Jump to content

Pornire Foarte Grea


big danny
 Share

Postare recomandată

Si asa te pacalesti. FAza cu alimentarea pe direct 3 secunde e sfanta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cum cu alimentarea pe direct 3 secunde? fii mai explicit te rog

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

(...)

bujiile se schimba la 60,000 km daca le pui pe toate odata, deci automat vei castiga.

(...)

Serios ?! :biggrin:

Si daca nu le schimbi pt ca observi ca masina porneste ok la orice ora are ceva ?! ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cum cu alimentarea pe direct 3 secunde? fii mai explicit te rog

Scoasa afara si alimentata cu, curent 3 secunde

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da am vrut sa ii atrag si eu atentia colegului care afirma ca bujiile de preincalzire se schimba la 60 000 km, dar am vazut ca ceilalti nu prea au dat importanta afiramtiei. Probabil colegul stie de bujiile de la benzinare care la unele modele se schimba la 60 000 km dar la diesel e cu totul altceva. La disesel se schimba cand se strica :offtopic: asta e regula si cea mai buna metoda daca a vedea daca mai sunt bune e cea expusa de AlBundy, prin scoaterea fizica a bujiilor si alimentarea la 12 V dar numai pentru scurt timp, nu le tineti mai mult pentru ca ele sunt alimentate prin tehnica PWM (pulse width modulation) la 4,4 volti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am verificat bujiile cu o lampa de control...mi-a iesit ca toate sunt functionale...mi s-a recomadat sa curat injectoarele cu solutie d-aia de purjat...asta e urmatorul pas desi un injector nu pare ca lucreaza prea bine la relanti.. :|

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...Nu te chinui sa desfaci bujiile. Lasa-le in pace. Nu cred ca aia e problema ta.

Salut

Ai vazut ca nu ai treaba cu bujiile?

Ce valori ai la injectoare?

Eu cred ca e o problema pe circuitul de alimentare cu motorina. Am intalnit ceva asemanator (pornea foarte greu, ba chiar se oprea si in mers) s-a schimbat filtrul de motorina (marfa proasta...sau defect de fabricatie...sau ghinion :screwy: ) si nu au mai fost probleme.

Parerea mea. :biggrin:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la injectoare nu am mai verificat valorile in ultimii 2-3000km dar pana acum aveam -0,2 -0,4....unul avea mai mult -0,7- -1...in rest, nicio eroare, nimic...i-am facut si curatare de injectoare azi.momentan n-am observat nimic schimbat, sa vedem cum porneste maine dimineata. va tin la curent. filtrul nu cred ca e problema pentru ca l-am schimbat acum vreo 8000km...

Modificat de allexutzu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pt adrian001 din spusele tale sa inteleg ca daca ti se arde doar 1 doar pe acea o schimbi! se vede cat de multe sti. in fine, intreaba un mecanic de la reprezenta si vezi ce zice; eu vorbesc din perspectiva " producatorului masini " si nu cea a romanului care bazat pe vechea metoda " lasa ca merge si asa " trece cu vederea.

a fost o sugestie, porblema cu bujiile, mai erau si injectoarele infundate, si filtrul de motorina, chiar si pompa de motorina " dar aici, intram intr-o polemica despre stilul de condus, despre calitatea motorinei si nu numai "

respectati masina ca sa va respecte si ea pe voi si sa nu va bage la cheltuieli

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si a mea porneste greu, dar nu invarte mult ca sa porneasca. Problema sta in felul in care invarte. Zgomotele pe care le scoate sunt hilare, parca ar fi o b....a. De 1 an de zile face asa. Nu apar erori la scanare, am desfacut curatat electromotorul, pare ok. filtrul de motorina la fel, schimbat intre timp de 2 ori. o fi bateria slaba? Daca o las nepornita 1 saptamana la fel face, deci nu cred sa fie bataeria.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pt adrian001 din spusele tale sa inteleg ca daca ti se arde doar 1 doar pe acea o schimbi! se vede cat de multe sti.

