Jump to content

Martori la bord


B--NOX
 Share

Recommended Posts

Eu am rezolvat cu martorii esp/abs printr.o diagnoza , aveam doi senzori care nu functionau in parametrii , i.am comandat din germania 30de euro delphi cu tot cu transport, unul de fata unu de spate si i.am schimbat singur, atat a fost rau ca a trebuit sa le dau foc sa.i pot scoate in rest e o operatiune "simpla"

Link to comment
Share on other sites

F l o r i n

din pacate, unii sunt blocati - dar ii scoti - nu recomand solutia cu focul.

Link to comment
Share on other sites

La mine erau stransi bine de rugina , le.am dat cu ciocanu am incercat sa.i tai pana am dat de o lampa cu gaz si i.am rezolvat :)

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

am rezolvat problema cu becurile aprinse in bord

erau 2 fire intrerupte care mergeau de la debitmetru catre calculator

Link to comment
Share on other sites

Verifica si bateria/alternatorul, la mine era slaba si.mi aprindea espul, dureaza 10sec cu un multimetru

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

De cand a venit frigul zilele astea, martorul de motor rece nu se mai stinge. Situatia concreta, un drum de aproape de 300 km facut vineri seara (viteze legale, temp ext intre 2 si 6 grade, ploaie cam jumate din drum), martorul daca s-a stins maxim 15 min pe tot parcusul drumului, nu clipea, ci doar statea aprins. Baga caldura in habitaclu fara intreruperi insa motorul se auzea ca si cum era mai rece si nu la 90 de grade. Din ce am citit, ar putea fi termostatul sau senzorul de temperatura, insa cum pot afla exact care din ele?

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Fa o diagnoza cu un vcds , poti sa vezi temperatura inregisttata de senzor , daca afara sunt 10grade si senzorul iti indica -40 e stricat senzorul

Link to comment
Share on other sites

Revin la povestea cu martorul de temperatura. La mine se aprinde 'la pachet' cu martorii de ESP, check engine si uneori, cel de ulei.

I-am facut diverse diagnoze, insa pare totul in regula...

Dubios si enervant.

Deci, a mai patit cineva asa? Si daca -da- cum ati rezolvat?

Link to comment
Share on other sites

Si care este eroarea de pe VCDS ?

Link to comment
Share on other sites

@Broskana , deci pana la urma dupa ce pornesti masina , iti raman aprinsi in bord martorii de esp ,check engine ,cel de ulei, temperatura si tu nu ai nici o eroare pe vcds?

Link to comment
Share on other sites

Am facut diagnoza de doua ori, de fiecare data imediat dupa ce am avut "instalatia de Craciun" pe bord. Ideea este ca treaba asta apare la drumuri lungi, prea putin in oras. Si la un moment dat dispare... Asa ca la diagnoze nu se mai vede nimic.

Si inca ceva: cand apare treaba asta nici caldura nu prea mai face masina.

@Al Bundy, curand cred ca va trebui sa ajung cu Brosky si pe la tine. E imposibil sa nu fie o defectiune...

Link to comment
Share on other sites

@broskana codurile de eroare teoretic raman stocate, dau si eu o idee, la broasca mea am observat cand e bateria slaba raman aprinsi martorii esp+abs, dupa ce am schimbat bateria + alternatorul nu se mai aprind, poate sa fie si un contact imperfect in spatele ceasurilor

Edited by bodixxx
Link to comment
Share on other sites

sau pe placa ceasurilor - oricum, daca este cu adevarat o problema/defectiune (si nu o problema din ceasuri), codurile de eroare raman stocate pe diverse module - deci la o scanare completa, se vor vedea.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Buna... sper sa fie cineva care ma poate ajuta... din cand in cand mi se aprinde martorul de esp la broasca... am facut o gramada de scanari si imi arata ca am probleme cu senzorul de temperatura... am schimbat si senzorul si ce sa vezi dupa 3-4 zile in care nu a avut nici o problema, azi de dimineata s-a aprins din nou... mai este cineva care s-a confruntat cu asemenea probleme? 

