Jump to content

Resoftare motor 1.6 TDI


micuzzu_marius
 Share

Postare recomandată

da, sa nu uitam ca eram in decembrie, deci aderenta scazuta in treptele 1 si 2 unde am rupt aderenta!

oricum si softul de masurare bazat pe accelerometru si GPS nu este foarte precis, deci nu luam batute in cuie valorile in secunde.

DAR se VEDE diferenta pe grafic. Evident, se si simte, dar sta nu pot sa v-o transmit decat in vorbe

 

koz, accept oferta, si adaugam si update-ul de soft la motor de care-mi zisesei mai demult ;)

pe vcds rezultatele ar trebui sa fie mai consistente, chiar daca se bazeaza pe viteza calculata de ECU

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut si eu tuning la TCM. Dupa un drum mai lung pe Dealul Negru a fost o placere si la dus si la intors. Din pacate Valea Oltului e plina de gropi, se lucreaza pe unele portiuni iar sirurile de camioane nu meritau depasite. Consum mediu la dus a fost 5.5, la intors am mers mai incet si am scos 5.3, consum foarte ok avand in vedere ca jumatate din drum este autostrada unde de obicei imi scoate 6.5. Diferenta de putere se cunoaste foarte mult in treptele superioare. Toate acestea in conditiile in care eram 4 persoane in masina.

 

In oras nu reusesc sa observ nici o diferenta, nici macar la consum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La demarajul de pe loc nu se simte ? Exista un feeling diferit in ceea ce priveste pedala de acceleratie ? Rontaitul specific al motorului ramine acelasi ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La demarajul de pe loc nu se simte ?

NU

 

Exista un feeling diferit in ceea ce priveste pedala de acceleratie ?

NU

 

Rontaitul specific al motorului ramine acelasi ? 

nu era nici un rontaint nici inainte

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

salutare colegi , o intrebare ,eu la masina din semnatura (103 kw original) am transplantat un turbo luat de pe un  gtd 170 cp si un intercooler de pe golf 6 R ,am facut softul la un prieten la noi la resita ,bineinteles omu stie joaca ,am mai facut la el bmw e61 si volvo xc 90 2.5 T cu rezultate foarte bune si fara nici o problema ulterioara,la ambele masini dupa resoftare nu mai aveam limita de viteza , in schimb la golf la 220 km/h imi taie gazul ,masina merge mult mai bine dupa resoftare dar se putea si mai mult ,oricum cu a4 de 170 cp sau gtd original fac show cu ei pina la 220 dupa aia raman in urma, viteza maxima o ating si in vit 5 si in 6, a scos cineva limita la golf sau pasat de CR 140 cp ? si sa nu spuneti ca nu e limitat ca nu are rost masina trage bine si deodata pe la 218 km/h simti cum nu mai vrea :) !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Crezi ca merita sa-ti mai bati capul pentru inca 10-15 km/h in plus ? De obicei limitarea este pusa la 4000 rpm in ultima treapta de viteza. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

sal. am si eu un golf la fel. ce a presupus operatiunea , cost , timp si unde? ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut,

credeti ca pe 1.6 tdi 105 cp dsg 7 se poate face resoftarea?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt sus niste butoane cu numere de la 1 la 11 . Da-ti click pe butonul cu nr 1 si cititi pe rand ce sa discutat pana acum ca o sa gasiti o multime de informatii!Zi buna

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Stiu sa foloses un forum, dar intrebarea mea era daca resoftarea este compatibila cu DSG 7, nu cu motorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se pot resofta fara probleme si cele cu DSG

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

Salut. Am un Passat 1.6TDi CAYC 105cp. DPF la locul lui. EGR la locul lui. As dori sa il resoftez deoarece mi se pare ca se forteaza motorul. Merge comparativ la fel cu cealalta masina pe care o am, tot un Passat, dar 2.0TDi BlueMotion 110cp. Cel de 2.0 mi se pare ca raspunde mai usor la acceleratie, este mai silentios in forta (in schimb cel 1.6 este mult mai silentios la mers lejer si constant). Si mi se pare ca este destul de obositor cel de 1.6 la un stil de condus mai sportiv, parca iti e mila sa il calci. 

 

As dori sa imi impartasiti parerile voastre, cei cu Passat Variant (dar nu numai) legat de experienta voastra dupa resoftare. Mersi! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

va salut... am o curiozitate... daca se va cere inlocuirea softului ce inseala noxele ce se va intampla cu masinile resofate? ... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

 Evident ca pierd softul modificat si fiecare ajunge la tunerul ce a facut lucrarea initial pentru refacere tuning in baza noului soft din ECU. Unele masini vor fi muncite din nou gratuit de catre chiptuneri altele contra cost (fiecare tuner va decide daca sunt 50e/100e sau mai mult in functie de cand a fost facuta lucrarea). 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

... la reprezentanta clientul are dreptul sa refuze modificarea softului ce aduce masina in parametrii de poluare. Preia astfel raspunderea pentru eventuale urmari ce apar ca urmare a neconformitatii. 

