Jump to content

Emission Workshop Alert


Alexxx-Ro
 Share

Postare recomandată

Hai ca am patit-o si eu cu EMISSION WORKSHOP!

Acum cateva zile am facut schimbul de ule, filtre...tot tacamul. Plec cu masina din service, ajung in fata blocului si exact cand pun mana pe cheie sa opresc motorul se aude bip ul si se aprinde senzorul.

Ce puteau sa greseasca "meseriasii" la schimbarea filtrelor ca sa determine aparitia unei astfel de erori? In plus am observat ca EGR ul e cam plin de ulei, o sa-l curat cat de curand.Motorul trage ca inainte, consumul acelasi se tureaza pana la 4000 si ceva fara probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din pacate din cate am avut de tras datorita acestei erori pot sa iti spun cu mana pe inima ca exista infinite posibilitati pentru care poate aparea aceasta eroare. Poate mecanicul ce ti-a schimbat filtrele ti-a deranjat din greasela vreun furtunas. Cel mai bine totusi apelezi la un amic/mecanic cu VAG-COM ce poate sa iti spuna exact ce a provocat eroarea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

Am intrat si eu in clubul vostru cu numele "Emissions Workshop".

Cu aproape 2 luni in urma am ajuns la mecanic cu masina din cauza ca pe la 3000 ture venea in nas, acceleratie taiata (cred ca limp mode din ce am rasfoit pe aici). Desface egr, axul nu mai era ax, depunerile pe el erau deja con cu baza cat diametrul supapei, ce mai, o mizerie de nedescris. Desface turbo... geometria blocata, funingine cat incape, parca era promotie! A curatat tot, a mai verificat ceva clapeta, galerii. Apoi tot montat sus, turbo avea un fluierat, a mai strans ceva surub pe acolo, gata! A doua zi am plecat Cluj - Bucuresti - Cluj, motorul a mers perfect!!! :icon_thumright:

Cam 2 sapt m-am invartit prin oras si apoi fac un drum de Satu-Mare. Intr-o depasire aceleasi reactii, venit in nas acceleratie taiata in depasire. "Am pus-o!!!" Am luat/repus contact, stiind ca se anuleaza eroarea, ajung in 3000-3500 ture, iar in nas. Iar ma joc la contact, gata ma lasa in pace, merge in turatii inalte, daaaaaaaaaaar apare "Emissions Workshop" cu bip, cu martor portocaliu motor, cu tot tacamul!!!!!!!!! :banghead:

Restul de 80 km pana la Zalau am "ucis-o" in 3500-4000 de ture, am uitat ca exista treapta V. Dupa Zalau am facut o pauza, motorul la relanti 5 minute, apoi opresc. La repornire iar imi apare eroarea, continui "tratamentul" si dupa vreo 10 km surprizaaaaa: dispare eroarea!!!!!!!! Asta se intampla acum 2 saptamani. Am mai fact drumuri in afara orasului, dar pana acum nu am mai avut parte de acea eroare. ^_^ Am vorbit cu mecanicul la telefon si mi-a spus ca nu ar trebui sa mai fie probleme, dar sa continui "tratamentul". Asa ca, aplicam ceea ce am vazut pe undeva pe aici: "Cand motorul este rece il duc de parca e al meu, dupa ce se-ncalzeste il duc de parca e furat" sau cam asa ceva. A! Inca o surpriza pe turbo scrie "Made in Romania".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am facut o testare la masina din semnatura si e valva egr defecta partea electrica din ea l-am demontat si curatat tot frumos l-am montat pe masina si am sters eroarea mergea perfect si dupa 2 zile a reaparut pe bord mesajul si nu sa mai stins nici martorul motor,stie cineva unde gasesc oun EGR pt sharan 2.0 tdi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merita intrebat userul Volksman, nu iti lua second, am inteles ca au avut probleme de fabricatie pana nu de mult, deci e posibil sa iei teapa cu second.

Modificat de claudius3334
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Am si eu ceva probleme cu un golf V... martor motor aprins, eroare >motor for intake manifold v157 parca.. stergeam eroarea aparea imediat. Am schimbat clapeta care era murdara rau, curatat egr care la fel arata jalnic...toate bune dau cheie a disparut singura eroarea. Dupa aprox s=a aprins din nou martorul...trebuie sa o pun pe tester sa vad ce mai spune acum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi sigurantele din compartimentul motor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai exact siguranta pe ventilatoare (pe aia e si V157 daca e clapeta shut-off). Daca ai acces la un VCDS, cu motorul oprit, contactul pus, fa un output test la clapeta sa vezi ca lucreaza usor (eventual poti scoate si furtunul gros ce intra in clapeta, sa vezi ca se misca efectiv). Daca V157 ti-a ars siguranta, e posibil sa nu mai aiba vreun dinte roata principala a mecanismului interior sau sa aiba ulei inauntru (sau poate se gripa pur si simplu de la murdarie).Daca ajungi sa te hotarasti sa ii scoti capacul pt. o verificare vizuala, sa ai mare grija sa nu atingi firele subtiri ce intra in cip, se rup extrem de usor.

