Jump to content

Discuții generale Superb 3


Makron
 Share

Postare recomandată

Oricum nivelurile de echipare pt Ro vor fi diferite de cele de mai sus


Sunt considerate ecologice masinile care indeplinesc cel putin una din urmatoarele trei conditii: sa aiba emisii de bioxid de carbon mai mici de 100 de grame pe kilometru, sa aiba propulsie electrica sau hibrida sau sa respecte norma de poluare Euro 6.

 

 

cum toate motoarele sunt E6 bonusul este implicit.

Atunci e super.....oare la greenline nu dau doua ecobonusuri? :unsure: just kidding

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E povestea cu Rabla (6,500Ron) + Ecobonus 1 (1,500Ron) daca masina <100gr emisii + Ecobonus 2 (1,500Ron) daca este Euro 6. Total bonusuri = 9,500Ron, adica 2,000Eur salvati.

 

Dar, trebuie sa iei 1.6tdi DSG :)

Modificat de 75NOR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cat de misto arata pe alb

Abia astept primul drive-test...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, ar fi o solutie cu 1.6 tdi.

 

Revenind la model, bancheta din spate are 1.52 metri masurat intre manerele interioare iar spatiul pentru cap a crescut la 0,980 m, în faţa la fel, avem o crestere.

Plansa de bord e simpla si îndemanatica. Nu am observat daca au păstrat pedala de autobuz - imi place chestia asta.

imi pare rau ca nu mai este twin door disponibil dar asta este.

Portbagajul este exact pe numarul meu, mare si usor accesibil.

De obicei nu fac comentarii despre design dar parca, totusi, prea multe muchii, cel putin pe bumperul frontal.

Mai ramân multe necunoscute- pret, tinută de drum, zgomot interior şi feeling.

Pâna atunci, standby

 

LE

 

Da, albul e perfect. Ieftin, nu e pretentios la zgarieturi, reflectă radiaţia, se întreţine uşor

Modificat de MAKRON
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E povestea cu Rabla (6,500Ron) + Ecobonus 1 (1,500Ron) daca masina <100gr emisii + Ecobonus 2 (1,500Ron) daca este Euro 6. Total bonusuri = 9,500Ron, adica 2,000Eur salvati.

 

Dar, trebuie sa iei 1.6tdi DSG :)

exact . 1500 ptr co2 >100 plus 1500 ron ptr euro 6 . Mic cu mic asa se cladeste suma ptr S3 .

 

Am observat la prima deschidere de portbagaj ca nu mai este twindoor . Era fita .

 

Am vazut ca sunt 3 modele de alb si in oferta de la octavia 3. Am incercat in carconfig si arata diferit cele 3 nuante de alb . Cu siguranta sunt si la S3 disponibile .

Modificat de skodita100
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am tot pasuit achizitia pentru un Superb in speranta ca va aparea noul model. Si eu inclin spre culoarea alba cu un interior deschis + DSG, restul mai vedem.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt tare curios cat o sa coste 2.0 tdi 190cp si 4x4 sau 2.0 tsi 280cp si 4x4...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@serban- si Passat are multe dotari pe care Superb nu le are in standard. La HL ai incalzire in scaune, ACC si Alcantara (nu cred ca sunt standard la Superb). In plus, din ce am observat la VW multe dintre dotari la nivelele superioare nu mai sunt precizate in specificatii, la Skoda de ex. si daca selectezi Cornering-ul la farurile de ceata platesti. Nu mai vorbesc de Hill Hold, detectorul de oboseala, pachetul crom etc.  Fiecare marca cu filosofia ei.

Modificat de edi10000
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu totusi cred ca e mai dotat un Superb 3 varianta high decat varianta highline de la passat. Sunt sigur ca si superb 3 varianta high va avea alcantara standard si incalzire in scaune. Cand zic varianta high ma refer la Style

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai parca dotarile standard difera de la tara la tara, in functie de cum le stabileste importatorul.... Eu cred ca ce vedeti in press release nu va fi neaparat ce va fi in RO.... Romanul este un tip aparte de cumparator. Sa ma corecteze cineva daca gresesc, poate stiu gresit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este corect. Asta aratam si eu mai sus.

De exemplu, in prezent, la noi varianta elegance are bixenon inclus pe cand in Germania este extraoptiune.

