Jump to content
Valentin

Suspensie adaptiva - DCC

Recommended Posts

Valentin

Topic deschis la rugamintea colegului gabi_tro, precum si pentru a veni in intampinarea tuturor celor care doresc sa schimbe informatii referitoare la suspensia adaptiva de pe VW CC.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
BioShocK

Buna ! Sunt total de acord cu suspensia reglabila. Peste 2 saptamani cam asa am sa-mi achizitionez un passat cc de preferabil alb 2.0 TDI Dsg`ul de 170 Cp.
Insa cand mergi pe sport suspenia este foarte rigida ...iar la ce drumuri avem noi. Deci clar "vom" circula numai pe comfort !
*Untopic (scz) ce parere aveti de scaunele de piele ? credeti ca este o alegere buna ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Jorjel

Daca cineva cunoaste mai in detaliu acest sistem DCC poate face si o descriere a functionarii lui! Eu chiar sunt curios!

Share this post


Link to post
Share on other sites
BioShocK

" Apăsând doar un buton, suspensiile cu reglaj electronic se adaptează automat, la fel ca şi servodirecţia electromecanică. Iar şasiul cu reglare adaptivă DCC reacţionează în permanenţă la diferitele situaţii de mers, la manevrele de frânare, direcţie şi accelerare, optimizând astfel simţitor caracteristicile dinamice şi confortul pasagerilor. Passat cu şasiu cu reglare adaptivă DCC are garda la sol coborâtă cu cca. 10 mm."

Share this post


Link to post
Share on other sites
gabi_tro

Pe mine ma interesa cum se foloseste aceasta suspensie, in ce situatii. In carte spune ca pt mers zilnic ar trebui folosit modul normal, dar confort ul e cel mai .."confortabil" :) ..se intampla ceva daca merg in fiecare zi pe modul confort?

Share this post


Link to post
Share on other sites
bartro

Nu cred ca se intample ceva.

Nici nu pot sa spun ca simt o mare diferenta intre cele 3 moduri, mai ales cel 'confort' nu. O fi si din cauza roti care sunt pe 17".

Am vazut ca am un fir electric pe amortizor spate, asta trebuie sa fie de la suspensie reglabila (a propos, nu consider ca se adapteaza automat cat timp trebuie apasat un buton).

Ma gandesc ce o fi in amortizor, o fi doar o valva care intareste amortizor pin inchidere de niste circuite de ulei?

Share this post


Link to post
Share on other sites
visalom

este un motoras electric care regleaza tija amortizorului :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Al Bundy

Ai vrea tu motorase, e o supapa.

Share this post


Link to post
Share on other sites
cristianionut

La golf 6 am avut suspensie adaptive.Era un amortizor (marca Monroe) care avea o mufa pe corpul amortizorului ce comunica cu computerul masini.In interiorul amortizorului era un lichid special si o bobina, care in fuctie de tensiunea aplicata devenea dur sau moale amortizorul.In practica pe sport masina era ca un bumber iar pe confort se asemana ca o limuzina.Sistemul a fost testat cu success la auti TT.

Este adevara ca la Jaguar sistemul functioneaza adaptive, adica in functie de drum, directia de rulare si viteza masini, amortizoarele lucreaza independent, dar la vw este un sistem simplu.Apesi si doar reglezi taria amortizoarelor, nu si inaltimea lor.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Barbu Andrei

Exista si suspensie pe perne de aer la passat cc?! 

Share this post


Link to post
Share on other sites
atti206

nu

nu

Share this post


Link to post
Share on other sites
AndreiCC

Eu am ~142k cu a mea suspensie DCC si n-am nici o treaba cu ea.ROti pe 18", dar am grija la gropi.

 

Pe serpentine cu drum bun , isi merita toti banii ~ 2000 E daca se duce :P

Share this post


Link to post
Share on other sites
Adrian 80

Am testat si eu azi DCC-ul.

Nu e foarte mare diferenta intre Confort si Sport, in sensul ca pe mod Confort nu e la fel de confortabil ca BMW E60 cu suspensie stock, iar pe mod Sport nu e la fel se rigida ca cea se pe BMW E60 cu pachet M.

Am facut comparatia asta pentru ca astea le-am condus in aceeasi zi si pe acelasi traseu.

