Jump to content

Se opreste in mers


Alexxx-Ro
 Share

Postare recomandată

salut, porneste f greu dimineata si merge intrerupt in ralanti pana in primele 2-6 minute de la pornire pana se opreste,daca o tin turata la 1500 pana la 8-10 min dupa aceea isi revine,trage ok,nu scoate fum, nu stiu ce  naiba are...,apoi peste zi daca o pornesc dupa vreo 3-5- ore merge intrerupt putin ,apoi e ok, stiu de acum 2 ani cand am pus oringuri ca la 2 din ele era deja uzura in chiulasa,Florin zicea tot de oringuri ,sa dea acestea simptomele de mai sus ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am lasat-o la service sa o porneasca dimineata direct cu testerul pus .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc tuturor pt ajutor,am rezolvat:

Oringuri praf- s-au schimbat,Florin si Cosmin ati intuit bine,

Un injector avea eroare cu misfire- schimbat

Acum totul e ok.

Sarbatori fericite !.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut, si la mine se opreste in mers, doar cand sunt temperaturi cu minus.Dau cam 30 de secunde la automat si reporneste, dar stiu ca intr-o zi n-o s-o mai faca!Am auzit ca ATD-ul si AXR-ul, sunt cam aceeasi treaba!Cat a ajuns reparatia oringurilor, de care ai folosit?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ATD si AXR sunt cam aceeasi treaba. Oring-urile sunt aceleasi, dar injectoarele nu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Costul unui set de oringuri a fost de 30 lei, marca Bosch , acum pt manopera depinde de fiecare,o poti face tu daca stii so ai unde sau in service.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Eu am trepidatii la relanti dupa ce pornesc masina si persista cam un minut. Dupa ce se incalzeste sau trece minutul motorul merge perfect lin. In rest nicio problema. Dar in primul minut dupa pornire e destul de simtitor, iar motorul merge intr'un fel de suturi. Păreri?


-Pe VAG-COM nicio eroare.
-Valori injectoare pe VAG-COM sunt ok, nu chiar aproape de 0 dar in jur de 0.50, -0.50.
-Recirculare gaze mare pe VAG-COM. (redus la 335 mg / cursa prin tester)
-Am incercat cu surub in capatul furtunului de EGR, nicio rezolvare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
On 10.04.2016 at 1:14 PM, alynxs said:

Eu cred ca totusi ai o problema la injectoare oring sau ceva mecanic care nu iti apare pe tester sau incearca sa deconectezi debitmetru de aer in momentul in care iti trepideaza si vezi daca ai vreo modificare. Dar fa asta cu Egr deconectat. Bafta !

 

Modificat de lukik
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salut,

O sa descriu si eu aici ''experienta'' cu trepidatile la ralanti la un passat b6 din 2008 motor 1.9 tdi cod bxe acum cu 73.000 km la bord.

Trepidatia o am de cand am cumparat masina adica de la approx 41.000 km...dar acum deja parca imi sta pe creier si le sesisez mai mereu.

La pornire si oprire nu scutura nu zgaltie absolut deloc,dupa ce pornesc motorul nu conteaza ca e cald sau rece la 5 minute incepe sa trepideze putin,trepidatiile le simt in scaun nu in pedale/volan sau schimbator.

Urmaresc trepdatiile de approx 6 luni...si nu se mainfesta regulat,sunt momente la semafor cand nu zgaltaie deloc...iar la urmatorul semafor ma misca putin.

Daca apas ambreiajul nu se se amelioreaza trepidatiile atunci cand se manifesta,se simt si cu el apasat,si la ralanti daca turez usor motorul la 1000-1200 rotati se simte totusi ca merge usor neregulat(fin) acul de la turometru nu se misa din loc in toate situatiile cand trepideaza usor sau tare.

