Jump to content

Discuții generale Superb 3


Makron
 Share

Postare recomandată

@75NOR. Its a litle bit complicated, not too much, just a litle bit. Deja am uita ce trebuia sa fac.

 

Pacat ca nu au cuplat 18.tsi 320 Nm la dsg 6...Probabil se apropiau periculos de mult de 2tsi dsg 6 care are 350Nm

 

Am fost sunat sa merg astazi la drive test. Voi reveni cu impresii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut un traseu scurt, vreo 10-15 km

Sincer, sunt un pic dezamagit. Se comporta la fel ca SII. Nu am simtit nicio imbunatatire. Spre deosebire de passat, are ruliu, dieselul de 150 este un pic mai zgomotos si am senzatia ca este un pic mai cocotata ca si tinuta de drum.

Un plus este faptul ca la diesel, la 1400 rpm in D6 nu se mai simt acele vibratii in bord.

In rest, nu stiu ce sa spun ma asteptam la mai mult nu doar la un facelift.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce nivel de echipare ai avut?

Confort: Impresii scaune, cum ti se pare suspensia (cu ce roti ai mers - dimensiuni)

Performanta: reprize acceleratie, cum ti se pare motorul de 150CP raportat la caroserie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Era un style 150 dsg, cu smart light assist, side assist, lane assist, clima in trei zone, alcantara, bixenon, drive mode selection.

Interiorul este placut, scaunele confortabile, in spate se sta foarte bine, totusi bancheta este un pic mai sus decat la passat, senzatia mea.

Jantele erau de 18, suspensia e odihnitoare ca sa spun asa, doar ca in viraje si la schimbarea benxilor am simtit ruliu.

Ca performante motorul este vioi. Daca pui pedala la podea raspunde. Ca si comportament poate fi comparat cu 170 de pe SII. Probabil cutia este mai nervos etajata, nu am idee. Ca zgomot, se simte, mai slab decat Sii dar mai pregnant decat passat.

Per ansamblu, atat cat am putut sesiza in scurta plimbare, masina este corecta pentru ceea ce pretinde ca ofera dar repet, la o prima impresie, difera de SII doar ca aspect si in privinta câtorva amanunte. Are plusuri dar ma asteptam la mai mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De acord cu cea spus @MARKON, de fapt cred ca am fost amandoi in acelasi test cu Superbul.

 

Eu cu o ora inainte de a face TD cu Superbul am facut TD cu Passat B8 tot 2.0 TDI 150 BlueMotion, pareri:

 

- Passat-ul sta mai bine la insonorizare in rulare (avea totusi jante pe 17 fata de 18 pe Superb), nu cu mult dar cel putin mie mi s-a parut ca aud mai putin spre deloc masinile din sens invers din Passat fata de Superb unde se auzeau oarecum mai pronuntat.

- Ca si reprize de accelerare mi se par identice

- Passat-ul desi nu avea DCC mi s-a parut ca sta mai bine si ca are mai putin ruliu fata de Superb

- Calitatea la interior mi se pare identica poate putin inclinata spre Passat unde mi s-a parut pielea a fi o idee mai maleabila, totusi Passat-ul avea 1800Km iar Superbul azi a vazut primul test.

- Active Display la Passat e de mare efect, se poate trai si fara dar da al naibii de bine, nu stiu cat de practic e pe termen lung, mi-e sa nu distraga atentia prea mult la drum lung.

- un argument pe care pe mine nu ma intereseaza neaparat dar in spate la Superb este enorm de mult spatiu, clar mai spatios ca si passatul

- per total in Passat m-am simtit m-ai "imbracat" de interior (mie asa imi place) iar Superb-ul e mai aerisit

- la ambele butoanele si feedback-ul haptic pare a fi identic.

- am observat un zgomot ciudat la franare/decelerare in Superb prin oras (in exteriorul orasului nu l-am auzit), poate mi s-a parut doar mie, un fel de trancanit metalic, nu stiu exact cum sa-i spun, nu era deranjant si nici foarte prezent doar ca l-am auzit, poate o fi fost ceva prin portbagaj.

