Jump to content

Suspensie adaptiva - DCC


Valentin
 Share

Postare recomandată

Salutare... am un passat variant 2011.eu o am de2ani. care are suspensii adaptive sau cum le ziceti voi.... cauciucurile sunt uzate ca dintii de fierastrau. Au un zgomot pe la 50-60 la ora apoi dispare. sa zicem ca neglijabil. Pe la 140 masina incepe sa tremure. Zgomot ca si cum ai avea o galca pe cauciuc. Daca mut pe confort.....apare pe la 160km/ora.  Si cu cauciucuri de iarna si de vara.  Am luat imprumut niste jante cu cauciucuri de la unprieten. La vitezamica nu mai face. La viteza mare acelasi tremurat. Telescoapele....nu par curse... unii zic ca sunt altii ca nu....am facut un test la vw tess sibiu. Au zis telescoape eficienta 30% pe fata 50 pe spate. Mi se pare dubios ca nu miau spus pe ce treapta de confort au testat normal sport ..... voi ati mai facut teste deastea? Mai poate fi de la altceva? Bara stabilizatoare bielete antiruliu?

Pana la urma care e cea mai ieftina varianta de telescoape reglabile adaptive.....electric? Ati incercat sa puneti neadaptive? Ce trebuie facut?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cati km are masina? Daca cauciucurile sunt uzate, obligatoriu alt rand de anvelope si geometrie.

Modificat de rayn
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

masina are 160 000 km cauciucurile sunt cam uzate. mai merg un an.... dar daca cumpar cauciucuri noi nu se uzeaza si ele inegal pana ma lamuresc eu daca schimb sau nu telescoapele?

geometrie roti.....am facut geometria dupa ce am schimbat niste bucse acum vreo 2 ani. nu am vazut nici o inbunatatire..... 

Multumesc de sfaturi le iau in considerare cu siguranta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cauciucuri in dinti de fierastrau = amortizoare uzate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 26.04.2017 at 17:53, adionutz a scris:

telescoape eficienta 30% pe fata 50 pe spate.

peste 80 - foarte bun
60-80 - bun
40-60 - satisfacator
40-20 prost - necesita schimbarea
sub 20 - fff. prost reprezinta un pericol grav la siguranta circulatiei - nu ar trebui sa te lase sa pleci din service

diferentele trebuie sa fie de sub 15% pt. aceeasi axa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica si cat de ok sunt jantele, daca ai de aliaj si pe 17. Un mecanic mi-a spus ca el evita jantele pe 17" la passat pentru ca sunt foarte sensibile la gropi si denivelari. Eu mi-am gasit cauciucul spate uzat pe interior, dar necircular, ceea ce a fost ciudat, posibil sa fi fost rupta structura de sarma.

In legatura cu amortizoarele DCC pe care le-am montat acum cateva luni, acestea se prezinta foarte bine, nu am nici o problema. Isi merita toti banii, mai ales daca ai o masina combi, cum am eu.

de asemenea, testul pe care l-ai facut la amortizoare a fost in modul "Normal" al acestora? Cred ca modul Confort/Sport poate influenta cumva eficienta acestora, nu?

 

 

 

Modificat de banciu28
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Am cumpărat un cc din 2009, are garda joasa si am văzut ca am arcuri roși, aveți ideea dacă amortizoarele sunt sport , doresc sa ridic garda și vreau sa știu dacă pot schimba decât arcurile?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare, am un passat cc din 2011 2.0 170 cp , pana acum nu am bagat de seama, dar astazi am vazut butonul pentru suspensie ca "licare" intermitent, mentionez ca am trecut prin toate modurile dupa ce l-am "vazut licarind", functioneaza perfect toate modurile, asa trebuie sa " licare" .Multumesc, o zi placuta!

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu, daca pulseaza intermitent indica o eroare, poate un senzor de la un amortizor sau un senzor de nivel de pe o punte sau altceva ( din cate stiu, DCC-ul isi ia informatii si de la senzorii de nivel pt xenon ). Ai cumva si faruri adaptive cu xenon si cornering lights  ? Nu iti apare eroare in bord cand pornesti motorul ( AFS failure )? Daca e asa, numai un tester iti poate spune ce eroare ai, poate a sarit de la locul lui un senzor de pe o punte sau chiar a cedat ...

