Jump to content

Consum Golf 3 , 1,6 , 75 cp ,


tiranux
 Share

Postare recomandată

Un prieten ceva cu golf 3 nu ai ?

Este cunoscut faptul ca la golf 3 se "duce" calculatorul si consuma de rupe.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 339
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • sharicmax

    20

  • Tracto

    16

  • Florin..

    16

  • phun

    15

Top Posters In This Topic

Posted Images

cine iti da imprumut un calculator sa fim seriosi, unu la dezmebrari e 150 euro...

Gasesti la 100. Am cautat eu chiar acum ca ma uit cam zilnic pe forumuri cu dezmembrari :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Golf 3 , Motor 1.6 , 75 CP serie AEA

1770 KM facuti cu 109 litri ,din care 1183 pe autostrada (germania-romania) si restul pana la 1770 in oras (va las pe voi sa calculati)

Viteza pe autostrada cu care am mers intre 100 si 140 .Va las pe voi sa calculati consumul.

Aici sa nu uitam si aspectul ca am mers cu benzina de Germania si Austria

Iar pe perioada iernii cu benzina de Petrom consum aproape 10% in oras iar cu benzina de MOL consume 8 jumate tot iarna.in oras(cauciucuri de iarna)

O sa revin zilele urmatoare cu consumul de vara cu cauciucuri de vara

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca datele tale sunt corecte ti-a consumat 6,19 L/100km, la al meu ABU, pe drumurile noastre consumul in afara e cam 6, uneori putin sub 6. Dar in oras ia 9-10.

Modificat de CristyX
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cam asta e un consum normal. Eu am mai reusit sa scot si 5.5 in afara, dar in oras sar in 9-10.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina a primit filtre/consumabile noi, partea inferioara a corpului de acceleratie de pe o masina accidentata, si in primii 25 km facuti in Sibiu MFA-ul indica un consum de 7.2 la 34 km/h viteza medie.Corpul de injectie provine de la un 1.4, este "etans" la potentiometru, iar la relanti, cu motor cald am 1.2-1.25ms timp injectie, sonda oxigen intre 0.98 si 1.12 iar temp. apa este intre 86-88 grade (mai mult fixat pe 87.4).In weekend fac un drum de cca 200 km extern,revin cu date si cu un log in vag-com daca voi avea timp.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am facut traseul Timisoara - Oltenita tur retur cu 1.6 75cp.Lungime traseu 609 Km.La dus am bagat benzina numai de la OMV si Lukoil in valoare de 250 lei.La intors am bagat benzina numai de la Petrom de 290 de lei.Deci de unde aceasta diferenta? O intrebare care ma framanta des este urmatoarea: in oras limita de viteza este de 50.In viteza a 3-a la 50 am 2200 rpm.Aproape nimeni nu merge cu 50 asa ca incerc pana in 60.Pe la 60 am 2500 turatii in viteza a 3.Daca merg cu a 4 e subturata la 60 1600-1800 rpm.Cum e mai bine pentru motor si pentru consum 2500 in a 3 sau 1600-1800 in a 4-a?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tur ,retur =609km si benzina de 540lei?poate n-am inteles eu bine.Si daca ar fi fost doar tur=609km, deci o distanta totala de 1218km cu 540 lei tot este mult.Am calculat la un consum extraurban de 6,5L /100 ca, cu 540 lei(5,4lei/litru~100L) ar trebui sa faci putin peste 1500km.

