Jump to content

Golf 6 - Discutii revizii


YEP
 Share

Postare recomandată

uleiul se poate schimba si la fiecare 2000 km ca nu este nici o problema pentru masina, poate sa fie pentru bugetul celui care circula cu masina.insa filtrul de aer nu se schimba mai repede decat este prevazut deoarece in mod paradoxal asa negru cum este el isi face mai bine treaba decat unul nou nout, deoarece filtreaza mult mai bine impuritatile.

este ideal sa se faca reviziile in tarile cu apa calda non stop, dar daca nu este posibil trebuie achitate facturile aberante din Ro si practicate rugaciuni ca piesele utilizate sa fie originale.

bafta.

salut

in 2000 de km aditivi din ulei nici nu apuca sa lucreze.fiecare ulei are niste aditivi in compozitie si ei isi fac treaba dupa un anumit interval de km, se ataseaza pe partile metalice in miscare .un interval de 10000 km la un ulei sintetic si cu garantia ca este original e recomandat.nu mai devreme nici mai tirziu tinind cont si de conditiile din romania

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am si eu o nelamurire: care sunt diferentele dintre conditiile din Romania si cele din Germania? Ce se intampla in bloclu motor in Romania si nu se intampla in Germania? intra praf? pai praful trebuie sa fie filtrat de filtrul de aer, ca de aia e acolo. nu inteleg de ce in romania trebuie schimbat uleiul mai des...

Modificat de WVWZZZ
Nu mai da Quote la postul anterior. Foloseste Add Reply sau Fast Reply. Citeste regulamentul. Multumesc.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai respira tu aerul din tara asta si respira aerul din germania, daca tu nu simti nicio diferenta eu iti dau cadou ce vrei tu. si acuma gandeste-te ca motorul ala e infinit mai sensibil ca plamanii si nasul tau. gandeste-te ca in motor intra un amestec de aer si combustibil. deci....aerul conteaza. adu-ti aminte cum e iarna, se simte din plin aerul ala rece in modul de mers la masinii din primele minute. plus ca afecteaza si consumul, este un motiv pt care masina consuma mai mult iarna.

de asta trebuie schimbat mai des, ca e poluare mare, mai ales daca mergi cu masina numai printr-un oras mare si aglomerat. sunt insa de parere ca in multe cazuri reducerea intervalului e exagerata si e facuta ca sa scoata astia mai multi bani cu service-urile.

faza e ca nu pretul la ulei te omoara la o revizie, e chiar ieftin avand in vedere ce importanta are in mersul masinii. te omoara filtrul de motorina (la diesel) si ora de manopera ca isi si pun in prostie ore. ma refer la o revizie la care nu schimbi decat filtre si ulei.

plus ca nu pricep de ce la unele masini din acelasi concern e intervalul 10k km iar la altele ajunge la 30k. de exemplu la symbolul meu era 15k, 1 an mai tarziu dupa ce l-am luat, le-au facut la 10k (la mine a ramas la fel), insa la un nissan qahqai e 30k km. adica inteleg, o fi uleiul mai bun, dar de 3 ori mai multi km pt o revizie? undeva nu se pupa.

Modificat de mandelu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am si eu un Golf 6 122CP TSI si i-am schimbat singur uleiul si filtrul la 15000km(~14750km). A durat o ora, mai mult am asteptat sa se scurga uleiul vechi. Manopera la service, Sandra Trading Iasi, ma costa 75 RON, pentru diesel era ceva mai scump, ~100RON, asta daca ma duceam eu cu uleiul si filtrul de ulei. Uleiul m-a costat 130 RON si filtrul original 60 RON.

Mi-au zis de la service ca pierd garantia la motor daca schimb uleiul singur, asta este. Nu am schimbat filtrul de aer si de polen, probabil am sa-l schimb la anul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai daca ai facut de unul singur, ai pierdut sigur garantia. Oricum nu imi pot da seama, cum poti sa dai pe masina peste 15.000 de euro si sa te zgarcesti la catva zeci de euro in plus pe o revizie la dealer. Ii evident ca la dealer ii mai scumpa revizia, dar asta e pretul garantiei...de acuma spera sa nu ai probleme cu ea. Plus ca iti va fi mai greu si la vanzare, vei avea o carte service goala, va fi greu sa convingi un posibil cumparator ca tu de fapt ti-ai facut reviziile deunul singur!