 

Inainte sa fac TD cu Passat-ul care se afla acolo din intamplare si cu Superb-ul care s-a ivit sa primeasca numerele azi eram tintit pe Octavia RS TSI, acum mi-e mult mai greu, mi se pare ca la Octavia RS 33000 euro pret final dupa reducere dealer si tichet remat de la 36500 pret configuratie nu mai merita atat de mult incat sa nu se mai justifice un 6000 de euro in plus pentru un Superb 2.0 TSI 280cp 4x4 care dupa reducere dealer si tichet remat ajunge ~39000 euro de la 43400 euro. 

 

Totusi mie mi-a ramas lipit de retina Active Display de pe Passat si m-ai ca ma tenteaza sa renunt in a alege Superb 280CP si 4x4 si sa merg pe Passat-ul de 150cp cu Active Display sau chiar pe 2.0 TSI care iese aproximativ la fel la pret cu Superb-ul de 280CP 4x4

 

Offtopic:

TD-ul de azi m-a bagat si mai mul in ceata decat azi dimineata cand aveam de ales intre Seat Cupra ST 280 si Octavia RS TSI - acum e si mai greu de ales(O3 RS, S3 280CP 4x4, Passat 2.0TSI/2.0TDI). Ideal ar fi Passat 2.0 BiTDI - dar depaseste cu foarte mult bugetul de ~35.000.

N-am reusit sa gasesc pe nimeni cu O3 macar un 1.8 TSI sa vad si eu ce si cum sa ma astept, nu mai zic de un RS - daca aveti vreo cunostinta cu O3 RS zona Iasi - Bacau - Suceava as fi recunoscator daca ar fi amabil sa ne intalnim sa dam o tura cu masina.

 

Seara buna!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum ai ajuns cu Superb 280CP DGS6 4x4 la 43.400, ca daca te uiti la varianta echipare de top L&K, care are cam de toate, ajunge la 38.983 euro si cu rabla + o reducere ajungi clar sub 35.000 euro cat ai tu bugetul si uite asa se ridica ceata de ieri dimineata. O masina moderna, spatioasa, frumoasa, puternica cu 280CP 4x4, confortabila cu DCC + DSG, cu materiale mult mai bune decat Octavia sau Leon.

Sincer, decat un Superb 2.0TDI de 150CP DGS6 Style la vreo 30.000 euro suna mai bine un 280CP 4x4 DSG6 L&K "cu de toate" daca il scoti pe la 35.000 euro.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

 

Uite asa:

 

Pret de pornire este: 38.983,12

 

La care punem optionale:

- negru magic

- Adaptive Cruise Control - neaparat pe DSG, daca era manuala nici nu ma gandeam

- Camera video spate - zic ca ajuta la o masina asa de lunga

- Duze stropitoare parbriz incalzite si Parbriz incalzit - un must pentru mine, obisnuit cu parbrizul incalzit de pe Ford

- Intelligent Light Assistant

- Interior piele / piele artificiala - masina venind standard cu piele echiparea L&K aceasta optiune se refera mai mult la ventilatia in scaune
- Pachet functional SunSet, consola spate cu prize 230V, 12V, USB si suport tableta - mai mult pentru priza de 230V am ales pachetul
- Parking Assistant - cred ca ajuta la dimensiunile masinii pana ma obisnuiesc cu ea ( e doar 290 euro optiunea)
- Scaune fata / spate incalzite
- Sistem de navigatie Columbus MIB - macar asta sa-l iau de top daca nu am optiunea de bord digital ca la Passat - care btw inca il am lipit de retina :))))
- Volan multifunctional imbracat in piele
 
Pret total - EUR 43.389,79
 
Pe langa toate astea sper la semnarea contractului daca ma hotarasc in 39.000 poate sa scot si o trapa.
 
 
LE: fac ce fac si tot la Passat ma intorc, mai ales ca cel cu care am facut test e la vanzare la un pret oarecum decent: http://www.dasweltauto.ro/d/detail#brand=Vlc*&carId=1013900771&carIndex=0&garantie=false&maxPage=2&modelgroup=Vld8VlcgUGFzc2F0... ce nu-mi place insa in ordine importantei si ma opreste sa ma duc sa dau avansul sunt:
- motorul de 150CP - e ok dar din fire sunt mai sportiv, macar cel de 190CP de era - ca idee acest motor 100-200 in 36 de secunde fata de 17 secunde la Superb 280/O3 RS
- lipsa DCC
- lipsa racire in scaune, avand piele cred ca e un must dar pot sa trec peste.
 
