Jump to content

Emission Workshop Alert


Alexxx-Ro
 Share

Postare recomandată

La mine senzorul G62 aparea ca are ceva probleme si de aceea l-am si schimbat, oricum nu costa mult, si apoi a mers fara sa se aprinda nimic. Acum 2 zile in urma daca s-a aprins iar martorul este clar ca altceva nu ii place, sa vedem acum ce spune si vag-com-ul, poate trebuie sa schimb si eu vreo membrana.

:D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Normal ca s-a aprins iar robinetul respectiv cu mesajul Egr insufficient flow. Am curatat valva egr si se pare tot degeaba. ECU nu apreciaza deloc efortul meu.

:(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut am si eu o o problema cu un passat 1.6 FSI 115CP DIN 2006,mi a s a aprins martorul Emissions Workshop! nu e prima ora numai ca prima data s a aprins cand am bagat benzina din bulgaria(dupa ce s a dus plinul acesta s a stins)acum mi s a aprins iar numai ca nu se mai stinge decat daca il scot cu `testerul`,aceasta rezolvare fiind provizorie pentru ca se aprinde in cateva zile din nou.Cand am fost la un service si mi a pus testarul mi a zis ca este ceva cu senzorul de temperatura dar avaria mai este insotita de 2 coduri necunoscute:P3078 P3108. A mai patit cineva asa,stiti cam ce ar putea fi si la ce pret se ridica piesele?Multumesc anticipat si sper sa nu fiu off-topic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din pacate ai fost off-topic. Poate te ajuta cineva daca ai posta pe topicul despre motoarele pe benzina. ;)

A, am vazut acum ca ai postat si la B6 ...

Modificat de mario75
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.Mi.a aparut si mie emission workshop plus martorul acela galben care sta aprins.S.a intamplat sa apara de 2 ori in decurs de 3 zile.Chestia este ca se stinge singur dupa mai multe opriri ale motorului.Cea ce nu inteleg eu este faptul ca imi apare numai cand plec cu ea la drum lung(adica cand deja am aproape 100km/h).Dupa ce s.a stins prima data eroarea am mers prin oras cu ea si totul ok,insa astazi cand am iesit la drum lung iar a aparut.Tin sa spun ca atunci cand am eroare nu mai trage cum trebuie si nici fum nu scoate.Imi puteti da o parere ceva.ms! 1.9 TDI AVF 131 CP

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut,problema rezolvata,am curatat EGR si galeria de admisie,si dupa ce le.am montat am facut o tura pt probe si tot a a intrat in limp-mode(deja incepusem sa cred k este turbo ,altceva)dupa o repornire masina si.a revenit si nu a mai dat eroarea si am facut aprox 500 KM numai pe afara.

post-56075-1276760859_thumb.jpg

Modificat de C o s m i n
Quote inutil
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu vreau sa iti stric entuziasmul... dar nu are treaba cu problema ta....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu vreau sa iti stric entuziasmul... dar nu are treaba cu problema ta....

salut,eu cred ca de acolo a fost problema,pentru ca dupa curatire a mai dat o singura data eroarea si dupa a mers bine.da-ti si u cu parerea si zi ce ar putea avea.acum masina trage la fel ca inainte.ms.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salutare,

Astazi am constatat si eu cu stupoare aceast martor de bord cu mesajul aferent. Masina se comporta la fel, trage la fel deci nu par sa fie probleme.

KM 32400

Motor BXE 1.9 TDI

Va atasez o diagnoza VAG-COM de la reprezentata Skoda:

diagnoza001.th.jpg

Sugestii?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Momentan am desfacut si curatat EGR-ul, dar martorul de bord nu a disparut, a fost groaznic ce a fost pe EGR, depuneri nu gluma.

Luni ma duc la reprezentanta sa mai fac o scanare si sa-mi stearga eroarea, is curios daca reaparare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Radek: Pana la urma cum a ramas ?!

Ti-au sters eroarea... ti-a mai aparut la loc ?!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mi-au sters eroarea dar a reaparut din pacate, insa acuma o alta eroare, cea cu insuficient flow.

Mi-am comandat o interfata VAG-COM si o sa fac eu niste diagnosticari, eventual niste log-uri.

Momentan am ramas in pana de idei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si la mine s-a aprins becul galben. Eroarea era de la EGR! ATENTIE: cu un Vag Com piratat imi dadea alta eroare!!! Abia dupa ce am scanat cu un Vag Com original mi s-a dat eroare la EGR.

L-am dat jos si am verificat "cu gura" capsula vacuumatica care nu mai tragea tija. Membrana era sparta. Am schimbat corpul vacuumatic (350 ron).

Cu aceasta ocazie am desfacut si capacul de la clapeta - partea de jos a EGR-ului. Era plin de ulei. L-am curata cu spray de contacte.