Adica ce vrei sa spui,?

daca am 1 arsa sa le schimb pe toate?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe unde sunt bujiile astea? Ca unde am facut schimbul habar nu aveau...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bujiile se masoara scoase afara din chiulasa si le pui pe bornele de la baterie , si vezi daca se rosesc , daca nu se rosesc le schimbi pe alea care nu se rosesc .

Dieselul nu ii benzinar sa schimbi toate bujiile daca una nu merge . Este alt principiu de functionare . Din cauza lor masina nu porneste iarna cand ii frig .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe unde sunt bujiile astea? Ca unde am facut schimbul habar nu aveau...

bujiile sunt sub capacul de la culbutori, pe langa injectoare...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dute si pune masina pe un tester la reprezenta VW din orasul tau si apoi, vezi exact ce trebuie facut; ca, daca e sa te iei dupa unul si altul, nu ajungi bine; si apoi, verifica si bateria.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la injectoare nu am mai verificat valorile in ultimii 2-3000km dar pana acum aveam -0,2 -0,4....unul avea mai mult -0,7- -1...in rest, nicio eroare, nimic...i-am facut si curatare de injectoare azi.momentan n-am observat nimic schimbat, sa vedem cum porneste maine dimineata. va tin la curent. filtrul nu cred ca e problema pentru ca l-am schimbat acum vreo 8000km...

Nu te mai chinui cu injectoarele. Daca ai valorile amintite de tine, sunt inca in parametrii ... si nu necesita "curatare", nu ca s-ar putea curata o pompa duse ( basmele circula, ca asa este la noi, amagire mare si bani cheltuiti aiurea). In general la rece valorile sunt mai bune decat la cald ... Suspectez una din pompe ...

Incearca o diagnoza mai profesionala, cu cineva care stie sa-ti interpreteze valorile din vag-com ... ca asa ... sunt multi care si-au cumparate clone si fac "diagnoze".

Modificat de sebica79
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

acum 5 minute am incercat sa pornesc masina si stupoare...masina vibra din toate incheieturile si nu dadea sa porneasca, am scos cheia, si am mai incercat odata crezand ca mi se pare (doar ce venisem cu ea aseara si nu avea nimic) si tot asa, am incercat si a treia oara sa tin mai mult si in cele din urma si-a dat drumu dar am observat ca motoru imi statea la relanti la 1000 1100 turati/minut. Tin sa mentonez ca mi-a mai facut acum o luna de vreo 2 ori asa. Ce sa suspectez in condtiile astea? bateria este noua am schimbat-o asta iarna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ar trebui o scanare in primul rand sa vezi ce erori apar, asa e cam greu de dat cu parerea, bafta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

chestia e ca ultima data cand mi-a facut am dat o scanare si nu a aparut nimic

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca masina porneste mai bine cand sta cu botul in jos ce inseamna? aici la mine in parcare e un pic de panta...foarte foarte putin dar e sesizabil...si am observat ca parcand masina cu fatza in jos porneste mai usor dimineata...ceva sfaturi?;) multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@allexutzu

... Cum tii masina parcata?Cu botul in jos, in sus? Incearca sa o tii o noapte cu botul in jos (parcata cumva in panta)...Parerea mea. ;)

Eu cred ca e o problema pe circuitul de alimentare cu motorina. Am intalnit ceva asemanator (pornea foarte greu, ba chiar se oprea si in mers) s-a schimbat filtrul de motorina (marfa proasta...sau defect de fabricatie...sau ghinion :lol: ) si nu au mai fost probleme.

Parerea mea. :bom:

...sau cum spune si pronet: pompa de motorina

Modificat de cuiuda
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

filtru de motorina e schimbat prin mai la fel ca si celalalte filtre, suspectez si eu pompa de motorina dar chestia asta cu nepornitul o face din joi in pasti, nu stiu ce sa mai cred

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!