Jump to content

Discuții generale Superb 3


Makron
 Share

Postare recomandată

Intrebare(i) de baraj....

Am trimis ieri masina la primul schimb de ulei (15,000 de km). Cand am primit masina inapoi, de curiozitate, m-am uitat prin mapa de documente (carte service, etc) pentru prima data. Da, stiu...

N-am vazut nici o rubrica de stampile pentru revizii in cartea de service, doar un listing A4 cu data, Km, si faptul ca s-a efectuat service-ul. Cam atat.

In meniul HU, apar acum 14,700 de km pana la urmatorul schimb (asta a fost la ~15,300), sau 570 de zile  parca. Intervalul de zile nu se reseteaza la fiecare schimb, respectiv , incepand de ieri ar trebui sa am 365 de zile? Se pare ca ramane fix pe cel definit initial...ciudat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cartea de service nu mai este ca pana acum, clasica, cu semnatura, stampila, schimburi pe ea..ci este electronica, direct in baza lor de date pt a nu mai fi usor de realizat un "istoric de service" in spatele blocului.

In meniul masinii au uitat sa modifice intervalul de service si ea crede ca nici nu l-ai facut. Pt a rezolva asta mergi inapoi la service sa-ti reseteze intervalul de service.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fix la fel a fost si la leonul meu, motor identic, Compexit. Eu am intrebat si au zis ca daca optam pentru revizie intermediara la 15 000 km numai schimbul de ulei, de fapt ramane cum a fost. Nici eu nu am inteles clar de fapt cum sta treaba. Nici nu au vrut sa puna calculatorul pe masina sa vada daca are ceva erori stocate. AU zis ca aia se face doar la cele de 30 000km. Interesant la fosta skoda O2 FL au pus de fiecare data...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incepand de anul trecut am observat ca nu mai exista carte de service ci doar o mapa.

Ce nu intelege este de ce te-ai dus la revizie la 15000 km ? Prima revizie se face la 30000 km si apoi la 15000 km. Asa scrie in computerul de bord si am si intrebat la PBN...

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

8 minutes ago, RzzV said:

Cartea de service nu mai este ca pana acum, clasica, cu semnatura, stampila, schimburi pe ea..ci este electronica, direct in baza lor de date pt a nu mai fi usor de realizat un "istoric de service" in spatele blocului.

Sau e de fapt un alt "cost saving" cretin? Costul unui "booklet" gen carte service, la calitatea aia este cam 2Eur. La 100k masini = 200k Eur saving pentru Skoda. Asa se scot banii din gaura dieselgate. :banghead:

5 minutes ago, nsm said:

Ce nu intelege este de ce te-ai dus la revizie la 15000 km ? Prima revizie se face la 30000 km si apoi la 15000 km. Asa scrie in computerul de bord si am si intrebat la PBN...

 

Cum vin codate de fabrica? Cu QI6 flexibil ? 

Poate @Habba a optat pentru QI4 fix. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nici eu nu sunt de acord cu service-ul la 30k km, dar cred ca nici la 15k nu o voi face. Poate undeva pe la 20k km. Dupa 700+km uleiul pe joja se vede ca nou. La tdi dupa primii 400km de la revizie deja incepe sa se inegreasca.

A mea a venit codata QI6 flexibil.

Modificat de RzzV
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1 hour ago, Habba said:

Am trimis ieri masina la primul schimb de ulei (15,000 de km). Cand am primit masina inapoi, de curiozitate, m-am uitat prin mapa de documente (carte service, etc) pentru prima data. Da, stiu...

Ti-a cerut computerul sa o duci la service, sau ai facut-o in ideea de service clasic la 15k rulaj ? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Personal 30k km mi se pare acceptabil ptr schimb ulei. Nu are rost sa o duc mai devreme deoarece o folosesc exclusiv la drum lung, niciodata in oras. O pornesc in medie in 4 zile pe luna. Ma si mir cum de am facut deja 17 k km in an ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu va spun cum este in cazul meu care tocmai am ridicat masina. Consilierul de vanzari mi-a recomandat sa fac reviziile la 15000km, dar daca tineam mortis il programau la 30k.

Sa fiu sincer si mie mi se pare cam mult, mai ales ca incepi usor sa completezi si ulei si 3-400 de lei nu e gaura in cer. In schimb recunosc nu m-am uitat sa vad cum scrie in CB, daca este la 15k sau 30k si un an sau 2, voi verifica zilele astea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu inteleg faza cu completarea... La TDI CR niciodata nu am fost nevoit sa completez...

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La motorul acesta o data a trebuit sa completez cu circa 3-400 ml(ulei de motor) in 15K km inainte de rivizie, dar recunosc merg destuld e sportiv cu ea. Insa interesant, de la schimbul din luna mai am facut 10 500 km si de atunci sta la maxim, desi vara a vazut multe autostrazi si viteze mari, calduri de 40 grade. In rest in 25K am completat de 3 ori deja cu antigel si iarasi este aproape de nivelul minim , vad ca va trebui o noua investigatie cam la 3 luni trebuie o cmpletare de la min. la max in vasul de expansiune. Nu tu urme, nu tu nimic. 

Modificat de Andrei1980
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@nsm daca mergi linistit si nici nu folosesti motorul pe distante scurte/oras, normal ca nu ai completat. Altfel, e inevitabil. Si TSI-urile si TDI-urile consuma ulei la un mers normal-sportiv si mers in oras.

@skoderia mie nu mi-a spus sa fac la 15k km, a ramas sa fac service-ul conform planului QI6, adica 30k km/2 ani sau mai repede daca cere computerul schimbul de ulei mai inainte (din motive de conditii de condus in toti km facuti).