Modificat de bfor
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am xenon,in schimb am faruri automate, la bord nu imi indica nici o eroare,o sa merg sa o pun pe tester sa vedem ce are :|  multumesc mult pentru raspuns. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

cel mai bine - si posteaza eroarea exact cum apare, la scanare - in functie de aceasta, iti putem zice ce e de facut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Christian.B77

As vrea sa fac retrofit la DCC la a mea masina. Dintre cei care ati mai inlocuit amortizoare la masinile voastre, piesele respective difera in fct 4motion, cutie dsg sau manuala, xenon sau nu? 

 

Pana acum am gasit 2 coduri, fiind pt fata sau pt spate.  Poza este pur orientativa, fara reclama, dar habar nu am ce am nevoie, sincer. 

 

Ideea este - sunt la fel amortizoarele ( respectiv set pt fata, set pt spate) pt toate masinile cu dcc? 

IMG_1195.PNG

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am revenit, aceasta este eroarea ! ati intampinat-o pana acum ? Multumesc!

18817952_1336524939750260_1582080510_o.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica mufa si cablaj amortizor fata stanga

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Valva nu o gasesti separat, este pe amortizor.  Deci, daca firele sunt OK, schimbi amortizorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut, am si eu o intrebare la voi in legatura cu aceeasi problema de "licarit" buton suspensie. Imi da eroare "Bend Lighting" de o luna de zile si acum mai noi am vazut ca atunci cand imi da eroare asta incepe sa licare si buton ul de DCC ,pana acum nu a facut asa. Tin se mentionez ca bateria este slaba, a avut cateva incercari de pornire mai grea. Amandoua erorile sa fie din cauza bateriei ?

Modificat de sabinneacsa
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fa o scanare cu un VCDS si posteaza erorile

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

inca nu am schimbat amortizoarele ...am mai facut un itp si un test de amortizoare. mi s-a spus ca nu au pb,

dupa asta schimbat cauciucuri de la conti sport contact 3 la noile conti premium contact 6. si discurile pe fata

masina e aproape ok.... mai simt la franare un tremurat probabil de la discuri spate.

Mi s-a spus de la un service (aia care au montat cauciucurile )ca unul din amortizoare e curs si ca as putea sa il schimb doar pe el dreapta spate. voi ce credeti se pot schimba independent adica doar cate 1?

cu noile cauciucuri masina cam danseaza sunt mult mai moi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Amortizoarele se inlocuiesc doar impreuna (punte fata si/sau punte spate)

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe suspensia DCC a montat cineva arcuri eibach pro kit -25/-20 ?

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! Am vazut postate codurile de la Monroe pentru amortizoare si cautand prin magazinele online am observat ca scriau ca nu sunt destinate pentru jante de 18. Stiti cumva daca pentru jante de 18 trebuie cumparate alt gen de amortizoare pentru dcc si care ar fi codurile? Sau era o vrajeala de-a magazinelor? Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu daca e vrajeala sau nu, cand le-am luat eu asa se specifica si in catalogul celor de la Monroe. Eu le am pe jante pe 18 de mai bine de 2 ani si sunt impecabile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stie cineva codul celor de pe față? Eventual si cel OEM? Sau sunt identice stanga dreapta?

Am gasit C2513 (3C0413031D) cum a postat si colegul @Christian.B77 mai sus, dar pare ca pe codul asta vine la bucata pentru pretul asta, pe cand la cele de spate, C1514 scrie clar ca pachetul contine set de C1514R si C1514L.

Mulțumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se pare că da, în ETKA pe spate apare left / right, iar pe față apare quantity 2...

Dar tot nu sunt lămurit la preț: 2 pentru spate = aprox 900 lei = 1 pentru față? De ce ar costa dublu? Doar pentru flanșa arcului?

etka_amortizor_dcc_spate.png

etka_amortizor_dcc_fata.png

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi ca pe spate sunt tot 900 de lei buc ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!