Producatorul are cel mai greu cuvant in stabilirea preturilor si a echiparilor tinand cont si de propunerile importatorului si de muuulte studii si statistici anterioare de vanzare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Referitor la alb sunt 3 variante: Candy, cum am si eu, LaserWhite (un fel de laser, frate :) ), care este un alb cu irizatii usor spre albastru - asta e preferatul meu si Moon White - este un alb cu irizatii bej/crem

 

Referitor la dotari:

Ne putem astepta ca Style/Elegance, cum se va numi, sa aiba Xenon si scaune incalzite standard, dar stofa pe scaune. Avand in vedere ca traditional L&K vine cu piele standard, nu vor oferi Alcantara standard la nivelul inferior.

 

In ceea ce priveste gizmo-urile gen ACC, Side Assist, radar si alte de gen, sunt cel mai fericit ca nu sunt standard si asta e unul din motivele pentru care imi place Skoda ca brand. Un pret mai mic de achizitie, dar nu iti baga pe gat toate gizmo-urile. Din punctul asta de vedere, ma enerveaza Passatul. Merge pe acceasi linie cu japonezii, la care daca vrei automata si Xenon, trebuie sa iei piele si navigatie si toate electronicele....

 

Vreau sa-mi configurez masina dupa bunul plac si ma bucur ca se merge pe directia asta.

 

Despre 4x4...nu sunt neaparat fan. Am condus 170TDI DSG 4x4 pe un S2FL si nu m-a impresionat. Tinuta de drum era eminamente subviratoare.

 

In schimb...combinatia de XDS+ - standard si posibilitatea de DCC + tinuta de drum a noului Passat, imi dau sperante ca S3 va putea fi un mai aproape de un driver's machine.

 

Sunt curios ce inseamna "noile dimensiuni ale cauciucurilor" - citisem despre asta in Press Release. Sper ca nu vor fi in directia lui B8...

 

In schimb....ma enerveaza ca vine cu crom pe geamuri si in bara standard de la Ambition in sus. Un motiv sa ne jucam cu un Active si sa punem dotari de acolo ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La cauciucuri parca vor fi ca la passat, vazusem pe un link pus de colegul cel din showroom fiind 235//40/r19 parca

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

adica roti de 17 cu doar 215 latime ? La o caroserie cu spate atat de masiv si sportiv, rotile inguste arata sinistru.

A6 precedent, cel cu care seamana S3 la spate are roti de 245/18 si arata genial dpdv vizual.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai intentia e sa mareasca diametrul rotii si s-o ingusteze. Zona de contact cu asfaltul ramane aceeasi, dar are o arie frontala mai redusa -> aerodinamica si consum mai bune. Intr-adevar arata urat, mai ales la masini masive sau sportive, dar asta e viitorul (uitati-va la i3 si i8 de la BMW).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stiu i3 si i8 si tocmai de asta sunt si criticate dpdv tinuta de drum. i8 se vrea o sportiva, dar trenul fata nu face fata solicitarilor laterale din viraje, tocmai datorita petei reduse de contact a gumelor cu asfaltul. i3 arata de parca ai pune fostul Audi A2 pe roti de bicicleta :(

 

Daca maresti diametrul rotii, dar o ingustezi, castigi la aerodinamica si consum, dar pierzi pe viraje, caci micsorezi dimensiunea contactului gumei cu asfaltul.

 

Ca si cum ai vrea sa fugaresti pe viraje o Octavia cu 195/65/15, va avea tendinte de pompaj si subvirare masive.

 

Cine a zis ca viitorul = progres tehnic ? :(

Modificat de 75NOR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oricum 75NOR cand o comanzi o sa ai R18/235/45, eu asa banuiesc :D deci in cazul tau o sa arate f bine. Si da pe alb e f ok mai ales daca iti pui si privacy glass :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

trenul fata nu face fata solicitarilor laterale din viraje, tocmai datorita petei reduse de contact a gumelor cu asfaltul

........

 pierzi pe viraje, caci micsorezi dimensiunea contactului gumei cu asfaltul.

 

 

Poti dezvolta un pic, te rog?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu cat este latimea rotii mai mare, cu atat "calca" mai mult asfalt.

