Jump to content

Revizii periodice Golf 7


codz
 Share

Postare recomandată

uploadfromtaptalk1397551046888.jpg uploadfromtaptalk1397551056686.jpg uploadfromtaptalk1397551066428.jpg Am atasat poze cu decupajul capotei...m-am mai uitat prin oras la Golfuri 7 si doar unu am vazut sa mai aibe problema asta, restul erau in ordine...

Off-line

Am verificat, se pare ca la acest capitol sunt mai norocos. Eu nu am problema cu capota si nici cu scurgerea lichidului pe luneta.

Modificat de Misualbu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Am ajuns la 25000KM , revizia o am setată la 30000. Cu câți km înainte începe să mă anunțe că trebuie să o duc în service?

Modificat de bl1976
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost anuntat despre o chemare in service pentru un update de soft la cutia de viteze 6+1?! Am un GOLF 7 2,0 150cp, stie cineva ceva, a mai fost chemat cineva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, exista o actiune de service pentru update de soft - la mine a fost pentru update soft EPB si diferential fata, cel putin asa mi s-a spus. Posibil ca in functie de model (motorizare, cutie, dotari) sa mai difere.

 

Atentie, la mine a durat acest update ~2 ore.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Not_used_calin

Sorine,

 

Poti sa dai, te rog, mai multe detalii despre aceasta chemare in service? Te intreb pt. ca si eu am 2.0 tdi, 6+1 manuala.

 

Merci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

revizie 30k , masina blocata in service , pierde ulei pe la garnitura de chiulasa , piesa lipsa ... au trecut 5 zile si mai au nevoie de 3-4 ... credeam ca am o masina buna , fara probleme , m-am inselat... 1.6 tdi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai si tu nu vedeai ca iti dau ulei pe la garnitura de chiulasa? Macar mergeai mai devreme cu ea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si cam cum vroiai sa vada ? Sau crezi ca avem ritual de scos/pus capacul la motor de cate ori plecam la drum

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o sa radeti ... cat timp am G7 la schimbat garnitura de chiulasa .. am mers vreo 2000 km cu golful 4 din semnatura ... care sta incomparabil mai bine pe sosea... intradevar n-are pachet de drumuri grele ... ca asta noua..... si evident e mai joasa ...dar intre timp tehnologia ce-a mai facut ?... sau acum se pune accentul numai pe reduceri de costuri.... sunt dezamagit ...stiu ca G7 astea cu motor mic au alta punte spate ... ceea ce mi se pare un pas inapoi ... pai ce facem noi aici ...

 

 

Ps Normal ca n-am sesizat pierderea de ulei (nu era indeajuns de importanta, pentru ca nu mi-a cerut sa completez) ... nici nu-i ridic capota... daca nu ma informeaza c-ar fi cazul ... reviziile le fac pana in 6 luni ... iar tinand cont ca-i o masina noua , nici nu vreau sa ma gandesc ca ar trebui sa-i verific ceva de genul asta

Modificat de B41SKG
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deathwish86

Nu m-am lamurit total care este termenul primei revizii, asa ca poate ma ajuta cineva :D

In bord imi arata ca trebuie sa schimb uleiul la 15.000km sau un an. Cei de la service (Porsche Timisoara) spun ca nu este necesar pentru ca la Golf 7 intervalul este 30.000km/2ani si ca dealerul (PBV) a setat prost intervalul.

Tinand cont ca am aproximativ 5000km rulatii intr-un an (din cauza mai multor evenimente nefericite), are rost/trebuie sa schimb uleiul? Nu as vrea sa pierd garantia (sau chiar mai rau) pentru 600 dar nici nu vreau sa ma scap de ei daca nu e musai. 

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai s-a mai tot discutat pe aici. Daca masina zice ca la 12 luni/15000 Km inseamna ca a fost setata de importator pe interval fix de revizii. In concluzie nu conteaza ca ai facut doar 5k de Km, daca se implinesc cele 12 luni va trebui sa schimbi ulei-ul ca sa nu pierzi garantia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deathwish86

O sa trimit un mail la PBV de unde am luat masina sa vad ce spun si ei...

Modificat de Deathwish86
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O sa-ti spuna la fel. Este timpul sau distanta, indiferent ca esti pe fix sau variabil. Poti sa ai si doar 100 km facuti intr-un an, la 12 luni mergi la revizie daca tii la garantie. Deci 12 luni/15.000 km sau 24 luni/30.000 km, oricare dintre astea doua vine prima. Eu in general nu fac atat de multi km si intotdeauna am facut reviziile la 12 luni (la Leonul precedent).

 

PS: Poti fi si pe variabil, dar daca mergi preponderent in conditii grele (gen doar in oras cu trafic intens) masina iti poate spune sa schimbi uleiul la 15.000 km, cu revizie la 30.000 km. Asa imi arata mie de exemplu.

Modificat de TudorM
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sorine,

 

Poti sa dai, te rog, mai multe detalii despre aceasta chemare in service? Te intreb pt. ca si eu am 2.0 tdi, 6+1 manuala.

 

Merci

Am aflat astazi despre actiunea in cauza, este vb de "optimizarea" unui circuit a franei de parcare (autohold) care se poate face o data cu urmatoarea revizie sau cu o programare imediata.

