Jump to content

Pornire Foarte Grea


big danny
 Share

Postare recomandată

Oringurile au fost comandate de mecanic, nu stiu de unde, au costat cu manopera cu tot 600 lei. Din pacate problema la mine cu pornire grea si acceleratie sacadat persista in continuare.

Modificat de Boditza
Fara quote la postul anterior
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

electromotor, senzor G62, pompa tandem... toate astea pot sa cauzeze.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut Florin, am incercat si cu alt g62 si la fel, o sa trebuiasca sa verific electromotoru si sa vad cu pompa tandem daca se poate verifica sa nu dau baninpe ea degeaba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Dimineata asta am incercat sa pornesc masina. A dat sa porneasca si s-a oprit imediat. Dupa am incercat sa o pornesc am invartit-o de cateva ori acul de la turatie se ridicase putin dar nu pornea. Pana la urma a pornit am oprit-o si a pornit iar la sfert. Aceeasi problema am avut-o vara trecuta dupa un drum de vreo 300 km ieri am facut vreo 200. Am inteles ca poate a prins pe undeva aer fals?

Modificat de IonutVal17
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Problema cu pornirea greoaie la rece o am si eu mai ales daca nu pornesc masina doua trei zile. Auzisem pe cineva pe forum ca o cauza ar fi fost uzura unor cablaje ce duc la calculator. Mecanicul mi-a recomandat schimbul oringurilor la injectoare .. nu stiu ce sa fac.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand afara e cald de exemplu vara face la fel? Te intreb deoarece eu vara nu am nicio problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

13 hours ago, 625LAW said:

Problema cu pornirea greoaie la rece o am si eu mai ales daca nu pornesc masina doua trei zile. Auzisem pe cineva pe forum ca o cauza ar fi fost uzura unor cablaje ce duc la calculator. Mecanicul mi-a recomandat schimbul oringurilor la injectoare .. nu stiu ce sa fac.

schimba oringurile intai, regleaza injectoarele, regleaza avansul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vara porneste ceva mai bine dar iarna mai ales cand sunt -5, -10  grade sunt sanse sa nu mai porneasca deloc ...

@Florin multumesc pentru recomandare .am sa incerc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut.

Am pornire grea dimineata. Mai ales pe frig. Bateria este noua. Injectoarele s au verifricat si schimbat oringuri.

Ce recomandati? Cel de la service cica sa las cheia in contact mult paa la pornire, ca na, asa is diesel-urile astea mai vechi.

Ce parere aveti? Ce sa mai verific? Mi se pare oarecum ciudat sa zic eu la service-uri ce sa verifice. Zici ca eu is reparatorul :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pune contactul de doua, trei ori cand e frig afara pentru a se incalzi cat de cat camera de ardere. Verifica si bujiile posibil sa fie problema si de acolo daca ai una arsa

Modificat de IonutVal17
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca imi cumpar vcds din *****, presupun ca exista o scanare si log in care pot sa vad parametrii la pornirile astea grele nu? Ca sa pot posta ulterior aici cum sta treaba.

Ms.

Modificat de Manuel N.
Interzisa discutia despre clone-chinezarii
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salut,

Va scriu, poate mai ajuta si pe altcineva!

Se pare ca nu am fost singurul cu probleme la pornirea la cald, Passat B6 2.0 BKP.

Problema se manifesta in felul urmator:

- Pornire la rece - la sfert

- Dupa ce mergeai cu masina si apa ajungea la 90 de grade, o opream, apa ajungea undeva intre 70 si 90 de grade, insa nu era o regula, mi se intampla si cu apa la 90 de grade masina nu mai pornea la prima cheie. Invartea datea sa porneasca si se oprea, sau invartea cu dupuituri si nu pornea. Foarte frustrant!

Am inceput prin a schimba:

- Senzor temperatura apa, G62 cu unul AM, apoi Original - Nu s-a schimbat nimic

- Schimbat pompa motorina - nimic

- Verificat turatii electromotor exact cand dupuia si nu pornea - turatii ok peste 300, undeva la 320 daca tin bine minte - Verificat de Florin deci ok.

- Schimbat releu pompa de motorina cu unul original - nimic

- Am decis dupa ce am citit pe forum-urile de prin afara sa schimb bateria cu una noua - Problema REZOLVATA momentan! 