 

In viraje - atat in cele rapide, cat si in ace de par - fortele ce actioneaza asupra puntii fata sunt foarte mari, mai ales in cazul rotii fata aflata pe exteriorul virajului, caci toata masa masinii "se propteste" in acea roata. E povestea cu centrifuga si transferul de mase intre punti.

 

Deci...cea mai grea sarcina in orice viraj o are roata fata de pe exteriorul virajului. 

 

Cu cat e mai lata anvelopa, cu atat masina va avea mai multa suprafata pe care "sa se sprijine", deci vei putea merge mai repede in viraj.

 

Cu cat ingustezi latimea anvelopei, va trebui sa scazi viteza in viraj, intrucat anvelopa va avea tendinta de a incepe sa alunece pe asfalt, sub actiunea fortei centrifuge cuplata la masa masinii. Rezultatul: vei "scartai" gumele in viraj si masina va iesi larg de fata catre exteriorul virajului.

 

Daca adaugi si o sectiune mai mare a anvelopei, deci un talon mai inalt, cu atat mai nasol va fi, caci talonul inalt se deformeaza, are tendinta de a se "undui".

Rezultatul...masina pompeaza in viraj.

 

Caz concret: iarna folosesc 205/55/16. Vara 225/45/17. Deci, vara am mai mult cauciuc pe asfalt (adica 2cm latime suplimentara/roata) si sectiunea anvelopei - talonul - e mai mica.

 

Rezultatul: pe aceleasi viraje merg mai repede si mai sigur cu roti de vara decat cu roti de iarna.

 

Nu in ultimul rand, masina arata mai bine cu rotile de vara :)

Modificat de 75NOR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ai tractiune spate nu cred ca se mai aplica asa mult teoria. Decat daca esti in coborare ma gandesc.

Oricum si masinile super sport care sunt o icoana al  performantelor si al stabilitatii pe sosea, rotile pe spate sunt mai groase decat cele pe fata

Modificat de Serban F
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oricum 75NOR cand o comanzi o sa ai R18/235/45, eu asa banuiesc :D deci in cazul tau o sa arate f bine. Si da pe alb e f ok mai ales daca iti pui si privacy glass :D

Mda, recunosc, la un LaserWhite cu roti 18'' visez.

Daca ai tractiune spate nu cred ca se mai aplica asa mult teoria. Decat daca esti in coborare ma gandesc.

Oricum si masinile super sport care sunt o icoana al  performantelor si al stabilitatii pe sosea, rotile pe spate sunt mai groase decat cele pe fata

Se aplica si la tractiune spate. Poti offseta actiunea fortei centrifuge daca accelerezi in viraj, astfel reduci presiunea pe roata fata de pe exterior. Daca iei piciorul din gaz, se comporta identic cu tractiunea fata.

 

Rotile spate sunt mai late ca sa favorizeze tractiunea, ca sa puna mai bine la asfalt puterea motorului. De asta si este talonul pe spate mai mic decat cel de pe fata, ca sa minizeze "unduirea" talonului de catre fortele de tractiune 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intr-una dintre prezentari am vazut aceleasi jante de pe S2 FL (http://jangcars.com/wp-content/uploads/2014/12/Skoda-Superb-2015.jpg). Mi se pare putin de prost gust sa lansezi o masina total noua dar cu un model vechi de jante.

Mergand pe ideea asta intuiesc c-or sa pastreze si dimensiunile anvelopelor 225/40/R18.

 

Sa nu uitam ca latime mare ~= consum si zgomot de rulare mai mare.

 

 

post-494-0-50207100-1424342154_thumb.jpg

Modificat de cipo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred ca vor pastra jantele. Si B8-ul a venit cu jante 100% noi

 

In plus, bag mana in foc ca vor merge pe dimensiunile gumelor de la Passat. Tine de gandirea platformei MQB si de scaderea costurilor cu achizitia pneurilor la fabricatia masinii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exact. dar scria in comunicatul de presa despre acel tip de janta?

Mda par a fi identice

Modificat de Serban F
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NOR, eu stiu ca aderenta ca aplicatie a fortei de frecare la lunecare este independenta de marimea suprafata de contact. Singurele variabile care o conditioneaza sun miu si vectorul N(mxg). De asta am intrebat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • kthor changed the title to Discuții generale Superb 3

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!