Jump to content

Se opreste in mers


Alexxx-Ro
 Share

Postare recomandată

Salutare, am un Audi A 4, sper sa nu fiu off topic, din 2002 130 AWX si am un tremurat la relanti, nu stiu ce sa-i fac, si ca si colegul de mai sus daca o accelerez putin numai trepideaza, daca pornesc clima aproape ca numai se simt trepidatiile.Nu stiu ce sa mai fac, am fost la 4 mecanici, nimeni nu stie ce are.Suportii la motor nu sunt rupti, doar un injector ( 3 ) e un pic in limite. volant nu se aude sa huruie, trage bine totul k si parca trepidatiile sunt tot mai puternice.

Help.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mareste cantitatea injectata pana la 5-5,5 si o sa merga bine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Buna seara as avea nevoie de ajutorul vostru. Am cautat pe forum dar nu am gasit nimic asemanator. Sa va explic . Am un prieten care are o problema la al sau golf 5 1.9 tdi. Masina a primit de curand un motor nou, cel vechi s-a calat. Dupa transplant din cand in cand masina indiferwnt de viteza intrerupe functionarea motorului. Se da la autimat de cateva ori dupa aceea motorul porneste ca si cum nu s-ar fi intamplat nimic. Nu ramane stocata nici o eroare. Va multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pare a fi problema de alimentare combustibil. Sa puna o interfata sa vada daca apar ceva erori sa verifice toata instalatia de alimentare, din rezervor pana la motor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

locasul injectoarelor in chiulasa,schimba oringurile la injectoare si verfica daca nu ai motorina in ulei

deci daca cu motorul vechi pornea bine,e problema la noua chiulasa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Salut

Am si eu probleme cu trepidariile si urmatoarele simptome:

- am luat masina in 2013 din DE 170000km, de cateva ori pe luna scotea fum alb dupa pornire la rece - am folosit numai motorina standard de la Petrom; in primi 2 ani mai trepida la relantiu insa nu i-am dat importanta.

- de la o vreme trepideaza la relantiu in fiecare zi cand o pornesc iar trepidatiile se opresc doar daca o accelerez peste 1000 rpm sau daca motorul trece de 70 de grade. Fumul alb mai apare insa mai rar, fata de primii doi ani de folosire, dupa ce  am folositi 2 plinuri de motorina aditivata de la Petrom  apoi ~ 2 de la Rompetrol 55, la fel face. 

- am fost la tester, apare injectorul 3 cu o corectie de 0.66, celelalte se mentin undeva la 0 - tipul spune ca e de schimbat injectorul 3.  

- anul trecut in septembrie cutia de viteze a fost desfacuta si schimbati 4 rulmenti  - aveam un huruit cand masina se dezaccelera.

- la motor nu s-a umblat, schimbat nimic, nici in istoric nu apare nimic schimbat - am  200.000km la bord.

- in 2013, in DE inainte de a lua masina cu 3 luni, s-a schimbat cutia cu unul second si tot atunci kitul de ambreiaj cu unul nou.

- uleiul si filtrele schimbate odata la 1 an (fac 10000 de km an cu masina).

- alt amic mecanic spune ca e de verificat intai daca nu e ceva cu axul cu came.

- acum 2 ani dupa ce am schimbat ulei si filtre, am plecat la mare si am lasat-o 3 zile fara sa o pornesc, in a 4-a zi, cand am pornit-o a luat-o abia la a 3-a/4-a cheie - ca si cum nu avea motorina; anul acesta am plecat la tara si am parcat-o pe un drum mai inclinat, cu motorul in partea de sus, iar dupa 24 de ore, la fel, nu a pornit decat dupa cateva chei - depresurizare circuit motorina?

- de cand am masina, daca apas un pic ambreiajul, se simte o bataie in pedala. 

 

Dupa parerea si experienta voastra, e de schimbat injectorul pentru a scapa de trepidatiile de la relantiu?

Merci!

 

 

Modificat de TheSame
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La 0.66 inlocuiesti degeaba injectorul.

Verifica axa came si tacheti

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cum ti a zis si eexcalade ,schimbi degeaba injectorul

la tine problema vine din chiulasa,poate nu e axa cu came,ai fi avut fum negru si nu  are treaba cu pornirea

fumul alb e din cauza motorinei,se dezamorseaza circuitul,....de controlat locasul injectorului si oringurile la injectoare

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Merci de sfaturi.

Am schimbat injectorul Luni si merge totul ok. Totusi, simt o foarte usoara trepidatie din cand in cand. Mecanicul spunea ca este uzura mai mare pe axul cu came la injectoarele 2-3 si pe cuzineti. So, urmeaza sa le schimb si pe acestea.

 

Modificat de TheSame
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare! Am si eu o întrebare, e normal sa tremure asa motorul la relanti,exact asa face si al meu 1.9 tdi bxe. Motorul meu are 108k km 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posibile cauze,sau o rezolvare a problemei?

Precizez ca porneste puțin zdruncinat,mai greu la cald. La rece porneste la sfert

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

8 hours ago, beidaud said:

Posibile cauze,sau o rezolvare a problemei?

cantitatea injectata mica,posteaza un scan pe grupurile 1,4,13 si 15,sa vedem daca e asa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posibil si tampon cutie/antibalans imbatranite dar se vede si o functionare neregulata a motorului.Probabil duze injectoare infundate/oringuri.

Porneste greu si cu fum?

Modificat de rayn
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu porneste greu si nici nu da cu fum. Doar la cald porneste puțin mai greu uneori(posibil din soft). Trepidatiile nu se simt in interiorul mașinii.

Modificat de beidaud
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exact asa facea si motorul meu la relanti + ca se transmitea pe masina trepidatiile. Dupa ce am schimbat injectorul #3 e ok. Baga o diagnoza si vezi injectoarele cum lucreaza.

Modificat de TheSame
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Băieți,am făcut un video,nu se mai manifesta problema( motorul era rece) o sa fac si cand motorul este cald. Vi se par ceva zgomote suspecte?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inafara de un rulment/ o curea de pe accesorii nu pare nimic suspect.

Modificat de rayn
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 9/24/2017 at 10:32 PM, beidaud said:

Posibile cauze,sau o rezolvare a problemei?

Precizez ca porneste puțin zdruncinat,mai greu la cald. La rece porneste la sfert

Salut, verifica electromotorul, la mine la 120 000 la cald pornea cu smuncitura, la rece nu avea nimic. Avea carbunii destul de dusi si un rulment.

Modificat de cmunteanu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut. Am o problema la un Passat B5.5 Variant 2004 1.9 Tdi 131CP AVF, in sensul in care vibreaza la relanti toata masina si in mers pe la 1800 rot/min la fel foarte tare.

Precizez faptul ca au fost inlocuite toate tampoanele la motor si cutie, volantul nu este(nu se aude absolut deloc). Avansul e pe 0. Am incercat si ridicarea relanti-ului dar nu are treaba. Injectoare in parametri foarte buni, aproape de 0 toate.

De la ce poate fi?

Multumesc

Modificat de -A L E X-
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!