Jump to content

Acumulator/baterie - sfaturi alegere, schimbare, etc


mmneg
 Share

Postare recomandată

Bateria la mine e o Varta de 68,chiar m-am bucurat cand am luat masina in urma

cu 1 an,ca vazusem in istoricul de service ca a fost schimbata in 08-12-2018,deci

sunt 2 ani de cand a fost pusa pe masina...asa putina viata au?

O sa o pun pe un redresor sa vad daca ajuta la ceva.

Fac drumuri de aprox.20km(naveta servici) destul de des,ma gandesc ca are timp sa se incarce.

Modificat de Dumitru I
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi sa nu ai si ceva consumatori, eu pe Audi am tot Varta Silver Dynamic (85Ah), excat dupa 2 ani si eu am crezut ca m-a lasat, dar eu am uitat camera pornita timp de 3 zile, in timpul acesta a consumat bateria...in prima faza am dat vina pe baterie dar dupa ce i-am dat curent a functionat foarte bine, montata in dec 2016 si merge foarte bine si in ziua de astazi, tin sa mentionez ca intre timp am mai descarcat-o de 2-3 ori tot asa cu camera ON :)) si nu am pus-o nici macar odata pe redresor cu toate ca ar fi fost corect sa o pun.

 

 

Modificat de Bogdan.TM
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna colegi.Va rog un sfat.Azi am pus bateria la încărcare pe redresor înainte am măsurat era 11.96V.Dupa 10 minute pe treapta maxima undeva la 6 Ah a ajuns la 14V.Zic ciudat.Am mai lăsat vreo 5-10 minute si am decis sa ii dau o cheie.Tensiunea a scăzut sub 8v a învârtit dar slab fără sa pornească.Am lăsat aproape o ora si am încercat sa o pornesc si a pornit usor.Am făcut 7km pana la cumpărături am pornit de 3ori in acest timp am revenit acasă si am măsurat tensiunea pe ea are 12.60v.Ce credeti sa iau alta?Sau sa trec iarna si sa vad toamna viitoare?

Modificat de techmaster34
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Las-o la încărcat 24 ore şi vezi după aia cum se comportă. Posibil să fie doar descărcată şi în cazul ăsta este necesar un timp mai lung pentru încărcare. După ce ai încărcat-o 24 ore o monitorizezi din când în când, dacă tensiunea se menţine în mod constant peste 12,5V atunci este ok

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! As vrea sa schimb si eu bateria la masina din semnatura. De 6 ani am un Moll Kamina Start, de 74Ah si 680A, care a costa 380 de lei la vremea respectiva si si-a facut treaba, dar cam da semne de oboseala. As vrea sa iau un Exide acum. Pe configuratorul lor mi-a dat aceste 2 modele: Exide Classic 70Ah si 640A si Exide AGM 70Ah cu 760A. AGM-ul e dubla ca pret, deci pica din start. Varianta clasica de la Exide e fiabila? Ma pune pe ganduri pretul mic la care se vinde, de pana in 300 de lei...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pe tdi de 1.9 am fost foarte multumit de asta: https://targuldepiese.ro/baterie-auto-exide-ea722-premium-12v-72ah-730a-acc-1036.htm

 

am schimbat-o dintr-o "greseala" - avea consumator masina, dar si acum, in al 7-lea an, functioneaza binemersi pe alt diesel din familie.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merci de feedback. Vad ca configuratorul Exide nu o da si pe ea, cred ca datorita faptului ca nu are dimensiunile celei OEM - 275mm, 175 cu 190 inaltime. Exide Premium vad ca e mai "scunda", are 175mm in loc de 190, insa nu cred ca ar fi o mare problema ca e cu 1,5 cm mai joasa...

Modificat de x-tremist
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca si dimensiuni x y incape perfect in tava de tdi mk4. La benzinare sta mai prost (la VR am avut-o pusa cateva luni si statea cumva stramb) iar inaltimea mai mica nu e o problema, din contra.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ii intreb pe cei care au mai facut codari la acumulatori. E normal ca o baterie noua(original varianta comerciala,non agm), fabricatie sep2020 de 110ah, dupa ce este codata calculatorul masinii sa o recunoasca ca amperaj cu 78ah si stare soc 88%?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Varta,non agm ....nu are coduri ,trebuie sa le pui din “burta” ,si asa apar problemele

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu nu.. vorbind de-o baterie originala care vine cu eticheta cod originala si cod bem

Screenshot_20201227-110458_Gallery.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ai scris bine codurile cauta problema in alta parte

Esti sigur ca e bateria care trebuie ? Pe ce masina ai montat-o ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut,

ce baterie imi recomandati pt un Golf V 1.6 MPi (BSE).. o am pe cea originala de vreo 13 ani isi arata varsta. vreau ceva fiabil & calitativ.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A fost montata pe un q5, 3.0tdi . 2011

 

