vedere volant noua?

Modificat de yeeeeman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Adica misti motorul cu mana si are 1 cm joc?? sau cu motorul pornit ai estimat ca are 1cm joc?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu motorul pornit la relanti are 1-2cm joc orizontal. Din clipurile de pe youtube cu acest motor la relanti nu-mi dau seama cat de tare trepideaza ca frecventa trepidatiei e mare si nu se observa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

este mult - verifica tampoanele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc, o sa le verific. Cum e un PD comparativ cu un nonPD, cand vine vorba de trepidatii?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

va salut, sunt nou pe acest forum si imi dau silinta sa nu gresesc. Am si eu o problema cu o skoda octavia 2 diesel din 2006 motor de 2, cod motor bmm. La relanti imi tremura motorul, nu asa tare dar se simte in volan. Am pusa testerul pe ea de trei ori doua au zis ca e de vina un injector, iar al treilea a zis ca nu are nimic. Intr-adevar urca valoarea unui injector pana la 2 dar apoi scade. ce spuneti e o problema grava sa schimb injectorul sau nu?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa nu se fi rupt ceva din galeria de admisie si sa fi intrat in motor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 8/5/2016 at 1:18 PM, ionutz2468 said:

va salut, sunt nou pe acest forum si imi dau silinta sa nu gresesc. Am si eu o problema cu o skoda octavia 2 diesel din 2006 motor de 2, cod motor bmm. La relanti imi tremura motorul, nu asa tare dar se simte in volan. Am pusa testerul pe ea de trei ori doua au zis ca e de vina un injector, iar al treilea a zis ca nu are nimic. Intr-adevar urca valoarea unui injector pana la 2 dar apoi scade. ce spuneti e o problema grava sa schimb injectorul sau nu?

 

Salut,

Am avut aceeasi problema ca cea descrisa de tine la un golf V 2.0 BKD (motor similar cu al tau). Valorile injectorului 3 se apropiau de 2, eu avand injectoare Bosch (tu din cate stiu ai Siemens). Mi-a fost recomandat de catre 2 mecanici buni, dintre care unul de la reprezentanta Audi din Constanta, sa schimb cat mai repede injectorul cu probleme. Asa am si facut, am luat un injector din dezmembrari (iti recomand parcul de dezmembrari din Oradea) si am fost la mecanicul meu sa il schimbe (trebuie sa cumperi si o-ringuri si suruburi NOI). Mergi la cineva priceput neaparat, ca este o operatie destul de sensibila. Acum masina se comporta cum trebuie, nici urma de tremurat la ralanti, chiar "toarce" foarte frumos, cu consum instantaneu de 0.4. Sfatul meu ar fi sa nu mai amani si sa schimbi injectorul problematic.

Sper sa iti fie de folos informatiile. Succes in rezolvarea problemei!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stimati colegi va rog sa ma ajutati cu urmatoarea problema.Am citit zeci de pagini si topic-uri dar nu imi dau seama ce e. 

Prb: Jetta 1.9 tdi pd an 2007 125000 km (sper). Am adus.o din germania toate bune. Bag motorina in Piatra Neamt si vin in Bucuresti. M.am pricopsit cu trepidatii/smuncituri/intreruperi pe care le simt in scaun la relanti. Nu sunt mari dar deranjante. 

La tester totul este in regula si in parametri. Daca pornesc AC.ul trepidatiile dispar total si masina toarce cum trebuie. 