Ma gandesc ca pentru 3000 euro diferenta Superb e cu mult peste Passat-ul din link, dar din nou ...bordul digital :((
Modificat de sparcorel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut un traseu scurt, vreo 10-15 km

Sincer, sunt un pic dezamagit. Se comporta la fel ca SII. Nu am simtit nicio imbunatatire. Spre deosebire de passat, are ruliu, dieselul de 150 este un pic mai zgomotos si am senzatia ca este un pic mai cocotata ca si tinuta de drum.

 

Booon...

 

Impresiile tale cu ruliul sunt confirmate si de review-uri... 

 

Trebuie sa ajung si eu la un TD...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din pacate masina de test nu cred ca avea DCC, tot din review-uri se pare ca pe Sport DCC se rezolva problema cu ruliul. Azi mai merg o tura pe la dealer sa mai dau un ochi la Passat si la Superb si intreb daca avea DCC si poate sa mai dau o tura pe Sport si revin cu impresii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@sparcorel:

Se mai pot economisi ceva "iepuroi":

 - ACC: merita indiferent de transmisie (iti trebuie cel care gestioneaza maxim 160 km/h);

 - camera video + parking assistant: inutile atat timp cat ai senzori fata/spate;

 - Columbus: nu merita dpdv al pretului cerut pentru ceva uzat moral, despre "top" in clasa sistemelor multimedia nici nu poate fi vorba.

 

In ceea ce priveste Passatu' ai benzinar de 220 CP (care are si DCC) desi daca iti doresti "sportiva", VW stie de asa ceva doar la "R" (unde Passat nu va intra niciodata) iar la Skoda n-ai ce cauta (n-a avut si nu cred ca va avea asa ceva). ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si mie care Octavia RS mi se parea ideala pentru cerintele mele pana acum 1 saptamana cand am inceput cautarile dupa Passat & Superb :) Usor usor cred ca tot acolo ma intorc...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sparcorel, în loc de inteligent light assist eu aş merge pe smart light assist care este intradevar smart în sensul că moduleaza fasciculul luminii de drum pe partea stângă aşa încât să nu orbească pe cel de pe contrasens şi, in acelaşi timp, menţine nescchimbata lumina de drum pe partea dreaptă. Practic nu se mai comută pe lumini de întalnire şi beneficiezi nonstop de lumini de drum.

 

LE

 

Acum am vazut discutia despre dcc. Modelul de test are dcc. Testele de rului le-am facut în Normal mode apoi la coborare, după Kober, a setat Alex pe sport însa nu am putu sa abordez virajul în coborâre mai în viteza pentru că era aglomerat în faţă, la întoarcere, când urcam pe lânga omv am setat pe confort si se simţea ca o şalupă pneumatică

Modificat de MAKRON
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost azi sa fac revizia la S2 si am fost in drive test cu un Superb 2.0TDI DSG6 echipare Style + DCC + ACC + Piele Alcantara + roti de 18" si alte maruntisuri (din spusele dealer-ului pret de catalog ~36.000).

Ca impresii:

La exterior frumoasa si eleganta arata mai bine decat in poze. Farurile si stopurile au un mare efect datorita acelor cristale. Masinii ii sta mult mai bine cu rotile de 18".

La interior pare o idee mai calitativ decat S2 in special am observat la fetele de usi unde este un material moale ce imita piele daca nu ma insel. Probabil ca luminile interioare colorate cu led ii maresc eleganta seara. Ceasurile de bord nu imi plac la fel de mult ca cele de la S2 cu acele "conuri" care ofera adancime.

Din optionale am testat ACC si mi se pare genial in aglomeratie atat pe autostrada cat si in oras. Masina de la 125km/h pe autostrada a redus viteza de 2 ori cand au intrat masini in fata si a revenit la viteza setata dupa ce banda de mers s-a eliberat. La intrarea in Bucuresti cand s-a format coloana masina a oprit progresiv (nu brusc) pana la oprire completa la 3-4 m distanta. Este un impreuna cu DSG este "must have" pentru navetisti in aglomeratie nu ai nici un stres.

