Jump to content

Golf 6 - Discutii revizii


YEP
 Share

Postare recomandată

pai mi se pare normal, daca il cumperi de la un magazin de piese de schimb este ok ca iti da factura, bon, dar daca il iei din piata nu ai nici o singuranta ca nu e injectat, etc.

dupaia te duci cu el ti-l baga in masina, se strica motorul dupa 2000km, iar tu te duci inapoi la ei ca ii in garantie, dar defapt fusese de la uleiul adus de tine.(nu or pus regula asta asa, s-or gandit si ei inainte :) )

mi se pare corect :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hotului tot timpul i se pare ca altii il fura,asa si cu unele serviceuri de la noi.Sunt destule cazuri in care clientul nici nu vede ce i se toarna in masina sau nu se lasa destul uleiul sa se scurga.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cardinal Motors Ploiesti revizie 15000km cost 670 RON.

S-au efectuat urmatoarele :

schimb ulei (am cerut sa nu fie longlife);

filtru ulei;

filtru aer;

filtru polen;

completare antigel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

prima revizie la un an pt ca nr de km nu i-am indeplinit

600 lei din care vreo 400 lei uleiul castrol longlife (5x1L), restul filtrul de ulei + manopera

asa din curiozitate, a mai gasit cineva pe factura taxat si autocolantul pt urmatoarea revizie (cel ce se lipeste pe stalp)

ce sa mai zic, pret dublu la ulei, chestia cu autocolantul mi s-a parut de toata jena

se mai mira ca nu au clienti, servicii+produse suprataxate ca sa mananca si gura mare la o ceata de bagatori de seama ce se plimbau aiurea prin firma; daca n-ar fi garantiile si flotele ar muri de foame

dealerul+serviceul vw nu prea merita sa-i mentionez numele, e de pe chei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deci minimum la G6 plus 1,6 tdi ai platit 600 lei?

in asta fiind doar ulei 5 litri, filtru de ulei, in rest manopera?

ah, am uitat autocolantul, poate ca ala are un pret special!

mult, mult...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, doar ulei, filtru ulei, manopera schimb ulei+filtru

si bonus autocolantul; cand am vazut pe factura mi-a venit sa cad "jos"

pai in puii mei daca si pt un kkt de autocolant iau bani (care oricum nu prea mai e necesar ca ai reminder pe CB)

ce sa mai, au o foame-n gat patronii sa-si recupereze mareata investitie de dealeraj auto

si dupa cum am mai spus multi angajati care o frecau aiurea ori prin service ori prin showroom, trebuie sa mance si ei ceva

de unde si provin cacanariile gen suprapret la consumabile, autocolante si cine stie mai ce

in concluzie o fi vw firma, dar in Romania isi cam dau singuri cu firma-n cap daca lasa toti disperatii sa-i reprezinte

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este enorm un schimb de ulei 600 lei. Service-urile mai mici iti vand ulei plus filtru cu 200-250 lei si ai manopera gratuita. Asta e pretul pentru ca avem showroom-uri mari si frumoase care inghit o gramada de bani.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, doar ulei, filtru ulei

Am inteles ca e revizia de un an de zile ... filtrul de aer si filtrul de polen nu trebuiau schimbate?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu i nelamurire... de ce trebuie sa platim manopera la schimbul de ulei?

Mi se pare normal si justificat sa achit produsele(ulei, filtre etc), insa nu vad de ce ar trebui sa platesc manopera, in conditiile in care masina e in garantie, iar ca sa nu pierd garantia trebuie sa fac schimbul de ulei.

Mi se pare ca manopera nu trebuie achitata, insa nu si-a pus nimeni problema asta. Stiu din surse sigure ca pe vremuri nu plateai manopera la schimbul de ulei daca era in garantie.

Are cineva niste raspunsuri clare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@DSGPower

probabil nu a fost cazul neavand km indepliniti

din cate stiu se verifica, si daca nu sunt imbacsite eventual se aspira

mi-au spus ca la urmatoarea revizie se schimba si filtrele de: aer, polen, motorina

nici nu vreau sa-mi imaginez cat va fi urmatoarea revizie pe factura

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu vad de ce ar trebui sa platesc manopera, in conditiile in care masina e in garantie,

Garantie inseamna ca iti vor inlocui pe cheltuiala lor orice piesa care se va defecta in acea perioada (defectul sa rezulte in urma unei uzuri normale)

Aici nu intra consumabilele (ulei, filtre, placute, etc)++++ si nici manopera.

Practic tu doar ai achizitionat un bun NOU. Nu cred ca s-a angajat nimeni sa ti-l intretina gratuit dupa aceea.

Citeste si tu contractul si garantia data de importator.

Bafta!

Modificat de iepumare
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Golf VI 1,4 TL benzina - revizia la 1 an (~10.000 km) la Autoworld Cluj:

Service schimb ulei

Filtru praf si polen curatat

Cartus filtru aer curatat

Mat. mici

Ulei (Castrol Magnatech 5W-40) 4L

Buson baie ulei

Filtru ulei

Total de plata: 360 LEI (TVA inclus)

Am primit si ~0,5 litri rest ulei intr-un bidon.

S-a mai executat actiunea cu prinderea conductei de la climatizare cu un colier.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu i nelamurire... de ce trebuie sa platim manopera la schimbul de ulei?

Are cineva niste raspunsuri clare?