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

... la reprezentanta clientul are dreptul sa refuze modificarea softului ce aduce masina in parametrii de poluare. Preia astfel raspunderea pentru eventuale urmari ce apar ca urmare a neconformitatii.

Si care ar fi eventualele urmari... concret... sunt date pentru documentare undeva,?

Si care ar fi eventualele urmari... concret... sunt date pentru documentare undeva,?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

prin urmari, ma refer la chestii legale. De exemplu,  daca vreodata RAR decide sa verifice daca s-au efectuat masurile de corectare la motoarele astea, cere o lista cu masinile la care s-au facut... si cine a refuzat , sa fie luat la intrebari.... Dar traim in Ro.. nu as fi asa ingrijorat de treaba asta. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Astept cu interes sa vad un soft nou de update citit. Sa vedem daca Nm/CP la ture medii sunt la fel cu update ca pe soft initial de ac cativa ani. Normal ca proprietar este sa se faca acel update si chiar oficial la dealer pentru a aparea in istoricul masinii aceasta interventie (evident ca poate fi facut si neoficial dar fiind gratuit eu recomand sa fie facut la dealeri VW)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Văd că nu a mai postat nimeni de ceva vreme pe aici. As fi interesat si eu de o remapare la Golf-ul meu dar sunt curios acum după ce a trecut atâta timp și probabil colegii de pe forum cu motoarele remapate au mai făcut ceva km dacă au avut probleme cu masina (EGR, DPF,etc.) și dacă cred că au legătură cu aceasta intervenție. Personal am parcurs 20k km cu masina ea avand 111k în bord iar din ce mi s-a spus în momentul achiziționării nu a avut EGR înlocuit până acum și sincer sper nici să nu mi se întâmple :) Masina e din 2011.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Sa ai mare grija ca daca te lasa EGRul si mergi mult cu el defect nu o sa faci regenerari si termini DPFul mai repede (sunt rari cei ce trec la trafic de Romania fara autostrazi un DPF la peste 250.000km).

Legat de masini remapate sa raspunda din cei ce au scris pe aceste pagini si conduc motorul cu stage1/stage2 de la diverse firme de tuning 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Drumul zilnic spre servici e de 15km pe autostrada, nu e mult dar tot nu se compară cu o fâțialâ prin oraș. Nu stiu daca masina apuca să își facă regenerarea pe un traseu așa scrut dar ce pot sa spun e că mașina are toți km făcuți în Ro fără EGR schimbat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am soft pe masina de peste 100 000 km (putin peste 3 ani) si n-am avut probleme din cauza lui. Injectoarele sunt ok desi masina are aprox 175 000km. 

EGR-ul m-a lasat si pe mine la un drum mai lung (500 km dus intors) si mi-a distrus atat DPF cat si turbo. Din pacate eram pe graba si eram nevoit sa ajung la destinatie. La intoarcere o parte din drum am facut-o pe platforma :)) Am rezolvat cu EGR/DPF Off. Masina ar trebui sa aibe undeva la 150 CP acuma.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

micuzzu_marius

Urat din cauza EGR ului sa strici in lant filtru particule si turbo......mai bine faci Off inainte sa cada sa nu ajungi in situatia asta...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din pacate eu nu m-am asteptat, dar asa se intampla cand ai prea multa grija..DPF-ul era curatat pe autostrada, de cate ori avea el chef. Inclusiv (al'draq avea un demon in el) cand ajungeam acasa si incepea sa-si faca curatirea, plecam cu masina pe autostrada ca sa si-o faca cum trebuie. Din pacate el a fost omorat de EGR, cum de altfel si turbina :))

In plus, erorile le primeam tot pe Boost charger, desi EGR-ul era problema. Pe parcursul drumului am mai tot "mesterit" una alta la ea cat sa ma tina pana la destinatie. Din pacate la intoarcere n-am mai avut ce sa-i fac.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua,

 

Acum 3 luni am efectuat o resoftare a unui Golf 6 1.6 TDI CAYC si au crescut calutii de la 105 la 135 (nu am testat pe dyno). Dupa 2500 de km sunt multumit de aceasta decizie, masina fiind mai nervoasa atunci cand am nevoie iar consumul ramanand acelasi.

In schimb am 2 nelamuriri:

Daca doresc un update de soft se mai poate face in acest stadiu? Respectiv la reprezentanta

Dupa scandalul cu Diesel gate s-a discutat ca ar face un update de soft si ar monta o bucata de plastic ca sa rezolve cu emisiile. Daca ma duc la ei cu masina resoftata mai sunt eligibil pentru rezolvarea problemei noxelor?

 

Va multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!