Jump to content

Pornire Foarte Grea


big danny
 Share

Postare recomandată

a mea e varta blue 72ah.este maximul ce puteam pune pe masina

Nu ai zis citi km are masina! Bujiile le-ai verificat?! Acum pe iarna eu tin contactul de 2 ori a cel putin 10-15 secunde si dupa aceea dau cheie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

problema rezolvata,bateria cumparata de cateva luni care sa descarcat cred din cauza gerului,am incarcato si a pornit la sfert.multumesc pentru timpul acordat ...deci baterie noua varta marfa proasta ....bujiile sunt noi pe masina si deci nu era demarorul cum am banuit eu....un an nou cat mai bun va urez

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu ti-am zis ca e de la baterie..... bine ca s-a rezolvat.... :soothe[1]:

 

daca o mai descarca in scurt timp, sa verifici sa nu ai consumatori ascunsi... care fura curent...

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

merci.cum se poate verifica daca am pierderi de curent?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cu aparatul de masura, inseriat pe una dintre bornele de la baterie... vezi consumul in stand by.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut,aseara am scos borna de la baterie crezand ca masina fura curent,azi dimineata am pus borna inapoi si surpriza masina nu a mai pornit.ulterior am cumparat baterie noua si am puso pe masina si iar nimic.


am comandat electromotor nou,o sa ajunga in cateva zile.baniesc ca de la electromotor vine problema sau mai poate fi de la oringurile de la injectoare,cred.


daca ar fi de la oringuri ar trebui sa am si ceva vibratii la ralanti,si nu am asa ceva.mai astept pareri ...merci mult

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@florin, care este consumul standard maxim acceptat măsurat conform postului 255?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@florin, care este consumul standard maxim acceptat măsurat conform postului 255?

Ar trebuii sa au un consum de 0,02 - 0,05. Cam pe acolo oscila Golf-ul meu dupa ce adormeau calculatoarele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sal,verdict final pana la urma,bateria era foarte slaba incarcata.deci nu aveam alte probleme de electromotor.pe undeva imi fura curent ,cum mia zis si unii colegi.voi cauta un electrician sa se uite.va multumesc ,un an nou cat mai bun

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

Buna seara. Tocmai am luat un B6 din 2008, bmr cod, dupa cateva zile a inceput sa porneasca foarte greu. Dupa ce porneste si il opresc, poate sta si 4-5 ore ca porneste bine.

Peste noapte in general porneste greu!

Care ar putea fi cauza?

Atasez si un link ytube :

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verifica avans axa came.

verifica pompa tandem

inlocuieste oringuri injectoare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut, am reglat avansul la axa cu came iar mecanicul a montat si o supapa de sens inainte de filtru combustibil.

Problema inca persista.

Cum as putea sa verific pompa tandem?

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salutare. De cam o luna si ceva am observat ca passatul meu din '05, motor bkp porneste cam greu cand ii cald, nu stiu din ce cauza... Il sprituiesc cam p3 la 3000 de ture cand e motorul cald si am sesizat ca porneste cam greu... Trebuie sa dau de 2,3 ori la automat cat3va secunde bune... Dupa parerea me bateria e ok... Electromotorul se invarte dar nu porneste... Stie car3va din ce cauza anume? Pana acum cateva saptamani nu am avut probleme... Dar de ceva timp nu stiu ce a  apucato... Trebuie sa dau la automat o data cam 5,6secunde si de abia cand dau a doua oara cand dau porneste... Dar dupaia isi revine si porneste normal...sa spun ca cam din 5 ori, cam de 3 ori porneste deatul de greu iar dupa porn3ste usor... Oare de ce? 