Modificat de sebip
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

20500 euro mai exact, masina nu intentionez sa o vand, mai ales la cat de mult scad preturile, acuma daca as vrea s-o vand cu greu iau 16000 euro pe ea si are 10 luni de cand am luat-o.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta e culmea.ii zice omului ca pierde garantia si cu toate astea schimba uleiul singur.fara cuvinte.dai o gramada de bani pe masina si iti bati joc cu mana ta.asta este...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

oau, pacat. asa ceva nu vezi pe afara. daca ai bani de masina aia, ai bani si de revizia ei.

parerea mea e ca o vei vinde, nu imediat (nici nu e asta scopul), dar peste ani, si vei avea probleme la vanzare. presupun ca acuma nu ti se va intampla nimic, si asa filtrele si uleiul se schimba la acele intervale cu larghete mare de erori, dar e chiar pacat, reviziile nu mi s-au parut scumpe la masina asta, din ce au povestit colegii. o masina in sine e o cheltuiala, cine nu vrea cheltuieli sta fara, e garantat ca nu da bani.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Care bataie de joc e mai mare ca dai aprope dublu la reprezentanta? In mod normal mai mult de 30000 km in 2 ani nu ai cum sa faci. Ce se poate strica in 30000 km atfel incat sa acopere garantia la motor? O sa iti schimbe tie cineva motorul daca iti consuma 1l de ulei la 1000 km? Te asigur ca nu... Intradevar pare o utopie sa dai 20000 de euro si sa faci revizia la alt service neagreat de importator, dar daca service-ul este autorizat de RAR sa efectueze reparatii la acel tip de autoturism? La noi si in Ungaria este impus monopol de catre Porsche, pentru ca este benefica actiunea de raparatie si service. In vest de ce au dreptul sa faca revizia si alte service-uri in afara Porsche, fara sa pierzi garantia?

scz de off topic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in vest ai voie sa faci revizia la orice service agreat de grupul VW.la noi singurii agreati sunt distribuitorii VW.restul nu.iar eu sa-mi las masina pe mana unuia de la coltul strazii, mi se pare total aiurea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu va suparati ca va intreb,dar inainte sa cumparati masina nu v-ati interesat si de costuri de exploatare daca vreti sa faceti economie? La masina din semnatura revizia la reprezentanta m-a costat cat la un Clio 1.5dci,deci nu vad unde e marea problema; intr-adevar costurile mai de sus de 1200 ron sunt f exagerate. La un Golf 6 TDI nu are de ce sa coste revizia mai scump de 800ron,850ron maxim cu toate filtrele schimbate si ulei bineinteles. Multe piese pe original sunt mai ieftine la dealer decat le gasiti in alte parti,asta va pot zice sigur; manopera de reprezentanta este mai mare decat la alte serviceuri, asta e clar. Singura problema cu reprezentantele din punctul meu de vedere este atunci cand nu poti asista la revizie fiindca am auzit multa lume pacalita ca s-au schimbat filtrele si doar le-au curatat... Aici intervine golania romaneasca din pacate.

Referitor la garantie:30000km pot fi considerati suficienti pt ca un defect de fabricatie sa se observe;stiu caz de motor 2.0tdi ce a cedat pana in 10000 km. Bineinteles ca am vrea ca si cumparatori garantie pe viata dar daca tinem neaparat la lucrul acesta ne orientam spre masini ce au garantie mai mare; stii de la inceput cat ai garantie,nu a schimbat nimeni clauzele din mers.

Cat despre Sandra Trading,nu ai ce cauta acolo daca tii la masina ta.

Modificat de glumaretzuu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am avut multe probleme la toate service-urile la care am fost, am mai avut inainte un cielo si dupa un matiz. Nici cand am facut ITP nu a fost mai frumos. Dupa fiecare "intalnire" cu baietii de la service ma mai procopseam cu ceva la masina. La golf mi-au fost schimbate macaralele la geamuri, defect de fabricatie la mai multe din seria din care am luat eu masina, mi s-a spus. Au lucrat relativ bine, ce sa zic. Dar nu am vrut sa fortez coarda si pentru schimbul de ulei.

De aceea am ales sa schimb eu uleiul, masina nu intentionez sa o vand, am mai zis o data. M-am "ars" de fiecare data la service si m-am plictisit de ifosele lor de mari mecanici. Personal cred ca daca as ajunge in situatia de a vinde masina ar conta mult mai mult faptul ca mi-am ingrijit eu personal masina, asta daca am cu cine discuta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Garantia nu cred ca ai pierdut-o inca asta in cazul in care te duci si faci revizia la ei in timp util! Oricum e doar 2 ani asa ca nu cred sa-ti apara vreo problema la masina iar daca este o actiune (recall) oricum beneficiezi de ea! Eu te apreciez ca ai luat hotararea asta desi costurile nu erau asa de mari la revizie, mecanicul doar desface un buson si il strange la loc, iar celelalte filtre sunt fff usor de schimbat. Multa bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Ma pregatesc cu pasi repezi de prima revizie. Am 14550 km si ma gandeam sa incerc sa ma programez pe 21 decembrie (sa ma apropii de 15000). E prima data cand fac asta, e ceva ce ar trebui sa stiu? Sa fiu vigilent, sa fiu paranoic? Daca aveti un sfat mic, pe mine m-ar ajuta mult. Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

revizia curenta, in mod curent, se programeaza la service rapid.poti sta langa masina.este bine sa schimbi toate filtrele (inclusiv cel de polen).dureaza vreo 2 ore.in rest stiu ei ce sa faca. in principiu mare scofala nu este

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc mult Adrian.

