Jump to content

Pornire Foarte Grea


big danny
 Share

Postare recomandată

MA duce cu gandul la un singur lucru: distributie sarita de la punct. In blocurile de masura de pe engine se vede turatia de la axa cu came ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

Si eu am tot un 1.9 tip BLS si de cateva luni a inceput sa nu mai porneasca la sfert de fiecare data.

Uneori la rece nu mai vrea sa porneasca, alteori dupa ce a stat 1-2 ore...

La mine e o chestie aleatoare, cam o data pe saptamana face figura asta: daca nu o ia la sfert, dau si de 5-6 ori la demaror si nimic. Am observat ca porneste daca tin f. mult pe demaror (aprox. 10 sec.).

Azi am mai incercat o chestiune... ca iar mi-a facut figuri la pornire: la prima cheie nu a pornit, iar la a doua in timp ce tineam pe demaror am apasat acceleratia si a pornit imediat.

Aveti idee ce poate fi?

P.S. bujiile incandescente le-am schimbat pe toate acum 2 saptamani ca aveam 2 arse, iar de baterie nu stiu ce sa zic... ca pe demaror tin destul de mult si nu da semne de oboseala.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica G62-ul. Fa o scanare a masinii. Demarorul - poate sa aibe probleme - sa nu iti asigure turatia necesara realizarii injectiei-aprinderii, dar tu sa zici ca e ok. Asta se vede cu VCDS-ul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salutare azi am incerca sa pornesc masina dupa doua zile si nu a vrut dupa cateva incercari am renuntat si am chemat un vecin cu cabluri pt curent am pus noi cablurile si nimic tot asa carie dar nu invarte nimic ce poate fi?electromotoru stricat ?am verificat si pompa de motorina si merge...un sfat imi poate da cineva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai lasat si tun cablurile puse vreo 10-15 minute si masina cealalta pornita? Ca sa aiba timp sa se incarce bateria ta un pic ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si trebuie cabluri sanatoase - Eu mi-am facut unele, ca ce gasesti in comert sunt glume proaste. Strange bine clestii pe baterie, ca au obiceiul sa nu faca contact. Abia dupa ce vezi ca face o mica flama la borna, inseamna ca trage ceva curent.

Eu zic ca nu au facut bine cablurile contact sau sunt foarte slabe.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu,am pus am dat la automat am vazut ca nu invarte nimic doar un sunet repetat ca un carait si palpaiau repetat toate becurile atatatimp cat tineam cheia apasata.am incercat asta de 4-5 ori si vecinu ca este electromotoru ca u invarte nimic...cum despistez ce este?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cauta cabluri BUNE nu timpenii din supermarket...

Dupa ce pui cablurile cu masina cealalta pornita lasa bateria ta sa se incarce macar 10-15min si dupa aia...

Vorbesc ca unul patit :)

Eu am schimbat 3 masini "donatoare" pina m-am prins de poanta care e treaba :))

Am inceput cu un Matiz, Astra 1.6 si la final cu A4 diesel cu baterie "adevarata" ...nici cu ultima care era deajuns si pt un tractor nu vroia... => cabluri de kko...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Clar, daca nu ai cabluri de calitate nu faci nimic iar prostiile din supermarketuri sunt o gluma, par groase dar contin doar 4-5 lite subtiri! Nu faci nimic cu alea, cel putin nu poti porni un diesel!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nici o benzinara de 1.6 nu poti :))

Mai ales pe frigul asta...

Atunci am lasat-o vreo 20min sa se incarce si dupa aia am reusit...si era toamna, relativ cald...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am inteles va multumesc am sa incerc maine cu alte cabluri si va zic ce si cum....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sigur e de la cabluri, la fel am patit si eu cu niste cabluri de 2 lei.. Daca e descarcata tare bateria nu faci nimic cu cabluri subtiri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Faci...sa incarci bateria proprie :) si atit...

Daca nu ai la indemina cabluri bune sa pornesti direct...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dupa 24 de ore de tinut pe rederesor azi am reusit sa o porenesc, a pornit la prima cheie dupa ce am pus contactu de 20 de ori pt ca am scos si pompa crezand ca sa ars motorasu mai aveam putin si scoteam si electromotoru crezand ca una din astea sa stricat si cand colo era bateria are 5 ani....va multumesc pt sfaturi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua, am un Passat din 2007, 2.0 TDI,

si de 2 zile nu mai pot porni deloc motorul, in conditiile in care in Galati nu e o temperatura extrem de scazuta (aprox -15 gr). De asemenea, cand incerc sa pornesc in bord imi spune ca trebuie adaugat ulei, desi i-am pus recent si cand il verific, nivelul este ok. Sa fie oare doar de la frig sau am si alte probleme cu motorul, pompa de ulei sau altceva..?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca bateria este una originala atunci sunt sanse mari sa fie de la ea! Da si tu mai multe detalii, ce anume se intampla cand pui contactul si dai la automat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, bateria e originala.. pana acum n am mai avut astfel de probleme... Cand incerc sa pornesc pur si simplu "se chinuie" fara niciun rezultat, se aprind toate luminile pe bord si avertizarea ca nu mai are ulei...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pune bateria cateva ore la incarcat pe redresor, apoi inainte de a apasa cheia pana la capat, pentru a porni motorul, pune contactul de 2-3 ori pentru a se incalzi cilindrii.