Link to comment
Share on other sites

trebuie cautat mai bine, unde este problema - nu este de la senzorul de temperatura

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Buna! Am si eu o problema, daca ma puteti ajuta cu un sfat...Am un vw Beetle 1.9 ALH...de cateva zile, incepand de la prima pornire dimineata, dar nu numai,  se aprinde in bord martorul "Bujii" impreuna cu martorul cu cheita, numit "sistem de pornire", care palpaie  si evident ma impiedica sa pornesc masina. Dupa nenumarate readuceri la pozitia initiala a cheii, si incercare repornire... o ia totusi, insa pornind la drum, am constatat o diferenta majora in sensul ca nu se tureaza motorul! Ati mai intampinat astfel de probleme ? Sper sa ma puteti ajuta...

Link to comment
Share on other sites

F l o r i n

Fa o scanare completa sa vedem ce erori ai

Link to comment
Share on other sites

alexcraiovan

Salutare , am si eu o problema cu broscuta mea NB 2.0 din 2000, daca poate cineva va rog sa ma ajute cu un sfat sau o parere - din scanarea cu vcds imi apare eroare de esp la senzorul g200 dar martorul de bord nu se aprinde (doar cand apas pe butonul de esp - sta aprins cat tin butonul apasat)

Address 03: ABS Brakes        Labels: 1J0-907-37x-ESP-F.lbl
   Part No: 1C0 907 379 
   Component: ESP     20    CAN  V002   
   Coding: 00001
   Shop #: WSC 82692  
   VCID: E7DDDD1785988F26B59-4A3A

1 Fault Found:
01423 - Lateral Acceleration Sensor (G200) 
            57-00 - Electric Circuit Failure
 

Am tot cautat pe net si nu gasesc daca codarea este buna <00001> imi pare ciudat. Nu comunica cu senzorul in vcds imi da eroare, nu am desfacut bordul inca sa vad daca mai e la locul lui sau este posibil sa nu aibe optiunea? Orice parere sau sfat e binevenit. Multumesc

Link to comment
Share on other sites

refa lipiturile senzorului.

Link to comment
Share on other sites

alexcraiovan

Multumesc Al Bundy, o sa incerc sa vad daca ma descurc cu lipiturile, am intrebat la un magazin de piese si au zis ca senzorul costa 1000 RON pe comanda. Cu codingul cum ramane ca nu cred ca valoarea <00001> este cea buna daca poate cineva sa-mi dea un sfat?

Link to comment
Share on other sites

  • 9 months later...
ionut.radulescu

Bună ziua, 

Am un vw New Beetle din 2000 cu motorizare 2000 benzină. De ceva timp am o problema cu martorul check aprins. Ca și simptome sunt urmatoarele:

- fluctuează turația la relanti

- scoate fum negru când accelerezi

- miroase a benzină și scoate cred și benzina pe esapament(are consum mare) 

Am fost la o grămadă de mecanici. Am schimbat sonda lambda. Acum nu merge pompa de aer secundară. Ultimul mecanic mi-a spus ca din cauza asta face asa. Din câte știu eu, pompa de aer secundară funcționează doar când este motorul rece. Menționez ca și când este motorul cald, face la fel. A mai pățit cineva la fel? Care ar fi problema? 

Multumesc

Link to comment
Share on other sites

LA diagnoza ce apare ?

Link to comment
Share on other sites

ionut.radulescu

Cat am apucat eu sa vad scria ceva de injectare aer și mai jos scria permanent. Nu am apucat sa fac poza la eroare, a șters mecanicul eroarea

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

00778-steering angle sensor G85

49-00 si 49-10 No communications/ intermitent.

Unde este senzorul? In spira de la volan?

Ptr 2.0 mpi  din 2001 stie cineva codul? 

Link to comment
Share on other sites

F l o r i n

Banuiesc ca e vb de Beetle 2001 - da, in spatele volanului - demontezi volanul si carcasele de la volan.... si o sa il vezi - este corp comun cu spira volan, la modelul tau. Nu este chiar asa relevant codul, majoritatea sunt compatibile - desfa carcasele si vezi ce cod ai tu.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

   Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!