Ar trebui sa vezi garantia ca pe un produs separat de masina (un bonus) pe care producatorul ti-l ofera gratuit daca indeplinesti anumite conditii. Producatorul nu e obligat sa-ti dea garantie (e drept ca in cazul asta nu ti-ai mai cumpara masina de la respectivul producator, dar asta tine de fiecare).

Orice produs are specificatii tehnice si de intretinere pe care trebuie sa le indeplinesti (In cazul unui TV de exemplu, ti se impune sa-l alimentezi la o anumita tensiune). Una dintre conditiile de garantie la masini este sa faci schimbul de ulei. Nu te obliga nimeni sa pastrezi garantia. Poti sa refuzi produsul garantie si sa iti schimbi uleiul singur in fata blocului si atunci nu mai ai garantie si nici manopera nu o platesti. In schimb daca doresti sa beneficiezi de garantie ("sa cumperi" gratuit garantia) va trebui sa faci schimbul de ulei la un service autorizat. Atata timp cat niste oameni muncesc pentru ca tu sa iti pastrezi garantia gratuita, mi se pare normal sa-i platesti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Garantia este obligatorie prin lege pe o durata de minim 2 ani la bunurile de uz indelungat .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru orice produs nou se acorda garantie obligatoriu. Acum aceasta garantie este data de fiecare producator functie de fiabilitatea produsului care este calculata de producator. Cu cat garantia e mai mare cu atat produsul ar tebui sa fie mai fiabil. Nici un producator care are produse proaste nu o sa iti dea garantie mare ca apoi sa incapa sa piarda bani pe garantii si produse care se intorc inapoi.

La inceputul lui Decembrie o sa intru si eu cu masina in service pentru revizia de 1 an ca inca nu am facut 15000 km. Ma astept sa fie undeva intre 6-700 ron doar uleiul si filtru de ulei plus curatare filtre(am vazut ca nu este obligatoriu sa schimbi si restu filtrelor). Daca e cu inca 1-200 ron in plus o sa le schimb pe toate insa nu stiu preturile practicate de Cardinal Motors din Constanta deci o sa revin dupa revizie cu preturile exacte. Sau sa le schimb singur pe cele 2 filtre(cel de aer si cel de polen) dupa ce fac ei schimbu de ulei si filtrul de ulei.

Modificat de blordc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut prima revizie la Autoworld Cluj.

Meseriasi oamenii si corecti - desi am insistat sa schimbe filtrele de aer si polen daca cred ei de cuvinta... le-au aspirat doar, pentru ca nu erau foarte murdare.

Pret: 240lei(uleiul l-am adus eu)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Ulei,filtru ulei,filtru aer,filtru polen+manopera aferenta = 560ron la PBV

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Buna seara!

In curand trebuie sa fac a 2-a revizie,cea de 30000km.Imi poate spune cineva care a facut revizia la reprezentanta si a schimbat toate filtrele,ce pret si ce marca au fost acestea? Intreb deoarece am vazut membri care au platit 1000 de lei pe revizie cu toate filtrele si altii 600lei.(stiu ca la un diesel revizia e mai scumpa,dar in cazul acesta au fost diferente mari la aceeasi motorizare din cate am observat eu)

Multumesc anticipat pentru raspunsuri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Preturi filtre:

-filtru aer: 50/90RON

-filtru polen cu carbon activ: 45/90RON

-filtru ulei: 25/26RON

-filtru combustibil: 80/142RON

Primul pret este cel oferit de @volksman iar cel de-al doilea de la reprezentanta vw Focsani.

Voi ce preturi aveti trecute pe facturi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o intrebare: stie cineva cum se reseteaza "service now!" mesajul care apare in momentul cand ai ajuns la 15000km(cazul meu)?

ma refer la combinatia din butoane, contact... masina este Golf 6 plus cu CB+.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am impresia ca se poate direct din cb+. Am vazut ca are optiunea de reset cand te duci la meniul cu km respectiv zile pana la urm revizie. Trebuie sa apesi OK sa iti apara optiunea de reset. Asa am descoperit ca este la mine, desi eu de abia am 1100km. Ce nu stiu este daca se poate reseta in felul asta si cand ajunge la 0

Modificat de George Mihail
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am reusit, acum imi scrie 15000km sau 372 zile...multumesc George!

sa setez interval de 30000km sau 2 ani, nu am reusit, poate doar prin mufa de diagnoza se poate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

help! trebuie sa fac revizia de 15000 km la Golf 6 - 1.6 tdi dsg7. Am sunat la Midocar Vitan si mi-au dat o suma de 1100 RON. WTF !!! Stie cineva niste oameni normali?

L.E. - dupa 2 ore cica costa vreo 500 de RON. Uite asa pierd unii clientii ! Pun sa raspunda la telefon orice "simpatica" know-how less"

Modificat de sorinsab
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

Ca si la voi, se apropie ziua cand trebuie sa fac revizia. Eu stiu exact ce vreau, toate filtrele si filtrul de benzina.

Intrebarea mea e:

- Voua va schimbat busonul de la baia de ulei cand ati facut schimbul de ulei ??

Pt ca mie anul trecut mi-a zis ca e obligatoriu si asta. Intreb pt ca nu am auzit pe nimeni de asa ceva si ma gandesc ca m-au pacalit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se schimba obligatoriu busonul si saiba aferenta. pentru ca dupa desfacere saiba nu mai inchide la fel de etans si daca se foloseste tot asta o sa fie pierderi. nu te pacaleste nimeni, este spre binele tau si al masinii tale

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!