 

Nicio panica dupa mintea lor... doar se schimba un circuit din hidraulica franei :)))...foarte chill la telefon, trebuie verificat VIN-ul daca trebuie sau nu aceasta optimizare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Not_used_calin

OK, Sorine, merci. Verificasem si nu intra in actiunea asta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi am făcut și eu prima revizie, la 11747 km. Normal mai aveam de mers pînă la 30000 km dar am tot citit că multă lume face primul schimb de ulei mai repede, unii la 10k, alții la 15k și am zis că ar fi bine să scap și eu de uleiul de rodaj înainte de vacanță. La service, inițial nici nu au vrut să audă de schimbat uleiul, că cică ar fi mult prea repede. A trebuit să insist, să le spun că vreau eu neaparat să fac revizia acum, înainte de vacanță... că pentru liniștea mea sufletească vreau să schimb uleiul. Pentru cei care sînt curioși de prețurile practicate pentru revizii prin alte țări, Suedia în cazul de față, vă detaliez factura:

 

# inspectie + schimb ulei = 976,5 SEK (coroane suedeze)

# ulei MOBIL 1 ESP LL04 5W-30 = 780 SEK

# filtrul de ulei = 106,5 SEK

# șurub = 25,2 SEK

# completat lichid spălat parbrizul = 19 SEK

# taxă de mediu = 50 SEK

 

Total fara TVA = 1956,3 SEK  Total cu TVA = 2494,18 SEK

TVA-ul în Suedia este de 25% iar la cursul valutar de azi 1€ este 9,04 SEK.  Deci toată treaba m-a costat aprox. 275 €.

 

Să vină vacanța !!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Not_used_calin

1. Pe norma vw 507 00, exista si uleiuri 5W30 acceptate, care nu sunt Long Life? Sau tot ce intra in dieselurile cu DPF e neaparat nevoie sa fie LL? Va intreb pentru ca am optat pt. schimb de ulei la 15.000 km si vreau sa stiu la ce sa ma astept.

2. Cum ma sfatuiti sa iau uleiul (Castrol)? Butoi reprezentanta, bidon reprezentanta (1l sau 4l) sau comandat de afara (se accepta?)?

 

Merci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mi-a venit masina cu presiune in roti 2,6 fata/spate, sunt de 17, de vara, Pirelli Cinturato P7. Pe usita de la rezervor imi arata presiunea recomandata cu 2 persoane, 2,0 fata/spate. Ce imi recomandati/ce este recomandat la rotile/cauciucurile mele, ca sa fie un bun compromis...cred ca 2,6 este prea mult, dar parca sa trec la 2,0 mi se pare prea putin? Pana acum, timp de 4 saptamani am mers cu presiunea de 2,6 ( pe drum bun foarte stabila, foarte manevrabila, pe drum cu denivelari scurte, cu indulgenta pot zice aproximativ ok) si as dori sa o micsorez, acum ca am vazut cat este recomandat de volkswagen, nu stiu cat sa pun. Astept pareri. ( sper ca nu sunt total off topic, dar celelalte unde puteam scrie sunt inchise...)

Modificat de DDoc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc. Am pus 2,3 pe fata si 2.1 pe spate , diferenta de la 2,6 se simte la confort :001: . La drum lung nu am incercat inca, sa vad cum /ce se schimba in dinamica masinii. Sper ca nimic, pentru ca imi placea cum era pana acum :001:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe eticheta, eu am 2.3 la gol si 2.8 la plin, ambele punti (am 2.3).

 

Ulei OEM la vreo 90 lei litrul, il gasesti in concesiune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe eticheta, eu am 2.3 la gol si 2.8 la plin, ambele punti (am 2.3).

 

 

 

Roti de 16 sau 17? Cred ca difera un pic presiunea recomandata. Eu am de 17.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

@Ddoc: masina vine din fabrica cu presiune mare in roti, se presupune ca va sta o perioada pe stoc si daca exista pierderi, sa aiba de unde scade, nu sa stea pe janta. Normal era ca la predarea masinii de catre dealer, in baza inspectiei finale, sa-ti ajusteze presiunea exact la valorile standard trecute in cartea masinii sau pe eticheta de la rezervor.

 

@Dmgctrl: o revizie de Golf in Suedia, practic doar schimb de ulei si filtru......275 Eur......wowwww...... :(

 

@not_used_catalin: la ultima revizie am cerut in mod special ulei (LL 5w30 Castrol) la bidon de 1 litru; mecanicul a incercat sa-mi puna de la butoi (atentie: acelasi tip de ulei); am insistat sa revina langa masina cu 4 bidoane x 1 l, asa cum am cerut si s-a conformat (asta pentru ca am pazit langa masina non-stop...); nu vreau sa par subiectiv dar cel de la butoi avea o culoare de ulei normal, galben inchis si dens pe cand cel din bidonul de 1 l era galben-verzui, pur cristalin (am avut senzatia clara de diferenta intre ele).

 

By the way, acum am 49.000 km in bord; maine plec in concediu si voi face vreo 3.500 km. Ma apropii vertiginos de revizia de 55.000 km, cand va trebui sa schimb primul set de bujii !

Pana acum, masina s-a prezentat impecabil din toate punctele de vedere iar motorasul de 1.2 toarce lin pe sufletelul meu in continuare :))

Modificat de VictorGolf
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!