Modificat de asap03
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mi s-a itamplat si mie ieri emission workshop. Nestiind ce sa fac am apelat si eu la o cunostinta si a venit azi dimineata sa vada masina. Precizez k a mea cam mergea si in 3 pistoane. S-a uitat cum merge si verdict a fost bobina de inductie. Am schimbat-o si acummerge super masina problema e ca inca mai imi apare eroarea.Trebuie cumva sa o sterg cu vag-comu? cine stie mai multe sa-mi dea si mie o indicatie va rog.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Dupa revizie(schimbat filtre,ulei),in timp ce rulam apare "Emissions Workshop".Rapid merg la mecanicul meu ,tester,Apare urmatoarea eroare

18000 - Senzor altitudine/senzor presiune de turbo: raport implauzibil

P1592 - 000 - -

Ce poate fi problema si cum se poate remedia?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Va salut. Am si eu o mica problema si am nevoie de sfaturile voastre. Miercuri dupa ce am bagat masina in garaj, am oprit motorul, mi-a sunat telefonul, am dat cdplayer-ul pe 0, am raspuns si am iesit din masina. Problema e ca am uitat cheia in contact. Fara sa-mi dau seama si cum mam luat la povesti la telefon, am inchis garajul si am plecat. Abia pe vineri dimineata m-am trezit ca de fapt, cheia nu mi-e prin buzunarele de la pantaloni sau geaca si mi-a picat fisa. Evident, bateria era moarta, culmea, doar din cauza cdplayer-ului care a mers non stop :icon_redface: , in fine, am fost cam aiurit. Am luat imprumut un alternator, am decuplat bateria de la masina, de pe la ora 12 pana pe la 19 am lasat frumos la incarcat, totul ok, porneste la prima cheie, dar surpriza, mi-a aparut pe comp de bord mesajul "Emission Workshop" si becul de "check engine" aprins. S-ar putea sa ma insel, dar parca pe cand am schimbat acu aprox 2 ani bateria, parca am avut aceeasi eroare (dar nu sunt 100% sigur). Are vreo legatura patania mea cu aceasta eroare ? Sau sunt alte probleme ? Si .. ar fi trebuit sa las bateria mai mult timp la incarcat ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica sigurantele din compartimentul motor - pe cea responsabila cu clapeta de cut off si ventilatoare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am luat imprumut un alternator

redresor banuiesc..... ai lasat-o putin.

Pentru un acumulator complet descarcat, timpul de incarcare variaza intre 24 si 48 de ore.

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salut la toata lumea , si LA MULTI ANI !!

Am o problema cu un Touran 1,9 tdi-pd 77kw cod motor BLS din 2006 Automat 6 trepte si se manifesta cam asa .

1. pornesc motor dimineata la rece, si face urat de tot , ca si cum ar merge in 3 cilindri , dar dupa ce se incalzeste merge rotund, dar pana sa se incalzeasca scote un fum alb albastrui.

2 imi apare tot timpul mesajul din titlu, cu iconita martor din bord '' ceck engine'' (motorasul).

3 nu trage de loc, scoate fum negru cat teava de esapament, si nu-mi da voie sa il accelerez mai mult de 2600 ture.

Acum sa va spun , ce sa fact la el pana in mometul de fata .

1 dat turbo jos, curatat si pus la loc.

2 schimbat incarcatorul de turbo( cel ce face vacum la actionarea paletelor variabile). de mentionat ca acesta nu lucreaza nici acum in parametri, adica , cand deschide cand nu deschide .

3 s-a schimbat toate garniturile de la furtunele ce duc , si se intorc la turbo, uneori mai sufla aer pe langa ele, si sa intamplat si sa il dea afara.

4 s-a repus distributia la punct deoarece era deplasata 1 dinte la axul cu came .

Va rog cei ce cunosc , ori s-au mai intalnit cu aceasta problema sa ma lamureasca si pe mine ce sa-i fac

Modificat de C o s m i n
mutare in topic corespunzator
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica EGR-ul si clapeta de cut off. Pentru mai multe despre respectiva eroare vezi aici sau aici.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pune un tester daca ai ocazia si o sa iti zica exact ce ai. Daca nu ai cum sa faci rost de tester, pe langa cele enumerate mai incearca si la debitmetru si vezi daca are vreo buba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S-a pus testerul pe ea , si in prima faza dadea , calculator defect(activare date ).