Modificat de Flaviusx11
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie verificat daca problema nu este de la electromotor, baterie, etc. Daca acestea sunt ok, problema este din software - se rezolva printr-o resoftare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salutare ! O problema dubioasa legata de pornire am si eu . BKP, 2006. Si anume, pe timp de vara masina porneste la sfert daca nu depaseste 24h, cu cat sta mai mult cu atat pornirea este mai grea( la 3 zile de stat nepornita , te rogi sa porneasca), in momentu cand porneste da putin fum alb iar intre 1800 si 2000 de turati parca da in gol si scoate fum, dupa o accelerare mai agresiva gen tinuta in 3000rpm circa 10 secunde dispare fenomenu de dat in gol si trepidatii. Acum ca a venit frigu, dimineata are o pornire greoaie, pe testar nu are erori , bateria este luata de 6 luni 74ah/680A, iar imediat dupa pornire am o mica oscilatie la relanti insotita cu un tremur continu, am observat ca acu turometrului este ceva mai jos la relanti decat in zilele mai calduroase. Un coleg mi a recomandat sa schimb platou de carbuni de la electromotor legat de pornirea lunga. Credeti ca este ok sa fac acest schimb? Ce pot fave sa scap de problemele astea? Ma gandesc ca daca acum la temperatura asta am pornire grea, la iarna sansele scad.... Multumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

electromotorul se verifica in blocurile de masura, sa vezi daca este de la el.

Mai departe, pompa tandem, oringuri injectoare, etc - toate pot dauna pornirii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut am si eu un Seat Leon 2.0 tdi BKP AUTOMAT 2007 cand se incalzeste undeva la 70grade se opreste brusc motorul si nu mai porneste pana nu se raceste ,pe tester nu da nimic (facut soft, schimbat calculator ,schimbat clapeta,senzor ax cu came senzor vilbrochen ,pompa vacuum si degeaba?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin: verificat bujii , schimbat oringuri injectoare. Masina are aceleasi probleme .  Pe langa probleme enumerate in prima postare am observat o oscilatie in turometru continua pe tester, iar motorul se aude ca intrerupe gen in valuri. Lumina in portiere fluctueaza, nu concomitent cu motoru.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok. Mecanicul care s-a ocupat de toate acestea, ce zice ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce valoare a, avansului ai, ce cantitate injectata ai??

Ai incercat sa lasi madina cu botul in jos peste noapte sa vezi cum porneste??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 19.11.2017 at 20:22, Crystyy190 a scris:

BKP, 2006

Cati km ? Un filmulet postat pe youtube face cat 1 mie de cuvinte.Pompa cu probleme sau injectoare blocate.As mai face niste verificari preliminare la baterie (cat este incarcata) si masuratori pe alternator (+verificat rola alternator.) Pompa/injectoare verificate pe banc de proba,nu ochiometric.

Daca o mai tii turata la 3000 rtm cu motorul rece o sa strici turbina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 12 ore, F l o r i n a scris:

ok. Mecanicul care s-a ocupat de toate acestea, ce zice ?

Mecanicu nu stie ce sa i faca, masina nu am pornit-o de 1 zi , mai astept pana maine sa vad daca odata cu schimbarea de oringuri scap de pornirea greoaie . Se pare ca am mai multe proble: pornire lunga, oscilatie relanti, oscilatie lumini usi. Am observat ca atunci cand temperatura este sub 7-8 grade cu plus , masina are o pornire buna, daca afara este peste 10 grade pornirea este lunga, gen de baterie descarcata.

Am masurat bateria dimineata pana sa pornesc masina si avea 12,4, cu motoru pornit peste 14

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi am pornit masina, a pornit neasteptat de bine. Se pare ca pornirea grea a fost din cauza oringurilor. Mai trebuie rezolvat cu fluctuatia la relanti!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

se poate afla cu vagcom pe care injector trebuie schimbate oringurile ? passat b5.5 1.9 avf 131 cp

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Imi spui te rog de unde ai cumparat oringurile?

On 25.11.2017 at 14:46, Crystyy190 a scris:

Azi am pornit masina, a pornit neasteptat de bine. Se pare ca pornirea grea a fost din cauza oringurilor. Mai trebuie rezolvat cu fluctuatia la relanti!

Imi spui te rog de unde ai cumparat oringurile?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!