Jump to content

Emission Workshop Alert


Alexxx-Ro
 Share

Postare recomandată

Doar daca o sa aiba rabdare sa caute pe forum cum/ce are de facut(de saiba e vorba) sau poate stie deja, daca nu...urmatoarea intrebare va fi ceva de genul"cum vine aia/asta".

Modificat de romytaxy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru raspunsuri, o sa fac log-urile maine si daca nu rezolv nimic o sa aplic "solutia ieftina". Stiu unde si cum se monteaza, avand in vedere ca am desfacut de 3-4 ori EGR-ul. Daca o sa aplic solutia aceasta o sa fac ceva poze si va tin la curent. Mersi inca odata. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru o treaba de calitate foloseste garnitura OE 028131547B Costa 15 ron

post-74110-0-32009200-1424717162_thumb.j

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am montat garnitura specificata de EEXCALADE la iesirea din racitorul de gaze spre EGR datorita accesului mai usor la suruburi, fata de intrarea in EGR.

Locul montat este exact sub degetele mele.

 

11006103_10205358257973398_1070569028_n.

 

Am facut cateva probe mers linistit, mers mai in forta si mers constant intre 1800-2000 ture si constatarea este ca zdruncintura sau "dat-ul in nas" a disparut.

Maine o sa am un drum mai lung spre Bacau si o sa revin cu detalii despre comportamentul la drum intins si in oras.

Le multumesc colegilor pentru ajutorul dat.   :beer:  In special lui EEXCALADE.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

salut mi s a aprins si mie martorul motor si imi scrie "emission garage" este de la egr ?

masina da in nas nu se infige consuma mult si se plafoneaza undeva la 110-120 km/h

Modificat de dradragos
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

FAra o diagnoza greu de spus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

buna seara

am un vw golf 4 1.6 16 valve si mergand azi cu el la un moment dat nu mai tragea si imi dadea in nas cum sar spune si a aparut in bord emissions workshop si trepideaza motoru.Ce ar putea fi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verifica clapeta de acceleratie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sau EGR. Cel mai bine, fa o scanare si vedem ce eroare ai stocata - in functie de asta, vedem ce este de facut

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

problema a fost una din bobine era arsa,azi am schimbato dupa ce am plecat de la service s-a ars alta.Care poate fi cauza?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bobine proaste. O sa cada toate 4.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

salut prieteni ma poate ajuta si pe mn cu aceasta scanare...eroare egr,mentionez ca masina trage si merge ft bn chiar aseara am mers cu ea 210 km/h,este un golf 1.9 tdi axr softat stg 1 la dim sport.

 

 

 
VIN: WVWZZZ1JZ4W057933   License Plate: 28.03.2015
Mileage: 257170km-159798mi   Repair Order: 
 
 
 
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
 
 
Chassis Type: 1J (1J - VW Golf/Bora IV (1998 > 2006))
Scan: 01 02 03 08 15 16 17 19 22 29 35 36 37 39 46 47 55 56 57 75
          76
 
VIN: WVWZZZ1JZ4W057933   Mileage: 257170km/159798miles
-------------------------------------------------------------------------------
Address 01: Engine        Labels: 038-906-019-AXR.lbl
   Part No: 038 906 019 KP
   Component: 1,9l R4 EDC 0000SG  4902  
   Coding: 00002
   Shop #: WSC 01266  
   VCID: 6FED35372D68D7667D9-4A9C
   WVWZZZ1JZ4W057933     VWZ7Z0C8158532
 
1 Fault Found:
19586 - EGR System 
            P3130 - 35-10 - Regulation Range Exceeded - Intermittent
Readiness: 1 1 0 0 0 
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

EGR - de curatat/verificat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Va salut dupa ceva timp, subscriu in ideea de a nu duce si pe alti colegi de "suferinta" in eroare.

- nu era EGR-ul de vina, mi-a reaparut eroarea in cateva saptamani (bine am mai avut ceva probleme cu "miss fire" cilindru unu  , dar cu bunavointa colegului <cipos>, care a curatat contactele de la injectoare, s-a rezolvat).

- noroc de colegu cu serviceul vis-a vis de reprezentanta Seat Pantelimon (cu ocazia schimbarii distributiei) a simtit ca ceva nu e in regula (nu ma refer la martorul aprins), pune VAG COM-ul care arata -8 grade C la lichidul de racire in plina primavara (era cald), concluzie: senzor defect, da, acel senzor despre care s-a ma vorbit pe forum. A fost schimbat si de vreo 2 luni am uitat de "pomusorul de craciun" din bord, iar motorul merge rotund, nu mai tureaza de nebun.

- in concluzie: - puneti VAG-COM -ul pe ia.

- Succes

 

Deoarece cunostintele si experienta celor de pe topic m-au ajutat in rezolvarea problemei mele, si, va multumesc pe aceasta cale, subscriu si eu pentru a impartasi experienta proprie in ideea de a fi de ajutor altor colegi aflati in situatie asemanatoare.