Modificat de kosmyn_aurel89
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La Multi Ani!!!Sănătate (Voua ,colegi in primul rand si masinilor voastre) si drumuri bune!!!A mea dupa încărcare de peste 4ore tensiunea stătea undeva la 14.4v si curent încărcare 2Ah.A doua zi măsurat tensiunea era 12.47v.Am fost ieri cu masina 50km si azi am măsurat tensiunea era 12,42v.Credeti ca e încărcata?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 12/27/2020 at 8:03 PM, lupo_bv said:

Las-o la încărcat 24 ore şi vezi după aia cum se comportă. Posibil să fie doar descărcată şi în cazul ăsta este necesar un timp mai lung pentru încărcare. După ce ai încărcat-o 24 ore o monitorizezi din când în când, dacă tensiunea se menţine în mod constant peste 12,5V atunci este ok

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Ma poate lamuri cineva despre incarcarea in mers a unei baterii AGM pe o masina cu S/S,automata?

Pe scurt(la masina din semnatura),am observat ca atunci cand ridic piciorul de pe acceleratie,(in mers)

incarcarea se duce pina la 15,2 V,in accelerare 13,8 v.Dupa pornire,relanti cu faruri si incalz.scaune iar se duce

in 15-15,1 V.Toate astea masurate cu un incarcator USB pus la bricheta,ce afiseaza si Voltajul,pe care l-am calibrat

aproximativ dupa un aparat de la un centru de baterii.Indica cu 0,4 V mai putin decat citirea la borne.

E normal modul cum se face incarcarea in mers si daca nu sunt prea mari valorile?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Modulul de gestiune stie singur cat si cum. In teorie poate sa nu incarce deloc...sau sa ajunga la 15v

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutari, la masina din semnatura, anul trecut bateria dadea semne de oboseala(Varta-AGM), avand 10 ani am zis ca o schimb ca ii trecuse vremea, problemele pe atunci erau, ca, in momentul in care dadeam la automat, scadea tensiunea pana la aprox 10v, poate si mai putin, drept urmare se reaprindeau unii martori in bord. Dupa schimbarea bateriei, codarea acesteia, totul bine si frumos pana in urma cu aprox, o luna de zile, cand, ocazional patesc la fel cu martorii in bord... Am urmarit cu vcds, iar incarcarea se face cu aprox 2A, 14.8v... Destul de rar fac drumuri lungi, dar zilnic la servici 6+6km. Sa nu aiba timp sa se incarce? ce ma sfatuiti?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posibil să nu fie  încărcată corespunzător şi din cauza frigului să facă aşa. Verifică până la cât scade tensiunea când se cuplează bujiile şi la cât revine după decuplarea lor (vezi că după ce se stinge becul în bord mai stau cuplate un timp, se decuplează când creşte tensiunea înapoi  în jur de 12V)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am patit-o cu baterie care la prima iarna a necesitat inlocuire pe garantie. Cred ca bateria e si la tine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pe langa sfaturile colegilor eu as mai adauga si verificare sa nu existe consumatori extra, exact aceeeasi distanta o parcurg si eu servici si inapoi zilnic, am 2 masini si la nici una nu am avut problema mentionata de tine.

 

bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat si eu bateria, la Passat B8 2.0TDI CUAA. Avea 5,5 ani, teoretic mai mergea, dar folosesc si Webasto aproape zilnic, si verificand-o la service am vazut ca tensiunea la pornire scadea pana pe la 9 si ceva.

S-a pus ceva baterie Exide parca, AGM, dupa seria de sasiu.

Chestia e ca uneori imi apare Start Stop ca inactiv ( nu am remarcat de multe ori, pentru ca deobicei decuplez start stopul imediat dupa pornirea motorului ) iar cand intru in BC, la vehicle, status, etc imi da mesaj cu : Operating temperature not maintained.

Am scanat cu OBD11, si nu am nicio eroare.

Totul pare sa functioneze ok. De pornit porneste normal.

Ma puteti ajuta cu o lamurire in acest sens?
Multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dimineata am gasit o la 12.5v, pus contact, a scazut pana pe la 11v dupa care a urcat inapoi la 12.4v. Dat la automat si a scazut iar la aprox 10v. Am cumparat astazi de la Lidl un incarcator dinacela de buzunar :), l am pus si imi arata cum ca ar fi jumatate incarcata (2 din 4 liniute), dupa aprox 2 ore a mai urcat 1. O las la incarcat pana dimineata sa vad ce se intampla cu ea. Baietii de la baterii au masurat cu aparatul si au spus ca ar fi bine sa fie incarcata.

 

@detinator ce simptome a avut bateria de a fost nevoie sa o schimbi? (anul trecut am luat o, am mai vb noi atunci despre asta :) )

 

@acidone77 cand porneai, cu bateria veche, nu ti se re aprindeau martorii in bord ? 

Modificat de CRiCU90
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!