Va rog cateva sfaturi ce sa verific. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asculta compresorul de clima cu și fără  AC.Vezi dacă sunetul vine de acolo, posibil sa fie cuplaj de pe ax. Posibil cind e în sarcina sa-l mențină centrat cureaua.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Acum vreo saptamana am schimbat EGR-ul la masina din semnatura cu unul nou original,vechiul EGR avea membrana dusa.Pe diminetile astea mai friguroase la prima pornire am un trepidat la relanti asa aleatoriu si scoate fum pe esapament,daca scot furtunasul de vacum de la EGR dispar trepidatiile si fumul.Toata treaba asta dureaza cateva minute.In BS pe grupul 3 ar fi valori bune la EGR(postat in aria LOG-uri).Care ar putea fi cauzele ?Mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu vad ce motorizare ai, s-a facut adaptarea egr-ului dupa schimbare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1.9TDI,AUY,EDC 15....nu e cazul la noi de adaptari.Vreo electrovalva care nu isi face treaba ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De ceva vreme, golful din semnatura tremura la relanti si cand e usor accelerat la 1000 RPM si a si crescut consumul destul de mult zic eu (1.5-2l %). Are 256k reali si la 185k s-a schimbat ambreiaju complet si distributia. Pe la 225k am schimbat axul cu came, tachetii si cuzinetii la indemnu unui mecanic. Surpriza ... tremurul tot acolo e. Azi am fost la un altul care mi-a zis ca injectorul 4 e pe duca. Pun si eu niste printuri sa va dati cu parerea. Sunt facute cu motorul cald si apa la 90.

IMG_5949.jpg

IMG_5950.jpg

IMG_5951.jpg

IMG_5952.jpg

 

Au fost verificate si tampoanele si au zis ca sunt OK. Voi ce parere aveti? Ce sa mai investighez/inlocuiesc? :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La tampoane ce a verificat, a incercat sa miste motorul cu levierul sa vada cursa si cit de usor se produce deplasarea?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da. Cu levierul le-a verificat. El zice ca injectorul 4 ar fi de vina. A facut o diagnoza cu un terster ceva universal si pe 4 avea valori de + 2.5-2.8. Dar motorul era reca cand a facut el testele. Ce am postat eu din vcds e cu motorul cald si apa la 90!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu as verifica injectoarele pe banc.Masina are vlaga ,simti ca trage sau e mai ''lenesa''??!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Masina trage de-o iau dracii. Are vlaga, are putere, are de toate. Nu am erori de missfire sau alte erori pe "Engine". Din ce am inteles, verificatul unui injector PD pe banc e 100 eur, cat e si unul sh.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
On 8/11/2016 at 7:50 PM, cmunteanu said:

Stimati colegi va rog sa ma ajutati cu urmatoarea problema.Am citit zeci de pagini si topic-uri dar nu imi dau seama ce e. 

Prb: Jetta 1.9 tdi pd an 2007 125000 km (sper). Am adus.o din germania toate bune. Bag motorina in Piatra Neamt si vin in Bucuresti. M.am pricopsit cu trepidatii/smuncituri/intreruperi pe care le simt in scaun la relanti. Nu sunt mari dar deranjante. 

La tester totul este in regula si in parametri. Daca pornesc AC.ul trepidatiile dispar total si masina toarce cum trebuie. 

Va rog cateva sfaturi ce sa verific. 

Colegi, eu am rezolvat tremuratul la relanti prin schimbarea volantei. In afara de tremurat mai aveam un pic de bataie in ambreiaj. Cand a fost data volant jos nu prezenta urme de uzura sau altceva suspect doar rulmentul care vine in cutia de viteze scartaia si era foarte mancata marginea lui. M-a usurat de 2000 lei

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutari, sunt nou aici am un golf 3 1.9 TDI modelul ALH recent mi.au schimbat cureaua de la distributie si facut pompacare pierdea motorina pe la capacul de deasupra, masina porneste si merge rotund motorul si relanti si in acceleratie dar problema este atunci cand isi revine din acceleratie dupa 3.000ture si se opreste la relanti incepe sa tremure de parca ar merge in 3 dupa un timp gen 30 secunde isi revine la normal....pareri ceva? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am un ww bora din 2000 si la relanti are un tremurat iar daca o turez un pic tremuratul dispare.despre ce ar fi vorba

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate fi de la volant pe duca sau probleme cu injectoare, suport motor, etc. Trebuie investigat :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din pacate, nu se poate face o identificare exacta a defectului, dupa descriere - deci, incepe cu o diagnoza, verificare parametrii live, test dinamic, etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da bun am rezolvat faza cu tremuratul si etc, a fost vorba de pompa de injectie sarita de la punct si am rezolvat si scurgerile de motorina de la pompa :D 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!