Posed un Golf 4 TDI, motor AXR cu 215000 km la bord. In urma cu o saptamana la ~ 3 min dupa plecare am auzit un beep , pe ecran "Emission Workshop!", si martorul de emisii in bord. Am auzit niste ciocaneli de parca loveau pietricele in caroserie (desi nu este exclus asta sa fi fost in realitate - de, carosabilul din Bucuresti), iar la relanti parca suna mai altfel, de parca era f.usor mai accelerat, in rest fara modificare de putere la pedala. Mai tarziu dupa ce am oprit motorul, am mai pus cheia in contact, pornit motorul - disparuse eroarea.. Peste o zi la fel, la pornirea motorului reapare eroarea. Dupa o documentare pe forum-uri inteleg ca problema poate fi la EGR, turbina, stopuri, toba etc. Sambata am drum in Pitesti, la plecare eroarea prezenta. inainte  sa ies din Buc, trag dreapta opresc motorul, il repornes dupa cateva momente - nu mai da eroare. Trag concluzia ca eroarea dispare cand motorul este cald, stiind ca EGR-ul este activat "la rece" pt a reduce emisia de  noxe din gazele partial arse , adica pare problema sa fie de la EGR. Sper sa nu gresesc eu nefiind de specialitate (rog corectare de persoane avizate).

La Pitesti trag masina in curte la cumnata'miu. si dau jos EGR-ul. mi s-a parut o procedura relativ simpla. sunt necesare o surubelnita (pt curatare), un cleste pt desfacut colierele, un imbus de 5 si unul mai mare, cred ca de 6. Mi-a dat ceva batai de cap surubelul de dedesubt, fiind plin de mizerie nu-l gaseam, dar s-a rezolvat cu o oglinjoara, da, si mufa aia cu firele ce duc la EGR m-am prin ceva mai greu ca are o mica clapeta de care se trage pt a fi scoasa.

Am luat un spray de frane si o sticla de diluant, si ajutat de surubelnita si o carpa am sters bine cele 2 piese demontate (atentie la garnituri), furtunasul de cauciuc si cat am reusit teava aia de metal din spatele EGR-ului (scuzati  exrimarea). mentionez ca am ezitat sa dau cu spray pe piesele de cauciu. Am incercat sa suflu/trag aer prin iesirea de deasupra "ciupercutei" am vazut ca tine aerul/creaza vid (deci membrana parea in regula). am montat ansamblul la loc. In ~ 150 km (3 zile) nu am mai avut eroare, si momentan nu au aparut scurgeri, dar probabil e prea devreme pt asta, sper asa sa fie in continuare. Spor la treaba.

P.S. nu am facut testare VAG COM, m-am gandit ca oricum, la 215000 km nu strica o curatare EGR. iar mizeria s-a vazut dupa ce au fost demontate piesele.

Modificat de dsontu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@dsontu.

Nu cred ca cineva vrea sa "duca in eroare"pe cineva dar...nici NU cred ca"in ziua de azi"se apuca cineva de reparat/inlocuit ceva fara o diagnoza in prealabil.

Scuze de off topic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Poate sa imi spuna cineva pe unde trece cablul pentru motorasul v157 de la galeria de admisie pentru un passat b6 2.0CR CBAB?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Prin manunchiul de cabluri de la stargatoare, sub baterie, lonjeron, motor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc!o sa verific sa vad de unde vine problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce problema ai?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eroarea p2015 mai exact:

18447/P2015/008213 - Intake Manifold Flap Position Sensor (Bank 1): Implausible Signal

Nu pot sa scap nici cum de eroare.am de facut Tuv-ul si nu pot sa sterg eroarea.apare dupa 3-4 porniri iarasi.am curatat si "clapeta" de acceleratie si egr-ul si am facut un outpot test cu vcds si nu se.misca deloc motorasul v157.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca ai verificat cablaj, etc - si totul este ok - varianta corecta sa scapi de eroare, este sa inlocuiesti v157

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eroarea p2015 mai exact:

18447/P2015/008213 - Intake Manifold Flap Position Sensor (Bank 1): Implausible Signal

Nu pot sa scap nici cum de eroare.am de facut Tuv-ul si nu pot sa sterg eroarea.apare dupa 3-4 porniri iarasi.am curatat si "clapeta" de acceleratie si egr-ul si am facut un outpot test cu vcds si nu se.misca deloc motorasul v157.

Doar ca in eroare nu e vorba de V157 ci de ansamblul motoras clapete de swirl, cele de pe galeria de admisie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da,despre ele ziceam,unii ii spun v157 si pana la urma nu am mai inteles cum este corect.motorasul se poate demonta de pe galerie ,fara sa mai dau jos galeria? Sa fie chiar asa de intepenit incat sa nu se miste deloc la output test?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!