Am sters eroarea si de o saptamana masina merge brici.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

exact asa se procedeaza..... rare sunt cazurile cand chiar trebuie curata egr

Modificat de C o s m i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

alaltaieri am patito si eu. prima data n-a mai avut putere am zis ca a intrat in limp mode. am mers cu ea si-a revenit dupa inca vreo 2 km iar isi pierede puterea si se aprinde martoru in bord. masina merge bine numa cand vrea ea 5 merge dupa aia nu mai trage, se tureaza pana la 4000 dar greu, isi mai revine trage de rupe (cu un turbo lag mai marit). daca opresc motoru nu-si revine decat daca are ea chef. m-am uitat la furtunele de vacum era sarit cel care intra in fltru de aer, l-am pus la loc dar nici o modificare. de obicei isi revine cand pleaca turatia de la relati adica schimb viteza si las sa scada turatia, dar dar cel mai des se intampla sa aud turbina cu se vrea sa plece si se opreste imediat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
Prin amabilitatea lui Istef, am cumparat de la Volksman buclucasa "Reglerklappe" 038 128 063 G.

Miercuri dupa amiaza o montez.

Oricum motorul merge excelent cu cea veche reparata, dar m-am gandit ca e mai sigur pe termen lung, mai ales ca se apropie si concediile ...

Multumiri tuturor si nu in ultimul rand vwforum !!!

Salutare,

Am aceeasi broblema discutata, in urma unei verificari se pare ca este de la clapeta EGR.

Intrebarea mea este daca acest cod (038 128 063 G) se potriveste la motorul de 2l.

Imi trebuie pt Jetta din 2006..

multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Astazi, dupa ce am alimentat la AGIP cu motorina (cea de 5RON/l) dupa putin timp s-a aprins becul galben si mesajul binecunoscut. Coincidenta sau nu cu faptul ca am alimentat? Acum o luna am schimbat pompa de motorina. in ultimele doua saptamani, uneori, dimineata, masina pornea fiind urmata pt. cateva sec. de zvacnituri ale motorului. Maine cineva de la Midocar o sa-mi faca o diagnoza si voi posta cauza. Sper sa nu fie ceva grav, sper ca prin stergerea mesajului sa dispara eroarea. Imi poate spune totusi cineva probabile cauze? Va multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

iti zic ca e o coincidenta... pune testeru si o sa vezi exact...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost la diagnoza la cineva de la Midocar....eroare EGR...dupa un alt test...a testat EGR-ul, tragand aer prin furtun...am inteles ca membrana este sparta, deci trebuie inlocuit EGR-ul. La ei pretul este de 380 RON, la Volksparts este 300 Ron. Se poate ca acea membrana sa nu mai functioneze si din alte cauze, ma refer sa nu fie sparta ci sa nu lucreze?

Am omis...a sters eroarea, iar martorul inca nu s-a aprins, dar am inteles ca atunci cand va trebui sa lucreze acest EGR, sigur se va aprinde din nou

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca a tras aer, si membrana nu a tinut vacumul, inseamna ca e sigur sparta, ca a permis trecerea aerului dintro parte in alta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe mine m-a tinut membrana aprox. 42.000 km cu piesa originala.

Cand mi-a aparaut eroarea cu emissions garage membrana mea tinea -0.15 mbar vacuum. Dupa ce am inlocuit supapa cu una noua (315 RON), acum tine -0.80 mbar. Nu sunt deloc fiabile comenzile astea cu vacuum... E drept ca nici nu costa o avere...

Modificat de asap03
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut am si eu o problema la un golf 5 , 2005, 105cp, 1.9 tdi

Imi apare pe bord mesajul "abgas werkstatt" si martorul, am pus pc-ul pe masina si imi dadea erorile ( soft folosit de la bosch ) :

287. Bujie incandescenta cilindru 1 Temperatura prea maxima - am schimbat bujia am resetat erorile

437. Sistem de recirculare gaze de ardere sub valoarea minima - la aceasta eroare nu stiu ce sa fac

Dupa cateva zile iara mi-a aparut martorul + mesajul cu eroare 437.

De la ce ar putea fi ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eroarea ta este "Emission workshop" - verifica EGR-ul (curata-l) precum si blocul vacumatic. Mai multe gasesti aici: http://vwforum.ro/index.php?showto...39280&st=40 sau aici http://vwforum.ro/index.php?showto...1145&st=135

Modificat de pronet
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Sall baieti,mie imi apare msj emission workshop+ martorul din poza de mai jos de cateva luni,mai exact din iunie-iulie,exact la vreo 2-3 saptamani dupa ce am schimbat distributia( curea + role) + intinzator agregate , curea agregate , fulie alternator , gulie motor + pompa de apa, , , la un nene mecanic.Pana in ziua de azi,cand am dat de o foaie cu instructiuni de montare a rolei intinzatoare a curelei de distributie,pe care ,pe langa alte poze de montare a ei,am dat si peste o poza pe care am atasat-o mai jos,si ma duce cu gandul ca aceasta eroare o pot avea de pe la distributie? de la acea rola? Am desfacut si furtunul gros care merge la EGR,am pipait cu degetul in EGR,nici urma de vreun strat de funigine.Masina trage bine,merge ok,la fel ca inainte,doar ca aceasta eroare apare cand are chef,ori direct la pornire,ori,dupa 5-10 min dupa pornire. Stie cineva la ce se refera aceasta poza? ce vrea sa zica? Va multumesc frumos,si v-as fi recunoscator daca ma-ti putea ajuta.

P.S. am bagat-o si pe tester la acelasi mecanic,si nu a aparut nici o eroare stocata,mi-a sters acea eroare,a mai dat o scanare si nu a mai aparut nimic,am plecat de la el,si dupa putin timp a reaparut,nu stiu ce sa fac.......... ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!