Jump to content

Sfaturi achiziție Octavia 3


Eto
 Share

Postare recomandată

La ce firma ai facut leasing? Ma intereseaza subiectul...

 

VB Leasing. Dar in urma cu cateva luni au fost cumparati de polonezi si se numeste Idea Leasing. Este posibil ca lucrurile sa se fi schimbat in urma preluarii de catre polonezi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atentie la dealerul din braila care e in faliment sa nu luati teapa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru cei interesați, dealer-ul cu care sunt in discuții pentru achiziție mi-a confirmat ca vor urma modificări in săptămana 22 de producție pentru O3 (MY 2016):

- mici modificări design

- apar noi modele de jante

- black Pack (?)

- motoare euro 6 (1.2 tsi 110cp, 1.4 tsi 150cp)

- o noua culoare

- generația MIB2 Bolero (mirrorlink, smartlink, CarPlay, Android Auto)

Bineînțeles ca vor fi si modificări de preț pentru noile motoare (2-3%)

Dealer-ul nu a fost foarte specific, încă nu are disponibile toate modificările si a fost destul de rezervat in comunicare, dar cam astea ar fi. Probabil la începutul lui Aprilie se va schimba si configuratorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

 

Multumim pentru info, si eu ma pregatesc sa dau comanda. Dealerul din Bucuresti la care am fost eu spunea ca inca nu au fost informati.

Mici modificari la design vizeaza caroseria ? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu a știut/vrut sa-mi spună unde anume vor surveni modificările de design...dar a spus ca sunt minore.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost azi scurt pana in Cluj la dealer - mi-a confirmat MIB2 , mirrorlink , si motorizarile euro 6, insa in rest a fost retinut despre alte detalii. Eu unul, daca ar fi dupa mine si as fi in punct de comanda, as astepta pana la anuntul oficial al schimbarilor - daca tot poti avea o tehnologie noua, de ce nu :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumim, ai mare dreptate  ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...Bineînțeles ca vor fi si modificări de preț pentru noile motoare (2-3%)...

Dupa ce ca au saltat binisor preturile fata de 2013, mai anunta ca le vor mai majora inca un pic... Pacat ca piata accepta si absoarbe preturile astea, deja devin nejustificat de mari preturile la VAG...
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate reusesc astia si trec codul fiscal. Asa poate din iunie/iulie scade TVA-ul si atunci, in mod normal, ar trebui sa scada si preturile finale ale masinilor...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare tuturor!

 

Sunt "brand new" pe acest forum, acesta este rimul meu post, iar motivul pentru care am urmarit o mare parte din discutiile pe topic-urile Skoda O3 este faptul ca intentionez sa parasesc o japoneza pentru o cehoaica in perioada urmatoare. Daca doriti sa stiti de ce as face asa ceva, motivul principal este faptul ca Toyota are de toate, fiabilitate, durabilitate in timp si asa mai departe numai ca nu ofera confort. Cel putin modelul pe care il am eu de 7 ani si ceva, Corolla, este unul muuult mai greu de condus decat un Golf 5 de exemplu, masina pe care am avut-o de la serviciu si am condus-o o perioada.

Una peste alta, vreau sa sar in gradina VAG si m-am orientat catre Skoda, deoarece ofera o calitate similara la un pret mai cumsecade, astfel putand sa beneficiez de dotari superioare in aceeasi bani. 

 

Ce caut la noua masina? Pai in primul rand, un motor puternic, cu un cuplu care sa ajute la strecurarea prin traficul Bucurestean dar si la drum intins si cu o cutie automata (tot din cauza traficului Bucurestean). Modelul la care m-am oprit este O3 Elegance, 1.8 TSI 180cp. Nu am o problema cu partea de consum mai ridicat, daca conditiile pe care le-am mentionat se indeplinesc. Vin de la un consum de 11% in oras si cu o masina care numa infigareata nu pot sa o numesc... Asadar, pot trai fff bine cu un consum de 9-10 in oras dar senzatii mai tari.