Poti merge linistit cu a4a la 60.Ce inteleg din subturare, cel putin eu:atunci cand schimbi treapta superioara, turatia cade(de ex la 1200) iar soferul da talpa, (in loc sa retrogradeze )dar masina nu merge.Mersul cu viteza constanta in treapta cea mai mare de viteza(exclus a5a la 40) face economie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tur - retur 1218 km. :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chiar daca a fost tur-retur(1218km), cu cei 540 lei trebuia sa faci putin peste 1500km, deci o diferenta de 300km(~19,5L/100).Toate astea calculate la un consum de 6,5L/100.Mi se pare cam multicel ptentru 1.6.Poate ne spui niste detalii despre stilul de condus.La masina din semnatura, de obicei pe distante mai mari de 100km scot consum 6-6,3L/100.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am pus si alt ecu ,am schimbat si sonda alta,pe esapament iese un miros de benzina de nu poti sta langa masina...consumu 15 km cu 5 l:-j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:vaidecapulmeu: mancati-as...vezi si debitmetrul...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La cate rotatii trebuie sa bag in a doua ca sa am consumul mic,caci sunt cam in ceata.Am facut scoala pe logan si acceleram pana la 2000 rpm si bagam in a 2-a.La g3 cand accelerez in a 1-a pana la 2000 rpm,motorul suna naspa si cred ca consuma mai mult facand acest lucru des in oras.Daca accelerez in a 1-a sub 2000 cand bag a 2-a deja este subturata(1000 rpm).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa cum spuneam in weekend am facaut un drum de 245 km, dus-intors Sibiu-Tg Mures, stil de condus maxim 3000 rpm (incerc sa merg cat mai mult in treapta 5 de viteza - inclusiv oras daca e liber merg cu a 5-a constant la 55 km/h,), viteza medie 57 km/h si un consum afisat de MFA de 5.3plus metoda plin-plin la aceasi pompa (am verificat si MFA-ul cu aceasta ocazie) si mi-au intrat 13.4 litri (69 ron), am alimentat de la Aral.Eu zic ca e ok.

Pentru colegul care a bagat mai multa benzina de la Petrom decat de la alte pompe e normal, nu pot sa spun de ce pe forum...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe privat se poate? ca sunt si eu curios :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Smoto, viteza I este doar pentru plecarea de pe loc, nu are rost sa o turezi aiurea pana in n000 ture. Pleci de pe loc si imediat bagi in treapta superioara, si ai sa observi cu placere ca in a II a va merge f bine in plaja de turatii 1200-6500.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu Denis..el vrea sa stie la cat sa schimbe pt un consum mic. Ca daca mergi cu a 2-a pana la 6500 cum ai zis tu...consuma de rupe. Chiar ca si eu am un dubiu. Cand merg cu ea si schimb aproape de 3000 parca scade acul de la benzina mai greu decat daca schimb la maxim 2200. Unii zic: "Ca domne e motor de turatie..." nush ce sa zic eu.

Modificat de phun
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inteles asta dar l-am sfatuit sa nu o mai duca atat de sus in turatii la treapta I. Eu reusesc sa scot in afara 5.3-5.5 daca merg undeva pe la 90-100 km/h si 2200-2400 rot/min.

In oras ajung sa merg si cu 1200-1400 cursiv fara sa bruschez acceleratia si scot undeva pe la 8-9 asta cu portbagajul plin mai tot timpul si cu 1-2 persoane in plus. Totul este sa evaluezi situatia din timp, sa folosesti frana de motor cat de mult si sa nu ai ruperi de ritm dese, adica sa accelerezi si imediat dupa aia sa pui frana. Motoarele noastre daca sunt bine intretinute si stii cat de cat sa dozezi acceleratia merg fara sa tremure si la turatii incepand de la 1200-1400 fara sa fie afectate in vreun fel, cel putin asa e la mine si are 200.000 km la bord ( cred) si nu papa ulei de la un schimb la altul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Folositi turatia(puterea) doar atunci cand este nevoie.Daca se merge la turatie mica, dar constanta rezulta un consum mic.Cand motorul are turatie mica, degeaba dai talpa pentru ca va consuma mai mult dar nu va trage pe masura asteptatilor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cam care este viteza indicata in trapta a 5-a pentru un consum bun?(ma refer in afara localitatii)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

80km/h

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu cand merg la consum schimb a 5-a la maxim 65 km/h...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Timp de 4 luni am strans bonurile de benzina si am notat pe fiecare kilometri cand sa alimentat, si cand sa realimentat, si am facut cateva calcule interesante zic eu, vedeti in poza cifrele, am pus si consumul meu calculat dupa bonuri si am pus si consumul dat de VW, si tineti cont ca 3 luni din cele 4 am umblat cu termostatul blocat pe deschis, cred ca a influentat si el consumul, enjoy. :D

post-74410-0-07528400-1310672865_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!