Jump to content

Emission Workshop Alert


Alexxx-Ro
 Share

Postare recomandată

Inlocuieste bujiile

Verifica actuator turbo/trasee vacuum/turbina 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc! O sa verific si revin cu detalii. 

Modificat de lupo_bv
Eliminare quote postare anterioară
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Unde duce acest furtun?

A7D07C30-27C9-4043-8F94-534E63B0D36F.jpeg

 

Modificat de Vorio
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Duce cumva undeva pe dedesupt caci am acolo ceva unde ar trebui sa intre un furtun si nu e nimic? In spatele motorului

Modificat de Vorio
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

 Am un vw touran anul 2010,motor 2.0 diesel de 140cp,cod motor bmm.

Dimineata cand e rece pana se incalzeste putin(5minute) se accelereaza greu si mi s-a aprins intermitent rezistenta galbena si apoi engine fault workshop.

I-am luat contactul si am pornit din nou merge ok si nu se mai aprinde senzorul,asta face numai toamna si iarna cand vine frigul.

Am facut o diagnoza si mi-a iesit 3 bujii defecte si eroarea P0299 Turbo/Super Charger Underboost. 

Posibil sa.mi dea eroare asta ca nu s-a mai regenerat filtru de particule de un an din cauza bujiilor arse?A mai avut cineva problema asta?

Screenshot_20201107-213040_WhatsApp.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nu se regenera de 1 an....nu mai mergea ea....

Schimba bujiile si remediaza problema presiunii turbinei 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 8 months later...

Salutare!

Aceasta eroare îmi apare la diagnoza, 19586-sistem recirculare gaze si P3130-006, iar din cand in cand....se aprinde spira...si trebuie sa repornesc motorul oentru a trage cum trebuie.

Passat B6- motor bkp, an 2006

Modificat de mikiduta
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

incarca intai o curatare egr, vezi daca isi revine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 years later...

Bună seara tuturor! Ptr un Vw Touran, 1.9 TDI, motor BXE. Am afișat în bord la pornire ,,Emission Workshop". Pe tester e codul P0113 și nu se poate șterge eroarea. Ce poate fi? Mulțumesc anticipat!Screenshot_20241222_191444_Gallery.thumb.jpg.0cbf4aa7c4735ce5969912d6676c4cdd.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cablaj intrerupt

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cablajul pare ok.20241223_131853.thumb.jpg.dfa33fdf98408097d55466123bbe5ce2.jpg Acesta este senzorului ce trebuie înlocuit?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:icon_cheesygrin: Trebuie verificat de la senzor pana la ECU 

Mergi la un electrician bun ,specializat VAG (nu e ala senzorul )

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Plus ca ala nici macar nu e senzorul in cazua. Senzorul este "2 in 1" combinat cu senzorul de presiune MAP si este pe admisie, dupa turbo - undeva in stanga jojei de ulei cum te uiti la motor din fata. Tipul asta de senzor (de tip element rezistiv) este foarte fiabil, deci si eu as merge in principial pe o problema de cablaj. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Locul senzorului este unde arată săgeata

bxe.thumb.JPG.784c3d70921553af51edbbda20c7615f.JPG

Cablajul se poate verifica indirect cam în felul următor:

- faci rost de o rezistenţă cu o valoare în jur de 1 kiloohm (nu este critică valoarea)

- scoţi mufa de la senzor

- înfigi rezistenţa în pinii 1 şi 2 ai mufei

- faci scanare de erori

Dacă cablajul este bun ar trebui să ai o singură eroare pe senzorul de presiune. Dacă ai două erori, pe senzorul de presiune şi pe cel de temperatură (aşa cum a spus colegul mai sus sunt amîndoi în aceeaşi carcasă) atunci cablajul pentru senzorul de temperatură este cu probleme.

Mai verifică în Measuring Blocks pe grupul 007 a  treia căsuţă ce temperatură ai la rece, doar cu contactul pus şi la cald cînd ajunge temperatura lichidului de răcire la 90 grade.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bună ziua tuturor! Vă mulțumesc mult pentru sfaturi! Aseară am scos, mișcat de mufe, cabluri, furtunașe de vacuum, c-am tot ce se afla la vedere. Azi când pornit mașina nu mai am nici o eroare în bord (emission workshop, check-in). Am mers cu mașina prin oraș și până în 2000 de rotații se întrerupe accelerația( de 2-3 ori, ca și cum nu se alimentează).

Menționez că senzorul de presiune MAP l-am înlocuit nou (Bosch) de 3 săptămâni. 

Dacă mă puteți ajuta cu reparația( contra cost, bineînțeles), dacă cumva mai lucrează careva între cele 2 sărbători. Mă pot deplasa.

Sau cu un nr. de telefon a unui electrician bun din jud. Buzău (poate mai discutați pe alte forumuri de electrică auto).

O zi bună vă doresc!

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verificat cablaj pana în Ecu motor. În București te pot ajuta eu la mine la service sau ceilalți colegi 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!