Motorul 2.0TDI 150CP in combinatie cu DSG6 este excelent si am simtit masina aproximativ la fel ca 2.0TDI 170CP cu M6 de pe Superb2. Cu masina incarcata ma astept ca lucrurile sa fie la fel avand in vedere ca 2.0TDI 150CP are un cuplu de 340Nm fata de 350Nm cat are 2.0TDI 170CP.

Cu DCC am mers in Sport si masina este clar mai rigida si simti denivelarile mai pronuntat, nici eu nu am putut sa abordez curbe mai serios si nu ma pot pronunta daca exista ruliu in acest mod. Pe modul confort nu mai simti asa de tare denivelarile si nu am sesizat ca ar fi zgomotoasa. Nu am sesizat diferente mari din punct de vedere directie comparativ cu generatia anterioara.

 

Un minus mi s-a parut pe bancheta din spate: spunea cineva ca este mai mult loc in inaltime, asa este, daca nu lasi capul pe spate, daca vrei sa tii capul pe tetiera la 1.92 m inaltime nu poti, lovesti plafonul. Ca sa pot sta cu capul pe tetiera a trebuit sa deplasez sezutul mai infata si sa pun practic tensiune pe zona lombara. Am inteles ca problema este rezolvata la varianta combi unde e mai mult loc in lipsa formei in "stil coupe" de la berlina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stie cineva care e diferenta intre pachet drumuri grele la 105 eur si suspensie drumuri grele la 36 Eur?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pachetul vine si cu scut metalic. Suspensia cred ca doar cu arcurile mai lungi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma indoiesc ca mai exista scut metalic... Cred ca e de plastic ptr ca e mai usor... O sa intreb la dealer poate stiu ei...

Legat de tabloul de bord full digital - eu chir ma bucur ca inca putem sa ne mai bucuram de variantele analogice... Pe cele digitale nu le suport personal. Mi se par jocuri pe calculator, simulator de realitate.. Vechiul Ford Mondeo avea ceva similar si era hidos. Am testat un bmw x5 cu optiunea asta si, desi arata mai bine, mi se pare ca e ptr copii. Lasand la o parte aspectul discutabil al gusturilor, in general optiunile de acest gen imbatranesc moral mai repede ca masina, astfel dupa 3 ani o sa arte old si slow. Imaginativa cum o sa arate si ce rapid o sa fie un iphone peste 3 ani. Cand te vei sui in masina obsa iti vina sa o schimbi... Asta se aplica si la navigatiile de fabrica care sunt depasite cu usurinta de aplicatii mobile interactive gen waze.

Modificat de nsm
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pachetul vine si cu scut metalic. 

Nu mai exista scut metalic din fabrica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok si atunci care e diferenta intre cele doua optiuni ? 

 

Ciudat, la B6 aveam scut metalic OEM, intra in PDG

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu la octavia 2 aveam... Au trecut 10 ani intre timp si s-au mai schimbat abordarile...

Modificat de nsm
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

post-47000-0-74878100-1437030762_thumb.jpost-47000-0-20641900-1437030773_thumb.jpost-47000-0-40384000-1437030783_thumb.jpost-47000-0-34247500-1437030795_thumb.j

Bun: prima impresie este buna. Interior de calitate corecta, asamblat corect, fara sa fie wow.

Masina este pur si simplu enorma.

Nu stiu cat costa exemplarul expus, nu am stat sa intru in detalii. Nu stiu ce motorizare sau efectiv ce dotari avea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La optiunea kessy, cum se pune contactul fara sa pornesti motorul? Se poate? Merita aceasta optiune?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cate imi amintesc apesi 1 data scurt pe butonul de start si pui contactul. Apesi lung si porneste. Sper sa nu gresesc.

 

Merita, mai ales daca o iei la pachet cu "virtual pedal", e mega folositor cand vii la masina cu mainile pline de bagaje...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine nu porneste pana nu apas pedala de ambreiaj. La varianta DSG, din cate stiu, nu porneste pana nu se apasa pedala de frana. Asta la Octavia 3 (nu vad de ce la Superb sa fie diferit).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Corect, piciorul pe frana. Mi-a intrat in instinct asta cu "piciorul pe frana", nu mai constientizez ca o fac :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A facut careva TD si cu mazda 6 AT, 150 cp? M-ar interesa ceva opinii comparative pana saptamana viitoare cand revin in oras si voi face TD cu S3

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • kthor changed the title to Discuții generale Superb 3

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!