 

Acum, dupa introducerea care sper sa nu va fi plictisit, dilema pe care o am e urmatoarea. Motorul de 1.4 TSI 140 cp este unul cu mult mai vandut si ofera un cuplu similar cu motorul de 1.8 TSI si anume 250 Nm. E adevarat ca motorul 1.8 ofera acest cuplu de la o turatie de 1250 comparativ cu 1500 la cat se dezlantuie cel de 1.4. Voi cum vedeti lucrurile? Care ar fi diferentele care pot fi percepute intre cele doua benzinare?

As ruga pe posesorii de 1.8 si 1.4 TSI sa ma ajute cu opinia lor, bazata pe experienta. Din pacate eu nu reusesc sa gasesc acest motor la drive test, se pare ca e un motor mai putin cautat.

 

Multumesc in avans!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. In ceea ce priveste cuplul si puterea, la motorul de 1.8 incepi sa simti ca trage de-abia dupa 2500 de ture. Pana in 2500 e cam lesinat :). Eu am testat si 1.4TSI si pot spune ca motorul e potent si are reprize bune...nu e cu mult sub 1.8. Singurele motive pt care am luat 1.8 si nu 1.4 au fost puntea spate independenta si rezervorul care nu scoate zgomot.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aoleu! Asta cu lesinatura e o veste cum nu se poate mai proasta! Eu caut tocmai senzatia aia in care ai cuplu de la turatii cat mai mici. 

Oare sa ajung pana la urma la un 2.0 TDI? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca asta cauti atunci treci pe diesel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exact. Senzatia de cuplu mare la turatii mici o gasesti la Diesel. Spre exemplu in zona 2000 rpm eu am "gasit" senzatia asta la cei peste 300 Nm, cu care, masina combi incarcata, accelereaza de ti-e mai mare dragul.  

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

.... Din pacate eu nu reusesc sa gasesc acest motor la drive test, se pare ca e un motor mai putin cautat.

 

 

 

Aceeasi problema o intampin si eu.

SI eu intentionez in perioada urmatoare achizitia unei compacte si in urma unor analize ( mai mult sau mai putin aprofundate ) m-am oprit la doua variante : O3 Elegance 1.8 TSI sau Focus Titanium 1.5 Ecoboost 182 CP.

Am fost le dealerul local pentru o discutie de principu si interesat sa testez "minunea" O3 ( care mie mi se pare ca ofera cel mai bun "pachet" calitate / performante / dotari / pret).

Din pacate, mi-a comunicat cum ca O3 1.8 TSI nu exista pentru drive-test nicaieri in Romania ! Sper sa ma fi indus in eroare ...

In afara de aceasta dezamagire, mi-a mai "trantit" una: m-a invitat sa fac drive-test cu .... O3 1.6 TDI !

Pai cand vin si-ti spun ca vreau BENZINA peste 150 CP  tu-mi oferi sa testez o lesinatura si diesel pe deasupra !?

Norocul lui a fost ca l-am refuzat. Probabil si al meu caci daca as fi acceptat testul as fi plecat dezamagit si as fi salutat Skoda de la distanta ....

 

In alta ordine de idei, ar fi interesant de stiut, din experienta voastra de achizitii, care dealeri sunt mai maleabili si mai dispusi la acordarea de discounturi . Si cam care-i marja "uzuala" la care te poti astepta.

La Ford, baietii de pe forumul monomarca, ofera aceste informatii si discounturile ce pot fi obtinute sunt incredibile ( 15 % uzual - iar cei ce negociaza 'dur" obtin si discounturi de 20 % !!!).

 

PS: Mi-ar face cu ochiul si O3 1.8 TSI 4x4 dar asta sunt absolut convins ca nu o sa o gasesc la drive-test !

Daca a avut cineva ocazia sa mearga cu asa ceva un feed-back ar fi mai mult decat binevenit !

Acum am un 4*4 si desi asta va ramane in familie ca si masina de vremuri/drumuri grele, parca n-as renunta la patru roti motrice !

Stiu ca 4wd de la Skoda nu-i la nivelul S-AWD de la Subaru ( asta-i ce conduc acum) dar totusi .... 4 e mai mult decat 2 in special atunci cand ai nevoie !