@Andrei1980 ciudate motoarele astea VAG. Mananca antigel pe furis, fara sa scoata fum, fara sa lase urme. Si pe Octavia aveam problema asta (nu completam asa des ca tine, dar de 2 ori chiar mi-a scazut in cel mult 10k de la maxim la minim iar), dar de la ultima completare de vreo 15k km sta pe maxim. La TSI la fel, am vazut la mai multi consum de antigel fara urme. Si nici macar nu sta pe maxim. Cum pui pana la maxim, mergi 500km si e la minim iar. Apoi poti merge cu el la minim mult si bine ca nu mai scade decat dupa muult timp.

Modificat de RzzV
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1 hour ago, 75NOR said:

Ti-a cerut computerul sa o duci la service, sau ai facut-o in ideea de service clasic la 15k rulaj ? 

Mi-a cerut computerul. Inainte de 15k, cu vreo 2k, mi-a aparut mesajul de Oil Change.

Putin dupa 15k, am sunat la service, au venit baietii, au luat-o, au gadilit-o, si mi-au adus-o inapoi. Cu o hartie tiparita A4, care contine numele reprezentantei, data, identificarea masinii, nr. de KM, service efectuat, etc. Am impaturit hartia respectiva si am introdus-o in buzunarul de pe ultima pagina a cartii de service (ma gandesc ca ala e rolu' buzunarului).

Cu privire la resetarea intervalului de schimb, acesta s-a facut (ma refer la cel de km), io gasind ciudat (in meniul HU, la informatii), faptul ca nu s-a resetat intervalul de timp.

Oricum, nu-i stress, masinile mele au avut tot timpul 2 schimburi pe an (in jur de 30k media anuala), asta cu intervalul de timp fiind doar o curiozitate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Habba: daca ti-a cerut computerul la 15k inseamna ca esti pe interval fix service.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca am doar Oil Change Interval la 15k, si service mai amanuntit la 30k.

Cam asa ma duce pe mine capul punand cap la cap informatiile. Acum imi zice 14.7k sau 547 de zile (gresisem eu cu 570). Care pica exact la 2 ani sau 30k de la achizitie. Si nu mai zice Oil Change Now, ceea ce inseamna ca intervalul de schimb de ulei a fost resetat. Or fi mai multe intervale de schimb definite (unul pentru ulei, unul pentru service mai complex, care nu sunt interdependente, si nu se actualizeaza unul in functie de celalalt).

In fine, nu-mi bat capul, ma va anunta computerul ce si cum, cand a fi cazul.

Modificat de Habba
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La voi cum e cu consumul de AD-Blue? A mea papa in veselie. Am consumat aprox 25 litri in 15000 km. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine e fara. Ca e motorul de 110 kW, si n-am nici 4x4 (DSG only).;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am inteles ca la cele cu 110 KW si DSG are Ad-Blue...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nope. Adica la a mea cel putin nu are. Asta daca nu i-au ascuns prin compartimentul motor, rezervorul de AdBlue.^_^

Stiu pe cineva cu un break SS3 4x4, M6, acelasi motor ca al meu (110 KW), care insa are Ad-Blue.

 

Modificat de Habba
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ad-Blue a fost inca unul dintre motivele pentru care am vrut sa schimb tdi cu tsi, pe langa problemele legate de DPF si intretinere per total mai scumpa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai cum ziceam, daca nu vrei 4x4, si ti-e de ajuns SS3 hatch si motorul in configuratia "clasica" de 110 kW (cu DSG sau M6), nu iti bati capul cu Ad-Blue.

Spre exemplul, Style-ul meu are 1.5t, 110kW si nu are Ad-blue. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, dar tot ai DPF suprazelos care se regenereaza in dracie aproape zilnic, stiu ca am motorizarea la fel... si acuma radem ca avem masinile inca noi, dar dupa 100 000km sunt curios cum vor rezista aceste DPF-uri EU6, la ce preturi astronomice vor baga pe proprietarii lor. si cati se vor hotari dintr-o data ca prin minune sa scape de frumoasele si bine dotatele lor masini atat de mult prezentate si intretinute. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Habba sa inteleg ca diferenta intre Superbul tau si al meu este de 100kg, in conditiile in care eu am si incalzire stationara? Eu voiam 4x4, dar nu Ad-Blue+DPF si pe 1.4tsi nu au vrut sa mai puna, nici macar pe 1.8tsi, desi la inceputul anului se punea, iar 2.0tsi era mult peste buget si peste ce aveam nevoie + consum enorm.

Modificat de RzzV
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dintre toate extra-optiunile, a mea are doar jantele pe 18" care ipotetic cantaresc mai mult. A, si roata de rezerva pe 16". 

Altfel, e standard Style (desi aici e diferit fata de versiunile de RO, are KESSY inclus, posibil si alte mici diferente), DSG6, si 110 kW (TDI).

Si io as fi vrut 4x4, da' nu se poate si 4x4 si DSG pe 110KW. Trebuia sa trec la 150kW, cu Ad-Blue, plus alte costuri si am zis pas. Suficient si doar DSG.

Modificat de Habba
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inteles. Nu stiam ca nu e vorba de RO. Asta inteleg din ce ai spus mai sus :D Roata de rezerva de 16" am si eu, dar jantele de pe ea sunt 17".
Inca o chestie bizara, roata de rezerva este 205/55/R16 desi in CIV e trecuta alta dimensiune (215/60/R16 parca). Am intrebat cand am ridicat-o si mi s-a spus ca se potriveste si asta...ciudat. Si masina a venit cu Falken, iar pe rezerva anvelopa este un Michelin...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!