Jump to content
B--NOX

Martori la bord

Recommended Posts

bandi1
eu am schimbat pompa de apa, adica toata distributia, si martorul acela albastru, de apa, foarte rar se stinge... mai mereu e aprins....nu stiu de ce

da.. asa e merg pina la lucru, aprox 3 km, si opresc. poate mai plec peste o ora-doua, si nu se incalzeste motorul.

Edited by bandi1

Share this post


Link to post
Share on other sites
bandi1

azi am fost prima data la drum mai lung cu beetle, si dupa 10-12m parcursi, in afara orasului, sa aprins martorul ESP... am oprit, si dupa repornirea motorului, a ramas stins, care dupa vre o 5 km, iar sa aprins, si acum nu se mai stinge... si cind pun contactul pret de cateva secunde clipeste un ,,service" dupa care arata kilometrajul normal. scanarea am facut acum o luna... asa din curiozitate... si a fost ok... oare ce pot face?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Marius

Probabil trebuie refacute lipiturile la contactele senzorului G200

Share this post


Link to post
Share on other sites
bandi1

azi iam facut o scanare... a iesit ca are o problema mecanica la directie...adica, volanul nu sta drept chiar, dar masina merge drept, chiar daca iau mana de pe volan... pai, chiar asa stie broscuta ca trebuie sa i pun volanul drept? adica sa fac unghiul de fuga... zicea mecanicul, si atunci se stinge mart. ESP... sa sparam

Share this post


Link to post
Share on other sites
bandi1

ok... am schimbat martorul de temp.apei... acum se stinge dupa ce motorul se incalzeste. costa in jur de 90 ron. deci daca cuiva,clipeste,ba se stinge ba nu, sigur trebuie schimbat.

Share this post


Link to post
Share on other sites
JAMS

Daca martorul clipeste poate indica o avarie in sistemul de racire, sau faptul ca nu e suficient antigel in instalatie. Nu e neaparat defect.

Share this post


Link to post
Share on other sites
bandi1

pricipalul e, ca mie nu mi se mai aprinde, si nu palpaie... cind e cald motorul, se stinge.. aprox dupa 10 min de functionare

Share this post


Link to post
Share on other sites
h0m3s1ck

Salut.

Din experienta proprie, ESP se poate aprinde in bord la franat brusc (creste presiunea in instalatia in care se afla lichidul de frana si uneori da senzorul existent acolo peste cap -> explicatie data de mecanic din reprezentanta volkswagen -> daca o fi vreun senzor in instalatia respectiva), invartit brusc din volan (aceeasi explicatie cu presiunea si senzorul), daca este uzata bateria (am avut bateria originala cu care a iesit masina din fabrica si se aprindeau diverse becuri prin bord -> apoi am schimbat-o si a fost totul ok) si daca este apasat.

Rezolvare la problema: cumpararea unui cablu de diagnoza si daca nu iese eroare permanenta si frecventa stergerea acesteia + relatie de amicitie cu un mecanic.

Sunt sensibile, asta este.

Share this post


Link to post
Share on other sites
h0m3s1ck

Salut.

O alta chestie pe care am patit-o de curand a fost defect sporadic al senzorului g28 (senzor de turatie -> cand il cumperi / g28 "senzor de viteza" -> cand apare eroarea pe vcds) si al senzorului de batai (knock) (cred ca e g4, dar nu sunt sigur). Care se inlocuiesc si scapi de epc si esp ca "pom de craciun"

!!! Atentie acesti senzori nu sunt cu principiu Hall deci nu pot fi curatati!!! -> pt ca mai sunt inca 2 senzori, unul asemantor cu g28 (senzor impulsuri aprindere -> cand il cumperi) si unul pt pozitie ax cu came -> cand il cumperi (cred ca g40 -> eroare pe tester), care pot fi curatati si am inteles ca acestia "crapa" greu.

Ideea principala la orice senzor este ca: sunt valori cunoscute ca normale si care se masoara inainte de a schimba un senzor (daca sunt ok atunci se verifica cablajul). Eroarea trebuie sa apara de mai multe ori, sporadica si poate fi intermitenta!

Sper sa fie de folos. Numai bine.

post-26058-1286014178_thumb.jpg

post-26058-1286014186_thumb.jpg

post-26058-1286014193_thumb.jpg

post-26058-1286014201_thumb.jpg

Edited by h0m3s1ck

Share this post


Link to post
Share on other sites
MaddoxX9000

va salut!, am si eu aceeasi problema dar checkul imi sta aprins si citeam pe site-uri ca sa merg la cel mai app service si ca este problema de la catalizator este adevarat? sau sa-mi spuneti clar cam ce ar trebui sa fac.Multumesc anticipat!

Share this post


Link to post
Share on other sites
h0m3s1ck

Salut.