 

PPS: Bine v-am (re)gasit !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu nu pot înțelege cum motorul de 1.8 scoate cu o secundă mai puțin la 100 de km/h față de diesel-ul de 2l și totuși e mai puturoasa la turații mici...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din punctul meu de vedere, diferenta (maricica in opinia mea) intre 1.4 TSI si 1.8 TSI incepi sa o simti la depasiri si aici ma refer la depasiri la peste 90-100 km/h. Pana la 100 km/h diferentele nu le-am considerat semnificative, dar dpmdv masina trebuie sa te ajute exact in astfel de momente (banuiesc ca nu faci liniute cu ea  :D).

Diferente mai apar in momentul in care masina este mai incarcata.

 

Cred ca ambele motoare sunt reusite, dar sunt pentru nevoi diferite. 

Eu daca as fi sa aleg din nou, as merge tot pe 1.8 TSI.

Modificat de Frnm
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am condus 1.8 dar ce pot sa zic ca 1.4 tsi in cumbinatie cu dsg este super ok si pentru oras si depasiri la peste 90... intradevar de la 150 km/h in sus urca putin mai greu... eu unu, ca si posesor de 1.4 ( si nu sunt subiectiv) , sunt mai mult decat multumit dar ca sa fiu sincer, daca as mai avea ocazia unei noi configurari as lua cu ochii inchisi 2.0 tsi (la acest ai detoate: consum, cuplu, cp, independenta spate... etc). din cate am citit pe aici 1.8 are acelasi cuplu cu 1.4? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Parca asta era din cauza DSG7 care limiteaza la 250nm

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta mă contrariaza și pe mine. Diferență mare de cai și același cuplu. Probabil că limitarea din DSG este explicația.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

As ruga pe posesorii de 1.8 si 1.4 TSI sa ma ajute cu opinia lor, bazata pe experienta. Din pacate eu nu reusesc sa gasesc acest motor la drive test, se pare ca e un motor mai putin cautat.

 

 

1.4 TSI n-am gasit in Bucuresti pentru drive-test, asa ca a trebuit sa ma multumesc cu un 1.2 TSI (care este cea mai vanduta motorizare), care pentru mine a fost o surpriza placuta, dar tot la 1.4 TSI voi ramane. Oricum, sa nu uitam ca motorul de 1.4 va fi upgradat la 150 CP si EURO 6, sunt foarte curios sa vad cu ce performante in plus va veni si poate vei gasi si tu raspunsuri pentru alegerea motorului. Or aduce motoarele de pe Passat ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Octavia se vinde cel mai bine pe diesel, nu 1.2 e cel mai vandut motor. Arunca un ochi pe topicul dedicat Statisticilor APIA. 1.2 e poate cel mai ieftin motor si-l pun la frecat pt drivetest.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa mi-a zis dealerul, dar se poate sa ai dreptate, pe mine cum nu ma intereseaza sub nici o forma diesel, n-am verificat informatia. Incercam sa-i sugerez colegului DanNiculescu, care intreba de 1.4 si 1.8, sa mai astepte cateva zile sa vada ce motor de 1.4 vor introduce, poate il ajuta sa-si rezolve dilema. La EURO 6 si 150 de cp, performantele banuiesc ca vor fi superioare  ;)  

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1.2 e subțire pentru O3, pentru Rapid e un motor corect pentru 2 adulți și bagaje.

Recomand 1.4; într-adevăr, este neverosimil faptul că nu e la drive-test pe nicăieri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am gasit informatiile de elasticitate 1.4 tsi vs 1.8 tsi, in schimb am gasit ceva care mie mi-a schimbat viziunea cu privire la cuplu de la 2.0 TDI DSG6 (320 nm) vs. 1.8 TSI DSG 7 (250 nm) cand imi cautam masina:

 

http://www.skoda-auto.co.in/reviews/documents/octavia/01.pdf

 

Este o comparatie 1.8 tsi DSG7 vs 2.0 TDI DSG6 si este interesant de vazut ca diferenta de cuplu de 70 nm este in favoarea 2.0 TDI la reprezine 0-10km/h, 0-20, 0-30 si 0-40. La reprize 0-50 timpul pentru atingere este egal, iar de la 0-60 pana la 0-200 este superior in favoarea 1.8 TSI.

 

Vezi comparatie pe ultima pagina la "ACCELERATION". 

Modificat de BLiTZ
corectat link
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • kthor changed the title to Sfaturi achiziție Octavia 3

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!