Share this post


Link to post
Share on other sites
adi_m

asa e ...sunt amari strugurii

Share this post


Link to post
Share on other sites
Adrian 80

asa e ...sunt amari strugurii

Pentru cine sunt amari strugurii?

Share this post


Link to post
Share on other sites
adi_m

pentru tine.

compari passat cc cu bmw e60?

nici macar nu sunt aceeasi clasa de sasiu ca sa nu mai vorbesc despre clasa de pret

Share this post


Link to post
Share on other sites
Adrian 80

Faza cu strugurii acrii nu mi se potriveste pentru simplul fapt ca detin ambele masini despre care am vorbit: E60 2008 si CC 2012.

Cand spui ca nu sunt aceesi clasa ai dreptate, insa, eu nu am vrut sa la pun in aceesi clasa, spuneam doar ca intre astea 2 am facut eu comparatia. Poate ajuta pe cineva informatia respectiva.

Scuza-ma daca te-am facut sa crezi altceva despre mine si intentiile mele.

Share this post


Link to post
Share on other sites
bartro

Macar pe mod 'sport' nu mai am impresie ca rotiiel parasesc carosabil la deniverari :D

Paradoxal, daca folosesc setarea 'confort' de un drum prost, am impreise ca topaie rotiile pe denivelari.

Am descoperit si o metoda pentru a mari confortul: cauciucuri cu talon mare.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Clawoodyou

M-am hotarat sa schimb amortizoarele spate, cele de pe masina fiind curse. Am primit oferte pentru codurile de original 3C0513045D si 3C0513046D (pe masina 3c0512009N si 3c0512010N) preturile incepand cu 1600 pana pe la 2000 de lei pentru o bucata. Dupa "rasfoirea" internetului vreo cateva zile am gasit codul celor de la Monroe C1514(dreapta) si C1517(stanga). Intreband cativa furnizori, inclusiv de afara, cica nu s-ar mai face C1517. WTF??? Nu eram lamurit de ce si nici nu avea cineva vreo explicatie. Azi intrand pe site-ul celor de la Monroe si cautand in catalogul lor, cand ma uitam pe poza amortizorului C1514 am observat ca i-au schimbat pozitionarea mufei ceea ce ma duce cu gandul la faptul ca acum se potriveste acelasi amortizor pe ambele parti :) Mai investighez si va anunt pentru ca pretul ar fi la jumatate, in jur de 800 lei ;) 

Asa arata amortizorul acum, C1514: http://monroe.spsbe.com/Documents/360Monroe/C1506-%20HTML5/preview.html

Share this post


Link to post
Share on other sites
iustinn

Si 800 de lei mi se pare scump. Din pacate, am si eu porcaria asta pe masina. Ma gadeam, pe viitor, cand vor incepe sa faca probleme, sa le inlocuiesc cu unele normale, daca se poate. Inca nu am cautat si sper ca nici nu voi fi nevoit sa caut prea curand solutii mai ieftine :D.

Share this post


Link to post
Share on other sites
AndreiCC

Clawoodyou any news ? :P

Share this post


Link to post
Share on other sites
iobau998

cand va veni vremea sa le schimb merg sigur pe variant

 

http://www.kwsuspensions.com/produktfinder/?resetFilter=all&openCat=0&openCatName=Coilover+kits&setSubfilterID=130&setSubfilterGroupID=1-3

 

 

sunt speciale pt cei cu DCC (au si varianta pt cei fara) plus poti cobora la propriu garda masinii cum doresti.

 

la pretul de 2000 de EUR eu cred ca este ok.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Clawoodyou

Le stiu dar sincer mi se pare cam mult. Am comandat Monroe C1514. Vin cu noutati dupa ce le montez.

Share this post


Link to post
Share on other sites
AndreiCC

Claudiu , sunt compatibile cu DCC_ul ? 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Clawoodyou

Sper, nu mi-a garantat nimeni 100% :) Totusi, dupa cod, nu ar trebui sa fie probleme. Va anunt dupa montaj.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Acest site folosește cookie-uri. Continuarea navigării reprezintă acceptul dvs. pentru această folosință. Pentru mai multe detalii privind gestionarea preferințelor privind cookie-uri, vedeți Politica de utillizare cookie-uri