Poate sa fie o problema legata de catalizator,dar nu este singura problema pt care se aprinde becul respectiv in bord!

Vorbeste cu cineva care are tester sau cumpara-ti unul (o clona vcds sau vag-com -> doar ele sunt accesibile ca pret) si posteaza aici erorile care le da.

Doar asa poti fi ajutat.

Pana postezi tu iti scriu ca idee ca se poate face test la catalizator ca sa vezi daca mai este bun.

Numai bine.

Edited by h0m3s1ck

Share this post


Link to post
Share on other sites
MaddoxX9000

intre timp am fost la un prieten mi-a facut cu testerul si mi-a zis ca e ceva stricat care ma costa cam 10 ml ..

uite aici zice ceva despre acest check //scuzati dar e in spaniola >>>>> http://www.clubnewbeetle.com/images/DocsClub/Manual_New_Beetle2_ESP.pdf pagina 10<<<<<<

Edited by MaddoxX9000

Share this post


Link to post
Share on other sites
h0m3s1ck

Salut.

Ai sau nu ai nevoie de ajutor? Sau tu vrei sa ajuti pe cineva care nu a cerut inca ajutor? :lol:

Eu sunt genul care sa scrie doar de dragul de a scrie!

Am mentionat mai sus ca e nevoie de codul erori/lor ca sa "facem treaba". Vrei sa il dai bine, nu vrei iar e bine! Eu am citit ce ai pus mai sus si mie nu imi spune nimic nou, fiind manualul de utilizare (care este deja postat)! La 1000 ron poti cumpara mai multe, asta nu este un criteriu in a determina probleme.

O zi frumoasa.

Edited by h0m3s1ck

Share this post


Link to post
Share on other sites
MaddoxX9000

Salut!, ba da este problema dar sper sa o rezolv cu 50 de euro imi aduce unu galeria cu tot cu catalizator etc,ms oricum .. o zi buna!

Share this post


Link to post
Share on other sites
callura

S-ar putea ca eroarea de EPC sa fie de la stopurile de frana. Eu am patit-o si a trebuit sa schimb switch-ul pentru ca ori nu mi se aprindeau stopurile ori se blocau pe 'on'

Share this post


Link to post
Share on other sites
h0m3s1ck

Salut.

Am auzit si eu de faza cu "stopurile de frana", care e frecventa la golf IV -> new beetle e platforma de golf IV deci posibil sa fie si aceasta cauza. Daca mai apasa si butonul ESP avem titlul topicului :) .

O seara placuta

Share this post


Link to post
Share on other sites
popika1988

salut la mine a fost o si este o problema EPC si ESP la turati mici se aprinde si nu mai trage motorul am fost la testar si mi-a zis ca este senzorul de turatie (MAP 1553asta este eroare care ami da ) l-am schimbat si tot asa face nu stiu ce sa mai fac .............am schimbat si sonda lambda ca mi-a zis ca este aia si tot nu este aia ....astept concluzi si sfaturi.....pe id alex.popica

Share this post


Link to post
Share on other sites
h0m3s1ck

Salut.

Eu nu prea inteleg faza: "astept concluzi si sfaturi.....pe id alex.popica" -> faptul ca ai putea sa fi ajutat este un privilegiu, nu un drept! (deci aici, ca sa-ti explic cum sta treaba, dai dovada de nesimtire)

In plus de asta, vad ca tu postezi asa ca sa postezi! Noi avem motoare pe benzina de 1.6 8v, deci nu "pusca" cu motorul tau (1.6 16v), sau cel putin cu cel din descrierea ta! Tu esti primul care vine pe partea de forum cu new beetle cu eroarea de mai sus, care este si prost exemplificata (oare ai asa: 17961 - Barometric / Manifold Pressure Signals: Implausible Correlation P1553).

Noi avem la new beetle MAF nu MAP (gasesti simplu diferenta dintre cele doua) -> dar pe principiul des intalnit pe forum: astepti sa "cada para malaiata in gura lui natafleata" + "lenea e cucoana mare care nu are de mancare" (cauta in partea de forum cu golf iv & bora).

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
h0m3s1ck

Salut.

@Al Bundy, ai dreptate, dar are doar partial legatura (d.p.m.d.v.) -> ii sta aprins ESP-ul.

Ceva idei in engleza: http://www.evvo.co.uk/forums/showthread.php?t=17681

in romana: http://forum.4tuning.ro/322-zona-tehnica-vw/35540-probleme-esp-golf4.html -> te trimite aici pe forum (va rog sa nu considerati reclama)

pe acest forum: http://vwforum.ro/topic/31093-senzor-acceleratie-laterala/

Numai bine.

P.S.: Apropo, un motor de cautare face minuni, pt cine stie sa-l foloseasca (si e chiar f simplu -> scrii ce vrei sa aflii si-i dai sa caute :)))

Share this post


Link to post
Share on other sites
botosu11

salut,

Ma poate ajuta cineva cu un sfat ?