Acum, cand sunt temperaturi de -15, -20 grade, e normal sa porneasca putin mai greoi, motorul sa fie mai zgomotos, iar uleiul mai vascos. Dupa ce vei porni masina, si vei merge cu ea 10-15 minute, opreste motorul, stai cateva momente si porneste-l din nou. Vei constata ca acel martor de ulei nu se mai aprinde...

Imi aduc aminte de batrana Dacie la care procedam la "ruperea" peliculei de ulei, invartind motorul prin rotirea fuliei... :icon_confused:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi sa nu ai un injector dus. Activeaza pilotul automat si daca apare semnul exclamarii pe BC atunci e posibil sa fie ars un injector. O spun din experienta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc pt sfaturi, dupa ce am mai incarcat bateria, a pornit azi de la prima cheie fara sa se mai aprinda alti "martori"..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutari tuturor!!

Se pare ca am aceasi problema cu motorul meu din semnatura ca si multi dintre voi. Cateodata masina nu vrea sa porneasca la prima cheie. S-a intamplat si dimineata cand motorul a fost rece si cand motorul a fost pornit si oprit, iar la scurt timp repornit. Aceasi chestiune am facut si eu cand am dat la automat 5-6 sec am apasat acceleratia (ca si la treishpear ) si a pornit. Precizez ca motorul se zgaltaia de parca ar fi legat in lant si vrea sa evadeze.

Ce am facut eu in sensul acesta:

Cand am schimbat distributia am rugat baietii de la Service, sa testeze masina si sa rezolve problemade mai sus. Seful de service mi-a spus ca nu a fost nici o eroare pe pe Delphi (nu are VCDS - inca)

S-a gandit insa sa inlocuieasca furtunul de alimentare cu combustibil, cu unul transparent. Intamplator cand am mers sa ridic masina s-a intamplat dinnou sa nu porneasca. Dupa ce am ridicat capota am constatat ca nu era combustibil pe furtun. Am pornit-o in stilul clasic (apasand acceleratia) si am am observat ca pe furtun se vedeau multe bule de aer care dupa o vreme au disparut.

Acum baiietii de la service suspecteaza ca este supapa de la pompa de combustibil pe care nu intentionez sa o schimb. In cel mai fericit caz am sa schimb garnitura (o-ring).

Solutile sunt binevenite in timp ce eu incerc varianta cu o-ring.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

salut, am nevoie de un sfat va rog, cand bag cheia in contact se aud niste zgomote ciudate si cand apas pe cheie sa pornesc motorul,nu se invarte nimic dar imi apare mesajul acesta: kupplung betatigen . am observat ca daca apas ambreiajul porneste masina fara probleme numai ca la relantiu am un pacanit la motor. ma gandesc ca daca era bateria consumata,trebuia cel putin sa incerce sa invarta motorul. cineva sa ma ajute va rog.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai mesajul acela este unul corect, adica sa apesi ambreiajul sa poti porni. Masina nu poate porni altfel dact cu ambreiajul apasat. Asa a fost prevazut de constructor.

Cat despre tacanit fii mai explicit, nu l avea? Face doar cand este rece motorul, este permanent sau de scurta durata, e.t.c

Modificat de theo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

theo,ai dreptate cu ambreiajul,am tradus textul pe net si zice ca ptr pornirea motorului trebuie apasat ambreiajul,in fine,este vina mea ca nu am stiut (eu am permis de 1 an si am condus glof 4 masina lu' nevasta-mea)sa-ti explic despre zgomotele care le aud in bord cand ai pun contactul: sunt niste pacanituri dar am mai citit pe forum niste mesaje si am impresia ca este de la climatronic!!!!!! INCA O INTREBARE am probleme cu pompa de ulei si a mea este cea pe lant care nu se mai fabrica dar vroiam sa stiu daca cea noua care are angrenajul pe prinioane se potriveste pe masina mea sau trebuie sa mai fac ceva schimbari??? din pacate pompa pe lant nu se mai fabrica si am inteles ca cea pe pinioane costa 60 milioane. am inteles ca prin anglia mai dau comanda posesorii de passat si costa 130 lire dar nu stiu daca este adevarat ca mi se pare diferenta prea mare de bani!!!

si despre pacanitul la motor banuiesc eu ca vine de la pompa de ulei,asa cred

pacanitul eu il aud doar la ponire dar cred ca si in mers este dar nu-l aud eu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!