Nu pot sa zic decat ca bateria veche nu datea semne de oboseala, aveam 12.6 tensiune oprita, undeva aproape de 10 V in momentul pornirii. Am fost sceptic cu schimbarea bateriei pentru ca parea ok din toate punctele de vedere.

De o saptamana masina nu mai are probleme cu pornirea, am ramas cu acel Dupuit la pornire care se manifesta doar in conditiile cand nu pornea in trecut, dar dupuit muult redus.

Am comandat si un electromotor de la dezmembrari pe care il voi reconditiona in speranta de a scapa si de acel dupuit, ma gandesc la bendix, dar e doar parerea mea si vreau sa-l schimb, oricum ma ajuta pe viitor. Ambreiaj + volant noua.  Masina are 310.000 de km si merge impecabil in rest.

Sper ca poate am mai ajutat pe cineva care inca nu i-a dat de cap. Mie mi-a luat cam un an sa rezolv.

Multumesc,

Modificat de buburuza007
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se rezolva simplu in ordinea urmatoare:

-testare baterie

-verificare cabluri

-reconditionare electromotor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 8 months later...

Salutare! Se pare ca m-a ajuns si pe mine problema. Cand e foarte frig dimineata, la prima pornire, o ia foarte greu.

Trebuie sa tin apasat cateva secunde si dupa ce porneste mai ca da sa se opreasca. Tremura ca nebuna cateva secunde si se aud niste batai. 

Dupa 7-8 sec se potoleste si dupa merge absolut normal. Porneste perfect daca e cald motorul.

Am schimbat de curand bateria cu una cu amperaj mult mai mare. Iarna trecuta, cu bateria originala nu facea asa. Am facut recent si revizia (+filtru de motorina) dar nici o imbunatatire.

De unde sa incep? Bujii? Motorul este CBAB cu softul dieselgate si are 300k km. Mai toti facuti extern, ce-i drept.

Modificat de 7Andrei7
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

scaneaza si vezi daca gasesti ceva erori stocate - bujiile, daca ai probleme cu acestea, ai erori stocate.

eventual verifica si daca electromotorul invarte cum trebuie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare! Am un passat din 2008 2.0 TDI si nu am probleme la pornire cand e frig(-10), dar cand e calda si vreau sa o pornesc, porneste putin cam greu, ce poate fi? Mentionez ca bateria e aproape noua, ca am citit mai sus si am vazut ca a rezolvat problema schimband bateria.

Modificat de Sarcopt
completare
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare am o problema cu pornirea 

Dimineata cat de cat porneste bine învârte de 4-5 ori motorul.Dupa ce parcurg 10 km o staționare 5-6 ore porneste foarte greu 

Am incercat sa o parchez cu botul in jos dar tot asa face

ce pot face ?

Modificat de I.barbu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
On 25.02.2019 at 21:09, I.barbu a scris:

Salutare am o problema cu pornirea 

Dimineata cat de cat porneste bine învârte de 4-5 ori motorul.Dupa ce parcurg 10 km o staționare 5-6 ore porneste foarte greu 

Am incercat sa o parchez cu botul in jos dar tot asa face

ce pot face ?

Salut!

Ai gasit problema cu pornirea?

Aceeasi problema o am si eu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

incercati o schimbare de oringuri injectoare, reglaj, etc.

diagnoza, verificat senzori, etc - s-a facut ?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare. Am avut si eu probleme cu pornirea la Touareg 2.5 R5. Pornea foarte greu la prima cheie. O opream si pornirea instantaneu. Am schimbat senzor temperatura lichid racire, pompa de inalta presiune, rampa de injectoare, o-ringuri la injectoare, pompa de motorina din rezervor, filtru de motorina, bujii, cablaj bujii, electro-motor.. problema persista. Am pus VCDS pe ea si aveam Camshaft Position Sensor - No signal. Era un fir rupt la senzorul axei cu came. Am lipit firul si pornea la sfert la cald si la rece. Verificati si partea electrica a motorului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Pe test mi-a dat senzor clapeta acceleratie.

L-am schimbat dar tot aceeasi pornire grea.

S-au verificat injectoarele si pompa tandem si sunt in regula

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

oringuri la injectoare schimbate ?

pompa tandem verificata ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!