Am cautat pe cineva care se ocupa cu asa cv , si am gasit pe cineva la IASI pt problema asta . cand am pus-o la ei pe tester, mi-a zis ca e problema cu variabila la turbo.nu-l deschidea mereu. am dat turbo jos, l-am curatat, si am vazut ca acesta are o mica uzura la ax, infima , care cred ca o are orice masina la app 300k km .

Deci pana la urma nu era defect calculatorul.

Am facut testul de vacum la toate furtunele de vacum , si am gasit defect incarcatorul de turbo, tinea doar 2-3 secunde vacum.

EGR-ul este nou nout.

Am curatat contactele de la toate mufele , care duc la EGR , la clapeta de acceleratie , la incarcatorul de turbo .

Am utat sa precizez ca in timpul scanarii, debitmetrul de aer , dadea valorile normale.

Tind sa cred , ca din ce am citit in cele doua linkuri date de Pronet, ar mai fi de verificat , clapeta la acceleratie , sondele Lambda.

Masina pana sa fie dat turbo jos , se manifesta cam asa : porneai motorul , cel putin dimineata la rece aproape ca omora bateria pana pornea , cand tragea bine , cand nu mai tragea.

In momentul in care nu mai tragea, daca o accelerai scotea un sunet ca cel de la Dacia nostra veche cand batea avansul , scotea fum negru de nu se mai vedea nimik in spate , si nu inainta .

Cum as putea sa verific clapeta de acceleratie , daca functioneaza sau nu . Pronet clapeta CUT OFF , in termenii mei este Clapeta de acceleratie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, este cunoscuta ca si clapeta de acceleratie - mai are si rol de a taia aerul al oprirea masinii - sa nu se scuture.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pronet , revin cu intrebarea , cum as putea sa verific clapeta de acceleratie ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie verificat daca respectiva clapeta inchide cand se opreste masina. Se poate ca dintii motorasului sa fie uzati sau chiar motorasul (V157) ars si blocat pe deschis. de asemenea, se poate ca ea sa inchida si apoi sa "sara" si automat intra iar aer in admisie - atunci masina se scutura la oprire. Incearca din output test pe Engine. Cel mai usor o dai jos, impreuna cu EGR-ul si le cureti. Daca s-au dus dinii sau motorasul s-a ars nu ai ce sa repari al ea - e capsulata. Fa-i o scanare la masina pe grupui 01 Engine si posteaza codurile de eroare gasite - asa e mai usor de vazut care e problema. La fel si pentru turbina, fa-i un log in mers si vezi ce parametrii ai.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pronet , am pus acum un tester pe ea si valorile ar fi astea :

Group1: RPM=903, Inj Qualiti =7,7-8, Idle stabiliti=7,7

Group2: RPM=903,Load=0,0%,Bin Bits=0 010

Group3 RPM=903, Mas air/rev =310-325,Mas air/rev= 325 Duty cicle=100,6%

Toate acestea au fost notate la rece .

Tin sa precizez ca martorul din bord s-a stins , in schimb , nu imi permite sa o accelerez mai tare de 2000 rot/min

In legatura cu clapeta CUT OFF. in momentul opriri motorului , parca ill zguduie unpic

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am verificat clapeta , si ramane tot timpul deschisa, cea ce cred ca nu e normal.....

Am scos mufa ce intra la clapeta , si am pornit motorul , si problema e identica si cu mufa pusa , adica nu imi da voie mai mult de 2000rot/min, sa ma apus sa o schimb sau sa mai verific si alte....

Multumesc anticipat celor ce ma ajuta/mau ajutat pana acum !!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da-o jos si curat-o in prima faza. Vezi daca clapeta functioneaza usor dupa curatare. Daca e blocata, poti sa o arunci. Fa-o proba si cu una de imprumut si vezi cum se comporta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Zilele trecut emi s-a aprins check engine la bord.

Scanat vag com, rezultat : ceva pe la egr...

Am fost am curatat egr-ul, iar mecanicul mi-a zis k am supapa de la egr defecta. Mi-a facut el acolo nu stiu ce improvizatie, am inteles k am pus un capac pe recirculare etc....

Am sters eroarea.. am plecat cu masina. Dupa juma de ora iar s-a aprins check engine.

Mentionez k masina trage in continuare la fel de bine, consuma ok, nu am nici o problema cu ea....doar k sta becul ala aprins...

As dori sa stiu daca trebuie neaparat inlocuit egr-ul sau daca mai pot astepta. La ce efecte ma pot astepta in timp daca nu il schimb?

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!