Nu simt zgomote metalice in niciun fel,in mers nu am sesizat schimbari majore,cu exceptia vitezei 1 si a mansalierului in panta cand este masina putin mai incarcata parca zici ca da sa patineze.

vrea sa investighez putin si sa rezolv problema,sa ma gandesc la volant?

din ce am citit motovele pot fi multiple...dar totusi volant de la 41000 km?sa sa investighez injectoarele / oringurile?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
alin_irimia

Posibil și volant dar poate fi și de la evacuare , poate ușor lovită sau deplasata spre podul pedalier și odată cu trecerea minutelor de care zici , se comanda EGR și sunetul pe toba se schimba. Poate ca frecventa noului sunet duce la rezonanta sau  aproape de ea și ăsta duce la apariția vibrației în scaun.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daniel Marinciu

Salut, am si eu o problema cu un GOLF 5 1.9  BXE. Joi in timp ce incetineam la o intersectie motorul mi s-a oprit (foarte lin, fara smucituri) si nu a mai pornit neam. Am fost la service luni iar baiatul de acolo mi-a spus ca a ramas clapeta de la valva de admisie de langa egr blocata pe inchis. Mi-a sters eroarea iar masina a pornit (mai greu dar a pornit). Am mai mers cu masina cam 20 de km si mi s-a oprit iar in mers, in aceeasi situatie, in timp ce ma pregateam sa opresc roata pe loc. De aceasta data am dat mai mult la automat si am reusit sa o pornesc. Am fost direct la service cu ea si mi-au anulat acea clapeta de acceleratie in ideea ca daca mai face figuri, nu este de la acea clapeta (i-au scos mufa-martor motor aprins+Emission Garage pe display cand puneam contactul). Spre surprinderea mea dupa alti 15-20 km masina a facut exact la fel  in timp ce ma pregateam sa o opresc pentru a ma asigura, motorul s-a oprit foarte lin. Am pornit-o cu chiu cu vai si am lasat-o in parcare. De la ce ar putea face asa? Ma gandesc ca problema ar fi undeva pe admisia de aer, dar unde ? Mentionez ca dupa ce porneste functioneaza ireprosabil ("trage" bine, se "infige" etc.) .Multumesc si ma scuzati daca nu am postat unde trebuie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica pompa din rezervor !!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, imi pare ca i-am mai raspuns si ieri ....Daniel, gresesc cumva ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daniel Marinciu

@Florin Nu, nu gresiti. Ieri postasem in rubrica gresita. Imi cer scuze, sunt nou aici si dureaza un pic pana ma obisnuiesc cu forumul.

In legatura cu masina; am schimbat pompa din rezervor dupa ce mi s-a oprit prima oara. A doua oara mi-a facut exact la fel iar noua pompa functioneaza in parametri mult mai buni decat cea veche (cand pun contactul se aude cum se amorseaza circuitul cu motorina, lucru care la pompa veche nu se intampla).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O diagnoza ai facut dupa ce s a oprit din nou ??

Daca ai facut posteaza scanul asa cum l ai facut/il ai.

 

Modificat de romytaxy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daniel Marinciu

da am facut, nici o eroare stocata de aceasta data

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu cred ca ai un releu buclucas.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daniel Marinciu

@Rayn Sa te auda Dumnezeu si sa fie doar atat, dar chiar atat de rau ar putea sa faca doar de la un releu? Si mai ales de fiecare data cand deceleram si ma pregateam sa opresc?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca este o problema de alimentare curent, etc... conectori/releu/cablaj - stocheaza eroare pe diverse module

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daniel Marinciu

Prima si a doua oara a aparut o eroare in genul: "Blocare Volan" . Ma gandeam ca este de la faptul ca s-a oprit motorul in mers iar servomotorul a ramas fara curent, astfel stocandu-se acea eroare. Sa fie vreo legatura intre aceasta eroare si faptul ca se opreste motorul in mers?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din pacate nu cunosc asemenea eroare la Golf 5.

ma intereseaza exact eroarea/erorile care apare/apar la scanare... daca apare... si pe ce module

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daniel Marinciu

Sunt plecat din oras si nu am avut cand sa trec pe la service sa ii fac o diagnoza din nou. Sper sa ajung luni si revin cu detalii si log-urile scanarii. Multumesc mult pentru suport!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok - asteptam rezultatul si in functie de acesta, iti spunem ce ai de facut mai departe

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daniel Marinciu

Revin cu ceva noutati, astazi am ajuns in oras si am scos masina la o tura. Toate bune, pornit la sfert, motorul se opreste frumos. Am incercat de mai multe ori sa simulez situatia in care mi s-a oprit mereu si am observat de cateva ori ca atunci cand apasam ambreiajul pentru a scoate masina din viteaza pentru a ma opri, turometrul scadea undeva la ~600-700 de ture, iar cand roata se oprea definitiv, turatia revenea la normal ~800-900. Ceva idei? Are vreo legatura opritul motorului in mers cu aceasta turatie relativ scazuta? 

Modificat de Daniel Marinciu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!