Martorul de la AirBag sta aprins ???

Stie cineva care e motivul ?

Stima!

Share this post


Link to post
Share on other sites
F l o r i n

In primul rand, trebuie sa faci o diagnoza - scanare - cu VCDS-ul sau altceva - sa vezi care airbag face figuri si care e problema. Abia dupa aceea iti putem zice ce si cum.....

Share this post


Link to post
Share on other sites
Gabi M

sal, am o mica prbl.. daca ma poate ajuta cineva cu ceva informatii la un new beetle 1.6 an 2001 , dupa ce pornesc motorul imi raman aprinsi p bord martorii epc si robinetul de la sonda lambda,,,(daca nu ma insel), imi oscileaza relantiul , mai mai sa se opreasca motorul iar puterea de acceleratie este f scazuta in momentul in care apas pedala , chiar si pana la podea.,iar la un semafor am mai realizat ca gazele care ies pe toba d esapament miros f ciudat (carbit gen), am fost la un service auto pt diagnoza ....din care a reiesit ca am un scurt la una dintre sondele lambda (care sunt doua ) din cate am inteles , un scurt la una dintre oglinzi si o eroare ca da la clapeta de acceleratie(electronica).....toate bune si frumoase pana aici (sa zicem)....am schimbat sonda lambda , mi sa curatat clapeta d acceleratie dupa care ia facut si un update (din cate mi sa zis) , furtunase verificate , becuri frana ,ok.....rezultatul= masina trage mult mai bine , gazele nu mai miros ciudat, relantiul oscileaza mult mai rar decat inainte, dar martorul de la sonda lambda(robinetul) este aprins in continuare permanent (dupa ce pornesc motorul) iar cel de la epc se mai aprinde din cand in cand , o data cu el aprins imi cade si acceleratia....din nou service, diagnoza ,... eroare clapeta de acceleratie , din nou verificat , investigat de catre electician sters erori, ..rezultatul=la fel... intrebarea mea a fost urmatoarea; daca schimb clapeta de acceleratie imi garantati ca problema se va rezolva?! rasp; nu va pot garanta acest lucru , dar incercati un service auto ceva mai performant din punct de vedere electronic, diagnoza bla bla . in cazul in care ma poate ajuta cineva cu cate o informatie as fii f recunoscator...ms frumos.

Inca ceva , sa nu mai deschid alt topic...vreau sa mentionez ca am observat dupa ce pornesc motorul , martorul epc nu se mai aprinde cand merg putin mai supraturat decat de obicei, aceleratia este normala cu el stins , doar relantiul mai oscileaza din cand in cand dupa cum am zis mai sus.

Ordinea martorilor ramasi aprinsi pe bord inainte de a ma duce la service , a fost primul sonda(robinetul) ramas permanent , dupa care se mai aprindea din cand in cand ESP (acum nu mai am problema asta) si dupa cum am inceput acest topic intrun final EPC. .....cu stima... in cazul in care ma puteti ajuta...salut

Edited by Gabi M

Share this post


Link to post
Share on other sites
h0m3s1ck

Salut.

Acel martor care ramane aprins, nu este un robinet si nu are legatura doar cu sonda lambda -> este check engine light, adica martor eroare motor.

Au facut bine cei de la service ca ti-au curatat clapeta, dar trebuia apoi si readaptata -> deci lucrare facuta pe jumatate.

La tine ar mai fi trebut sa-ti curete egr-ul si sa-ti verifice bujiile, bobina de inductie si fisele, iar daca vrei sa primesti un ajutor klumea de la noi am avea nevoie de rezultatele scanarii de la diagnoza -> adica logul de la scanarea pentru erori, ca nu putem visa ce are masina ta.

Acum legat de diagnoza -> la volkswagen (si nu numai) trebuie o diagnoza dedicata, ca sa poti sa faci niste adaptari specifice respectivei masini.

Numai bine.

Edited by h0m3s1ck

Share this post


Link to post
Share on other sites
F l o r i n

Clapeta - trebuie sa se adapteze si singura, daca e ok. Pui contactul, astepti 30 sec - si cam asta e treaba.

Daca nu o face singura, atunci trebuie intervenit.

Share this post


Link to post
Share on other sites
h0m3s1ck

Asa stii tu. Si iti raspund cu tot respectul cuvenit de fuctia ta de membru senior. Si nu am sa-mi mai dau cu parerea, daca tu asa le zici pe forum, legat de clapeta.

O zi frumoasa.

Edited by h0m3s1ck

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Acest site folosește cookie-uri. Continuarea navigării reprezintă acceptul dvs. pentru această folosință. Pentru mai multe detalii privind gestionarea preferințelor privind cookie-uri, vedeți Politica de utillizare cookie-uri