M-am interesat si am aflat preturile (am inteles ca sunt aceleasi in toata reteaua de service-uri autorizate VW din tara). Am sa le adaug aici, pentru cei interesati.

4 litri ulei Castrol Long Life * 95 RON litru = 380 RON

Filtru aer 83 RON

Filtru polen 61 RON

Filtru benzina 120 RON

Filtru ulei 57 RON

250 RON manopera

TOTAL 951 RON. Service-ul la care voi merge este MIDOCAR OTOPENI.

Exista si posibilitatea unei revizii simple, decat schimb ulei si schimb filtru ulei. Costul acesteia este de 450 RON.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:icon_thumright:. Mi se pare enorm. Cu acelasi motor ca al tau am facut la Tess si la Autoworld. Pretul a fost in jur de 650 RON. Este inclus tot ce ai scris tu mai sus. Deci nu cred ca preturile sunt aceleasi in toata reteaua.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

este enorm, da. cand am fost la dealer imi spuneau ca prima revizie nu sare de 500 lei. dealer din bucuresti. si cum vine aia ulei de 400 ron?????

un ulei, chiar bun nu prea sare de 100-150 lei.

iar filtrul de benzina de cand se schimba la fiecare revizie, mai ales la 15k?

se schimba la diesel la 15k, nu la benzina. astia au gasit cum sa fenteze criza, nu mai vand masini, te rup la revizii.

Modificat de mandelu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pe mine la passat m-a costat in vara revizia de 15.000km 570 lei, cu toate filtrele schimbate.am facut-o la pbn cu programare de pe o zi pe alta, in service rapid.motorul de pe passat 1.4 tsi 122cp.nu cred ca s-a scumpit asa mult de a ajunj la 900 lei.o fi zis mai mult cu marja de siguranta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa parerea mea nu merita in Romania sa pui ulei long life. La nemti nu e praful de aici, ei isi permit sa faca revizii la 30-50 k km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tocmai am aruncat un ochi pe un site. Cel mai scump ulei Castrol de acolo costa 232 RON (4 l): Castrol EDGE SPORT 0W-40. Are cineva idee ce ulei folosesc cei din service pentru TSI? Eu recunosc din inima ca habar nu am ce si cat, deci sunt prostul ideal pentru oamenii astia. Long life, short life, life sa fie si aia zic sa puna. Am sa scurm in continuare pe forum in cautare de informatii utile. Daca cineva doreste sa imi impartaseasca vreo informatie, va rog sa nu ezitati sa imi dati PM. Nu vreau sa poluez topicul cu dilemele mele.

Si eu stiam, de cand am luat masina, ca prima revizie va fi in jurul a 5-600 RON. Am sa incerc maine sa sun la PBN sa vad ce spun si cei de acolo. Probabil o sa ma injure cei de la Midocar pentru ca apucasem sa imi confirm programarea, dar noi sa fim sanatosi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sper sa nu fie probleme ca am G5 si scriu aici, dar HNS, pot sa iti raspund la intrebari:

La Tess Brasov am facut revizia de 15.000 km - uleiu a fost Mobil 1 5w40 (pe specificatii spune ca e bun la toate)

La Autoworld Cluj am facut revizia de 30.000 km - uleiul a fost Mobil 1 Rally Formula 5w50 (pe specificatii spune ca e bun in special pt turbo).

La urmatoarea revizie voi pune Motul 300V Power 5w40.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Ok, am fost si am terminat cu revizia. Sper sa am parte de alti 15000 km fara incidente :)

Am sa postez aici preturile de pe factura, poate intereseaza pe cineva (sunt fara TVA):

Piese:

Buson baie ulei - 4.41 RON

Filtru ulei - 50.74

Filtru aer - 73.35

Filtru combustibil - 105.36

Filtru polen -53.83

Manopera:

Filtru combustibil - 37.50

Filtru aer - 50

Filtru praf (?) si polen - 25

Service schimb ulei - 62.5

Test diagnoza - 25

Inlocuit roti - 84.03

Altele:

Ulei Castrol SLX 5W40 - 41.10 RON/l - 147.96 pentru 3.6 litri

Antigel ARAL - 9

Total 728.68 RON fara TVA, cu TVA 867 RON.

Amuzant e ca mi se comunicase ca voi avea de platit in jur de 850 RON cand mi-a facut fisa de service (inainte sa se apuce de revizia propriu-zisa) si totusi, cu tot cu manopera de montare roti (100 ron cu totul), pe care am hotarat sa le cumpar cand terminasera treaba, nu au depasit cu mult acea suma.

Poate am dat mult, poate nu am dat mult, sanatate sa fie. Masina s-a comportat ireprosabil pana acum si sper sa o tina tot asa :D

Pareri PBN: oameni ok, mecanicul foarte vorbaret mi-a oferit o gramada de detalii tehnice si mi-a raspuns foarte politicos la intrebari.

Numai bine!

Modificat de HNS
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!